-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
Akinek netán kellene, BMW Scanner.
3/2 dollár érvényes rá. Így 5 dollár környékén hozható.[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz CharlieDrop #56799 üzenetére
Írta, hogy 2-3 éves. Ott mar nem Prince motor van nem?
Illetve egy 3 éves Minit 40000 km alatt is ennyit kellene szerelőhöz járatni? -
CharlieDrop
veterán
válasz dangerzone #56805 üzenetére
Hjah. Valahogy átsiklottam felette.
az új 1.5-ös 3 hengeres motort passzolomNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
Milyen funkció biztosítéka kap állandóan 12V-t az akkuról, ami ugye nem függ a gyújtástól?
Dashcam kerül F11-be, be kellene még kötnöm a tápegységet, egy szál fix 12V, a másik gyújtásfüggő 12V (harmadik 0, majd csavar alá kerül). -
Chrys_
addikt
válasz windlord #56816 üzenetére
Van, de az szerintem nincs a biztosítéktáblán, biztonsági okokból Nem, mintha ez gondot okozna a tolvajok nagy részének.
Viszont az első képen a középső oszlop legfelső kép talán az ajtózárat mutatja, azoknak esetleg mindig meg kellene kapniuk a feszültséget?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Nem rossz, az új M3 még fejlesztés alatt, 2021-ben jön, manual váltóval, throttle blip nélkül (legalábbis kikapcsolható)
JP már mehetett vele a BMW tesztpályáján (kímélve ) egy instruktorral, 8500km van a kocsiban, direkt miatta kivették a tesztekből.[ Szerkesztve ]
-
-
Gézengúz
addikt
Jól értem vajon?
Ez a funkció azt jelenti, hogy dupla nyitásra a vezető oldalon lehúzza az ablakot?BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL : press the unlock button twice, and the drivers window will open
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #56822 üzenetére
Nekem a comfort accessel ha hosszan nyomom a nyitás gombot akkor lehúzza az ablakot meg nyitja asszem a napfénytetőt is, zárást hosszan nyomva pedig bezárja őket.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56825 üzenetére
Neki sikerült
Ezredes: Hányszor akadt fent a spoiler?
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Chrys_ #56830 üzenetére
Mindenki ezen lovagol mostansag es bar van par olyan kombo ahol mutat tenyleg pl. itt [link] de ahol ezt keresni kell regen rossz. Nem mintha potencialis vevo lennek de ezt nem kelett volna. Arrol nem beszelve a commonity fikazta mar jo ideje a spy kepek utan, mar egy eve de a bmw meg leszarja ezeket a visszajelzeseket. (hany eve is fikazzak a nevetsegesen vastag kormanyokat az autovan es meg is ezt toljak?) persze osszedolni nem fog a vilag ezt is venni fogjak ahogy E65-ot is vettek anno...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chrys_
addikt
Szerintem nem annyira rossz, viszont kép alapján egy kicsit "átláthatatlanabb" jobb lenne. Bár az meg a hűtés rovására megy.
A rendszámhoz még annyit, hogy kellene itt a fényszóró mosónak működnie? Főleg, ha van benne egyáltalán.Egyébként ez a motorháztető és vese megoldás jobban tetszik, mint a G3x vonal esetén, ahol direkt a vesékre csukódik rá. Nagy ízlésficam kell ott hozzá, az F1x-nél még jól oldották meg (kb. mint ennél a 4-nél).
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #56829 üzenetére
A bölcső ért "csak" oda 1x sajnos az alacsony autóval előfordul az ilyen. Igazából családi fotózáson voltunk Fóton kértem,hogy akkor csináljunk az autóról is 1-2 képet Ma ezt kaptam.
(#56832) negro
Fót Somlyó Panoráma ahol voltunk pontosan.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
Lőttem most már én is képeket a kocsimról (faceliftes 535D 313ló* hátsó keréken), aztán gyorstalpaltam egyet a photoshoppal. Azt hiszem a közel 0 tudásomat el kéne mélyíteni a témában, durva miket lehet ezzel mahinálni
*313ló volt
Autópályán nyomta neki egy legújabb X6 M50D, nevetségesen esélye sem volt , csak lesett szegény, hogy mi történik itten -
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
Gondolom a * nem véletlen van a 313LE mellett , az X6 M50d kb 380LE, talán ez a GT is akörül lehet. Azt viszont akkor túlzásnak érzem én is, hogy "nevetségesen esélye sem volt"...
-
FIREBLADE78
addikt
Közút nem versenypálya
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
Nincs sok értelme a lóerőn rugózni. Sokkalta rosszabb közegellenállási együttható és plusz 300-500 kg. Nincs nagy truváj.
-
whitezo88
nagyúr
Viszont nemrég tűnt fel, hogy milyen trükkössök, ezt a 313 lovas motor 535d-ként van jelölve, de 6-osban 40d. Jól gondolom ugyanaz csak így jobban hangzik? Lehet 7-esben is így van.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #56842 üzenetére
A GT is guruló tégla.... Ráadásul üresen ~2000kg.... Az X6 M50D pedig egy 250-300kg-al nehezebb.Most,hogy fent a cooler meg a downpipe így kijön a power. A sportkijelző 400Le-ig mér azt leakasztja. Igazából most megy 13,5-14s ( az az igazság,hogy meg kellene mérni mert nyáron 33C+-ba mérve gyári coolerral tudott ~14s-et most ,hogy nem melegíti el a coolert meg nincs ez a rohadt meleg akár még az is lehet,hogy 13 elejét megy...) között 100-200-on Egy X6 G-szériás M50D 400Le-vel tudja a 15,5-16s között egy F szériás M50D pedig 17,5-18s.... E szériás X-es M50D-t meg lazán lehagytam az E39-emmel is...
Ugyan az csak más a neve....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #56846 üzenetére
Azért mert fojtja a motort. ha benne a DPF magas az EGT is . A GT nem korom ha lepadlózód állóból az elején amig be nem pörög a turbo egy minimális átlátszó kis pamacsot kidob és ennyi.... Nincs füstölés egyébként sehol főleg nem látható
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #56838 üzenetére
100körülről indultunk meg, lehet h a végén elvette a gázt, de tekintve h előtte 180-200zal ment amikor lehetett, addig sztem nyomta ő is, csak hát még alig mentem a kocsival, én sem tudom hányadán állok most, csak érezni h megy mint a szemét.
A 269lóerős E93 330D-m fej-fej ment a 381 lóerős X5-X6-okkal 220 körülig, utána elmentem szépen lassan mellettük, és az forgalmi szerint 1740kg volt, a GT a forgalmija szerint 1901kg (hátul hajt, nem xdrive), az X6 M50D pedig 2185kg lehet.
A kabrió nem volt 2 méter széles és az autó sem volt ennyire magas (főleg az eleje), tehát sokkal jobban tolja maga előtt a levegőt a GT, ugyanakkor egy X5-X6 még ennél is magasabb, ezért főleg nagyobb sebességnél extra cumi a levegőt leküzdeni.(#56846) Highend55:
én is ettől féltem amiket írsz, meg youtube-on is rengeteg ilyen videót láttam, hogy csak fogtam a fejem mennyire ontják a kormot, de ez nagyon enyhe pamacska, az is padlógáznál mikor vált a kocsi, egy gyárilag dpf nélküli átlagautó fényévekkel jobban kormol.
Hálistennek tehát szinte nincs korom (átlagautózásnál 0, talán 3/4 gáz felettől jön pici pamacska), a szaga meg hát büdös mint egy diesel, a kabrióm is ilyen volt. Nem kell szagolni ha nem muszáj.
Nekem ugye új ez a 8fokozatú automata témakör, eddig manuál volt, és hát valszeg a váltó miatt is, meg mert dpf nem zavar be, de annyira élénk a gázreakció, annyira megindul kb. bármikor, hogy csak pislogok, és ez rengeteget számít egy "kiélezettebb" helyzetben.Sima 750D xdrive-nál már biztosan gyorsabb a kocsika.
-
Highend55
tag
Jo legyen igazad, nalam turbo utan vegig rozsdamentes rendszer van 0 folytassal. Lehet nalad a kozepresz es a vegdob megfog rajta valamit. Nekem pont ilyen a hangja popcorn nelkul. [link]
Turbo-t nagyon hallani ahogy dolgozik.
Enyem most megy 14 aljat, erosnek erzem 340-350le lehet kb.. -
ittakary
nagyúr
Csókoltatom a két agybajnokot...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kupon kunyeráló
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...