-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Áhh biztosan nem...... Ha a vanos állítókat is ki akarod cserélni az önmagában ~ 1,3M... És hol van akkor a fék futómű kuplung csapágyazás stb stb. Alapból ha jó a motor mondjuk ki nem cserélném de ha ledöglik ilyen összegre lehet számítani... De M5-nél ha kevés a km 100E Km körül akkor csapágyazás biztos kell összes olaj szűrőkkel kuplung fék stb talán 2M-ből kijöhet de így azért nem tudom pontosan megmondani....
(#47412) bitpork
Az EGR hűtő első körben a hűtővíz melegítését segíti az olaj lassabban melegszik be amúgy is...... Attól mert a víz középen áll nem azt jelenti,hogy az olaj is üzemi hőmérsékleten van... A komolyabb autókban ezért is van olajhőfok mérő mert az számít igazán. Természetesen mint minden motornál a hidegindítási fázis a legkritikusabb.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Az a mókás, hogy 2 millió körül van egy elvileg jó motor, meg nélküle a kocsi is... Drága móka ezeket fenntartani, fanatizmus kell hozzá. Már tudom, hogy miért fogalom a 911.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs