-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1263 üzenetére
Ez alól kivételt képeznek a pörgős japcsi gépek. Asszem egy Nissan Skyline is simán pörög 10.000 RPM felett, és ott még erősebb. A gyári limit asszem 9000 körül van. de pl. a BMW soros hatos motorjait nem érdemes pörgetni, és a V8 -asokat se, mert úgy vannak megcsinálva, hogy már alacsony fordulaton megjön az erő. Én is néha észreveszem, hogy nem érdemes 6000 fölé pörgetnem, mert ott van a lóerőcsúcs, attól kezdve már nem olyan fürge. És ilyenkor felkapcsolásnál pont a nyomatékcsúcsra esik vissza a fordulat, szóval megvan ez csinálva.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1263 üzenetére
A limiter csak annyit tud csinálni, hogy nem ad több naftát a gépnek és ha kell, a beszívott levegőmennyiséget is csökkenti a pillangószeleppel, tehát megelőz...
De itt csóresz motor a kerektől kiindulva pörgette meg a motort gyorsabban, mint amire tervezték, a hajtásláncon keresztül - ebbe a limiternek sok beleszólása nem volt, mert nem tudott beleavatkozni - nincsen hozzá eszköze...
Ha tényleg eltört a láncfeszítő és a lánc szabadon kóricált a vezérlésen és átugrott pár fogat, ott bezony könnyen elképzelhető, hogy szétverte a szelepeket a dugattyúkon és ki tudja hol álltak meg a szelepvégek...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen