-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Egy cimborám szeretne autót vásárolni E87 típust kézi váltóval nézett ki, nagyszervízzel együtt max. 2M a keret. Milyen motorral érdemes nézni? Évi 15-20k km, városozással együtt. Létezik belőle gyárilag DPF nélküli, ha igen melyik? Vagy csak benzin motorok "ajánlottak" ilyen használatra?
-
grizlisandor
addikt
válasz KAMELOT #48832 üzenetére
Köszi, mondtam neki, de ő most dízelt akar.... minden érvem ellenére. Szétnéztem a topikban és rátaláltam Herman Ezredes hsz-ére(katt) iránymutatásnak.
E87-be szeret M47-es 4 hengeres dízel motorok már részecsekszűrősök?
Visszaolvasva az előző hsz-emet jól meg asszontam.
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #48857 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Cimborám autót venne, 2005 E87 120d M47 120 kW 163 ló, jelenleg 350k km van benne. Külföldről hozta be a srác 10 éve, nála volt végig az autó. Volt 2 db állatfelmérésen, hivatalos márkaszerviznél és egy csak bmw-kkel foglalkozó maszeknál(ő szervizelte az autót).
Hibalista a hivatalos helyen:
Vezérléscsere(mivel illik ekkora km-nél cserélni), kapott is rá bruttó 300k HUF ajánlatot. Olvastam Ezredes írását, hogy 500k km+ se biztos, hogy cserélni kell. A maszek is azt mondta, hogy felesleges, de ha szeretné, akkor megcsinálja rajta.
2db hátsó fékcső, de ez ugye általános, mondjuk 2 hónapja volt műszakin, olyan helyen, ahol az enyém is vizsgázott...
Jobb hátsó első felső lengőkar, mert a szimering repedt, erre a maszek azt mondta, hogy nem vészes, ráér még a cserével.
Hoz hibakódot a 4 db izzítógyertyára, arra azt mondják, hogy az izzítógyertyák vagy az izzító relék haltak be.
Volt egy kis olajpára, valami cooler-nél, ezt annyira nem értettem, mind2 helyen mondták, hogy le kell mosni a motorteret, ha visszajön, akkor valami O gyűrű cserével megoldható, mert ott szokott kifújni kicsit.
Fékolajcsere.Szerk.:
Kiegészítő vízkeringetető, meg valami érzékelő(belső levegőkeringtetőt állását vezérli talán?) is dob hibát, elvileg minden bmw-ben dobja ezeket, elvileg nem kell foglalkozni velük azt mondták mind2 helyen.Maszeknál én is ott voltam, kérdeztem a vezérműlánc állapotát lehet ellenőrizni? Azt mondta, hogy nem, csak akkor ha cseréli. Ezredes vezérléscserés albumjain láttam, hogy N47-nél talán a láncfeszítőn látszik a fáradás.
Kérdeztem a szívósor dugózást, azt mondta, hogy 3 éve megcsinálta a kocsin. Difi olajcserét kérdeztem, azt mondta, hogy ezekben az M47-es motoros autókban nem kell a difiben olajat cserélni, mert élettartam, bezzeg a N47-esek szervizigényesebbek, azokban kell. Mondom élettartam olaj egyik autógyártónak se jött be, szerintem bár nem értek hozzá, le lehet azt cserélni.1.5 Mihályt kérnek az autóért, ami amúgy nem egy bontószökevény, de mindenki riogatja, hogy ezzel a km-el nem fogja eladni, fiatalabbat akart N47, de mutogattam neki egy Ezredes-féle vezérléscserét, meg kb mennyibe kerül, városozik elég sokat, részecskeszűrőt is kerülni kellene, így rájött hogy ha már 1er, akkor inkább M47. Hiába mondtam neki, hogy vegyen egy jó sor6-ot, de a sok ló, magasabb fogyasztás és biztosítás miatt nem akarja.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Ļantos #56025 üzenetére
Ha-n is láttunk szebbet, jobbat. Az nyom a lattban, ahogy beszélgetünk róla, hogy helyben van, meg ismert szerelő foglalkozott vele, meg 10 éve egy tulaj. Haver tudja, én már feladtam.
(#56026) H.Ezredes:
Köszönöm, továbbítom neki.
Közben megtaláltam mit írtál a difi olajcsere intervallumra.Vízpumpára, hűtővízre van valami csere intervallum előírva/tapasztalatok szerint?
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene, haver E87 típusú M47 motorkodó autójának vannak problémái.
1. Intercooler két oldalán ereszti szépen az olajat, mester ajánlata, hogy cseréli a O gyűrűket, meg elmossa az IC-t, ez általában segít rajta, ha nem, akkor csere. Állítólag az összes ilyen, mert marad olaj az IC-ben, mivel az évek alatt nőtt a kartelgáza a motornak, ráadásul itt fél éve volt turbócsere, aki cserélt rajta turbót, az biztos nem takarította ki az IC-t.
2. Hűtőközegek mögött van egy hidraulikacső, mester szerint ez a szervócső. Ez is típusbetegsége, eltakarítja meg valami tömítőgyűrűt cserél rajta, egy darabig jó lesz. Bontott nem létezik hozzá, gyári új meg horror. Kérdeztem, hogy nincs belőle utángyártott, hogy nincs. Honda Accord esetében volt emlegetve fórumon, hogy valami cég ráállt a szervócső gyártására, nem hiszem el, hogy nincs ilyen csak BMW-be.Fent említett dolgokat tényleg így szokták orvosolni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen