-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16138 üzenetére
Szerintem túlárazottak, meg egy 25tds nyilván nem 1-200k km-t futott, szerintem nem találni a piacon olyat ami 3-350k alatt van, " Idővel sajnos kiderült, hogy a 143 lóerős hathengerest gyárilag kicsit túlhúzták. Kétszázezer kilométeren túl sorra fáradtak el a hengerfejek; a turbók és az adagolók sem problémamentesek. Mára a legtöbb BMW-s is belátja, hogy nem a tartósságáról híres ez a tds - nem állítom, hogy nincsenek kivételek, de tizenöt év alatt vajon mennyit fut egy dízel? Keresgélni lehet, de minek tizenkilencre lapot húzni?"
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16151 üzenetére
Nem akad meg a váltó egyelátalán
2000 körül is válhatsz ha csak utazol, vagy csurogsz a tömeggel, de dinamizmust ne sokat várj, 1480kg...
3000 környékét pörög azt hiszem. Sajnos túl sok olyan e34 ami nem szorul némi reapir-re az említett kategóriában nem sok van, 25i-k közül van néhány.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16153 üzenetére
1-1,5-2, de ez is nyilván lábfüggő, az előbb említett adatokhoz mérten fogyaszt kb ennyivel többet. E39... 96-03-ig gyártották, elég nagy szórás van, egyértelmű, hogy milla alatt csak kivénhedt lelakott romok vannak, de előfordulnak hasonlók többért is, 001 biztos jobban képben van e39 terén, onnan várhatsz érdemi választ!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #16158 üzenetére
Csak megkérdezem, ültél már e60-as BMW-ben? Ne adj isten egy fullos 35d-ben? Én is imádom az M divízió összes termékét, már-már betegesen, de azért amit egy e60 közérzetben, otthonossagban, luxusérzetben nyújt, az a szürkébb hétköznapibb emberenek valóban meghökkentő tud lenni egy seggkinyalós 35d esetében. Értem a te elfogult nézőpontodat, sőt, lehet egy M3-at preferelálnék én is, de olyanról velemenyt alkotni amit nem ismersz Lehetsz te akar mekkora M-fan, ha azt is át tudod élni, mintha az otthonodban az ágyadban szaguldoznal, csuszkalnal, mindenféle túlzás nélkül!
Ellentmondok magamnak, de még nem, menetközben nem ültem M3-ban, de hidd el magávalragadó az e60, értem én, hogy a vélemény szubjektív dolog, de ne legyél ennyire biztos!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16171 üzenetére
Igen, jónak tűnik, de elég rég óta fent van, meg ezek a tizenéves kihegyezett elektronikak tartossaga meglehetősen kérdéses. A motor ugye nehezebben megy tönkre, ha rendesen kapott kenoanyagaot, másik kérdés, hogy megtalálod-e a nem penzhajhasz jaszkarizos tulajok egyikét. Ha esetleg egy 8-as vásárlásban gondolkozol, akkor az arany szabály betartásával, és egy hozzáértő szakavatott ember társaságában, olyan nagyon nagy lejtőre valószínűleg nem kerülsz a rojtos markolatú szopórolleren.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz fullextra #16173 üzenetére
Azt nem tudom mióta van fent, de ha emlékeim nem csalnak, akkor tavaly tavasz végén nyár elején már láttuk fent.
Jómúltkor voltam e34 nézőben, egy 220-230Le-s 525i volt, amelyik benne volt az autó-motor októberi számában, kicsit késve, de ha valakit érdekel, itt van néhány kép+videó, sajnos kevés képet lőttem, az autó 95%-ig tökéletes, gyönyörű szép, élőben látni megható volt, a tulaj sajnos nem volt túl bőbeszédű, de sokat mondó az a tény, hogy saját maga 12órán át polírozta, nem mellesleg akad még otthonában e39 528i is, meg amikről még nem tudok. Végülis az autó nem eladó, helyette tervei közt szerepel egy komolyabb turbósítás, 600-700Le-t remélve a géptől, érdekes egy figura, de a lényeg a helyén van benne...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
... Csak úgy eszembe jutott néhány dolog....
"Közeli helyeken, dombokon, hegyeken..."
Megépített BMW-m ülésében.
Közeli helyeken, dombokon, hegyeken,
Még mindig hallatszik a V-s M!
Itt hűl a gumi a box padon
Kifogy a benzin a seggem alól.
Akkor is megyek, ha nem akarod!
Mert nem visít, csak a sorhatos!
Autóm húzza a ló és szállít mint a fény.
Egy M-mes mindig jobbat remél.
Porból lettem s porrá leszek,
Félek, hogy a füstbe veszek.Közeli helyeken, dombokon, hegyeken,
Kiépített körpályák közelében.
Közeli helyeken, dombokon, hegyeken,
Most is visszhangzik a gépem!
Itt ül az idő a nyakamon,,
Kifogy az út a hármas alól.
Akkor is megyek, ha kanyarodok!
Ha egy sperr diffi-ssel gyakorolok.
Autóm mossa eső és szárítja a szél.
Az ember mindig jobbat remél.
Boxból jöttem s boxba megyek,
Félek, hogy ebben tönkre megyek.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Feszültség oldásként srácok itt van néhány kép, a hétvégi Totalcar által szervezett Slovakiaringes parádéról:
Nagyon durva gépek voltak, iszonyatos hangokkal, volt itt mindenféle autó, a civic-ektől kezdve alfa gta-kon át egészen az r35-ös gt-r-ig, mindezt egy BMW pakkba csomagolva...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16523 üzenetére
Ma láttam bringázás közben a gellért hegynél egy Alpina B12-t, pont ilyen volt:
Megfordultam utána mentem, de egy c5 és egy astra koccant, emiatt dugó volt, az alpina meg került egyet... volt ereje "kerülni" soha többé nem láttam, pedig rohadtul megért volna egy képet, egy őszhajú ~55 éves fazon vezethette, iszonyat szép volt, pedig láttam már elég sok fajta BMW-t.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16552 üzenetére
Hónapok óta rohad telefonon is ez a progi de csak most esik le, hogy pont ez kell neked...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16659 üzenetére
Igen, a gyári 2,5L-es motorja (m20b25) az 12 szelepes az csak 171Le, de ebben már az újabb 24 szelepes van (m50b25) az már 192, szerintem csak a hasznaltauto.hu kereső "motorjába" integrálva vannak a gyári adatok, és így lehet feltenni, pl bmw-3-as sorozat-1982-1987-2497ccm:171 le. Tehát kitalálja magának...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
Hehe, átolvasva az utóbbi néhány hozzászólást, csak egyetérteni tudok veled. Mostanában egyre inkább súly orientált vagyok autók terén. Voltam kint március 10.-én a totalcar által szervezett slovakiaring-i pályanapon (nézőként), egy dolog biztos, lóerő???? A legkevésbbé számít a pályán! Példának okán, Bazsó Gábor kint volt a 27 éves corolla AE86-tal(~150 le-900-950kg), egy csoportba volt vele egy e60 m5, nos, úgy előzte-picsázta-kente el az m5-öt ahogy akarta. Mennyi is? 360Le többletről beszélünk?! M-es futómű? SÚLY! Nyilván benne volt az is, hogy Karotta a versenypályákon él, az m5-ös fazon meg csak azért vette azt amit mert szép volt a színe, de azért így is elég durva a kontraszt. A honda s2000/lotus exige-ről szintén ezt lehet elmondani. Volt ott e36 m3 is, az is verve volt, az egyedüli meglepetés az e28 m5 volt, az is épített volt.
Dragon: Nyilván BMW-re buzulunk itt sokan, de a tényeket el kell ismerni, akkor is ha te egy e36 m3-ba vágysz, az elvakultságtól nem lesz gyorsabb
KINKY_007: E9x 325i ésszerűbb választás, a spórolt anyagon meg testre szabod pályára, egy egészséges kompromisszumot kötve magaddal, vagy egy e46 320i+kicsi olcsó könnyű japán autót veszel(pályára), bár ez inkább gondolom csak ábránd.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz profi91 #16767 üzenetére
Nem sok mindent tudok a benne lévő motorról (szvsz m40b18 az), majd a többiek tudnak róla mondani jókat vagy rosszakat. E36 szinten elég jól fel van azért szerelve, dönts el, kellene-e a plusz extrák (és a vele járó bonyodalmak is akár!), viszont a hely és a biztonság kérdéssel egyetértek,azonban az, hogy gyengébb semmit nem jelent, szívó benzin motor, egyenletesen adja le a pacijait turbó lyuk nélkül, és van 300kg előnye is, ami nem mindegy! Minden megindításnál, fékezésnél, és kanyarodásnál 300kilóval könnyebb bódét kell mozgatni, ennek a gyakorlati jelentősége a kopó-fogyó alkatrészeknél van és a kúton. + Ott van az élményfaktor, amire még nincs szükséged, pedig kellemes dolog a hátsó kerék hajtás (nem jaszkarira gondolok, vannak értelmes jótékony hatásai is)
Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Ford topik
- PlayStation 5
- Toyota topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen