Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz roomi #27915 üzenetére

    Amit anno a cikkek alapján olvastam róla, aszerint menni megy, de enni is eszik.
    Van aki alatt 8 litereket eszik, más alatt 12őt, tehát ha nem nyomod neki de azért haladsz rendesen, akkor szerintem 10körülre jössz ki.
    Elvileg már 1500 körül megjön a nyomaték, tehát dieseles-szerű, és írták is róla, hogy olyan dieseles a hangja is, eléggé kerregős benzines létére.
    2liter, 4 henger, hangorkánt ne várj tőle. Chipelni lehet rendesen, hiszen turbós, és akkor kb. 300-310 lóerős lehet 440-450nm nyomatékkal, tehát egy 335i-t faraghatsz belőle, csak ugye kisebb súlya lenne a kocsinak (-60-70kg és nincs hangorgia).

    Szerintem egy 320i józanabb választás ha már annyira benzines kell, mert a hangja ugyanaz lesz, annak is már alacsony fordulaton megjön a nyomaték, a 7,3s-es gyorsulás is bőven jó a hétköznapokra, és fel lehet chipelni egy 328i szintjére.

    ÉN ha benzines bmw-t keresnék, akkor a hétköznapokra max egy 320i-t vennék, a hétvégékre pedig egy 335i-t, és nem tartom jó ötletnek köztes megoldásnak a 328i-t, hacsak valami rejtélyes oknál fogva minimális felár ellenében tudnék szerezni egyet a 320i-hez képest.

    Kicsit off: pár hónapja beültem a 3GT-be, és kb. úgy éreztem magam benne, mint egy bmw-sített skoda octaviában. A prémium belsőt leszámítva szinte csakis az erősebb motorokkal tűnnek ki manapság a prémiummárkák, tehát én nem biztos, hogy a talán 1,5xer annyiba kerülő bmw-t venném, hiszen skodából is van 220-230 lóerős benzines. ÉN ha bmw-t vennék, akkor olyan motorral venném, amivel nem szorongathat meg a pályán egy "szaros" skoda. Persze van, akinek a prémium belső fontosabb a dinamikánál, én azokat is megértem, sőt lassan én is efelé kezdek húzni, de nah, azért egy skoda ne nyomjon le a pályán és ne is maradjon a seggemben :DDD És kapják be az opel insignia opc-sek :U

Új hozzászólás Aktív témák