-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Gézengúz #57297 üzenetére
A kapcsoló összesen annyit csinál, hogy összezárja/nyitja a 7-es és 8-as lábakat, ezáltal bizonyos régebbi típusok összes modulját tudod olvasni/írni. Kapcsoló nélkülin ugyanezt a hatást egy darab dróttal el lehet érni, szóval nincs érdemi különbség.
Ha egy mód van rá, én CD nélkül venném (Aliról), mert:
- úgyis a netről fogsz használni egy frissített verziós one-click installert a BMW toolshoz
- időnként azért lehet rémtörténeteket olvasni arról, hogy valaki megütötte a bokáját a kalózszoftver miattAli meg nyilván fellép ezek ellen a maga módján, de értelemszerűen nem lehetetlenítik el. Törlik őket, de felkerülnek újra és újra.
-
Anaren91
senior tag
Oké köszönöm mindenkinek a választ. Akkor szerintem be is rendelek egy kéket kapcsolóval, cd nélkül. 3000 péz nem sok érte.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gézengúz
addikt
válasz MoP_FX 57 #57306 üzenetére
Hát akkor Nekem alapból a jó állásban volt a kapcsoló, sajna az angol elég gyatrán megy
Múltkor kiváncsiságból bekapcsoltam a szelektív ajtónyitást, (egy kattintás sofőr ajtó, még egy kattintás összes többi) Hát Nekem ezzel csak a gondom volt, ha kiszálltam az összes ajtó zárva maradt, nyithattam rá még egyszer. Persze másik oldalról vagy a csomagtartótól sétálhattam vissza. Jó ahogy volt, visszaállítottam.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Gézengúz #57309 üzenetére
Egy ideig volt szerencsém úgy használni az autót, és áldom a napot, amikor végül átkódoltam az ajtónyitást. Valakinek ez tényleg jó, hogy elsőre csak a sofőr ajtó nyílik ki? Biztonsági feature? Persze maradt még így is bosszantó dolog (számomra):
- sebességfüggő ajtólezárás után nincs automatikus kioldás
- komfortindex is sajnos csak a legfrissebb LCM-modullal aktiválható, ami ilyen 40-50 ezerért kicsit húzós -
MoP_FX 57
őstag
válasz molnarpeter #57313 üzenetére
Nem is rossz, köszi!
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #57312 üzenetére
Csak egyet, de nem igazán értem mi ebben a pláne, teljesen lenyomom és villog addig míg a kormány visszahúzza.
-
Anaren91
senior tag
válasz MoP_FX 57 #57301 üzenetére
Olvasgattam kicsit neten, ás találtam egy bejegyzést, ahol valaki azt írta, hogy INPA+ meg Rheingold-hoz ENET kábel kell. Ezzel a kapcsolós OBD-USB kábellel akkor nem fog működni? Mennyi igazság van ebben? Mert ha igen akkor rendelek még egy ilyen ENET kábelt is az is 2k körül van alin kb...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #57318 üzenetére
Oké, de akkor Inpa+ az én e60-anom fog menni? Nameg honnan lehet amúgy legális úton beszerezni az Inpát, meg melyik verziót kellene e60-hoz? Meg mennyi kb? Jó tudom neten minden is rajta van csak le kell torrentezni, de ha nem egy horribilis összeg akkor inkább befektetnék rá.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Modellévtől (2007/3) függően vagy K-CAN vagy D-CAN kell neked E60-hoz, tehát menni fog a K+DCAN kábellel az INPA.
Az INPA, ISTA, DIS stb., ezek gyári vagy márkaszervíz szintű diagnosztikai szoftverek. Magánszemélyként megvenni ezeket aligha fogod tudni, de az áruk miatt nem is akarod.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Legláis úton?
A BMW-től... De gondolom milliós tételNo, szóval lehet magához a szoftverhez nem kell új kábel, a régiek másképpen kommunikálnak. Viszont azért írják, mert a Rheingold igazából az I széria (i3,i8) és az F szériákhoz vannak már, a visszafele kompatibilitás gondolom megmaradt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szabi325
tag
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Legálisan ha nyitsz egy szakszervizt gondolom akkor tudsz hozzájutni .
Amúgy ha CIC-ed van akkor az ENET-el kitudod olvasni az 1b fájlt és tudsz generálni magadnak FSC kódot térkép frissítéshez, de jól írták előttem amúgy F szériához jó.
Amúgy Rheingold E90 hez is jó szóval gondolom E60 hoz is.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Ok fasz vagyok keverem már az INPÁT az ISTA-val. Néztem itt az INPA guidot, és mondom nekem nem ez a kinézet rémlett a "BMW Doctor"(youtube) videóiból. Aztán leesett, hogy ISTA+ az amire én gondolok Na meg rájöttem, hogy a virágbolti verziót már le is töltöttem az ISTA-ból. Már csak valami ócsó laptop kell amire felrakom. ISTA+ az megy windows 7-en is jól tudom? Bár lehet nyomok egy dual bootot a thinkpademre win 10 mellé és annyi.
2007/2 LCI előtti az autó.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #57325 üzenetére
Nem néz ki rosszul. Basszus, be kell ruházni egy nagy motoros kocsira,mert pár év és csak ilyen "szarok" lesznek
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
520d 2006-os BMW-hez, olyan 1 de lehetőleg 2 DIN-es univerzális rádiós beépítő keretet tudnátok javasolnli, hogy honnan tudnék szerezni? Szeretném lecserélni a gyáritól komolyabbra.
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #57329 üzenetére
Esetleg használt piacon nézz szét, és szerezz be egy gyári Hifi rendszert. Nekem az van benne, ha jól tudom 10 hangszóró, és remekül szól, mondom ezt úgy, hogy 10+ évig zenéltem, és eléggé bántja a fülem ha valami szarul szól
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
koanla
aktív tag
válasz szabi325 #57267 üzenetére
A "fékenergia visszanyerés" kábé annyi, hogy motorfék üzemben tölti jobban az akkut a generátor. Aztán üzemi körülményektől függően lehet olyan, hogy szinten tartja, vagy éppen meríti is. Ezt az akku állapota, a fogyasztók és a környezeti változók alapján állítgatja az autó.
Elvileg az AGM-es jobban bírja a kiképzést, plusz eleve magasabb kapocsfeszültsége is van. Szóval jobban menedzselhető és ezáltal jobban passzol az ilyen környezetvédelmi hókuszpókokhoz. (Saccra kábé annyi hatása lehet, mint az adaptív fékhűtésnek. Szóval lepkefing)[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #57334 üzenetére
Facebookon keress BMW bontós csoportot kérdezd meg biztos van valakinek eladó. Bár ha az alap van a tiedben az ülés alatti mélynyomókat elég cumi lesz bekábelezni.
Más: Alapjáraton ill. menet közben mennyinek kellene lennie a generátor töltésének? A szervíz menüben elvileg a 9-es menüpont a generátor töltése, holnap megnézem nem e a feszültség szabályozó vagy a generátor szarakodik e. Múlthét hétfőn koppra töltöttem az aksit, egész héten semmi gond nem volt vele, mert mentem minden nap. Most szombat vasárnap megint állt a garázsban, és ma reggel már nehezen indult, és megint lelövi a rádiót ha leállítom.... Akku volt mérve, elvileg 76%-os. Ez mennyire számít még jónak? Illetve ha az IBS-t lehúzom az okozhat valami gebaszt? Tesztelni akarom, hogy ha lehúzom is szarakodik-e vagy sem. Ezzel kizárva, hogy az e a probléma. Az increased battery drain hibát most nem dobta, viszont amikor beálltam a garázsba, és elmentem a töltőért hallottam, hogy felugrik valami hibaüzenet. Egy akkumulátor szinbólum volt a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tixem
addikt
válasz molnarpeter #57336 üzenetére
Az a baj, hogy kiszereltetem, máris leesett lábról az autó és tárolgatni kell a szerelőnél. Felküldöm a két lengéscsillapítót Szegedről Pestre futárral, nehéz csomag lesz, sokat fizetek. Fizetek a bevizsgálásért, majd fizetek a felújításért, majd onnan a visszaszállításért és a beszerelésért. Nekem ez nem éri meg, ráadásul alsó hangon ez a kör így kb egy hét látatlanban és mivel nem tudok másik autót szerválni, marad az az opció, hogy mindent összevásárolok a művelethez (lengéscsillapítók, 2 rugó, porvédő és ütköző szett, 2 toronycsapágy, 2 kerékagy plusz már megvan a komplett első lengőkar készlet is), majd beállítok vele a szerelőhöz és legrosszabb esetben 2 nap alatt készen van.
Amennyiben nem áll köszönőviszonyban a valósággal a fent felvázolt menetrend úgy nem szóltam semmit Az a gond, hogy nem csak kizárólag lengéscsillapító cseréről lenne szó és le akarom tudni egy szereléssel az egészet.
Keményítéshez, puhításhoz hülye vagyok, nem tudom mi számít keménynek vagy puhának, legyen (közel) olyan, mint a gyári, nekem az bőven elég.
Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy a felsorolt gyártók közül melyiknek a terméke lesz várhatóan olyan minőségű, hogy nem kell 1 év múlva kukázni. Nem feltétlen ezekről a konkrét alkatrészekről lenne szó, csak példának tettem őket be. Ráadásul nekem Szegeden helyben van a Kovács autó, 99%-ban itt a legolcsóbb az alkatrész és át is tudom venni.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
-
Anaren91
senior tag
M-es futómű 19-es kerekekkel. Egy "jófajta" úton a tömés kiesik a fogadból Minden egyes követ lehet érezni az úton, de szerintem, ha egy százason átmennék is megmondanám, hogy fej-e vagy írás. Na ez elég keménynek számít szerintem
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #57337 üzenetére
Hmm utánna olvasva az IBS-nek, elvileg ez monitorozza az akkut, és ha azt érzékeli, hogy ha kevés a szufla az akkuban, akkor lelövi a "fölösleges" dolgokat a kocsiban, hogy beinduljon az autó, és ne menjen teljesen üresre az akku. Ebből kiindulva, ha nem működne az IBS akkor koppra merülne a kocsim, és nem csak a rádiót és különböző dolgokat lőné le mint most. Jól gondolom? Vagy ne zárjam még ki az IBS-t?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
whitezo88
nagyúr
No, holnap 535d Műhelypornó. Elég keveset látni, abból meg nehéz leszűrni bármit, motorhang se tűnt bajosnak. De az LCI kar berakva a váltóra, az hányás, láttam már ilyet. Igénytelenül béna. [link]
-
func93
senior tag
Sziasztok,
Vásárlás előtt állok. Egy 2005 BMW 320d 150le kivitel, 6 gangos váltóval.
Próbálgattam keresni, de gondoltam off topikba bedobom. Mi a vélemény erről a típusú dízel motorról?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
H.Ezredes
őstag
Olajcserére / fék cserére érkezett első körben az autó de szó volt a futómű átnézéséről is mivel kopogást hallott a tulaj. 2 első lengőkarba a gömbfej ki volt kopva illetve a kitámasztó karokban a szilentek beszakadva / kirepedve. Az első kerékagycsapágyak is borzalmas állapotban voltak azokból is kapott újat. Teljes első fék csere összes szerelékkel. Melegebb időben melegedési probléma is volt így szétszedtük a hűtőkazettát és kapott egy takarítást.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
E60 LCI 20i
Futómű kapott egy felújítás. Minden logó / rossz szilentet kicseréltünk új M-es lengéscsillapítók és mellé egy eibach pro kit rugókészletet is kapott. Most stabilan lehet vele közlekedni
Ezelőtt pár hónappal kapott új fékeket új kerékagycsapágyakkal összes szerelékkel így most a stabil megállás után stabilan be is tud kanyarodni bárhova
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄