-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
probizz
tag
Szavazás
Melyiket választanád ha a hosszú távú megbízhatóság a fontos és a vezetési élmény is prioritás. (Az ár most nem lényeges.)
1. E46 FL 330Ci coupe
2. E92 335i coupe (N54)
3. E92 FL 335i coupe (N55)
Illetve azon belül is manuális vagy automata?
Feltételezve, hogy mindhárom esetben hasonló minőségű, jól szervizelt, sérülésmentes autóról van szó.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz probizz #57151 üzenetére
Egyiket se De ha már a 3 közül, akkor egy jó állapotú N55 ös e92. N54-et nem vennék, volt pár nem túl olcsó "gyengesége", amit az N55 ben többnyire orvosoltak.
Nem rossz az N54-se de ha olyat veszel akkor tegyél félre injektorokra, magas nyomású üzemanyag pumpára, na meg szerettek lecsapágyosodni. Meg asszem még a waste-gate el szokott nyűgje lenni, de asszem az az N55-re is jellemző.De ha tényleg az a szempont, hogy menjen is, és megbízható is legyen, akkor az e46 az már egy elég jól kiforrott technika volt, M54 többnyire golyóálló, alkatrész se drága hozzá. Csak ugye szeretnek rohadni, szal olyat nézz ami nem rozsdál.
De ha már e92 én vagy 335d-t vagy 330d-t vennék, de ez személyes vélemény engem megfertőzött a diesel Na meg az M57 egy elég megbízható motor.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz probizz #57151 üzenetére
Váltóhoz meg annyit, hogy ha abba a kategóriába tartozol aki szerint a vezetési élményt a manuális váltó tologatása adja, akkor szerintem tudod a választ.
Én nem vennék már manuálist, 6hp26 van az enyémbe, kis tuning van rajta, teljesen jól vált, manuálissal életben nem fogsz olyan gyorsan váltani. 6hp28 meg még job, bár e9x-nél nem tudom melyik évjárattól álltak át arra, de gondolom ott is LCI-nél.
Na meg ilyen erős autót váltogasson amúgy is manuálisan aki erre élvez. Országúton még elmegy, meg hétvégi élmény autónak, de mindennapos használatra, főleg városban...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ylgram1
tag
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Az alany még mindig az E39 530da touring FL.
Milyen gyakran szoktátok a kormányszervó rendszerében a szűrőt cserélni?
Illetve az ezzel foglalkozó webáruházak 2 félét hoznak fel az adott autóhoz,
10 és 12mm átmérőjű csatlakozással.
Melyikre lehet nekem szükégem?Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
H.Ezredes
őstag
válasz probizz #57151 üzenetére
Ez sokmindentol fugg.. Pl mennyi penzt szansz ra mert egy E46 30i es egy LCI E92 35i kozott iszonyat nagy szakadek van arban es a fenntartasban is van kulonbseg. Viszont egy 35i 100X tobbet ad szerintem. Eleve ujabb technika. Jobb motor ( bar ez viszonyitas kerdese) jobb fek jobb futomu. Egy igazan jo E46 3M Ft korul siman van. Egy 1,5-2M kozotti 30i meg tenyleg osszehasonlithatatlan barmilyen 35i-vel. N54-es motornak tobb a gyerekbetege de nagy valoszinuseggel mar kicsereltek azokat az alkatreszeket amik ilyenkor tonkre szoktak menni.. Pl befecskendezok nagynyomasu. N55 Ilyen szempontbol megbizhatobb mindket motor tuning barat es nagyon nagy potencial van bennuk. Elmenyre 100x tobbet ad mint barmilyen E46 30i. Egyik baratom/ugyfelemnek tenyleg patika E46 30i-je van minden is megvan csinalva rajta de mikor megyek vele nekem nem adja azt amit egy 35i... Automata valtoval minden korulmenyek kozott nagyon jol hasznalhato egy 35i. Evjarattol fugg, hogy milyen valto van alatta gen 2 6HP mar nagyon jo foleg ha szoftverelve is van.. DKG-t is lehetett venni LCI-hez az is iszonyat gyorsan valt de a legstabilabb a gen 2 6HP. Kezi valto szerintem csak akkor opcio ha valaki tenyleg erre elvezkedik de amugy az automataval jobban rajtolsz/ jobban gyorsulsz / kenyelmesebben kozlekedsz. E46-ba az automata lassabb ott a kenyelmes haladashoz eleg masra annyira nem. De ott a gyari ujkori 231Le mar messze nincs meg egyik autoba se. Gyariba mai szemmel egyaltalan nem nagy fust. 6 leomlovel programmal tudnak valos 250-255Le kozott amivel meg mindig nem lesz erogep de ugy mar elvezetesebb. Multkor is mentem gyari programon 30i-vel egy szar volt egyszeruen de nem. Csak szerintem masik 2 ember szerint is aki probalta. 6 leomlo meg programozas utan mar inkabb mindenki mondta, hogy na alapbol igy kellene mennie. Ha hosszutavra jo autot akarsz LCI 35i N55-el jo valasztas lehet. Nyilvan bizonyos km /kor felett el kell vegezni par alap karbantartast de meghalalja. E46-ot akkor ajanlom ha mindenkepp kell a nosztalgiakfaktor. De a csaladba is van e46/e90 es 100x az e90. De igazabol kinek mi jon be valaki szeerint csak az E46 mas meg az E90 szeriat fogja mondani.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz probizz #57151 üzenetére
Nekem az első van,csak nem FL. Nagyon szeretem, nekem elég ahogy megy(de tavasszal lehet egy kis Ezredes féle "tuning"),automata váltós, öreg vagyok már a váltogatáshoz. Szerintem is jobb az automata. A másik kettőt nem próbáltam,de biztos nagyobb vigyor mikor odalépsz neki.E46-ot jobban meg kell nézni a rozsda miatt.Az enyém szinte patika és 1.5 volt,tehát ez a 3 millós összeg túlzó enyhén fogalmazva. Mondjuk én jól vettem. Szerintem 1.7-2.0 között már vannak jók.A dizáj nekem sokat számított, az e9.. széria belseje nekem kuka,ahogy kinéz, de ez szubjektív.Kívül viszont nagyon tetszik.Eddig semmit nem kellet költeni rá,(persze nem is mentem vele sokat)olcserén kívül,az M54B30 az év motorja volt többször, ez nem véletlen. Szóval én e46-os vagyok, de a menetteljesítmény a másik kettőnél sokkal jobb, a dizájn pedig szubjektív.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz probizz #57151 üzenetére
Olyan szempontból nehéz az összehasonlítás, hogy merőben más teljesítményű autókról beszélünk. Az M54B30 papíron kicsit optimista 231 lóereje valós fékpadi adatok alapján inkább 220 körül van, és innen romlik tovább, míg a turbós motorok már gyárilag is valószínűsíthetően túlteljesítették ezt az értéket.
Ezeket a motorokat összehasonlítva az M54 a "legegyszerűbb" technika, de ne legyenek illúzióid, közelsem a "szögegyszerű" szívómotor, bőven van benne finomság, ami el tud romlani és el is fog romlani 15+ évesen. Nagyrészt a turbót és nagynyomású üzemanyagrendszert lehet kivenni a képletből, a fennmaradó részében egy korához képest elég kifinomult motorról beszélünk. Nem is véletlen, hogy a maga idejében az M54 vitte a kategóriáján belül az év motorja díjat.
N54 és N55 között nem kizárólag a turbók száma a mérvadó, hanem a VVL, vagyis a változó magasságú szelepkiemelés megléte is, ami szintén nem örökéletű, lehetnek vele problémák. N55-ben ez felel az alapjáratért. A közvetlen befecskendezés nyűgjei itt mind meg fognak jelenni.
Az Ezredes által leírtakkal én is egyetértek, az újabb automata váltó gyorsabb és jobb. Már magától ettől a ténytől jobbnak érezhetsz egy autót. A E46 30i-be szerelt 5HP19 egy robosztus váltó, de eljárt felette az idő. Kényelmet ad, de nem ezzel leszel a leggyorsabb.
Végső soron én még megemlíteném a szerelhetőséget. Otthoni szerelésre egyértelműen a régebbi (E46/M54) technika a jobb. Jól dokumentáltak, ma is sokan játszanak ezekkel otthon, van mögöttük aktív közösség a mai napig. Hivatalos szervízek esetén meg valószínűleg az újabb technika a nyerőbb, mert inkább azokat látják napi szinten. Bár gyanítom, inkább a dízelt.
Az E46 hathengerest sokan a BMW-s világ egyfajta váltópontjaként értelmezik. Már kellően modern, tehát biztonságos, kényelmes, gyors, de még nem a pofaleszaggatásról szól, hanem simán csak a klasszikus sorhat lineráris erőfölényéről. N52 még hasonló kaliber az E9X-es platformon, de ott már az emisszió és fogyasztáscsökkentés kezdte betenni a lábát az ajtóba. Kezdtek megjelenni a pusztán károsanyagkibocsátás csökkentését szolgáló felesleges túlbonyolítások, pl. elektromos vízpumpa.
-
MoP_FX 57
őstag
-
chess001
aktív tag
válasz probizz #57151 üzenetére
330Ci nem egy nagy durranás, az FL még csúnya is, inkább M3.
N55 helyett is, azt. Nem tudom neked mit jelent a vezetési élmény a turbós jobban az ülésbe szorít amúgy...Ezek inkább GT-k, nem annyira az élményre mennek rá. Jók mennek, sokat lehet utazni bennük.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gézengúz
addikt
válasz Gézengúz #56803 üzenetére
Megjött a BMW Scanner kábelem, a driver hozzáadása kicsit érdekesebb volt mint az átlag, de aztán már egyszerű.
Szóval.
Amit tud, azt sokkal egyszerűbben tudja mint az NCSExpert és NCSDummy párosa. De messze nem tud annyit, ezzel pl, nem állítottam volna be a kulcs nélkül működő elektromos ablakokat és napfénytetőt + a kinyitott ajtók melletti automata ablakműködést sem.5 dollárért viszont vicc volt.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #57162 üzenetére
Nekem speciel tetszik a FL eleje illetve a hátsó LED-es lámpákba senki nem tud belekötni... Én napi használatra inkább egy 35i-t vennék. Kellően modern már főleg egy LCI CIC vagy akár NBT / NBT EVO navival amivel tényleg napra kész vagy és minden gyári lesz az autódban. N55 kényelmesen tud 400-420LE között egy downpipe / cooler társaságában és ez ugye közel nem a vége. Azzal a teljesítménnyel pedig hasonlóan megy mint egy gyári M4 ami azért nem rossz. Jó futóművel nagyon jót lehet vele autózni a 348mm-es tárcsákkal már meg is tud állni az autó.
#57160MoP_FX 57
Az N54 is volt az év motorja több alkalommal. De most azért vegyel E46-ot mert azt könnyebb otthon szerelni ???? Mert nagyon így jön le az írásod. Ilyen alapon lehetne egy swift-et is venni ha ez szempont. Egyébként az N52B30-as motor a mai napig nagyon jó motorok. Szerintem sokkal jobbak mint az M54B30-ak. Nagyon eltalált motorok és igen strapabíróak egyébként. Egyáltalán nem nyűgös motorok semmivel sincs több bajuk mint egy M54-nek viszont jelentősen erősebbek és jelentősen jobban lehet velük haladni. Kis programozás után tényleg van bennük akarat vígan leforognak 7000-et úgy,hogy öröm autózni velük. M54-el nincs ilyen érzés... Szóval a M54 30i és N54/N55 között még egy jó alternatíva lehet egy jó N52 30i►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #57173 üzenetére
Teljesen egyértek azzal, hogy az N52B30 egy nagyon jó aranyközépút az E9x-es platformon. Szívem szerint én is ilyet vennék. Van pár ismert dizájn-hülyesége, de abszolút megvan még a klasszikus sorhat pedigréje.
Egy platform szerelhetősége szerintem pont ugyanúgy szempont lehet valakinek, hiszen használtautókról beszélünk. Legalább alapvető karbantartás szintjén. Az, hogy te erről konzekvensen nem veszel tudomást, az a te dolgod, ettől függetlenül ez még egy összehasonlítási szempont, ami vagy számít a kérdező kollégának, vagy nem, de ezt majd ő eldönti.
-
Sur1G
aktív tag
Sziasztok!
A segítséget/útmutatást szeretnék kérni. Úgy néz ki, hogy lassan eljön az időm és lesz keretem nem csak praktikus, de némi élvezetet nyújtó autóra is. Nagyon tetszik az F31-34 páros (két gyerek van, kell a hely). A munkámból kifolyólag napi szinten kell mennem autóval, viszont max ilyen 15e km megyek vele évente, ezért csak a benzines jöhet szóba (meg amúgy is). A kérdésem a következő:
- 6-7-(8)M ft-ból (autó ára átírással, alap karbantartással (olajcsere stb...)) mennyire reális egy 4 (B48B20A/B) vagy 6 (N55B30) hengeres autó megvétele?
- mennyire vészes ezek szervizelése? elvihetnek évente 1-2 milliót is akár? (ki tudom fizetni, de azért nem akarok átesni a ló másik oldalára)
- ha lehet inkább 6 hengerest vennék, de ha ebből a keretből csak az alja van inkább hagyom
- a B48 184 le verziója tényleges könnyen felhúzható 250 le körülire?Köszönöm
Üdv[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Gézengúz #57177 üzenetére
Szerintem először is olvasd végig a topikot, mert a műszeregység gyártási ideje alapján nem feltétlenül lesz mindig ugyanott az adott sor. Ha ez nem segít, akkor pedig nézd meg, hogy nálad most hogyan mozog a tű, ehhez értelemszerűen írasd ki rejtett menün keresztül digitálisan vízhőfokot, és így látni fogod, hogy milyen hőfok mellett ér bizonyos zónákba a tű. Ezeket a minta alapján váltsd át hexába, és keress rá, valahol az EEPROM dumpjában benne fogod találni ezt a sztringet.
Példaként itt a hathengeres gyári programozása:
0F 00 32 1F 4B 5A 73 5A 7C 94 7D A4 06 0E 1E 0F
A félkövérrel szedettek tartalmazzák a tényleges zónafelosztásokat, ezek decimálisba átírva a kökvetkezők:
hex 32 = dec 50 = kék zóna vége
hex 4b = dec 75 = középállás alsó küszöb, avagy buffer zóna eleje
hex 73 = dec 115 = középállás felső küszöb, avagy buffer zóna vége
hex 7c = dec 124 = piros zóna eleje
stb. -
probizz
tag
válasz probizz #57151 üzenetére
Köszönöm a sok részletes választ, sokat segítettetek vele!
Nagyon szuper ez a topik, örülök, hogy feltettem itt a kérdést.
E92 335i LCI-t még nem próbáltam, de igyekszek minél hamarabb megnézni egyet (mondjuk M235i-t vezettem már). E92-t N54-es motorral próbáltam és utaztam is benne többször. Manuális és automata váltóval is. Automatával nagyon jó élmény volt még belvárosi forgalomban is közlekedni vele. E46 330Ci FL tapasztalatom egy gyári állapotúval is van (70K km, manuális), a váltója mintha ma váltanál vele először. Ezzel szemben próbáltam többet szintén manuális váltóval, 200K km feletti futással és össze sem lehet hasonlítani a váltót, de sok esetben a motort sem (persze lehetnek nagyobb futással is jól karbantartottak). E46 automatával még nem mentem, SMG-ben csak utaztam. Azt tapasztalom, hogy E46 kimagaslóan jó állapotban ritka és nagyon magas áruk van. -
H.Ezredes
őstag
- 6-7-(8)M ft-ból (autó ára átírással, alap karbantartással (olajcsere stb...)) mennyire reális egy 4 (B48B20A/B) vagy 6 (N55B30) hengeres autó megvétele?
Igazából 4 hengeres motorral több a lehetőség ezen paraméterek megadásával de van fent 8M alatt 35i- GT pl
- mennyire vészes ezek szervizelése? elvihetnek évente 1-2 milliót is akár? (ki tudom fizetni, de azért nem akarok átesni a ló másik oldalára)
Relatív ennek a megítélése. Akár lehet 1-2M Ft-ot is elkölteni egy év alatt persze ezt úgy értem,hogy ebben benne van minden olaj cserék / váltó olaj csere ha szükséges fék csere különböző egyéb karbantartás mint koksztalanítás hűtőkazetta takarítás futómű javítás de nem jelenti azt,hogy az adott autóra ennyit el kell költeni azonnal de biztosan kell költögetni. Ha vásárlás után úgy számolsz,hogy egy ~500K lehetnek a különböző javítások az egy jó kiinduló pont.
- ha lehet inkább 6 hengerest vennék, de ha ebből a keretből csak az alja van inkább hagyom
- a B48 184 le verziója tényleges könnyen felhúzható 250 le körülire?N55 jó motor egyszerűbb a szervizelése mint egy B motorkódosnak amennyiben komolyabb beavatkozás szükséges B motorkódos autókon vízhűtéses cooler van ami egyben van a szívósorral ennek nyilván megvannak az előnyei és a hátrányai. Ha valami tönkremegy akkor nyilván drágább a javítása. Jellemzően ezek a motorok még elég frissek és elég megbízhatóak is. Gyárilag 185Kw a 30i persze,hogy tudja mivel minden ugyan az a motoron ( a dugattyú más minden más ugyan az ) . 270Le körül is tudhat egy jól megírt programmal
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz probizz #57181 üzenetére
Fajlagosan jobb vétel lenne valószínűleg egy E92 335i. Többet adna, és már csak a turbómotor miatt is modernebb az autó dinamikája, továbbá maga a platform is korszerűbb. Megkímélt és jól felszerelt E46 30Ci-n már egyaránt itthon és külföldön is vastagon ott lesz a gyűjtői felár. E92 szerintem még messze nem érett bele a youngtimer státuszba (ha egyáltalán fog).
-
whitezo88
nagyúr
Totalcar Műhelypornóban végre lesz egy E61, 535d 272le.
-
H.Ezredes
őstag
Úgy adódott ,hogy szétszedtem a motorom és az első dolog amit nem értettem,hogy miért kopott el 3 hajtókarban a csapágy olyan módon mintha egy 8 ezret forgó M3 csapágy lenne. Még 295E Km-nél mikor elszakadt a vezérlés az előző tulajnál akkor megcsinálták az egész motort hengerfej felújítás teljes csapágysor csere vezérlés stb stb stb. Szétszedtem a csapágyakat ,hogy ellenőrizzem és meg is találtam a probléma forrását. Aki szerelte a motort figyelmen kívül hagyta a csapágyak helyét. Gyakorlatilag ahogy a kezébe vette a csapágyakat úgy rakta össze... Külön van felső / alsó csapágy. A felső csapágy a keményebb csapágy ott kapja a legnagyobb terhelést az alsó a puhább ezért nagyon nem mind1,hogy hova rakod a csapágyat. A 67E Km-es csapágy úgy néz ki mint egy 80E Km-t futott M3-ba. Látszik a képeken,hogy az a 3 ami jó helyen volt elhanyagolható kopás van amik rossz helyen gyakorlatilag lecsapágyasodott volna szerintem a következő 20-30E Km alatt. A Másik dolog a hengerfejesnél hívtak,hogy 8 szelep el volt görbülve és így ment a paripa.... Egyértelmű,hogy most nem értek bele a szelepek a dugattyúba nyom sincs meg nem is szakadt el a vezérlés viszont mikor szakadt akkor biztosan. Valószínűleg vissza lett rakva ebben a formában ami elég meleg főleg,hogy rajta van a papíron a hengerfej felújítás is. Ráadásul egy nagy nevű BMW szerelő rakta össze a motort... Elég meleg dolgok ezek. Azt meg se említem már,hogy mikor megvettem az autót rajta volt,hogy kicserélt motortató bakok váltó tartó bak és kivettem a gyári2007-es kiszakadt bakot és hívtam a régi tulajt,hogy ugyan ez mi. Arra fogta a kedves szerelő,hogy azt elfelejtették valószínűleg berakni. Ezek után odaadták nekem kézbe a 3 bakot ha már ki volt fizetve. Nem értem,hogy lehet így dolgozni. Ez nem az a kategória,hogy kihagytam egy burkolat csavart vagy egy patentot. A dugattyúk tetejébe is nyilak vannak belekarcolva merre álltak de olyan is van amelyikbe mind 2 irányba van. Ezen már nem tudom,hogy sírjak vagy nevessek... De az is megfordult bennünk,hogy fordítva raktak be dugattyúkat is csak a baj nem fényképeztem körbe az összes dugattyút mert ilyenre nem gondol az ember..... Most én felépítek 0-raól egy motort arról legalább tudom,hogy olyan lesz amilyennek lennie kell....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz Gézengúz #57180 üzenetére
A sebesség tökéletesen pontos lett valóban, vízhőre pedig ezt állítottam be.
Amikor kinyit 84-re az elektronika és a termosztát, akkor látni, hogy picit balra húz a függőleges mutató, viszont ha melegedne akkor valóban jóval hamarabb fog jelezni így mintja csak 115-nél kezdene jobbra menni a függőtől.
Köszi,MoP_FX 57 Ez a kettő érdekes és hasznos volt.
-
FIREBLADE78
addikt
Nem is mondtam. Láttam a szalonban egy m440i-t. Nem olyan gáz ez a hód pofa előben.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57189 üzenetére
Én itt Miskolcon láttam egyet szaladgálni, pontosan nem mondom meg, hogy melyik volt, de annak is ez az újfajta rács volt az elején. Szerintem se gáz annyira. Csak szokatlan.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ylgram1
tag
Remélem olyan lesz ez is, mint a Bangle féle E60. Amikor megjelent kimondottan rútnak tűnt, aztán az idő megszépítette. Nekem ma már tetszik. (Viszont szegény E65 az valahogy magán hordozza a mai napig a rútság jegyeit.) Ja és persze minden szubjektív.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Ylgram1 #57192 üzenetére
A Bangle-féle E60 és az új M4 között én alapvetően azt a fő különbséget érzem, hogy míg az előbbi egy teljes koncepcióváltás volt, és az egész dizájn merőben szakított az elődmodellel, addig az M4 dizájnja nem tűnik egy ilyen váltásnak, inkább a meglévő dizájnnyelv finomítása egy polgárpukkasztó részlettel "eladva", egy olcsó trükk magyarán.
A Bangle-zsenialitás pont abból fakad, hogy iszonyúan időtálló formaterveket hozott létre a csapatával. Az E60, a FL E65, de még az E90 sem hat öregnek mai szemmel nézve, pedig egyik-másikat 20 éve rajzolták. Ezzel szemben az E39-E46 szériákról ordít, hogy a cápa-BMW-vel együtt egy korábbi korszakot jelentenek. Valószínűleg azért, mert az autóipar a mai napig nem tudott érdemben túllépni a flaming surface-jellegű dizájnokon. -
Anaren91
senior tag
válasz MoP_FX 57 #57193 üzenetére
E60 tényleg nagyon beérett. Nekem régebben is tetszett, nem hiába vettem azt, valami nagyon megfogott a formájában. Kollégáim akik nem nagyon értenek a kocsikhoz mindig meglepődnek amikor a "És hány éves?" kérdésre azt mondom, hogy 13. Legtöbb ember 3-4 évesre saccolja. M pack sokat dob rajta, anélkül annyira nem tetszik, de sikerült jó áron levadásznom egy jól felszerelt M packot
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz MoP_FX 57 #57193 üzenetére
És gondoljatok bele az e60 az egyedüli ötös ami korábbi verziószámot visel, mint a vele aktuális hetes.
sokan nem értettük 2003-ban az E60-at. Azóta megérett. A mostani faceliftje szerintem a következő, de eh inkább klasszikus, mint formabontó.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #57059 üzenetére
220i Gran Tourer esetében nemrég kértem árajánlatot, augusztus végén br. 106ezer ft volt az ajánlat: olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő csere. Mondjuk ez csak 4 hengeres, gondolom nem kell az egész motort kivenni, elejét lebontani az olajcseréhez...
-
BeZol
őstag
Régen ez úgy volt, és sztem ma is úgy van, hogy van egy alapdíj, és arra megy egy szorzó attól függően, milyen típusról van szó (autótípus + motortípus is).
Tehát pl. hiába van ugyanaz a 20d motor egy 120d, 220d, 320d, 420d, 520d és 620d-ben, ahogy egyre "nagyobb" a kocsi, annál drágább lesz ugyanaz a szervíz, pedig ugyanazt cserélik egy olajcserénél.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
C mobilba ott az ártábla X-es autók a legdrágábbak függetlenül a motor típusától. Bevehetik... Csak azt nem értem,hogy egy éve kérdeztem kíváncsiságból,akkor vmi 80k körüli összeget mondott,hirtelen ez duplája lett. Ki érti ezt...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző