-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
Sziasztok még odébb van az én bmw gyüjtögetnem kell még pár hónapót. (E34 520)
Épp azon vacilálok miért jó a gázos Tudtommal tönkreteszi a motort nem megy úgy és sok helyet foglal.
Javítsatok ki ha tévedek, kis ideig autószerelőnek is tanultampowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Köszönöm mindanyiotuk válaszát, akkor csak a költség csökkentése a pozitv tullajdonság.
Én úgytudom amugy, hogy sokkal hamarabb szétmegy a motor nem olyan kenés stb.. (gáz az szárazabb mint a benya)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz God Vazzeg #594 üzenetére
Szép kocsi
Bár már az enyémet rakhatnám ide fel. (most kezdtem a soporolást )
kb 10-11 hónap
520 (89-96)
Milyen jó/rosz tulajdonságai vannak ennek a szériának, mire érdemes odafigyelni?
Mindenképp klímásat akarok venni.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
ÁÁÁ te vagy az emberem Ez lesz az első kocsim eddig egy öreg golf 2-es dieselt vezetek és még fogok is vagy 10-12 hónapig. (de eldöntöttem ez kell).
Fogyasztása mennyi ? (átlagos vezetési stílus) Ill klima mennyivel nőveli.csudri: nekem ebből egyből a váltó jutott az eszembe.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Kínkeseregve olvasom a hozzászólásaitokat
Nekem is minden álmom egy bömbi méghozzá 520 -as de mindenképp klímával 550k tól kezdödnek azok amit talán megmernék venni. De újfent nehéz a dolgom megen munkanélkül vagyok... logouton le is irtam a sztorit.
Klima a fontos az ujabb motor ami 150LE (1990 -töl) és a chek kontrol panel (igaz németül irogat) jah és ne rohadjon.Eddig csak használtauto.hu -n nézegelődtem de nincs olyan sok. Most még a család golf II-ét használgatom szerintem nagy változás lesz.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
skacok mind1 csak leljek a szívemhez illőt 550 körül és örömbodottá
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Ohh azt tudom meg merem remélni jelenleg dizelhez vagyok szokva ami 55 lovas régi golf 2. Szóval az elején csak ovatossan azt a második héten már mennifog
Még mindig 700 ért tervezek venni amiböl alkudozok... annál több jut benyára. Bár ha megnézem a fenti linket ahol 820k és mennyire szép.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Nah ma majdnem lett lett egy ideiglenes citroen bx ugye melóbajárni stb.... ugye messze van még az a 10 hónap vége. De annyira szar volt rohadt itt ott a legelső kiadás amint leálitottuk már elkezdett ereszkeni a hátulja és az adagoló is szarnak tünt. Igazándiból jobban átvizsgálni nem is volt kedvem mindezt olyan 5m távolságból néztem.
Ez a 10 hónap is kevésnek bizonyul megint utánna olvasgattam és asszem 1992.10 töl lett vanos ezek meg drágábbak. Enyit megér ? mennyivel jobb kevés a hely ahol hunul utánna tudok olvasni.
És miért nem igazán találok 92 töl chek controlosat pedig ez még nekem fontos lenne.God Vazzeg:
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Ehh pedig én is most gondolkodtam 92 es dizelen, bár nem sok jot hallottam énsem igaz sok roszat sem!!
Lehet 2.5 benzines lesz 2.0 helyett, kicsit olcsobb több check controlos van és több klimás is. De 12L benyot megeszik mig egy 2.5 dizel 6L et.
599k ért találtam már jó kis bömcsit, elvileg a vanosnak vannak a mosolygos lámpái. Majdnem 200 paci klima meg a többi sallang faberakás plüss kárpit.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz God Vazzeg #1383 üzenetére
Én nem sok jót hallottam a gázos üzemeltetésről. Tönkreteszi a motort...
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #1468 üzenetére
Köszi a válaszokat neked is: God Vazzeg
Sajnos én csak még a kezelési könyvből tudok példálozni bár neketek hiszek.
Megnéztem ott mit írnak
2.0: 90 nél 6,9L 120 nál 8,5L városi 13,9L
2.5: 90 nél 7,1L 120 nál 8,5L városi 13,5L (katalizátoros kevsebbet eszik kicsivel)
Egy másik forumban a 2,5 ajánlották idézek(Örülök hogy e34 mellet döntőtél!
2.0 ne vegyél mert nem jó és annyit eszik mint a 2.5!
mi akiket ismerek mind megbántuk hogy nem 2.5 -öt vettünk! )powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #1483 üzenetére
2.0 ból is az 50 est vettem volna az átjás kicsit drágább
2.5 ösnek 118k (Átírás 60k Súlyadó 22,7k Eredetiség 20k Biztositás 14,5k faterom nevén) plust 25k benzin
2.0 98k plusz 25k benzin
csupán 20k külömbség van a kettö között.Annó írtam hogy szarabb a gázos: lehet rosszul tudom de jobban kopik tőle a motor illetve több víz keletkezik égéskor tehát idővel belül is okoz problémát.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz God Vazzeg #1496 üzenetére
Van 1992.10 hótól ilyen motorokat raktak bele. (Változó szelepvezérlés vagy mi a szösz)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Egyrészt drága... úgy értve nem tudok olyan sokáig várni hitelt meg nem veszek fel miatta.
Másrészt én beleszerettem az E34 ekbe, hatalmas. Annyira nem fontos a súlly teljesjtmény arány így lehet ilyen nagy is. Nem akarok az a BMW-s patkány lenni meg is kell tanulni ezzel bánni. First car.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Akkor én az m esből rakok át egy ülést és meg is kaphatja az M et
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
kisninja
őstag
Akkor fogadnámel a kötekedésedet ha legalább BMW-d volna. Ezek a kocsik benzinesben jók de nagyon, mármint a motor élettartamára gondola. Disel lehet nyomatékosabb meg kevesebbet eszik cserébe sokkal hamaraább tönkremennek.
Köztudott, hogy ha egy dieselt hidegen is hajtják akkor hamar beadja a kulcsot.
További esetben meg ha vitatkozni akarsz másokkal akkor menj(etek) az off topicba.
Lehet másnak szar meg ez meg az, nekünk így jó ez a kocsi így szeretjük, szerintem itt mindenki imádja és törödik a bömbijével.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
De ne álltalánositsunk !!! Maradjunk BMW nél és ott a disel akkor is szarabb ezt értsd meg.
Elárulom most jelenleg a családi Golf 2 szivódizelt vezetem, elnyühetetlen a motorja de BMW nél nem igazán jók a diselek, itt a benzines bír annyit mint másutt a disel. Teccik érteni. ??
Tököm má én is vitázok
Add el az opelt és vegyél diseles bömbit (ne újat használtat) és légy boldog vele.
Több ok miatt szar BMW nél a disel egyrész mivel ez a márka hajtják is rendesen, ungarniában nem tartják karban a kocsikat, több kényesebb cucc van a motorban.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Öcsém te tényleg idióta vagy, sem a mezőgazdaságot nem nézzük le sem a diselt. Deizeles autoknak jobb a határsfoka is ha jól emlékszem 23% mi a benyásoké 20% körül mozog
De a kibaszott dizel mototrok akkor sem jobbak, és nem azért mert utálom... hanem mert ilyen a konstrukció. Bár minek magyarázzak úgy sem értessz a motorokhoz.
Nagyon kevés emeber van ebben a topicban 20 év alatt sejtem te köztük lehetsz, felnőt embernektöbb esze van.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz Vandit. #1999 üzenetére
Szia automata kb 0,5-1l tobja meg gyári adatok szerint.
Csak nem ilyen szart akarsz mint én ??
Automatát is lehet sportossan vezeti csak arra kell álítani a váltot.
Ha kell megvan a kezelési könyve 25MB
Én semmiképp nem vennék automatát bár van aki azt álitja hogy mást nem si vezetne miután kiprobálta.
Én csak klímássat vennék.
Elléggé utánna néztem már ennek a szériának, 2,5 és a 2,0 nak nem sok külömbség van a fogyija közt ezért szokták a nagyobbat venni. Motorja elnyühetetlen csak az erősebb M50 motort ajánlom 193 pacival. (1990 március Az új négyszelepes motorok megjelenésével (M50 520i és 525i) törlik az elavult 2 szelepes M20-as motorokat a kínálatból, az 530-as megszűnik, de az 535i-t (M30) tovább gyártják.)[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #2011 üzenetére
Ha tehetném xi-t vennék de dritka nagyon vagy nem akarnak tőle megválni.
Egyet árultak de rohadt minden baja volt és igy is 650k kért a tulaja. Nem hiszem nagyon sok baj lett volna a 4 kerék meghajtással. Most a vanos jo vagy rossz ? Hallom innen onnan, hogy ezekkel is van probléma (e34 nél maradva)<NewL>: szép de touring nekem ez nem tetszik, illetve nem hiába ilyen olcsó bömbibe ilyen öreg szériában öncsilkosság dieselt venni. Meghát fentebb van egy kis írás a diesel-ről
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®