-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Cimborám autót venne, 2005 E87 120d M47 120 kW 163 ló, jelenleg 350k km van benne. Külföldről hozta be a srác 10 éve, nála volt végig az autó. Volt 2 db állatfelmérésen, hivatalos márkaszerviznél és egy csak bmw-kkel foglalkozó maszeknál(ő szervizelte az autót).
Hibalista a hivatalos helyen:
Vezérléscsere(mivel illik ekkora km-nél cserélni), kapott is rá bruttó 300k HUF ajánlatot. Olvastam Ezredes írását, hogy 500k km+ se biztos, hogy cserélni kell. A maszek is azt mondta, hogy felesleges, de ha szeretné, akkor megcsinálja rajta.
2db hátsó fékcső, de ez ugye általános, mondjuk 2 hónapja volt műszakin, olyan helyen, ahol az enyém is vizsgázott...
Jobb hátsó első felső lengőkar, mert a szimering repedt, erre a maszek azt mondta, hogy nem vészes, ráér még a cserével.
Hoz hibakódot a 4 db izzítógyertyára, arra azt mondják, hogy az izzítógyertyák vagy az izzító relék haltak be.
Volt egy kis olajpára, valami cooler-nél, ezt annyira nem értettem, mind2 helyen mondták, hogy le kell mosni a motorteret, ha visszajön, akkor valami O gyűrű cserével megoldható, mert ott szokott kifújni kicsit.
Fékolajcsere.Szerk.:
Kiegészítő vízkeringetető, meg valami érzékelő(belső levegőkeringtetőt állását vezérli talán?) is dob hibát, elvileg minden bmw-ben dobja ezeket, elvileg nem kell foglalkozni velük azt mondták mind2 helyen.Maszeknál én is ott voltam, kérdeztem a vezérműlánc állapotát lehet ellenőrizni? Azt mondta, hogy nem, csak akkor ha cseréli. Ezredes vezérléscserés albumjain láttam, hogy N47-nél talán a láncfeszítőn látszik a fáradás.
Kérdeztem a szívósor dugózást, azt mondta, hogy 3 éve megcsinálta a kocsin. Difi olajcserét kérdeztem, azt mondta, hogy ezekben az M47-es motoros autókban nem kell a difiben olajat cserélni, mert élettartam, bezzeg a N47-esek szervizigényesebbek, azokban kell. Mondom élettartam olaj egyik autógyártónak se jött be, szerintem bár nem értek hozzá, le lehet azt cserélni.1.5 Mihályt kérnek az autóért, ami amúgy nem egy bontószökevény, de mindenki riogatja, hogy ezzel a km-el nem fogja eladni, fiatalabbat akart N47, de mutogattam neki egy Ezredes-féle vezérléscserét, meg kb mennyibe kerül, városozik elég sokat, részecskeszűrőt is kerülni kellene, így rájött hogy ha már 1er, akkor inkább M47. Hiába mondtam neki, hogy vegyen egy jó sor6-ot, de a sok ló, magasabb fogyasztás és biztosítás miatt nem akarja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen