-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz t.kristof #33042 üzenetére
Nem irtad mekkora tav de rovid tavra, hideg uzemre sokkal roszabb valasztas egy diesel. Hosszu tavon meg a benzines se fogyaszt sokat igy nem ertem a valtast? Nekem E39 28i 90-100-as tempnal eszik 7-et egy E46 20d meg eszik 6-ot de legyen 5,5. Egy E36 20i mar ha jo motorikusan meg 6,5. Szoval az E46-ra valtast ertem csak a 20d-re valtast nem egy 20i utan Ha 30d lenne ertenem mert nem akarsz tobb fogyasztast mint a 20i
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz t.kristof #33042 üzenetére
Áh, ha nem vesszük azt amiket a többiek írnak, akkor válaszolok is a kérdésre.
136 lovast felejtsd el, több a szívás vele, mint a facelift verzióval
Az egyik legjobb dízel, leszámítva a műnyag pillangószelepket amit szeret megenni Én azt mondom, hogy inkább egy ismert előéletű 300 ezer km felettit vennék, mint egy tekertebb 200 körülit. Pont azért mert elég jól elmennek ezek, de 300 felett már kicserélték/felújították a turbót, injektorokat, ilyesmiket. Motorilag egy jobbféle dízel, van kiegészítő fűtése, szépen megy. Több baj van az e46 futóműjével pl. illetve nem túl tartósnak mondanám.
Hogy dízel-, vagy benzin mindenki saját preferenciája szerint döntsön.
Szerintem faceliftes modellek közül a 30i a legjobb, utána 25i, 20d, 30d és a 18d elég tartós automatávalNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...