-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Kleroo #28678 üzenetére
Találtam csomó kocsit . Vannak elég jól felszereltek is de van sok fapad.... Mindenképp egy jobban felszereltet kéne nézni. És vásárlás előtt mindenképp egy átvizsgálás !!!!
(#28711) BMW001
Hiába a km ha nem cserélik le.... Sokan nem úgy gondolkoznak mint te,hogy mondom ezt vagy azt cseréljük le és lecseréled hanem még bírja meg majd eladom... Ill sokan csak akkor cserélnek valamit ha már lehullott v éppen le akar hullani.
(#28716) Möhe
Vettél M packet-et ?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kleroo #28710 üzenetére
En a csillapitokat megneznem, voltak e mar cserelve. Ha igen, akkor nincs gond, de papirnak kellene lennie. Ha nem, akkor cseresek. Ezeknel az feszes modern autoknal mar nem erzodik az, ha rosszak. Probapad mondja csak meg. De ha nem voltak cserelve, akkor biztosan kukasak.
Amit felsoroltam, az egy 200k km-es nagyszerviz. En anno lekertem a BMW -tol, mit ajanlott ilyen futasnal cserelni, ezt egyeztettem a Mesteremmel, es a szerint lett cserelve. Valszeg birnanak tobbet is, de 200k km-es futasra vannak tervezve, tehat akkor ajanlott a cserejuk.
A compnak ne hidj, nem biztos, hogy realis, amit a betetekre ir. Plusz a tarcsakat is illik megnezni. Ha nagy a valluk, akkor szinten cserelni kell oket. Ha cserelve voltak a multban, akkor kell lennie papirnak rola, hogy hany km-nel tortent meg. Ha nem, akkor a tarcsak is kb. elfogyas hataran vannak. Es uj tarcsahoz mindenkeppen uj betet dukal.Ezzel a felszereltseggel erosen tularazott.
Nekem ez volt a 200k km-es nagyszervizem, 618k korul volt a vege. Viszont nem volt benne a lengescsillapito, toronycsapagy csere, meg a bal turbocso is erintetlen maradt. Ezek most vannak napirenden, ami ujabb 350k korul lesz.
Az alkatreszarak a fekeket leszamitva kb. megegyeznek a 20D-vel.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kleroo #28703 üzenetére
Csak a lanc lehet a gond, ami ha szakad, akkor millios tetel. Az automata miatt Neked a kettostomegu kiesik, es szerencsere a valto az megbizhato darab.
En ugy mernek venni 20d-t, ha egybol elvinnem lanccserere. Kicsit tobb mint 300k korul meguszhato, ha jo helyre viszed.
Mas egyeb teren nincs veluk problema. Csak a lanc miatt van a listan... Egy TDCi vagy CR TDi hosszabb tavon sokkal tobbe lenne, mert azoknal a kettostomegu, befecskendezok, dpf is szeret megdogleni.Amit emberunk felsorolt, az nem gaz, es nem nagy tetelek. 200k km-nel esedekes egy nagyszerviz, amikor a vizpumpat, termosztatokat, az egesz belt drive-ot cserelni kell. Ha addig nem voltak cserelve, alt. a lengescsillapitok is akkor erik el a veguket, toronycsapagyakkal egyutt. Fekek szinten. Szoval lehet erdemes nezni olyat, ami 220k km-el arulnak. Azoknal ezeknek a csereknek meg kellett tortennie, es ha megtortent, akkor azzal sokat sporolsz.
-
-KP-
addikt
válasz
Kleroo #28703 üzenetére
hogy érted h nincs kettőstömegű?
amúgy az n47 felkerült erre a "dicsőséges" listára is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
de ezt már 8000x leírtuk. csak használni kéne a keresőt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kleroo #28678 üzenetére
Koszi.
Mindenek elott nem tudnad belinkelni az autot? O lenne az? Az utolagos felszereles opciot el kell vetni. Csak pl. az, hogy belepakolj egy navit, majd fel millio. Nem erdemes vele foglalkozni, mert ez csak egy volt a sok kozul. Az arazas tenyleg egy kicsit tulzo.
A leirashoz hozzatennem, hogy a 20D motor gyengeje az nem a tarcsa, mert az mindegyik diesel -rol lehullik elobb-utobb, teljesen az adott orszag idojarasatol fugg. Mo.-n mivel nagyok a homerseklet kulonbsegek, es szelsosege a meleg-hideg, igy ott konnyebben megadja magat. 140k km kornyeken siman lehullanak. Nekem itt az UK-ban ezzel mazlim van, mert elment 204k km-et a gyari tarcsaval, es allitolag meg nem volt annyira rossz allapotban, mikor leszedtek. Na de visszaterve, a 20D motor gyengeje maga a vezerles. Eleg gyakori a lancszakadas, sajnos meg az FL modelleknel is. Szoval ez az elso dolog, amit ellenoriztetni kellene, mert ha bajos, akkor csak annak a csereje mindjart 350-500k, nem BMW szervizben.En azt mondom, hogy az a kicsit tobb mint 3 milla sok ezert az autoert, mert tenyleg fapad kozeli.(ami nem baj, ha nem szamitanak az extrak, de ugy Neked is vannak igenyeid)
-
Eagl3
veterán
"dragon! neked 320-ad van? jó cucc?
arra lennék kiváncsi, hogy ha küldöd neki, akkor mennyire akar kitörni a segge. Mennyire veszélyes."
Lol... most a 300lovas M-es BMW-ről beszélsz vagy egy "alap" 151lovas e36 320-ról?
Egyébként ennél az autónál jobbat kapsz, fiatalabbat, kevésbé kopottat stb. de te tudod.
-
dragonfx
veterán
ez télleg klasszul néz ki....
megér ennyit.mondjuk 1 böki van!!!gyárilag 4 kulccsal adják a bmw-ket.#1922>>azé csak óvatosan mert te is csúnyán járhatsz mint a haverod ha nem figyelsz oda
.....hehe az opel sosme kopel tudod.
Aze36ok a legszebb bmw-k számomra és nem 500knál kezdődnek.
-
-
MPowerPH
félisten
Rosszul emléxel.
Gyárilag 7,6 manuállal, nekem kicsit előbb megvan a chip miatt.
Nem 1.8D volt, hanem 1.8T (benzin-turbo).Az chippelve közel 190 ló, de lehet "csak" 180.
Olyan kis autonak annyi is elég.1.6 civic is jól megy 3. fokozatig. Utánna 200 -nál ott is elfogy az erő.
-
Eagl3
veterán
Szép is lenne ha egy E39 528i nem nyomna le egy 1.8D golfot
Szerk.: és most csak a gyorsulásról ebszélünk. A kényelem, minden kézre áll, az összes BMW-ben látszik, h. a sofőr igényeinek lett tervezve. Kanyarsebesség, út tartás messze felülmúlja a többi autót a kategóriában. Nem véletlenül lett a szlogen.
-
MPowerPH
félisten
A dízelek is kezdenek egyre idegesítőek lenni. De ma találkoztam egy Golf IV 1.8T -vel. Na, az komolyan megy. Rendesen ki kellett forgatnom a motrot, hogy elmennyek mellette.
És még ha az új dieselekbe raknak egy chipet, akkor még veszettebbül mennek. És könnyen meg is lehet állapítani, hogy chippesek, mert füstölnek mint a gyárkémény.
-
MPowerPH
félisten
Végig kell nézni az egészet. Az alváz nagyon fontos, hogy ne legyen szétrohadva. Oldalsó küszöbök alja, sárvédőknél nem tom, de ott is meg kell nézni.
És persze a felületi rozsdákat le kell ellenőrizni.Nekem gyári chiptuningom van, ami 10Le -t jelent, fogyiban nincs változás.
Ismerősnek 525i -ben van egy chip, neki normális temponál minimálisan kevesebbet eszik, de mikor odalép előfordul, hogy 1,5l -vel is többet kajál. Az is igaz, hogy neki 18Le plusszt adott a chip. -
MPowerPH
félisten
Ha nem rozsdás, akkor szerintem mindenképt érdemes. Menni kell vele egy kört, ha nem tapasztalsz semmi rosszat, akkor valszeg jó is.
De egy szerelőt érdemes magaddal vinni.
De azt el kell dönteni, hogy 4 vagy 6 henger kell. 4 -ből a 318IS a legjobb választás. A 320 az a +2 henger miatt kulturáltabb, és egy kicsivel jobban is megy. Én mindenképpen az E36 -ot ajánlanám, csak az a fontos, hogy: NO ROZSDA!
A fogyasztás meg annyira minimális a kettő gép között, hogy említésre se mélto. Elvileg országúton a 320i kevesebbet is eszik.
-
-
-
1face
senior tag
Én életemben először egy korzával törtem össze a pofámat (nem lóerő függő), BMW-vel még sosem! (kopp-kopp-kopp) Viszont, ha akkor egy BMW-m lett volna, valszeg én nem tőrtem volna annyira meg!
Nem az a + 7-8 lóerő fog az árokba vinni!
Még most is úgy emlékezem vissza az E30-akra, hogy iszonyatosan jó volt vezetni: stabil, magabiztos, kezes "kis" jószág volt!
Jó gumi kell alá, lehetőleg esőgumi és akkor vizesen is azt meheted, amit szárazon! -
1face
senior tag
Korzával is kinyírhatod magad!!!
Úgy tűnik egyben van a "kicsike", persze inkább a motorján lenne a hangsúj. Nekem volt 3db különböző E30-asom, nagyon tetszettek. Kanyarban, mint a vonat!!!
Tanuló BMW-nek tökéletes!"úgy gondolom első kocsinak jó ez a 316. hátsókerekes volta miatt biztos jól megtanulok vezetni" Az első hó csodákat tesz!
-
Kleroo
veterán
Látom mindenki beilyedt, vagy épp kocsikázik. Akkor bővebben kifejtem.
Most kezdek bele a jogsiba. És pici gyerekkorom óta rajongok a bmw-kért. Barátaim mindig is csesztetnek azzal, hogyha látnak egy bmw-t akkor mindent el kell róluk mondanom(rengeteg adatot tudok rengeteg típusról).
naszóval első kocsinak egy e30-t szeretnék.csak hát nemtudom mennyire jó kocsi gazdaszemmel nézve. mert a másik kiszemelt egy örökmozgó ae92-es corolla, de az meg nem dobogtatja meg a szívem.úgy gondolom első kocsinak jó ez a 316. hátsókerekes volta miatt biztos jól megtanulok vezetni
, de ki sem nyírom magam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Abus Viantor sisak
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest