-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Bármilyen extrát be lehet rakni utólag. Ha szeretnél nagy navit beraktak neked a gyari fejegysget kijelzo mindent amit kell és máris patent. Ha mondjuk H/K Hi-fi-t szeretnél az is megoldhato. Ha szeretnéd, hogy a sima i3-adón rajta legyen az i3s szoftver az is megoldhato. Szóval csak rajtad múlik. Extrazni lehet utólag is. De nyilván a legjobbat választanám alapbol de ha van egy nagyon jó amikkel csak ennyi a probléma azt könnyen lehet orvosolni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz Anaren91 #57398 üzenetére
Itthon a helyzet,hogy inkabb megveszik az azonos evjaratu kilometeres autot 7-800.000 dragabban csak legyen
Led, Nagy Navi, Ulesfutes, Tolatokamera-radar.
Tetoablakot csak szidjak, szerintem sincs sok ertelme egy lores belulrol.
Az a bor meg felbor katasztrofa.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #57402 üzenetére
Nálam egész más volt. Már összenőttem az 1.0-ás Corsával, amikor közel a 60-hoz elkezdtem kávézni. Ennek hatására bekattant, hogy kell egy BMW. A szempontok: max. 1 m. Ft, hosszra a legrövidebb kasztni amelyik befér a garázsba, a legjobban tetsző forma és szín, semmi több. Így találtam rá nagy sokára a Compactra. Persze nem egyformák az igényeink. Vannak igénytelenebb emberek és vannak, akik túltolják. A többiek a kettő között. A határokat meghúzni talán a mesterséges intelligencia tudja.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
insight
aktív tag
I3-at senki sem a navi miatt vesz, annál az autónál pont ezredrangú dolog a navi. Ráadásul ezek a rendszerek is CarPlayjel érnek csak sokat, a gyári szoftverek erősen korlátoltak (mondom ezt úgy, hogy a BMW megoldása kifejezetten jól használható).
E46-ban, E91-ben és F36-ban a fullos navim volt, azonban az E89-esemben még navi sincs, mert emlékeztem, hogy annak idején nyomorult volt az iDrive, és inkább zavarna, mint hasznos lenne... plusz fontos az extra napszemüvegtartó helyette 😎aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
-
Anaren91
senior tag
válasz Gsx-rr #57402 üzenetére
Egyén és autó függő szerintem. Ha én nézelődnék 6-8 milliós kocsik körül, akkor én is úgy lennék vele, hogy ha már ennyi pénzt kiadok érte, akkor legalább legyen benne extra.
Vannak akiknek meg nem kellenek mert úgy vannak vele, hogy ami nincs, az nem is tud elromlani...Fateromnak is elég jól felszerelt a passat, mert olyat talált, de igazság szerint semmit nem használ, mert vagy nem tudja, hogy kell, vagy nem is érdekli, hogy benne van.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
ittakary
nagyúr
-
insight
aktív tag
-
ittakary
nagyúr
válasz insight #57409 üzenetére
2 darab mágneses telefontartó tartja
De nem a képen látható fémlapokat használom, hanem jó nagy téglala alakúakat, hogy ne kelljen célozgatni.
Ha nincs nálam az iPad Mini, a telefonom tokjában is van fémlap, akkor meg csak a telefont cuppantom fel az egyik mégnesre.
Mivel az iPad súlya két tartó között oszlik meg a két szellőzőn, ezért a terhelés feleződik - szinte veszélytelen (de azért ezt lekopogom ).
-
ittakary
nagyúr
válasz CharlieDrop #57411 üzenetére
Még nem indultak be a nagy hidegek, de középső szellőzőket elzárva is egész jó a fűtésem, pedig még ülésfűtésem sincs. 318Ci, de van meleglevegőm már 5 perc után.
Viszont minden E46 tulajnak (de lehet a többi autónál is) el kellene magyarázni, hogy NE basztassa az irányítást! FULL AUTO üzemmódban kell hagyni a fűtést és a hűtést is, csak a hőmérsékletet szabad állítani. Nagyon komfortos, nagyon jól beprogramozták -
insight
aktív tag
válasz ittakary #57410 üzenetére
Ez jó, ugyanilyenem van, de arra nem gondoltam, hogy kettő kéne ipadhez
mindegy, pont most rendeltem helyette magsafe tartót, így ez felszabadulaka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz Puma K #57415 üzenetére
Nekem meg egy hosszú hetedik is kéne 😂
4.27 a diffi áttétele, 130-nál 3000 felett forog, és alapból úgy közlekedek vele, hogy 1, 4, 6. Városban 50-nél már kéri a 6.-at. Cserébe persze jól gyorsul, harmadikban is nyikkannak a gumik, és PONT EZÉRT veszek bele sperrdiffit
mondjuk a váltó áttétele azért ilyen, mert egy roadstert kanyarvadászatra terveznek, és abban az 50-100 km/h tartományban pont lehet gépészkedni eleget.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
GAthersw
csendes tag
Sziasztok,
A turbóm fel lett újítva, azóta olyan hangja van, mikor elkezd tölteni, mintha jönne a mentő szirénázva, szerintetek ez normális? Hallottam már sok turbódízelt, de egyik se fütyült így.
[link] -
insight
aktív tag
válasz chess001 #57417 üzenetére
nem tudom, hogy jött ki a matek, de egészen biztos, hogy 4.27-es. Keress rá nyugodtan: VIN: E157761, cikkszám 33107572527
Automata váltósoknál azt hiszem 3.64 az arány.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Puma K
veterán
Urak, lenne egy kérdésem.
E39 520i 170LE-be melyik az ajánlottabb így 2020 vége felé?
vagy
Az olaj és a szűrő 10.000 km-ként van cserélve.
Esetleg más gyártó mely terméke a javasoltabb?
Nem hitvitát szeretnék indítani csupán informálódni
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
insight
aktív tag
válasz Puma K #57424 üzenetére
Szerintem vedd az olcsóbbat, ha ilyen gyakran cseréled, akkor tökmindegy, csak 5W-40 legyen. Abban legyél biztos, hogy a forrás jó, és nem gagyi hamisítványt kapsz.
Amúgy én nem ragaszkodnék a Castrolhoz, a Liqui Moly, Mobil, Eneos, stb ugyanolyan jó, csak a viszkozitás stimmeljen.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Ylgram1
tag
Szeretnék kicsit képbe kerülni vízpumpa ügyben. Találtam több féle minőséget, csak nem tudom, hogy melyik a legtartósabb. Az elején a műanyag lapátosat ki is zárom, mert az az anyag nem oda való! Viszont van még alumínium, öntöttvas, hidegen alakított lemez (vas), és bronz lapátos is. Esetleg típust is ajánlhattok.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
insight
aktív tag
válasz Ylgram1 #57426 üzenetére
Szerintem a vízpumpa-választást onnan kezdeném, hogy a motor típusa alapján mi az, ami elérhető: egyáltalán nem hiszem, hogy ugyanabba a blokkba az összes lenn felsorolt típus létezik, illetve az adatlapjaikon sem közölnek ilyesmit. Ami sokkal fontosabb ennél, az a rendszeres csere, még mielőtt hibajelenséget produkálna (nálam N52-nél nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserénél érdemes lenne cserélnem.) A gyári Pierburg amúgy, azokra nem szokott panasz lenni.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
H.Ezredes
őstag
válasz Puma K #57424 üzenetére
LL01-es olajat rakj bele.
Mi a bajod a műanyag kerekessel ??????? A gyári vízpumpák is azok és az élettartamuk ~10év 200E Km simán. Nem szenvedsz hátrányt a műanyag lapátossal.
(nálam N52-nél nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserénél érdemes lenne cserélnem.)
Ha egy olajcsere 30E Km akkor valóban mert egyébként 100-120E Km között ajánlott cserélni. Ha 10 ezrenként cserélsz olajat nagyon-nagyon túlzás az,hogy 30-40E Km után cserélhetnél vízpumpát....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Az mitől van,hogy az egyest pl nehezen veszi be a váltó? Kuplung tövig van nyomva. ( Nem bmw)
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #57430 üzenetére
Ott a válasz a kérdésed végén. Nem BMW
De amúgy vagy a kuplunk tárcsád kezd már kimenni, vagy valahol szökik a hidraulika folyadék és nem tudja elemelni megfelelően a tárcsát. Nézd meg van e benne elég lötyi.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
insight
aktív tag
válasz H.Ezredes #57429 üzenetére
15ezrenként cserélek olajat, és bizony 60 ezrenként vízpumpát. Legutóbb, 60ezret futott vízpumpánál 70%-os volt a hatékonysága... N52 sajátosság, hogy kihal a vízpumpája idő előtt. Persze várhatnék, és mondhatnám, hogy 120ezernél a nehezen forgó, alig keringető pumpa is "jóvanazúgy", de nem.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #57430 üzenetére
Váltó olaj is okozhatja. A hidegtől besűrűssödött.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ylgram1
tag
A sztori ott kezdődik, hogy az autót most vettem, a motor M57D30. Óra szerint 378 ekm-t tett meg eddig, szervízkönyv alapján volt gazdája, de szeretnék 0-ról indulni ezért is gondoltam a vízpumpa és termosztátok cseréjére. Egy csomó minden fogyó, kopó alkatrész már ki lett dobva, de itt megakadtam. Az egész hűtési rendszer sajnos elég elhanyagoltnak tűnik, de még működik. Olyat szeretnék bele tenni ami valóban elmegy 100-120 ekm-t gond nélkül.
Ez van benne jelenleg:Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
GAthersw
csendes tag
válasz GAthersw #57418 üzenetére
Sziasztok, erre valaki? Átraktam youtube-ra.
-
Ylgram1
tag
válasz FIREBLADE78 #57430 üzenetére
Nálam sajnos csak a kuplung csere oldotta meg a dolgot.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #57440 üzenetére
Szinkrongyűrű is lehet nem? E46omon detto ugyanez volt.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Ylgram1 #57426 üzenetére
Nem sima műanyag az. GF20/30/40 szokott lenni, ami egy speciális, üvegszállal megerősített kompozit. Jobb kiegyensúlyozottság és kisebb csapágyterhelés miatt egyértelműen jobb.
Sima, nem megerősített műanyagról utóljára E36 magasságában lehetett hallani, és ott el is tudott nyíródni a szivattyúkerék, de ez már ősrégi történet.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz insight #57432 üzenetére
Sok sok éve javítom ezeket és annak ellenére,hogy én mindenkinek elmondom,hogy 100E Km körül illik ledobni rengeteget láttam amik még 150-200E Km-nél is a gyári volt és nem volt ilyen baja. Nem melegedett az autó se a víz se az olaj. Gyári géppel nézve sem. Egyszerűen én nem ezt látom az autókon amit írsz. De az tény,hogy 150-200E Km-nél mindenképpen időzített bombák. És nem 1-2 N52 N43 N53 N54 N55-ön cseréltünk vízpumpát de még egyszer mondom ilyen ,hogy 60E után már "csak" 70%-os volt a hatékonysága ilyet nem láttam.... Nincs is semmilyen gyári teszt ami megmondaná,hogy hány %-os a hatékonysága. Tudod tesztelni a pumpát,hogy működik de hatékonyságot nem. Másrészt az alapján amit leírsz rég az összes olyan autónak fel kellett volna forrnia amin nem cseréltek vízpumpát és ilyenek nem történtek
The electric coolant pump is self-diagnosable. It automatically detects e.g. whether the impeller is turning.
The pump can diagnose the following faults:
Speed deviation
Stiff movement or block by e.g. foreign bodies
Incorrect mixture ratio coolant/waterAir in the cooling system
External start with 24 V batteryHa forgáseltérés van ( nem megfelelő a vizszállítás ) be is dobja hibának. Nem tud kevesebbet szállítani mert egyszerűen érzékeli......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Legutóbb amikor jöttem haza szerelőmtől útközben kidobott egy hibát: Increased emission. Visszamentem, MAF-ra írt hibát, engette kitörölni, 5 napig nem is jött elő. Most megint mentem egy hosszabb utat a kocsival, megálltam egy 15 percre kb, aztán következő indításnál megint elő jött. Azt mondta a szerelőm, hogy néha bepárásodik és szokott ilyet csinálni. Ezzel lehet valamit kezdeni? Vagy fölöslegesen szedném szét tisztítani? Idegesít hogy világít a check engine lámpa.
Vagy már kezdi megadni magát a MAF? Teljesítményben nem vettem észre semmi romlást, alapjárat is vajsima.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
-
insight
aktív tag
válasz H.Ezredes #57443 üzenetére
Valamilyen Autologic diagnosztikai rendszert használtak, amivel aktiválni lehet a vízpumpát és méri a valós sebességét. Az elképzelhető, hogy több, mint 60ezer km volt a pumpában, és esetleg a csere nem történt meg az előző tulajnál, csak kiszámlázták neki...
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
-
Anaren91
senior tag
válasz szimi57 #57448 üzenetére
Van itthon egy Carista kütyü, de szerintem az nem tudja, vagy legalább is nem találkoztam ilyennel benne. Másrészt írva van a kocsi, nem tudom, ez befolyásolhatja-e a levegő-benzin arányt. Ha lesz egy kis időm megnézem a levegőszűrőt, meg a maf szenzort megtisztítom aztán hátha csak ennyi baja volt. Levegőszűrőt milyen gyakran kellene cserélni? Az enyémbe 8k km van kb.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel