-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #58500 üzenetére
Egész pofás lesz mire a papírok is elrendeződnek. - aztán gyorsan megszüntetjük ezeket a gyári korlátokat
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #58459 üzenetére
Nem kell az autót ismernem, megnéztem az idejét. Nem rossz konfig-látszott, hogy elég szélesek a hátsó abroncsok is, gondolom 255, de egy okosított nagymotoros E36 körbeautózza. Nem leszólás volt, hanem egyszerűen fizika, nehéz.
https://www.youtube.com/watch?v=Hr0nGTN_-pU
https://www.youtube.com/watch?v=2v4MrgkPMQQ&vl=huA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz kenguru99 #58496 üzenetére
Azért azt a kanyargós utat, ahol egy elválasztó korlát sincs a 4 sáv között, ne hasonlítsd már össze egy kb nyílegyenes szakasszal, ahol korláttal vannak elválasztva a sávok. Arról a két hülyegyerekről meg már az elmond mindent, hogy még az öv se volt bekötve, egy tipic lerúgott régi bmw-be amit megvettek valszeg csapatni a haverokkal. Valszeg életében nem járt arra, aztán hirtelen elé ugrott a kanyar. Erre nem tudok mit mondani, az ilyen meg is érdemli. Ha valamerre nem voltam még, nem nyomom neki eszetlenül mert nem ismerem az utat, bármi lehet. 20 éve járok ezen az úton, 12 éve saját magam vezetve, elég jól ismerem, egy két kátyúnak a külsőben már nevet is adtam...
#58498
Te neked meg nem tudom mi bajod van, beütött a déli kávé? Én nem személyeskedtem veled, de igen, fel tudom mérni, hogy van-e kockázat az úton ( egy full üres, nyíl egyenes szakasz nem az), ismerem a kocsimat, rendben is van tartva, és tudom hol van nekem is meg a kocsinak is a határa. Tartsd meg a véleményed, és maradj a külső sávban, vagy szálj buszra, ott bajod nem lehet.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz szabi325 #58506 üzenetére
110-el, nehogy csaljon az óra és bemérje a trafi. Aztán amikor kimész a külsőbe, hogy haladj, akkor index nélkül rádhúzza a kormányt, mert észbekapott, hogy uram isten jobbratartás van én meg a belsőben száguldozok. És hány ilyen van, hogy ott a külső üresen, de ő a 110-es táblánál 80 al a belsőben megy, mert miért ne. Meg a platós szarjával megrakodva előzi a külső sávban 80-al haladót 81-el, mert ő akar elöl menni 80-al.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #58509 üzenetére
Nekem is nem rég volt, pont ugyan ezen a 37-es úton... megyek a külsőben 110-el (110-es tábla van), belső sávban egy régebbi Suzuki sx-4. Mögötte jött mr smoke and charm a 2 literes kombi passattal vagy 160-al, csávókám meg megilyett, és hirtelen áthúzta a kocsit a külsőbe, ahol én mentem. Ha nem vágok satut, akkor legyalulja a kocsi orrát. Teszem hozzá, rajtam kívül senki nem volt a külsőben legalább egy km-es körzetben, de neki a belsőben kellett tötymörögni, mert hát miért ne. Körförgónál pont dugó volt, mellé álltam a belsőben, mondom megkérdezem mi a faszt csinál, hátha a veszett dudálásom nem volt neki elég világos. Asszongya, hogy hát jött a kocsi mögötte, és hát nem akarta hogy hátulról belemenjen. Mondom szerinted nincs azon a kurva kocsin fék? Vagy szerinted egy baszott kamikaze japó vezette, aki minden áron beléd akar menni? Index, szétnézés mielőtt kióhajtasz jönni a külsőbe, ahol amúgy is menned kéne? Csak hebegett habogott. Fúh de felkúrt.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
FIREBLADE78
addikt
Beszámolót írj. Habár a kinézetet még mindig nem tudom megemészteni 10 millióért.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
-
Zolinho1026
tag
Sziasztok!
Ismerősi körben nem bont valaki Spacegrau (A52/7) E91-et?
Loxone and Loxberry superuser
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok.
F30-ból melyik motort érdemes venni? Elsősorban benzin, de dieselt is érdekel.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
FIREBLADE78
addikt
válasz IntelKiller7 #58517 üzenetére
Azt fogják írni,hogy mindenből a legerősebb kell,mert 300 ló alatt nem kocsi a kocsi.
Mire kell? 20d-vel mentem már,elég jól mozgott. 30i-t vennék. 16,18 és társait felejtsd el.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
10 éves korom óta álmodozok egy E46-ról. Mi az az alsó határ ami alatt ne nagyon nézelődjek? Mindenképp benzines kellene, akár a leggyengébb is. Nem rajozni akarok vele, nem is száguldozni, hanem vigyázni rá és használni. Lehetőleg minél hosszabb ideig. -
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #58517 üzenetére
Milyen használatra?
-
Papa-Het
aktív tag
válasz Papa-Het #58424 üzenetére
Felkészül: '97-es 735i :-) Nincs vanos, egyik ajtó szerintem a gumi alatt csipás lehet (a többi okénak tűnik a lilához képest), illetve a küszöb szerintem már volt javítva. Szelepfedél alatt van pici könnyezés, illetve a szervo tartály körül. Váltóra írta hogy R-ből D-be néha ránt egy picit. Nem tudom volt-e olaj már cserélve... nem néztem még meg az autót, de tervben van. M62B35. Tényleg problémás a lánc? Nincs rajta vanos -1 hiba forrás. Bármi egyéb a köztudott hibákon túl? Tényleg, karosszéria elemek mennyire elérhetők? Lehet kell majd egy radaros hátsó lökös.
-
Chris0321
addikt
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #58525 üzenetére
Eleg indok,hogy ugyanannyit fogyaszt
-
Bengio
tag
Sziasztok!
Létezik olyan OBD2 INPA kábel, ami csak 2010-től tudja a bmw-ket diagolni?
Gondolok itt [erre].
Leírás alapján 2010+, de kép alapján ugyanolyan, mint a dupla ennyiért megvásárolható termék, aminek a leírásában a régebbiek is benne vannak.
2004-es E46-hoz kellene nekem.
Nem sajnálom rá a pénzt, de fölöslegesen kidobni sem akarom, ha az általam linkelt is jó hozzá.Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
Gézengúz
addikt
válasz Gsx-rr #58526 üzenetére
Akkor nagyon rossz 4 hengerest próbálhattál.
Chris0321
Ennek tükrében mondani, hogy a 4 hengeres nem jó konstrukció.....
[link]
És bizony az utóbbi időkben az M54B30-ról se hallok túl jókat.
Persze lehet az miatt van, azt hiszik mindent bírnak és széthajtják őket.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #58525 üzenetére
Az M-es motorkódú még nem olyan rossz, az N-es viszont a nem ajánlott kategória. Bő 2 éve vagyok tag facebook csoportokban, állandóan keresnek 4 hengeres motort mert cserélniük kell és rengetegszer kérdeznek rá, hogy mi a 6 hengeres motorra cserélésük menete. Volt olyan aki kétszer motort cserélt rövid időn belül majd már inkább felújította hátha úgy tovább bírja. Igen, van olyan is aki csak a kötelezőket cseréli és évek óta használja de sokan megjárják a 4 hengeres motorral és ezért nem ajánlom senkinek. A fogyasztása nem biztos, hogy kevesebb mint egy 6 hengeresnek, plusz az sem elhanyagolható szempont, hogy ha jobban le van terhelve (több személy, csomagok, utánfutó) jobban észre lehet venni rajta mint egy nagyobb blokkon amiben több a tartalék. És akkor még nem említettem meg a 6 hengeres motor hangját és mivel hosszabb időre tervez az autóval ki tudja vehet-e majd később ilyet.
Gézengúz: A 6 hengeres motornak ez az egy problémája van tudtommal, az esetleges magas olajfogyasztás amit lehet orvosolni, pl. hf felújítással és utána nem lesz vele gond. Plusz nem is biztos, hogy ez a drágább hiba áll fenn, mert van valami amit x olajcserekor cserélni kellene de vagy nem tudnak róla, vagy nem cserélik és ez is okozhat olajfogyasztást. Az én autómban az előző tulaj felújította a hf-et, nincs is olyajfogyasztási problémám.
Plusz ugye ott van az is amit te írtál, hogy nem vigyáznak rá. Ez a motor érzékeny az olajra és arrra, hogy hidegen kíméljék de mivel megy így nem biztos, hogy meg tudják állni vagy egyáltalán foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz whitezo88 #58532 üzenetére
Az biztos, hogy nem ezek a legjobb motorjaik de szerencsére van más választás is.
Gézengúz: Lehet kevesebbet fogyasztani a 4 hengeressel, ha nyugis tempóban nem nagyon megterhelve használják. Ha megpakolják + több személy akkor már egyáltalán nem biztos, hogy kevesebbet fog fogyasztani mint egy ugyanilyen terhelésű 6 hengeres mivel jobban megérzi a plusz tömeget.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
No srácok, úgy érzem eljött a nap.
Eladó lesz a kis F20. Még nincs kint Hahu-n, de pár nap és ott lesz.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #58534 üzenetére
Touring, jöttem már vele haza Debrecenből, ( 4 személlyel ) úgy, hogy nem bírtam volna még egy táskát berakni sehová, országút 6L. Jelenleg 6.3-at mutat, pár hónapja nulláztam, ilyet 6 hengeres nem fog, az a 25-30 lóerő nekem nem ér annyit.
6-os váltós E90-ben még jobban fogyasztanak. Azt hiányolom belőle egyedül. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #58535 üzenetére
És mi a terv helyette?
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #58538 üzenetére
Hát jóval jobb befektetés a házikó, az fix
Mi marad meg a kis fiat mellé? -
Norbika88
senior tag
Üdv!
Tudnátok ajánlani egy szerelőt Budapesten, egy 2003-as e60 520i (M54B22) lenne az alany.
Szelepfedéltömítés, lambda szonda csere és ülésfoglaltság emulátor beépítés lenne így elsőre.
Köszönöm -
CharlieDrop
veterán
-
whitezo88
nagyúr
Ez milyen súlyos állapotnak minősül? Felniket nézek, ez is opció.
[kép]
Illetve aki tud ET20 18 collos felnit jó áron E60 alá, írjon nyugodtan. -
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #58541 üzenetére
Ha nagyok az igények, akkor a ház rendesen nyeli a pénzt! Remélem nem hitelből működsz?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Chris0321 #58531 üzenetére
Hang. Milyen hangja van a 6-nak,hogy ennyire istenítik?. Szerintem négynek is fasza. Egyáltalán nincs szar hangja a miénknek. Van az utcánkban egy 40d és semmivel sem szebb a hangja. Direkt hallgatóztam múltkor.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #58544 üzenetére
Hány szobás, hogy 30M?
CharlieDrop: Van különbség 10k és 100k között! viszont a ház örök.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szabi325
tag
válasz FIREBLADE78 #58545 üzenetére
Akkor rossz a füled
Nekem a 6 hengeres dízel is halkabban jár mint a 4 hengeres csettegők[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #58531 üzenetére
ezzel nem értek veled egyet.
igen mindenki azt mondja,hogy BMW 6 hengertől BMW,de nem véletlenül vannak 4 hengeresek.mert igenis van/volt rá igény.
az első az,hogy ugyanúgy fent áll a 6 hengereseknél a lánc, vanos, hidrotőke,trafók probléma mint a 4 hengereseknél.
Az Mo-n hosszabb ideje futott e46-ok állapota amúgy is siralmas,néhány kivételtől eltekintve, ami fanatikus kezében van,és az "életét" ráköltötte.
Azért mert a mentalitás a magyar autótulajdonosok között még többségben az,hogy hajtom, majd ha valami zsebbenyúlós baja van eladom.
Ha eljutna a társadalmunk oda hogy a 150-250k-s szervizeket nem tekintenénk soknak, akkor egy idő után elérnénk azt a minőségi szintet,hogy nem minden 5-10 éve Mo-n futó autó lenne kula.És ismét elmondom, van kivétel,csak kevés.
Nagyon kevés az az e46 tulaj, aki most beleönt 5-800 ezret egy 16-20 éves autóba ha kell.
És ha Ezredes erre jár,akkor kérlek írj már 500-ba alkatrészt meg munkadíjat egy sor6 benzines e46-ra.
A rezsidíj alapból 10k/óra.
A motorcserére pedig: igen vesznek egy lutri motort amit betesznek,és ugyanazzal megáll záros határidőn belül, holott ha a saját blokkjukat generáloznák, lehet 2x es ára lenne a bontott motoréhoz képest,de ismert lenne az előélete,és a javításai...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest