-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Az 1:03-nál látható rögzítési pont a kapaszkodó előtt mire szolgál? Olyan, mint a csomagtér elválasztó rögzítése a hátsó üléssor mögött.
-
Gézengúz
addikt
válasz Chrys_ #55552 üzenetére
Máskor egy képet rakj be egy x-el megjelölve, ne egy videót ami pont 1:03-tól indul.
Touringoknál a csomagtérhálót nem csak a hátsó üléssor mögött lehet kifesziteni, hanem ha le vannak döntve az ülések akkor az első ülések mögött is. Erre gondolsz vajon?
Biztos erre gondolsz, ebben az esetben a csomagterhalot oldalról becsusztatva a hátsó üléssor hátán lévő sinbe kell beletolni. E46-nál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Gézengúz #55553 üzenetére
Most találtam ezt a képet, nem gondoltam volna, hogy ezt a rolót valahogy így is lehet rögzíteni Majd kipróbálom, de látszólag elég sok hasznos helyet elvesz.
-
Chrys_
addikt
-
Newlachka
őstag
Srácok!
Mit kell vennem ahhoz,hogy a motorháztető nyitó fülek visszaugorjanak?
A gondom az,ha felnyitom a tetőt akkor megszorul nyitott állapotba,és csak csavarhúzóval tudom őket kitessékelni. Kékkel karikáztam mire gonddolok.
Köszi -
Adiking
tag
Sziasztok,
Tegnap E36 320i coupe tulaj lettem!
Szövet belső, klíma nincs.
Mikor hoztam haza a kocsit, eléggé párásodott a szélvédőre irányított, maxon üzemelő ventillátor ellenére is.
Nem volt glikol szaga.
Kérdésem, hogy ebben tényleg nem lehet állítani, hogy a kintről szívott levegőt cirkulálja?Köszönöm, Ádám
-
- = Zk = -
félisten
válasz Adiking #55558 üzenetére
"esetleg" nézd végig a filtereket.. nekem (E38) pl dohos, ezeréves volt, hiva ugyan ez... csere óta semmi...., és itt esik, ha kell ,ha nem.. (UK)
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
veterán
Ezer éve nem voltam itt, de most úgy érzem muszáj megosztanom:
Megvolt az F11 525D-n a vezérlés- csapágysor-, váltóolaj, stb-stb csere, plusz kapott egy jó kis remapot, Ezredesék csinálták
Csak jókat tudok mondani, igazi szakemberek. Megjártam már néhány BMW specifikus szervizt/szerelőt, ezt a szakértelmet, pontosságot és korrektséget még sehol nem tapasztaltam, amit náluk.
270LE, 510Nm lett kihozva a 4 hengeres dízelből odapirít...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
whitezo88
nagyúr
válasz SeniorTilla #55561 üzenetére
az kemény hogyi 535d e60 számű lovat sikerült kihozni egy N47-ből, Nm marad csak el kicsit. Majd nekem is repül rá remap szerintem, de semmi brutál, virsligumival nem tolnám 250el úgyse
-
tobias88888
őstag
Sziasztok!
Autó vásárláson gondolkodok és szóba jött 116i (n45b16) / Mini One (1.4 Prince EP3) / Mini Cooper (1.6 Prince EP6), mint lehetséges jelölt. Kicsit elkeserített, miután milliónyi cikket találtam a BMW motorok hibáiról. Tényleg ennyire rossz a helyzet, vagy kicsit felfújják a dolgot a cikkek? Ha egy 150e km felett futottra esne a választás, kalkuláljam bele az azonnali vezérműlánc cserének a 2-300 ezres költségét? (persze ha még nem cserélték)
Előre is köszi a segitséget!
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #55564 üzenetére
Esetleg a 118d/120d jobb választás lehet M47es motorral?
-
CharlieDrop
veterán
válasz tobias88888 #55565 üzenetére
sokkal, bár arra is rá lehet borítani egy mihályt kezdésnek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz tobias88888 #55564 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
veterán
2003-2009 közötti Z4 vásárlásán gondolkodom hobbiautónak. Vannak ötletek, tippek, javaslatok? Jó lenne a 30-as mocival, minél erősebbel.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
Van a fórumon egy, biztos hangulatos. A 3.2-es kupé még finomabb lehet...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Drago1
tag
válasz tobias88888 #55564 üzenetére
Prince motort kerüld az a legnyűgösebb, nézz M motorkódost az a legmegbízhatóbb
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #55561 üzenetére
-
crissprivat
senior tag
válasz SeniorTilla #55561 üzenetére
( De a sorhat dízel hangja akkor sincs benne )
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Chrys_
addikt
válasz crissprivat #55572 üzenetére
Sokat nem hallani belőle úgysem 😂
-
GrooveHero
addikt
Üdv. Tudja valaki, hogy edc-s lengéscsillapítók cseréje kor (dynamic drive) kell e diagra kötni az autót? Vagy csak akku saru le és vissza is elég?
Köszi
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Chrys_
addikt
Átment az F11 535d LCI motortuninggal (313LE --> 389LE csak software-s módosítás) és EGR OFF-fal (csak kiírva, fizikailag ez is bent van) a TÜV-n hiba nélkül
Bár amikor ötödjére lépett a technikus a gázpedálra, a másik meg felnyitotta a motorháztetőt, már elkönyveltem, hogy akkor most ennyi volt a vizsga. Ugyanis az EGR szelep kábele is le van húzva, de talán nem vette észre Most már tudom, hogy azért csinálnak ennyi mérést, mert városban lerakódhat a kipufogórendszerben az anyag, és nagy fordulaton elkezdi ezt is "kiköpni", ami meghamisítja az értéket.
Nem tettek tesztert az OBD2-re, csak a kipufogón keresztül mértek. Ezt állítólag kb. 1 éve már nem csinálják (köszönhetően a VW botránynak ). OBD2 eszköz csak a mérés után került rá.
A vizsgált paraméter megengedett középértéke 0,25 [1/m], a mért pedig 0,01 [1/m] volt, 145k km futásteljesítménynél. Nem tudták a névleges fordulaton tesztelni (4400 ford./perc), mert az autó nem engedi álló helyzetben 3900 fölé. -
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #55561 üzenetére
Még mindig tartok ettől a chiptuning dologtól. Gumisomnál volt egy Cayenne amit megcsippeltek és szétbaszta az egész üzemanyagrendszert stb és valami milliós kár van. Megérte az a plusz 10 % erő
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #55576 üzenetére
Kizartnak tartom ,hogy abban kart tud tenni.
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #55577 üzenetére
Egy "jó" tuningos bármire képes
Van egy német eset éppen, F10 550D 431LE/830Nm-re írva. 750 fok felett volt a kat előtti hőmérséklet és az autó 235kmh felett elvette a gázt. Tuner átírta a határértéket 850 fokra (egy másik software-s írta, hogy némelyik szenzor csak 800 fokig mér).
Ennek az lett az eredménye, hogy 1 hiba helyett 4 lett:
- DPF nyomásszenzor: túl magas mért érték
- DPF nyomásszenzor: rövidzár pozitív felé
- Raildruckregelung: zu niedrig (rail nyomásszabályzás túl alacsony)
- Sebesség, befecskendezés mennyisége, motor fordulatszám: unplausibel (kb: nem illenek az értékek egymáshoz) -
veterán
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #55576 üzenetére
Meg. Nem 10% az, és a befecskendezőkhöz semmi köze szerintem, inkább a hőterhelés, a csapágyak és a hajtáslánc láthatja kárát. Még finomhangolni kell, mert 3000-nél visszaveszi a nyomatékot valamiért 420-ra, állítólag a motor védelme miatt, de majd kiderül. 450 volt a gyári.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Drago1
tag
válasz Chrys_ #55575 üzenetére
Ha benne van a részecske szűrő hiába dugdozza a kipufra a mérést, jó lesz az érték
Nekem annó a 2013 as Peugeot 508 gt chipp AGR off rsz off bemérték kipufra simán határ értéken belül volt a mérés, NOX ot amúgy sem tudnak műszakin mérni csak szendioxidot, azon meg minden nélkül is át megy a modern dízel. Akkor buktam volna le ha meg kopogtatták volna az rsz helyét mert akkor kongott volna az ürességtől.
-
Chrys_
addikt
válasz Drago1 #55581 üzenetére
Egyébként lehet, hogy tévedtem a méréssel kapcsolatban, mert a bevezetőben ott van az OBD... szóval a kipufogóba dugott szonda mellett csak volt ott gép is. De végülis mindegy.
Viszont valószínűleg jövőre jön még egy mérési metódus, már a részecskéket is számlálni fogják:
7. oldal, Stufe 3 2021.01.01-től (német nyelvű): [link][ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
lecseréltem a kocsiban a gyertyákat...
Denso TT Nickel Twin Tip Spark Plugs - Part No. K20TT / 4604
noh, viszont a neten kétfélét írnak hozzá:
Spark plug.........Bosch: FGR7DQP, NGK: BKR6EQUP
nem egyeznek ugye.... célszerű lecserélni őket?.... csakhogy mennyire kényes az M52B28TU motor az efféle "bakikra"?!" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
malacka87
senior tag
Autó kinyitasa után ami jön búgó hang a motor térből az valami készenléti dolog? Generátor környékén hallom talán a disa környéke. Valamitől felėbredt a kocsi most éjjel és csak 2-3 nyitás zárásra hallgatott el.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
-
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
Igazából nem emlékszem pontosan mi volt a gond a Porscheval,lényeg hogy chip baszta szét. Valszeg nem speciális ember végezte a műveletet vagy nem bírta a gyárilag x dologra tervezett valami. Akkor mernék belevágni,ha írásban garantálja két tanú előtt a szerelő,hogy semmi baja sem lesz a kocsinak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #55587 üzenetére
Ha találsz ilyen szerelőt, küldd át a számát nekem is
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55587 üzenetére
sőt ha elrontja, vadonat új 0 kmeset kapsz cserébe, azt is írjátok bele!
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #55587 üzenetére
Úgy hívják, hogy alpina, meg ac schnitzer...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #55588 üzenetére
van ilyen, a gyári tuningcégek garival adják a dolgokat, mondjuk BMW-hez nem tudom ki csinál ilyet, de VW-nál az ABT, az MTM pl. ilyenek
Ja tényleg, bár szerintem az Alpina nem csinál tuningot, csak a saját dolgaival, de az AC ilyen, igen.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Puma K
veterán
"A baleset során a jármű teljesen összeroncsolódott, a becsapódás olyan erejű volt, hogy a jármű motorja is kiszakadt." - [link]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
veterán
-
ittakary
nagyúr
Ennyi retardáltat... szakad az eső 4 napja folyamatosan, de azért nyomja neki 100-130cal városban
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...