-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Navaze 2
tag
válasz CharlieDrop #57700 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. 2-hete egr takarítás. 1 honapja termosztát csere egrn is. Szeptemberbe izzitofelujitás, teljes szűrők, DPF takarítás (kiégetős megoldás) előtte is volt ez a gond csak bíztam benne a felújítás alatt ki bukik. Melegen is füstől most ülök benne hol jőn hol nem alapjáraton köszi felkeresem. Az hogy büdös ok. De a kékfüstől lever a víz
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Navaze 2 #57706 üzenetére
Neten utánna olvasva pár fórumon (igaz többnyire benzinesekről írtak, mert usankába nem nagyon van dízel), pár dologra lehet leszűkíteni a kék füstöt. Egyik a levegőztető szelep (CCV), bár nem tudom dízelben ez van-e egyáltalán, vagy máshogy van megoldva, a másik leggyakoribb ok és ez elvileg a BMW álltal elismert hiba, az a turbó olajellátó rendszere, vagy maga a turbód adta meg magát. Valahol olaj kerül az égéstérbe, ahogy azt már előttem is írták. Mindenképp ajánlott lenne megnézetni a turbód és annak az olajellátó rendszerét.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
koanla
aktív tag
válasz molnarpeter #57712 üzenetére
Ó, köszi szépen!
-
Anaren91
senior tag
Komolyan mondom a kocsim tuti utálja a falut ahol a szerelőm lakik... Leugrottam ma hozzá dumálni egy pár szóra, jövök haza, bamm check engine megint... Először is tőle haza menet jött a hiba. Megint az increased emission édesannya.
Hazajöttem, légtömegmérő ki, motor takaró le, mondom tuti valahol ereszt a szemét. Először nem találtam semmit, aztán észrevettem, hogy van egy tömítés a vastag csőben amibe belemegy a légtömegmérő.
Nem vettem észre amikor először cseréltem, szerintem biztos összegyűrődött amikor raktam be először, mert el volt deformálódva. Most összeraktam rendesen, törölném a hibakódot, nem engedi... MAF meg MAF hőmérő vagy mi kínja van... Na már ideg elkapott, nincs egy hetes az új légtömegmérő. Megyek előre, elfelejtettem rádugni a csatit...
Kód töröl, csináltam egy MAF resetet(ezt am járó motornál kell vagy csak gyújtás alatt?Járt a motor amikor reseteltem), vártam pár percet, mert írta az Ista, hogy vegyem le a gyújtást és várjak. Mondom nézek már egy MAF értéket. Hát még mindíg eltér a cél értéktől... [link]
Amikor kicseréltem először a légtömegmérőt nem csináltam adaptáció resetet. Jó volt vagy egy hétig, aztán ma megint jött a hiba.. Már ideg megesz
Más amit találtam:
EGR hűtő alatt az az Y cső tiszta dzsuva. Nem tudom, hogy olaj-e,vagy hűtő folyadék, idegembe már elfelejtettem megnézni miután szórakoztam a légtömegmérővel. Ez mi lehet?MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ylgram1
tag
Srácok, M57D30 motorban van olajhőmérséklet adó? Megosztó dolgokat olvastam, van aki szerint csak az M5-ben van, mások szerint az olajszűrő környékén van 2 jeladó, abból az egyik a hőmérséklet.
Ezt a hiányosságot szeretném megszüntetni:Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #57715 üzenetére
Időközben felhomályosítottak az egyik facebook csoportban, hogy miért ilyen nagy az eltérés a mért és cél érték között:
Mert ki van írva az egr. Kaptam még pár tippet, és tekintve, hogy akkor jön elő, amikor megállok valahol meleg motorral 5-10 percre, majd beindítom, valszeg valahol törött lehet a maf kábele, és lecsapódik rajta a pára.. Holnap lecsekkolom.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Geller72
veterán
Üdv.
2004/E60/530D-ben nincs fűtésem. Az autó pár hónapot állt (2-3) mert külföldön voltam. Hazajöttem, és azóta nincs fűtésem a kocsiban. Kicseréltük a felső termosztátot, de most sincs. iDrive-ban be van állítva a fűtés, de semmi. . Ötlet? Hol induljak el, mit nézzek meg?
Geller -
Ylgram1
tag
válasz molnarpeter #57717 üzenetére
Pont ebből a cikkből van a kép is! Sajnos ez nem adválaszt a kérdésre. Ráadásul mivel a cikk amerikai így csak a benzines gépeket tárgyalja! Tehát még mindíg adott a kérdés, van az M57D30-ban olajhőmérséklet jeladó?
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Ylgram1
tag
M57 esetében az örvénycsappantyúk ledugózását kell vmi szoftveres módosításnak is követni? Vagy elég a vákuumszelepet ledugózni? Esetleg nem kell vele csinálni semmit?
Egyáltalán ennél a motornál van értelme, ez is be tudja szívni?[ Szerkesztve ]
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Anaren91
senior tag
Na nagyon remélem, hogy az Increased Emission téma végére értem. Ma megint belebújtam a kocsiba, és ezt találtam:
Nem az a kábel, ami a légtömegmérőre megy, de egy kötegbe futnak bele, van egy Y ott ágazik el kétfelé. Hozzáért az EGR hűtőhöz, és teljesen átégett, már kint volt a réz. Szétvágtam, össze forrasztottam, remélem ez lesz a történet vége[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ylgram1 #57725 üzenetére
Nem kell neki. Elég a szelepet dugózni. Ennél van az egyik legnagyobb értelme mivel nagyon magas a kockázata a beszívásnak.
Tömb is kész. a hidroakkumulátor-ok teljesen össze voltak nyomódva...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #57722 üzenetére
A diag nem mondta meg, de a hűtővizem, a motorban üzemi meleg, csövek melegek, arra gyanakszom, hogy a szelepek ragadtak le. Vagy valamelyik.. Mindenképpen meg kell bontanom a kesztyűtartót ahhoz, hogy hozzáférjek?
-
Zola007
veterán
Hello
► N46 B20 B (e91 320i) milyen hűtőfolyadék való?► K2 Roton vagy hasonló "bleeding" felnitisztítóval van tapasztalat?
ráégett fékporos felnit szeretnék letakarítani kímélően[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Zola007
veterán
válasz szabi325 #57737 üzenetére
ezeket itthon kapni polcról?
külföldi rendeléssel most nem szórakoznékMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Anaren91
senior tag
H.Ezredes
Még jóval korábban tettél fel képet vagy a saját vagy valamelyik ismerősöd gyári Intercooler cseréjéről egy nagyobbra. Megkérdezhetem, hogy honnan rendeltétek? Mindenhol csak a Wagnert látom, 300-at viszont sokallok érte... MTC-t néztem Angol ebayen fele áron, de ha itthon lehetne valahol venni a gyáritól nagyobb coolert ami bírja a @350 lóerőt az még jobb lenne.És ha valakinek van ötlete, hogy mivel lehetne oldani a szélvédő ragasztót (tapétavágón kívül ) akkor várom szeretettel. Tegnap megpróbáltam leszedni a búrát a lámpámról, de hát szerintem vagy 2 tubus szélvédőragasztót belnyomtak amikor összegányolták, már kezem szétvertem rajta, de az istenért nem akar szétjönni...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
olle
senior tag
Üdvözletem uraim.
Érdeklődnék hogy 320D (E90) M47/T2 2005-ös gyártás. 450.000km-el mennyire lehet jó vétel? Vagy mire kéne figyelni. Az ársáv ahol nézelődök mind ilyen 350-400.000 km a futásteljesítmény. Van 1-2 db 200-255.000 km-el (se egy rendszám se egy alvázszám) de azokat én fenntartásokkal kezelem. Lehet hogy azok is ilyen 400+ ot futottak? (okosítva) lettek.
Szerk.
318i lenne még árban csak ott az N47 es motor van. (Csak rosszat olvasni róla) mennyire igaz hogy sz@r?Mi volna a helyes irány?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
Chris0321
addikt
Hello.
Én először is eldönteném, hogy dízelt vagy benzinest akarnék-e venni. Alacsony éves futásteljesítmény mellé a dízel felesleges, ahogy városi vagy rövid távú használatra is mert nem tesz jót a motornak.
Ha ezt eldöntötted utána már lehet nézelődni, hogy melyik lenne a jobb választás. Az, hogy egy autóban 350-450.000 km van még nem feltétlen probléma főleg ha rendesen karban volt tartva. -
olle
senior tag
válasz Chris0321 #57748 üzenetére
Néha bejárni dolgozni oda-vissza 20km. Illetve eljutni az ország különböző pontjaira kikapcsolódni. Ha nem indokolt nem ülök autóba. Évi 10.000 km kb. Mindenképp automata kell.
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
Chris0321
addikt
Ekkora futásteljesítmény mellett én inkább a benzines felé hajlanék. Az e90-nél tudtommal csak a 325i-től 6 hengeres, a kisebbekben ugyan az a 4 hengeres motor van. A 4 hengeres benzin motorról nem tudok nyilatkozni, nekem e46-om van és azt is sokan használják a rosszabbik N-es motorral és van aki meg van vele elégedve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Proxmox VE
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...