Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    válasz SeniorTilla #46897 üzenetére

    Közvetlenül a leállitás után a viz nem hülni fog , hanem felmegy akár 120 fokra is, ha meghajtod nyáron. Átveszi a höt a motortól. Ez a motor szempontjából nem is érdekes, de a hütörendszer szempontjából nagyon is. A megnövekedett nyomás rosszabb esetben szétnyomhat valamit, ami már eleve meg is gyengült az évek folyamán. Enyhébb esetben csak az tünik fel, hogy fogyogat a viz. Sokan nem értik, hiszen nem látszik semmi erre utaló jel. Elég egy-két másodperc és a 2 bár kinyomja valahol. nem is lehet észrevenni, mert azonnal elpárolog. Másik a motor: 250 ezer km-t futott pl. Opel Astra G miért nem szelepszár szimmeringes? Nem azért mert jobb a szimmering, hanem azért mert nem kap akkora höt. Ez több tényezötöl is függ.

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

Új hozzászólás Aktív témák