-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #57251 üzenetére
NINCS a tarcsa es az agy kozott semmi. Az csak siman fel van pucolva femtisztara. Csak az az agy kulso reszen van ahova a kerek kerul. Nyilvan ha napi szinten szerelnel. Ilyet pontosan tudnad, hogy iszonyat modon fel tudnak szorulni a felnik es a csavarok. Semmi mast nem szolgal csak a kesobbi szerelhetoseget de meg egyszer mondom semmi nem. Kerul a tarcsa es az agy koze ez egyertelmu
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Norbika88
senior tag
Üdv, sziasztok!
Adott egy E60 2003 -as 520i M54B22 (VIN B016096) es motorral.
P0444 Hibakóddal.
Úgy látom hogy az üzemanyag lélegeztető szelepet kell kicserélnem.
OEM 13907557923 számot dobta. De ilyen alkatrészt nem igazán találok csak gyárit, külföldről.
Viszont E39 2003 520i M54b22-höz találtam itthon után gyártottat, OEN 1390 1 433 603
Kérdés az lenne, hogy vajon kompatibilis lehet az E60-al, valamint érdemes foglalkozni egyáltalán ezzel a hibakóddal, milyen hatással lehet ha így használom?Köszi.
-
Anaren91
senior tag
válasz Norbika88 #57254 üzenetére
Menj el egy BMW márkaszervízbe és érdeklődd meg mennyiért tudják berendelni a gyárit. Én már több dolgot vettem olcsóbban, mint pl a schmiedmann- on lett volna.
Vagy egy Unix, Bárdiba is rákérdezhetsz, lehet csak az olalukon nem találod mert valami elcseszett helyen/néven van fent.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #57252 üzenetére
Nagyapám Szuszkájáról 15 kilós kalapáccsal sikerült leverni a nyárigumit, mert a felni úgy rárohadt, hogy másképp nem jött le Na én is megkentem rézpasztával, mégegyszer nem szivat meg
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
Na most nem tudom mi lehet a gond, de a helyzet a következő. Egy ideje, kb mióta elkezdett hűlni az idő, megfigyeltem, hogy ha leállítom a kocsit, akkor elhallgat a rádió. Aztán amint hidegebb lett, már elszállt az óra beállítás, és kaptam a hibaüzenetet, hogy "Increased battery drain while stationary". Mondom régen volt töltve, hideg is van, mivel be van zárva kb minden sokat nem is mászkálok, berendeltem egy Bosch C3 aksitöltőt. Múlt pénteken meg is jött, koppra is töltöttem az akkut. Péntek este valamikor 10 körül vettem le a töltőt, nem voltam semerre a hétvégén. Ma délután beindítom a kocsit, kicsit mintha nyöszörgött volna az indítással, de beindult nincs üzenet. Elmentem Miskolcra (20 km kb), leállítom, elintézem gyorsba a dolgom, kb 15 perc, ülök vissza, indít, és óra elszállva, hibaüzenet megint.... Úgy hogy előtte pár percel mentem vele vagy 20 km-t 100-150 es tempóval....
Most vagy nem megy alvóba a kocsi, vagy már régi az akku... Normál esetben, ha lezárom az autót mennyi idő műlva kellene alvóba mennie?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #57257 üzenetére
Kicsit utánna olvasva neten, és amilyen szerencsém van mostanában, lehet az IBS szart be. Amióta ilyen takony idővan kezdett el vacakolni, lehet, hogy valahogy víz került oda?
Mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kiderítsem, hogy működik e rendesen az IBS?[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
szabi325
tag
válasz Anaren91 #57258 üzenetére
Ha rossz az IBS szerintem az dob hibaüzenetet amit szerelőnél kitudsz olvastatni.
Hány éves az akksid? Az enyém 10 évet bírt (ez szerintem korrekt) amúgy ha már szar az akksi az a hidegebb időben jön elő mert még nehezebben tudja tartani a feszültséget. Ha Start Stop-ot is használod akkor az még jobban gyilkolja az akksit (hiába AGM). -
Anaren91
senior tag
válasz szabi325 #57259 üzenetére
Lövésem sincs hány éves, mindjárt kimegyek ránézek. Start-stop nincs a kocsimba. És igen mostanában jött elő, ahogy elkezdett hűlni az idő. Csak biztosra akarok valahogy menni, hogy tuti az akksi-e a ludas, mert erre az increased battery drain hibára annyi mindent hozott a google, hogy valami eszméletlen De gondolom egy terhelő villával ki lehet deríteni, hogy jó-e az akku? Vagy szabad a kocsiban lévő akkut így mérni?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #57260 üzenetére
Hát persze nincs bejelölve rajta, hogy mikori gyártmány....Valami Bären batterie a gyártó,nem is hallottam még eddig róluk, bár német név és a made in Italy nem sejtet túl sok jót....
Unix kereső szerint ez a fajta 95 Ah-ás kell, hogy legyen, bár hosszát lemérve, inkább a 80 Ah-ás... Nem kicsi az egy 535d-be?
Bár most amit nézek weboldalt, 95 Ah AGM, vagy 110 Ah sima akkut ír bele.
Mi a fene az az AGM am? Kell nekem olyan akku bele, ha nincs start-stop?[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #57262 üzenetére
Most ezt kérdezed, hogy biztos nem az -e, vagy mondod? Leállni nem áll le magától az autó, ha állóra fékezem, és a vin alapján lekért listába sincs ott a felszereltsége között.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
Na a számlák alapján amik jöttek a kocsival, sikerült felvennem a kontaktot a volt tulajjal (nem tőle vettem). Elvileg kb 1 éves az aksi. És már rákérdeztem, hogy mi lett rajta mókolva. Váltó nem lett programozva, mint ahogy azt hittem, viszont a motor 350 ló 750 Nm
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ylgram1
tag
E39-be vettem egy krómkeretes műszercsoportot. Van valaki Pest környékén aki a km számlálót át tudja állítani a réginek megfelelően?
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
-
szabi325
tag
válasz Anaren91 #57261 üzenetére
Amúgy rákéne dugni egy gyári szoftvert pl Rheingold vagy INPA és az megmondja hogy milyen akksi van regisztrálva (amivel gyárilag kijött az autó) mert így tippre az előző tulaj cserekor ezt nem csináltatta meg (cserénél be kell állítani hogy új akksi van benne és mekkora vagy ha váltás volt ah vagy agm/non agm tekintetében akkor programozni).
Úgy tudom pl ha gyárilag AGM volt benne és simára cserélik az az akksi halálát okozza mert mindig emelt fesszel tölti amit a sima akksik nem nagoyn bírnak.
Amúgy enyém E90 30d és nincs benne start stop de van valami "fékenergia visszanyerés" feature és az miatt gyárilag AGM el jött ki... -
Anaren91
senior tag
válasz szabi325 #57267 üzenetére
Holnap megyek szerelőhöz megnézetni, hogy mi lehet a gond. De am elbeszélgetve a sráccal, meg elnézve a rakatnyi számlát, és nem kis pénzt amit beleölt a kocsiba, szerintem tudatában volt annak, hogy hogy kell cserélni az aksit. De majd biztosat csak holnap tudok.
Unix-tól volt rendelve az aksi, ott 95Ah ás van fent ebből ami az enyémbe van, és AGM-es. Szóval ugyan olyannak kell lennie mint a gyárinak. De majd kiderül.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
Nekem akkor is tetszik az új négyes
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #57271 üzenetére
Számomra külsőre és belsőre egyáránt sehol nincs az F32-höz képest. Az egy 40i verzióban...OMG. Erre lecserélném a 330ci e46-om.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #57273 üzenetére
pedig ha egymás mellé teszel egy F és egy G szériát, hááát....
Pl, mikor próbáltam az új egyest, ugye az F40, igaz felfrissített belsővel. Már az egy minőségi ugrás volt, de érezhetően F alapokon...
Ha csak a kinézet volt a lényeg az meg ugye ízlés vs pofonNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
Mindegyik bmw szép az adott korban. Ez a hód is szép. Akinek nem jó semmi,az rekedjen a 100 éves múltban és ne használjon okostelefont sem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #57276 üzenetére
Az E46 kompót pl. sose volt szép De ja, sok ember szerint 2002 után minden BMW szarul néz ki, méltatlan az elődökhöz képest, stb stb
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #57276 üzenetére
e65-öt láttál közelről?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #57271 üzenetére
BMW Welt-ben láttam élőben. Nekem tetszik, egy ilyet odaadnának egy 440i-vel akkor még könnyebb lenne megszokni a nagy vesét
E65 meg csak facelift-tel[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz nincsnév007 #57280 üzenetére
szerintem egy 40i-t bárki elfogadna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #57281 üzenetére
az igaz.
-
Ylgram1
tag
Srácok E39 530d-be milyen fagyállót használtok?
A gyári előírás a G11-et írja, ez az alap kék. De ahogy olvastam vannak ennél már sokkal jobb paraméterekkel rendelkező folyadékok is, de azt nem írja semmi, hogy ilyen "régi" technikába tehető-e.Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
H.Ezredes
őstag
Osztrák E91 330XD 236E Km-el BMW-nél dolgozik a srác. A kinti BMW márkaszervizben annyit mondtak,hogy a jobb első első lengéscsillapítót jó lenne kicserélni vizsga előtt mert van folyásnyom. Egy kicsit több volt a baj de most boldog mert minden a helyén
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #57285 üzenetére
Nem látom hol a probléma Sport futómű automata domborzat követési funkcióval XD
Majdnem olyan jó mint az öcsém 4-es golfja. Eladásnál azt mondták, hogy sport futómű van alatta azért ilyen alacsony az eleje. Aztán kiderült, hogy mind a két rugó el volt törve[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
whitezo88
nagyúr
válasz lali81 #57291 üzenetére
Nekem is volt eldurrant gátlóm, E60on is mikor úgy vettem, meg E46on is. Nem igazán lehet érezni, mert megszokod. Rugó is tört el már alattam, az kellemetlenebb, az nem rejtőzik főleg mert a törött csonk szépen a gumihoz ért mint kiderült. kb 2-3 km lehetett a szerviz, reméltem elmegyek lábon. Nem sikerült, kidurrantotta a gumit, szerencsére mellékutcában, 1 km-re a céltól.
-
Anaren91
senior tag
Tudna nekem valaki linkelni olyan Inpa(K-DCAN) kábelt, ami jó E60-hoz? Aliexpressen nézegettem, de van annyi féle fajta, meg össze vissza írnak mindent, hogy nem tudom melyiket kellene megrendelnem. Persze ha itthon be tudom rendelni még jobb lenne.
Előre is köszi!MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #57291 üzenetére
Érezte amúgy,hogy nem 100-as a történet. Csak kint egy darab xenon izzó cserére a BMW 340eurot-t kért. Ha ezt ott csináltatja enyhén szólva drága lett volna. Amint haza tudott jönni úgy,hogy le is rakja az autót hozta is. Meg írt is utána
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #57294 üzenetére
Igen ezt néztem én is, de van több változat is feltűntetve. Egyiken van egy kapcsoló a másikon nincs. Egyiknél van odatéve valami csing-csung DVD vagy CD másiknál nincs
Mire jó az a kapcsoló a kéken pl? Meg mi lehet a CD-n?MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #57297 üzenetére
Azért a szoftver másolást elég keményen büntetik, hogy a francba tudják ezek így árulni aliexpressen? Vagy ha beér az országba és megfogja pl a vám akkor még engem raknak meg, hogy nini, kici ócó másolt szoftver iggeeen?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18