-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz SPeti1984 #56998 üzenetére
Most próbáltam új 118d-t, abban ugyanez van.
Teljesen szuper, városba, átlagfelhasználásra nagyon jó.Mennyire tartós? Ha normálisan szervizeled, vagyis nem 30 ezrenként, akkor egész jó lehet.
De nyilván friss motor....
És ez saját véleményNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz SPeti1984 #57002 üzenetére
5-6 éves táv
15ezer km/év
az 75-90ezer km összesen.A BMW-kbe 200ezer km környékétől kell pénzt belelapátolni (ezért is arányaiban nyomottabb az áruk)
2008-ban vettünk új BMW-t:
115ezernél kellett első lengőkarokat cserélni (sportfutómű + magyar utak)
vezérlést cseréltettem 163ezernél (ezt elviekben 200ezer km környékén elég)
lengőkarokat + új akksit 168ezernél (biztonság kedvéért 8 év után)
egyébként olajcsere, fékolajcsere, szűrők cseréje, kerékcserék télen-nyáron, fékbetétcserék (tárcsák 208ezerig bírták, sok autópálya...) és ablaktörlő lapátokat kellett 2 évente cserélni.És most a 2008as kocsi helyett 7 éves 176ezer km-es BMW-t vettem:
a márkaszervizes előélete alapján
22 vagy 55ezer km-nél Adaptív Led lámpák cseréje, és most vagy klímakompresszor, vagy légrugó kompresszor volt még talán
80-85ezer km-nél akív kormánymű cserélve (a típusra jellemző, h ennyi idő után megadja magát, meglátjuk nálam meddig húzza)
155ezernél bal hátsó légrugó cserélve (kb. ennyi az élettartama)
176ezernél jobb hátsó légrugó cserélve (detto)
Mivel automata, ezért féktárcsa-csere is volt már rajta, ami lassacskán megint cserés lesz.
A 100ezer km alatti dolgokat gariban cserélték, mert első 2-3 évben jöttek elő a problémák.Nem tudom, milyen garanciafeltételekkel adják a 218d-t, de ha külföldi fórumokon utánajársz a típushibáknak, és ott nem írnak semmi számottevőt 100ezer km-s futásteljesítmény alatt, akkor nem kell parázni, ha teszem azt csak 3 év a gari, és a maradék 2-3 évre gari nélkül maradtok az 50-100ezer km-s futásteljesítményű időszakra.
Én már csak évi 8-12ezer km-t megyek a diesel kocsimmal (békeidőben ), de a covid miatt a havi átlagom 300km alatt marad, mert melóba sem kell bejárni, rokonokat/barátokat sem látogatunk, stb., és kb. város az egész...
-
Drago1
tag
válasz SPeti1984 #56998 üzenetére
Motor B47 már jönnek a hírek hogy ez is lánc gyenge 200 ezer km körül,ZF 8hp a legjobb autómata váltó,első olaj csere 120 ezer km körül utána 80 ezrenként ez a ZF ajánlása .
enyém 2015 f31 ZF 8hp .Ez az AISIN honnan jött?Peugeot ,volvo meg a japók használnak aisint .Haználod 200 ezer km ig addig nem lesz probléma utána el kell adni vagy nagyobb összeget költeni rá.2- es sorozat az olyan mint régen a 3.16i compakt ki lóg a sorból csúnya és nők vezetik ,férfi nem ül bele ,aki bmw-.és
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...