-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
Sziasztok!
Problémám van egy X6 35d-vel. 2009-es autó, minden szerviz gondosan a BMW-nél vezetve. Sajnos fél évre le kellett tegyem, ezalatt 1x-sem volt beindítva. Próbáltam, természetesen az akksi teljesen lemerült, de feltöltés után sem akar beindulni. Forgatja, de mintha nem kapna üzemanyagot. Van valami tippetek, hogy merre induljunk el? A BMW azt mondta vigyük be az autót, ami elég necces, mert mélygarázsban áll. Arra gondoltam, hogy újra kell neki programozni az akksit, de a szervizes kolléga azt mondta, hogy attól még indulnia kellene.
Erre vonatkozó hibaüzenet nincs, illetve semmilyen piros visszajelzés nincs az üzenetek köztött, de a műszerfalon kigyulladt sárgán a felkiáltó jel. Valakinek van tippe? Egy eddig teljesen hibátlan autó mitől tud megnyekleni 6 hónap állás alatt?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz molnarpeter #38014 üzenetére
Igen, az is volt. Az indítási fordulat úgy érzem megvan. Sajnos nyári tankolás, viszont a garázsban bőven van 4-6 fok, így nem tartom valószínűnek, hogy a gázolajjal lenne baj. Hogy érted, hogy a légtelenítés szép kör? Az egyik indítás után hallatszott valami hosszú szisszenés a motortérből, mintha egy kompresszort eresztenél le. Sajnos diagnosztikai eszköz nincs, a BMW pedig azt mondta, hogy vigyük be. Már csak azt nem tudom, hogy varázsoljuk ki a garázsból
-
Formaster
addikt
válasz molnarpeter #38016 üzenetére
Köszi, csak annyira akarom vontatni, hogy felkerülhessen a trélerre. A garázsban ez kivitelezhetetlen. Köszi, ez is sokat segít, nem tudtam miképp vegyem ki parkból, Eddig csak egy manuális megoldást láttam, a váltó "szoknya" alatti kulcsos kapcsolót.
-
Formaster
addikt
válasz FIREBLADE78 #38023 üzenetére
Gyere át az ápolós topikba. Pont aktuális a téma.
-
Formaster
addikt
válasz CharlieDrop #38066 üzenetére
Én a 220CDI-ről tudok nyilatkozni, semmi baj vele. Egyáltalán nem traktoros, az utastérbe meg főleg semmi nem szűrődik be. Ahhoz képest az audi dízel egy lelakott zetor. Lehet a BMW selymesebb, de akkor már a benzines méginkább. Aki dízelt akar, az szokjon hozzá, hogy sosem lesz benzines.
-
Formaster
addikt
Más kérdés, kollegám nézeget 2011-es 320i-t, facelift. Mennyire ajánlott ez a motor? Ezekben mind az N57-es, vékony hengerfalú van? Vezetett szervizes, a vétel alkalmi lenne, csak fél hogy szopóroller lesz belőle.
-
Formaster
addikt
válasz molnarpeter #38016 üzenetére
Na meglátogatta ma az autómentő az X6-ot. Ő is arra jutott, hogy újra kell programozni neki az akksit, de ezt az ő gépével nem tudta véghez vinni. Már át is szállították BMW-ékhez, remélem a jövő héten autó lesz belőle
Üresbe tétel nem ment a leírt metódussal, de nem is volt végül bonyolult... A csomitartóban van egy piros T kulcs szerű cucc. A pohártartóból kellett kivenni a gumit, az alatt van egy fedél ami a T kulcsal nyílik, abba a kulcsot behelyezed, majd eltekered és az autó üresben van
-
Formaster
addikt
Üdv a szakiknak! Adott egy X6 35d AC Schnitzer 326PS 190 ezres futással. Ha lepadlózom alig érezhetően, mintha akadozna a teljesítmény. Valaki azt mondja nekem, hogy egy nyomatékváltó hiba és piszok drága a javítás. Mit mondotok erre, mint hozzáértők?