-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz kisninja #584 üzenetére
ezt a gázos dolgot felejtsd el, elvetemültek témája, egy bmw benzinnel megy...netán a mostani dízelek okésak....
azé 177 ló hogy viheti azt a kis kasztnit 120d..123d...na ha az bejön lehet elmek tesztvezetni.....kb 205 ló lesz asszem..biturbó ..áh szétver mindent
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #584 üzenetére
Szia
Az enyém gázos (E30 320i), és úgy van ahogy mondod, nem megy úgy gázról, és el is foglalja a tartály a fél csomagtartót. DE: 168Ft a gáz, a motorhoz én 4 éve nem nyúltam, és semmi baja. Szerintem teljesen fasza a gáz üzem, ami negatívum, hogy a BMW hajlamos visszadurranni a légszűrőbe gázról, ehhez lehet kapni gumis nyomáskieresztőt, és kész. Máris nem b@sz szét semmit
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #590 üzenetére
Ami gáz () lehet gáznál:
- kipufogó hamarabb kirohad a kondenzvíz miatt
- hengerek fala megkeményedik a gáztól, nehezebb megfúrni (nem az én gondom )
- injektorok hűtése ugye 0 gázról, szal hamarabb tönkremehetnek.. (én is cseréltem már)
- szelepeket nehéz beállítani hogy ne legyen hangja, vagy benzinről fasza vagy gázról, a kettő együtt kivitelezhetetlenAmúgy ezektől eltekintve én azt mondom megéri
-
Eagl3
veterán
válasz kisninja #606 üzenetére
Hali! Nekem egy 91-es 520i-m van. Nagyon szeretem, szép, kényelmes, megy, bmw mi kell még?
Ami "típushiba" és nálam előjött az a hűtés-fűtés (egyáltalán nem működik szal a héten megyek szervízbe. Az enyémbe olyan 220000 km van, az olajat egyáltalán nem zabállja, nagyon rendben van motorikusan. Nem látszik a gépen, h. 14éves Az biztos, ha kifogsz egy jó darabot, akkor egy darabik nem ülnél más autóba
-
Bubu79
addikt
válasz kisninja #1164 üzenetére
"az elején csak ovatossan azt a második héten már mennifog" - sok szerencsét - de ne vegyél rá mérget...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz kisninja #1164 üzenetére
Ha összejönnek a dolgok ahogy tervezem, akkor én is megpróbálom 900 000 - 1 000 000 között eladni, most nagyon egyben van, jövő hónapban műszaki. Bár még nem döntöttem, hogy maradjon e. Nagy dilemma, nagyon szeretem.
Az 55 lovas golfoz képest repül az biztos. De az aszfaltot nem tépi fel min egy M5 De van benne kraft rendesen.
-
Bubu79
addikt
válasz kisninja #1167 üzenetére
Egy 1,6-os Opel Astrából ültem át az 1,8-as, nem kifejezetten dragster jellegű 115 lovas, ámde hátsókerekes Bömbibe.
Lassan egy éve.
És még mindig tud meglepetést okozni, pedig teljesítményben nem olyan nagy a különbség...
A veszélyes az, amikor elhiszed magadról, hogy ismered a gépet...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #1171 üzenetére
Nekem is. E36 még formára se tetszik (Üssetek )
Szerk: szereztem duplacsöves auspuff rendszert, 2x50-es cső megy végig, persze középdob, katalizátor, minden megvan, valamelyik nap felrakatom, megnézzük milyen hangja lesz, dob mondjuk nem lesz lecserélve Vááá alig várom
[ Szerkesztve ]
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #1173 üzenetére
"A VANOS (Variable Nockenwelle Steuerung, változtatható bütyköstengely-vezérlés) a szívószelepeket irányító vezérműtengely fokozatmentes állítási lehetőségét jelöli. Alsóbb fordulatszám-tartományokban a szelepek később nyitnak, a motor egyenletesebben, finomabban jár. Közepes fordulaton korábban nyitnak a szelepek, nő a nyomaték és csökken a károsanyag-kibocsátás. Magas fordulaton a szelepek ismét kivárnak, nő a teljesítmény. A Bi-Vanos értelemszerűen mindkét vezérműtengellyel operál és csökkenti az elégetlen üzemanyag mennyiségét. Az új Hármas új motorjain a VANOS állítói alumíniumból készültek és az állítóegység lánckerekének anyaga is alumínium. "
-
Eagl3
veterán
válasz kisninja #1456 üzenetére
Irányárként raktam fel.
Sajnos jelen pillanatban abszolut nincs kereslet az e34-re, nekem meg kéne a pénz a terveimhez szal áron allul van. Nem is tudom, aki 1misi felett árulja mire számítNo mind1 700ért lehet vinni, bár sajnálom de a kényszer nagy úr. (hozzáteszem, hogy lehet rá költeni, az ennyi idős autókon mindig van mit javítgatni, szépítgetni )
-
MPowerPH
félisten
válasz kisninja #1479 üzenetére
A kezelési könyv ír sok marhaságot, de még egy dologra nem válaszoltál. A 2.5 -ből a 170 vagy a 193 lovast nézted ki? Mert azok között is van különbség.
Ha nem rugdalod a 2.5 -öst akkor annyit eszik mint a 2.0. De ha nehéz a lábad, és szereted az erős kigyorsításokat akkor megmutatkozik a különbség.
Én csak az E39 523i -ből indulok ki, ami sokkal többet zabál mint a 520 -as, és többet mint az 528 -as, nem is kevéssel.De az a régi 525i 24v Vanos az jó lehet, ha azt nézted ki. A 170le -stől óvakodj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz kisninja #1479 üzenetére
ez hülyeség!!!!
a 2.0 soha nem eszik 14et
8-9 körül.....a 2.5 eszik 12 vagy afölött...városi persze.
persze ez az elmélet meg amiket olvastam...de a gyakorlatban is ilyeneket hallottam."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Uher
aktív tag
válasz kisninja #1498 üzenetére
'92.09 töl van Vanos, lehet látni a motoron is, kis pukli a motor szivooldalán a hengerfejben.
Annyiban változo, hogy a két tengely egymáshoz valo viszonyát változtatja pozitiv vagy negativ irányban.
Nekem a M50B25/TU (tehat a Vanosos)motor E34ben 10leterrel elvan viszonylag gyorsan menve.
E34be kell a B25ös motor, az az 1-2 liter plussz böven megéri...Lehet elado is lesz lassan. Kép vhol lentebb.
Klima majdnem minegyikben van, ha nincs bontott van böven, vanos nem oszt nem szoroz annyit, nagy kompit meg bele lehet rakni könnyen.
Inkább az állapotra kell rágyurni.[ Szerkesztve ]
-
-
Uher
aktív tag
válasz kisninja #1632 üzenetére
94/7
525ia M50B25/TUfekete képek itt [link]
ha kell csinálok frisset.
nálam 3 éve van, kicseréltem az egész elsö futómüvet, féket és sok egyebet.
van benne:
- ABS
- ASC+T, + kikapcsoló
- Aut. váltó 5gang+sport+téli
- térképolvasós lámpa elöl-hátul
- világítós sminktükör
- 4 el. ablak
- el tető
- el. állít. fütött külsö tükőr
- fűtött sport (BMW Recaro), bőr üllés, kartámasszal, hátul tárolós kartámasszal
- fabetét, ilyen sötét színű
- 2 srs, légzsák
- nagy vese, pipa tükőr
- nagy board
- zár- és spricni fűtés
- ködlámpa
- küszöbborítás
- reteszelős központizár + kulcsos távirányító
- intervallumos ablaktörlő
- antenna a hátsóablakfűtésben
- jobb 1 lábtérenél csomaghaló
- kisklíma + AUC
- 10 hangszórós hifi
- CC
- előre-hátra állítható kormány
- tárolórekesz a kormány alatt
- plusz ami még nem jut eszembeár megegyezés szerint, nem sokra gondoltam, ha meglesz a pénz a másikra, akkor sürgös volna.
mennyi a kereted rá?
-
MPowerPH
félisten
válasz kisninja #1890 üzenetére
Nem csak az élettartammal vannak gondok. Hanem sokkal szervizigényesebb is. Sőtt!!! Megkockáztatom, hogy egy dieselt 2* vagy 3* többe kerül szervizelni, főleg ha valami elromlik. Márpedig egy diesel autoban 10* több minden romolhat el, mint egy benyásban.
kisninja: 4000RPM fölött már mindegy, mekkora a nyomaték, ott a lóerő dönt. És a benyásoknál is azért van a váltó, hogy ha oda akarsz lépni visszacsapd 2 -vel, és már repülsz is redline -ig.
<NewL>: Mondom, gyere el, és megmutatom miért szeretjük a BMW -t. Vagy írj 1face -nek, ő a legbrutálisabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
<NewL>
addikt
válasz kisninja #1964 üzenetére
nem felnőtt csak 22
van törzskönyve a kocsimnak
és nem apuu vette
lámák
az álladon döcögjél
borotválokoz inkább meg te felnőtt ember[ Szerkesztve ]
There's an app for that
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- Alkoholista nevelde
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer