-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casanova*
veterán
válasz Carlytoo #59600 üzenetére
Na szuper! Elkérhetem a két penge szerelő elérhetőségét?
Facebook profiljukat elkérhetem? Majd megkeresem őket.... Jöhet priviben is. Köszönöm!"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Gsx-rr
veterán
válasz Carlytoo #59600 üzenetére
Tobb valtot csinaltattam, F10 ben gyari hibas alkatresz miatt is volt felujjutasom.
900.000 akkor is sok.
Ezt a csak neked anyagkoltsegben 600.000 ert megcsinalomot meg hagyjuk.
Biztos ingyen fog majd valaki dolgozni.
Rajta van o azon szepen ilyen arnal. Foleg ha valami 6hp valto[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Gsx-rr #59603 üzenetére
E39 530d. Most olvastam a Logout bejegyzését. GM váltó van benne. Ettől függetlenül én is sokallom a 900k meg a 600k árat... Egy ilyen idős kocsira vennék 120k ért egy bontottat, és ha még 2 évente is kell kicserélni, akkor is 6x ki tudod cserélni abból a pénzből.... Kocsi nem ér annyit lassan, ha új váltó van alatta, ha nem. De ezt mindenki eldönti magának, hogy mennyit akar rákölteni a kocsijára.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
+300 lovas kocsiknál kézit vagy automatát érdemes venni tartósság szempontjából? Ha van választási lehetőség.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
-
szabi325
tag
válasz FIREBLADE78 #59605 üzenetére
A tartóssága attól függ hogy a jobbágy hányszor vált félre
-
H.Ezredes
őstag
Teljes vezérlés csere
Vízhűtő csere / hűtőkazetta takarítás
Szívósor takarítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Első differenciálmű olaj / osztómű olaj csere
Egyéb karbantartások►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #59610 üzenetére
M3 G80 manual gearbox... 85400€
Race track pack... 16000€
Más 300+ bmw nem gyártottak. Max régieket. E39 stb.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Anaren91 #59604 üzenetére
Sok bizony. Nagyon sok. Bontott váltót nem rakok fel. Beszéltem hozzáértővel, akiben meg is bízok és rengeteg bontottat tettek fel ebből a szutyokból és kevés volt az, amelyik 1 évnél tovább bírta. Nem kell ez nekem. Most úgy néz ki, hogy mégsem lesz felújítás, mert ahogy te is mondtad egyszerűen nem éri meg. Manuálosítunk. Olcsóbban kijön és nem nagyon lesz vele baj. Ha meg valamikor kell cserélni, akkor a kuplungszett töredéke a váltófelújításnak.
Egyébként a bontott árak: GM automata (180K) + le és felszerelés (60K) + olaj, olajszűrők, munkadíj (100K). Tehát a bontott váltó sem olyan olcsó így már. Kb. ennyire jön ki a manuálosítás + a papírmunka, ami ezzel jár, ami: Átépítési engedély (12K) + Terveztetés (10K) + hatósági műszaki vizsga (20K) + forgalmi (6K)
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Newlachka #59613 üzenetére
Bocsi. Már nem tudtam szerkeszteni.
4 hengeres benzinest 800k-ért csinálták meg? Már ne haragudj, de az valami óriási lehúzásnak tűnik. Haver feleségének is pont ugyanilyen motorral van E46 szintén és ott a komplett generál volt 4 éve 400 és azóta patika az autó.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Zolinho1026
tag
válasz Carlytoo #59616 üzenetére
Kb. ennyire jön ki a manuálosítás + a papírmunka, ami ezzel jár, ami: Átépítési engedély (12K) + Terveztetés (10K) + hatósági műszaki vizsga (20K) + forgalmi (6K)
+ másik óracsoport, vezérlő kiherélése a kocsiból, új pedálsor, ha tempomatos akkor kuplungkapcsoló plusz ezer meg egy egyéb finomság. Nem megoldhatatlan de nem biztos hogy sokkal rentábilisebb lesz mint keresni mást aki olcsóbban rendbe rakja az automatát.
És az egész még időben is rettenetesen el fog tudni húzódni.[ Szerkesztve ]
Loxone and Loxberry superuser
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Zolinho1026 #59618 üzenetére
másik óracsoport
Nem.
vezérlő kiherélése
Nem.
Sokkal olcsóbb a manuálosítás. Profival kell csináltatni és nem lesz gond. Akivel én csináltatom már túl van a 100.-ik ilyen történetén, autómérnök. Az enyémben sokkal megbízhatóbb a manuál és nem ragaszkodom foggal-körömmel az automatához. Már mindent körbejártam. 3 hete csak ezzel foglalkozom, érdeklődöm, tanácsokat kérek, amikor éppen nem dolgozom. Eddig 12 helyről kaptam az automatával kapcsolatban ajánlatot. A legolcsóbb az 500K volt. Illetve volt még egy fórumtárs, aki egy felújított váltót adna egész olcsón, de már döntöttem.[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
H.Ezredes
őstag
válasz Zolinho1026 #59618 üzenetére
+kardán, differenciálmű, váltó tartó bak, kuplung, kettőstomegű. Ha nem szart akarsz új kuplungot raksz fel. Tartályba is be kötni a munkahenger csovet plusz fekfolyadek kódolni kell igazából az orat.... Szerintem egy szar az egész.... Megvettem anno az E39-embe a szettet, hogy átalakítom mikor beszart a GM. Végül eladtam a pics@ba és felraktam egy Alpina D10 alól egy ZF 5HP24-et. Váltogasson akinek ez a perverziója. Drift autóba kell a kézi a kuplung miatt amúgy utcán csak hátrány... De persze kinek mi.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Zolinho1026 #59620 üzenetére
A PnP az a Philippine National Police? Eleve ilyen erővel nem egy PnP venni egy ilyen autót.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz H.Ezredes #59621 üzenetére
Szerintem egy szar az egész
Mármint a szarra azt érted, hogy technikailag nem lehet jól kivitelezni, vagy neked nem tetszik?Alpina D10 alól egy ZF 5HP24-et
Ezt már beszéltük ugyan, és rá is függtem a témára. Találtam egy ZF 5HP24-et. Beszéltem egy valag emberrel erről, de kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy vagy nem lehet felrakni, vagy ha fel is lehet, akkor az egy rakás sz*r lesz utána. Én ugyan nem vágom közel sem annyira a témát, mint te, ezért nem is fogok tudni erről vitatkozni veled, de akkor ez hogy is van?"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59623 üzenetére
Le fogom írni. Bár itt is megosztottam. Amikor először beszéltünk el mondtam, hogy baj van a valtóddal. Megspóroltad volna az olajcserét és a váltó le / fel szerelés. Ajánlottam neked egy 50E km-es felújított váltót felrakva kipucolva az olaj csöveket új olajjal / szűrővel 2/3 áron mint amennyiért baráti áron megcsinálnák. Plusz 1 hónap garanciát is kaptál volna rá. Annyi idő alatt 100x kijön ha van baja de te is tudod, hogy ég, 50E km-t futott felújított váltó nem szarik be meg ha GM is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Carlytoo
aktív tag
válasz H.Ezredes #59624 üzenetére
Emlékszem. Nem tudok mást nézni csak a saját érdekeimet ebben a képletben. Ezt remélem te is megérted. Részemről teljesen mindegy, hogy automata vagy manuál. Eddig csak manuál váltós autóim voltak. Nem érdekel. 420-ért kapok egy 50E km-t futott váltót, amire kapok 1 hónap garit. Laikusként tudom megközelíteni csak.
Tehát: A te ajánlatod: 50E km.-t futott felújított váltó 420-ért beszerelve 1 hó. garival kontra manuálosítás 350-ért 2év/50.000 km garival. Korrekt az ajánlatod ,de a másik ajánlat számomra jobban hangzik. A 600-as ajánlatra is 2 év/ 50.000 km garit kaptam volna + 180.000-ért.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59625 üzenetére
Semmi probléma. Nincsen harag vagy barmi. Szimplán ha nem koltesz a szar váltóba bele meg nem veszik le /fel azt a penzt belerakhattad volna egy bontott / felújitott váltóban vagy bármibe... Alap járaton olcsóbb lett volna és már kész lenne. Nem mondtad, hogy kézi is jó neked egyébként csak, hogy nem tudod lerakni 1-2 hétre sem nem, hogy egy hónapra a felújítás miatt.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz Carlytoo #59623 üzenetére
Nekem annó furán váltott. Ekkor mindjárt mondták váltó felújítás (1200-2000€) között mondták, persze ilyenkor már minden új benne. Ezt egy komplett mosás, olaj és szűrő csere orvosolta. Azóta megy mint a vaj!
Neked amit mondtak az E39 az rohadt sok, ahogy Ezredes írja, váltogasson az aki....
Újítsd fel, ha nagyon ragaszkodsz a kocsihoz!
Vagy vegyél egy újabb típust, ami persze rendben van!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #59626 üzenetére
Feltéve, ha a manuálosítás nem gyányolás a köbön.
Autómérnök, hatósági engedéllyel tizen x évvel a háta mögött nem hinném ,hogy gányol. Ezredes biztos, hogy jó váltót akart nekem adni, ebben egy pillanatig sem kételkedem. Csupán arról van szó, hogy jobbnak látom az elkövetkezendő években nem szívni az automatával. Tehát a biztosra megyek.
H.Ezredes : Szimplán ha nem koltesz a szar váltóba bele meg nem veszik le /fel azt a penzt belerakhattad volna egy bontott / felújitott váltóban vagy bármibe
Egy dolgot megtanultam. Amire már ráköltöttem a lóvét arra ráköltöttem. Kár lenne azon agyalni, hogy mi lett volna ha.KAMELOT : Nekem annó furán váltott. Ekkor mindjárt mondták váltó felújítás (1200-2000€) között mondták, persze ilyenkor már minden új benne. Ezt egy komplett mosás, olaj és szűrő csere orvosolta. Azóta megy mint a vaj!
Ez már megvolt. Sajnos az én esetben csak rosszabb lett a dolog."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #59630 üzenetére
Reméljük.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy klímát bekapcsolva középen jég hideget fúj a kocsi, a fenti nyílásokon, amik a műszerfal tetején vannak meg meleget (E60)? Fűtés csap lenne a ludas, vagy keves a klímagáz? (ilyet is olvastam valahol, még nem mentem el megnézetni ) iDriveba minden normálisan be van állítva, hidegre.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #59629 üzenetére
Amikor beszéltünk akkor csak adaptálásról volt szó amit mondtam,hogy tapasztalataim alapján nem fog segíteni mert nagy valószínűséggel mechanikus probléma van. Most ennek ellenére le lett cerélve az olaj szűrő átmosva le / fel lett szerelve a váltó X Ft-ért,hogy ki legyen mondva az,hogy szar amit amúgy 90%-ban tudtunk. Erre mondtam ha elsőre nem költöd bele hanem egyből fel a másik váltó rég túl lennél rajta és ha nem költötted volna bele feleslegesen azt a pénzt a próbálgatásra annyival beljebb lennél. De ezt előre elmondtam neked telefonba. Persze nekem teljesen mind1,hogy most autómata vagy kézi vagy előtte még 100K-t belelocsolsz,hogy végre ki lehessen jelenteni,hogy szar csupán segíteni akartam azzal amit mondtam mert nekem ilyen tapasztalataim voltak.
Itt vannak az átalakításról képek ZF 5HP24-re
Itt meg a gyorsulás a váltóval 100-200
Hibátlanul üzemelt a váltó. ~ 2éve adtam el mai napig megy a váltó probléma nélkül.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Carlytoo
aktív tag
válasz H.Ezredes #59634 üzenetére
Továbbra is azt tudom mondani, hogy sokan olajcserét javasoltak. Egyébként is lecseréltem volna. Az, hogyha nem költöm rá azt a lóvét, hanem egyből váltót cserélek, akkor megúszom azt a pénzt. Ez már teljesen mindegy. Teljesen felesleges erről beszélnünk. Rajtad kívül beszéltem 2 váltófelújítással foglalkozó céggel és számtalan kisebb váltófelújítással foglalkozó szakemberrel. Ha arányt kellene mondanom, akkor 10/6 azt mondta, hogy egy olajcsere nagy valószínűséggel segít. A bajom az, hogy nektek szakértőnek néha nehéz feldolgozni, hogy egy laikus nem rendelkezik annyi infóval, mint ti és nagy általánosságban, ti szakik mást mondtok, mint amit a másik szaki. Ilyenkor jön képbe a most kinek higgyek dolog. Menjünk át az én szakmámhoz. Eljössz jogi tanácsadásért. Mondok X dolgot. Oké. Esetleg megkérdezel mást is, lehet hogy teljesen mást mond. Kinek fogsz hinni? A legszebb az egészben, amikor az autószerelők, váltófelújítók elkezdik ócsárolni a másikat, meg a munkáját. Az elmúlt 3 hétben csak ilyeneket hallottam ,hogy mennyivel lehúzzák a kuncsaftokat, meg átbasszák stb. Igazodj ki. Azért azt oda tudjátok a végére nyögni, miután a kuncsaft lép valamit, hogy de hát én megmondtam. Ahha. Meg.
A másik: Mindenki autószerelő ebben a k*rva országban, meg műszaki zseni. Csak én vagyok egyedül laikus ?? Mindenki megmondja, hogy ezt, meg azt kéne csinálni, aztán ha nem, akkor így jártál. Felelősséget már senki nem vállal. Aztán a kuncsaft az idióta, akiből megéltek. Ez a szakma még jobban szét van cseszve, mint az eü. esküszöm.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
KAMELOT
titán
válasz Carlytoo #59635 üzenetére
Nekem ezt mondta a srác...
1. Megcsinálom neked, de ha kint a motor x y z dolgokat is jó lenne kicserélni X ezer € komplett!
Ha nagyon ragaszkodom a kocsihoz!
2. Vegyek egy ugyan ilyet jobb állapotban + alap dolgokat fék, olaj stb kicseréli nekem. Régit meg eladom alkatrésznek valakinek!Ahogy Ezredes is, ő is garanciát vállal és mindent fotókkal, videóval dokumentál!
A tulaj dönt, hogy megéri e azt az időt és pénzt, amit beléraksz!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Carlytoo #59635 üzenetére
Nem ismerem a sztoridat, ez a 4. BMW-m ami most van, mind a 4 automata. Ebből 3 ZF, az e46 meg GM.
Egy sem volt olyan állapotban, hogy szétesett volna, bár az e46 gyanús volt anno, de mégse.
Amikor elkezdesz utánanézni a BMW automata váltóinak láthatod, hogy nagyjából mind jó, kivéve az e39 szériánál a 30d-t, mert ott pont úgy lett tervezve, hogy éppen bírja azt a nyomatékot amit lead, a kickdown meg már több is.
Amikor arról beszélünk, hogy olajcsere/váltófelújítás akkor azt csakis és kizárólag úgy lehet kitalálni melyik legyen, ha mész vele, mert aki telefonból megmondja az nagy mágus. Ezredes a saját tapasztalatait mondta el, és ő is 90%-ra tippelte, mert látott pár ilyet.
Bejött amit mondott? Be.
Nem tudom, hogy a többi szerelő mit mondott, nem tisztem minősíteni őket, ebből nem tudom hány látta az autót közelről is, de mindegy. Eljutottál arra a pontra, ahol döntened kell, tudva hogy az olajcsere lehet nem elég.
Én azért kívánom, hogy a manuálosítás gány nélkül működjön mert láttam már rengeted gányoltat és még szerelő sem vagyok. És még azért, mert ha véletlenül nem lesz jó, vagy nagyon gányolt lesz, az nem az autó hibája, hanem a tiéd, mert te hoztál egy döntést.
"A bajom az, hogy nektek szakértőnek néha nehéz feldolgozni, hogy egy laikus nem rendelkezik annyi infóval, mint ti és nagy általánosságban, ti szakik mást mondtok, mint amit a másik szaki. Ilyenkor jön képbe a most kinek higgyek dolog"
Ez egy olyan dolog, hogy utánaolvasol, szigorúan szakirodalmat, vagy próbálsz mérlegelni. Mindenki a saját tapasztalatai alapján dolgozik/ítélkezik. Lehet ezek a cégek úgy voltak vele, egy próbát megér. Most nem emlékszem mennyi km van az autóban és azt sem tudom, hogy valójában mennyi van benne. De a legfiatalabb is 18 éves, szóval ott nem kell csodát várni egy kissé labilis alkatrésztől.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #59638 üzenetére
Nem sikerült megértened a problémámat, ámbár igyekszel tanácsot adni, amit méltányolok. Nincs itt semmilyen csodában való reménykedés. Megvettem és költök rá. Én a váltófelújítást akartam elsőre, de a környezetemben mindenki lebeszélt róla. Mindenféle hülyeséggel tömik a fejem, mert mindenki okosabb mindenkinél. Aztán elegem lett, felhívtam az autómérnök barátomat, hogy manuálosítunk. Ennyi. Az se 2 forint. Sőt, drágább, mint az Ezredes váltója nyersen, de nem kell ez a szutyok váltó(mármint nem az Ezredesé, mielőtt félreérti valaki).
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Gsx-rr
veterán
válasz Carlytoo #59640 üzenetére
Eloszor meg emlegetted a hozzaerto szereloket, Ezredest is, kozben kiderult nem hittel neki.
Most akkor mi van? Megsem lesz 900.000 ert felujjitva? Manual lesz?
Nekem volt egy 528i Ac Schnitzer manual.
Ugy utaltam,hogy ki se lehet mondani. Pont a valto miatt.
Ki is gyulladt[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #59644 üzenetére
Nem lustaság kérdése. Egyszerűen ha ültél egy autóban ami normális automatával volt szerelve, fölösleges kínlódásnak érzed a manuál váltót. Gyorsabb, kényelmesebb, pontosabb mint egy manual. Életben nem fogsz olyan gyorsan váltani mint egy automata. Kézinek tényleg max driftelésnél van értelme, vagy ha olyan vagy mint a haverom volt, hogy szerette csapatni a kocsival, egyes-kettesbe elrúgni had szóljon. Aztán nem győzte javíttatni a kocsit...Aztán benőtt a feje lágya és vett egy automata 370Z-t.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz Anaren91 #59645 üzenetére
Hát persze. ;-) Vezettem már automata BMW-t és nem éreztem utána, hogy felesleges kinlódás a váltás. Az automata gyorsaságával sem vagy semmivel előrébb a valóságban mivel ott nem számít. Van aki ezt szereti, van aki azt. Nem kellene erőltetni az automatát mert szerintetek csak azt érdemes használni.
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #59647 üzenetére
Csak sokan azt felejtik el, hogy az álltaluk megvett 20 éves, roszabb esetben "lefingott" autó, egykor egy top kategóriás luxus autó volt. Ami egy, már abba a korban van, hogy idős, az alkatrész ellátás nehézkes, kettő az alkatrész árak nem csökkentek olyan drasztikusan mint maga az autó értéke. Gondolom ismered a majom meg banán hasonlatot. Aki ilyen kocsit vesz, az legyen ezzel tisztában, hogy lesznek anyagi vonzatai, ha valami beszarik, nem úgy mint egy 20 éves Opellal pl. Nyilván pénz és kedv kérdése, hogy ki mit áldoz a kocsijára. Egy 16i re én se költenék el mondjuk több százezer forintot, mert még veteránként se fog semmit se érni, még ha patika is.
#59648
Nem mondtam, hogy csak az automata jó. Ha valaki azt élvezi, vagy neki megynugvás hát használjon manuált. Engem aztán hidegen hagy ki mit tologat. Nekem biztos nem kell manuál többet. Nekem fölösleges kínlódás, és nem azért mert nem tudok váltani, 12 évig csak manuál kocsim volt. Nekem egyszerűen minden szempontból előnyösebb mint egy manual. És ha beszarik, akkor meg ráköltöm a pénzt, mert nekem megér annyit.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest