-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Hosszas keresgélés és több lyukra futás után, adott egy e46 alany, amelyet a héten megfogok tekinteni, a kocsi első blikkre több mint jónak ígérkezik, de nyilván látni kell, viszont egy hibája van amelyet telefonon elmondott a tulaj, hogy a klímát tölteni kellene - "nem hűt". (töltesd fel aztán kifizetem.. ) A kérdésem az lenne, lehet buta kérdés, de majd kiokosítanak a tapasztalt fekete öves tulajok, ez lehet kompresszor hiba is? Vagy akkor 0 levegőt fúj az autó? Előre is köszi a felvilágosítást!
-
Zolinho1026
tag
válasz Don.Corleone #60908 üzenetére
Ha tényleg csak ennyi baja lenne, akkor rá kell venni az eladót hogy együtt menjetek el egy klímáshoz. Ha erősen ellenkezik akkor ott nagyobb gond lesz vagy vaj van a füle mögött. Ez meg kiváló alkualap lehet. Levegőt attól meg fújni fog csak meleget maximum.
[ Szerkesztve ]
Loxone and Loxberry superuser
-
Puma K
veterán
válasz Puma K #60801 üzenetére
Vasárnap este egyszer csak bedobta a check engine lámpácskát pirosnál állva.
Hallgatom a motor hangját, de semmi gond vele.
Nézem a fordulatot hogy megy fel és esik le ha elveszem a gázról a lábamat, de semmi rendellenesség.
Figyelek az autóra menet közben... semmi szokatlan.
Hidegen és hidegindítás után 4 percig járatva alapfordulaton is olajszint ellenőrzés mennyiség és szín alapján, de olyan mint lennie kell mind a két szempontból: van is benne elég motorolaj és a színe is megfelelő.
Figyelem a motort és a hangját indításkor és leállításkor, de semmi rendellenesség.Vasárnap estére azt vettem észre, hogy nem megy a belső, ajtók és csomagtér világítás (mint múltkor is volt).
Vasárnapról hétfőre megmaradt a check engine.
Ma reggel még ment a PDC viszont délután már nem kapcsol be ha R-be teszem vagy kézzel próbálom bekapcsolni.
Már bejelentkeztem a szerelőhöz akihez szoktam vinni az autót, de nyaral és csak ezen a héten vasárnap érnek haza. Hétfőn viszem hozzá.
Ma mentem volna egy szervizbe hibakódot olvastatni, de a főni pont elvitte azt a laptopot ami kommunikált volna az autómmal... így ez holnapra marad
Remélem nem valami állat rágcsált meg valamit az autón...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
snorbi82
senior tag
Sziasztok! Van itt aki Székesfehérvári? Érdekelne egy autó, a kereskedő makulátlan autónak hirdeti,ha karcokrol kérdezem akkor (van ami látszik a képen) akkor nem egyértelmű amit mond. Van olyan érzésem, hogy feleslegesen autoznek majd 300 km-t. Esetleg van aki arra járna és meg nézné.
[link]IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Rhino666
őstag
Üdv!
xDrive-os, M57D30TÜ kódú, 306D3 jelzésű, 150kW/500Nm teljesítményű, komplett motrot keresek lehetőleg turbóval együtt E83-hoz.
Honnan tudnék leakasztani egyet a polcról?
Üdv:
Rhino666[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz FIREBLADE78 #60916 üzenetére
Első sorban bontottban gondolkodok. Vagy az is megfordul náluk?
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #60916 üzenetére
Kereskedésben biztosan nem lesz.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Zolinho1026 #60909 üzenetére
Igen, ez lenne a legjobb megoldás, közösen megnézetni, de sajnos ez több okból kivitelezhetetlen, így ez a "rizikó" faktor benne lesz(illetve egy ablakemelő gyengélkedik, tipikus..), minden esetre ahogy mondtad ez alkupozíció lesz, remélem minden más klappolni fog. Köszi a segítséget!
-
KAMELOT
titán
Egy kis pszichopata!!! [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #60908 üzenetére
Hello.
Jól nézzétek át az autót, hátha más probléma is van csak az eladó " elfelejtett" róla szólni. Kollegám Peugeot-jában is elromlott a kompresszor, nála is ezért nem megy a klíma. 80-90.000-re mondták neki az újat, persze használtat is lehet venni. Vagy komolyan lealkudsz az árból a klíma hibájára hivatkozva mert ki tudja mi a baj, vagy elmentek egy klímáshoz aki átnézi. Mindent nézzetek át, olvassatok kódot mert az is sokat elárul. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #60920 üzenetére
Inkább azzal számolj, hogy egy bontott klíma szett és rendszer mosás minimum szükséges - ha mégis jó a rendszer, vagy elég egy csövet javítani pl, akkor nyertél, de ha töltésre számolsz és mindent cserélni kell, akkor elkezd húzós lenni a sztori. Le kéne engedni egy kis olajat a rendszerből, annak a színe és az esetleg benne lévő fém reszelék talán árulkodhat szétment kompresszorról például.
-
Puma K
veterán
Köszönöm aero. és Newlachka!
Kiszedés nélkül leellenőriztem a biztosítékok állapotát mert felülről lehet őket látni, hogy jó-e vagy sem majd finoman megnyomkodtam őket és jó lett!
Eltűnt a check engine lámpácska, előkerült minden beltéri-csomagtéri világítás és a PDC is működik
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Chris0321 #60922 üzenetére
Mindenképpen, viszek magammal gépet, arra feltétlenül rá szeretném kötni. Még az ablakemelőt említette, ahhoz sajnos az e39-ben is volt szerencsém, nem újdonság. Maga a kocsi egyben van, illetve minden lehetséges igényt kielégítene, viszont a klímán gyanút fogtam, mert ha kompresszor az 120K+munkadíj alsó hangon, ezért is kérdeztem hogy miből lehet felismerni ha a klímakompresszor beszart. Ha pedig a tölteni kéne azt miért nem tették meg, persze a kérdés költői.
#60924 molnarpeter - Köszi szépen a tippet! Meglátjuk mennyire lesz kompromisszum kész a tulaj. Az olajon kívül más árulkodó jele lehet szétment kompresszornak? A lehető legrosszabb forgatókönyvre készülök és ennek fényében fogok ajánlatot tenni, remélhetőleg ha minden stimmel sikerül megegyezni, a sok moslékosvödör után jó lenne végre találni egy szép darabot, képekről pazar ez a kocsi, de persze látni kell, kipróbálni, a hibákat pedig javítani.
-
Papa-Het
aktív tag
A következőt vettem észre az e39 touring-nál. Hátsó ablaktörlő elindul, majd kb háromnegyednél megáll, és nem húzza vissza a kart 30mp után ahogy kellene. Ha leveszem a gyújtást, majd ráadom kb 5-6 mp után se húzza vissza. Jóval több időnek kell eltelnie, mire visszahúzza magától. Kar kicserélve, illetve a motor környékét wd40-el befújtam. Találkozott valaki hasonló problémával? Apropó, a zár működik, nincs gond a bejutással, elsőre nyílik az üveg is, és az ajtó is, illetve a pöcök is bent van ami ugye a mechanikát mozgatja. Szétbontsam a hátsó ajtót a motorhoz?
-
crissprivat
senior tag
Helo.
Kis segítség kéne. Pár napja használtam utoljára az autót, minden ok volt.
Tegnap akartam menni a dolgomat intézni és nem indult az autó. Az akkuval minden rendben, ezt leírom, azzal minden ok. 2006/ e90/ 330xd
A jelenségek, amik vannak.
- ajtó kinyitásakor nem mindig ébred fel az autó
- kulcs behelyezésekor villogó utastér világítás, kattogó hang
- random elkezdi a szélvédőt törölni
- ha startolnék, kattogó hang és nyikkanás a motortérből (mint amikor gyenge az akku)
Ez ami hirtelen eszembe jut. Ilyen még nem volt az elmúlt 10 évben.
Tudna valaki tanácsot adni? A biztosíték táblát néztem és ott az egyik relé elég meleg lett, (jobb oldalt a felső) de nem tudom, hogy az rendben van e vagy sem. A kattogó hangot, gondolom az egyik relé okozza.
Mindkét autó kulccsal csinálja, azt is próbáltam.
Köszi.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
snorbi82
senior tag
A bimmer.work carvetical oldal lett? :(
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
BeZol
őstag
válasz crissprivat #60930 üzenetére
Mikor a kabriómnak (E93 330D) lemerült az akksija hosszabb ácsorgás után (6hónap), ugyanezt csinálta, feltöltöttük akksit és jó lett, de ha nálad biztosan jó az akksi, akkor ja, tényleg vmi köztes dolog lehet, amit én passzolok
-
Ck.
addikt
válasz crissprivat #60930 üzenetére
Tudom, hogy nem akksi, de én is arra tippelek korábbi tapasztalatok alapján.
-
crissprivat
senior tag
Az akksi egy nem öreg, karbantartott darab. Tartja a feszültséget, nem zárlatos stb.
Kipróbáltam folyamatos áramforrással is (van a töltőmön ilyen funkció) és akkor is ez van.
Képen a nyíllal jelölt relé kattog eszeveszettül és felmelegszik amikor produkálja a jelenséget.[ Szerkesztve ]
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
crissprivat
senior tag
válasz crissprivat #60936 üzenetére
Találtam egy videót a youtubeon. Nálam ugyan ez van. Ezt a relét cseréli, ami nekem is gyanús volt és magához tér az autó. Ha nem, akkor tévedtem.
Köszi a sok hasznos infótJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnek!
Adott egy 2007 es e90!
És lecseréltem az első lámpát illetve az oldalsó indexet!
Én mikor ráadom a gyújtást kb 5 mp ig villognak!
Egyébként tökéletesen működik!
Ezzel lehet valamit csinálni? Vagy nem gáz? -
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #60940 üzenetére
[kép] teljes lámpa csere!
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #60942 üzenetére
ja, vmi aftermarket cucc...
Sajna e9x szériához nem nagyon találtam semmi normális utángyártottat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #60943 üzenetére
rs-shop os lámpa De akkor ez így marad!
-
cOxeR
Ármester
Ez most szaladt szembe velem, és a múltkor pont erről volt itt szó.
E92 M3 -
Puma K
veterán
Helló,
tudtok ajánlani jó kárpitost Budapesten esetleg Pest megyén belül?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ummon
csendes tag
válasz kisbago #60944 üzenetére
Ez a villogás a normális működés része, csak a hagyományos izzó esetén nem látod.
Ilyenkor az FRM modul leellenőrzi az izzók működőképességét (már amennyiben nincs kikódolva ) egy kisebb feszültségszinttel. Ez a kisebb feszültségszint már elég a LED-nek, hogy világítson, míg egy izzószálnak bőven kevés.
-
Monyos
aktív tag
sziasztok!
Korábban érdeklődtem itt E90 325i-vel kapcsolatban, hogy mik a tapasztalatok, vélemények.
Idő közben sikerült is hozzájutnom egyhez. Mielőtt elkezdem írni az eddig előjött/megoldott problémákat, meg kell jegyeznem, hogy nagyon pozitív volt átülni egy olasz 1.4 turbo benzinből. Teljesen más világ.
És akkor a többi:
A tulajdonos bizton állította, hogy a néha felmerülő alapjárat ingadozás, a 2 ezres fordulat alatti megtorpanás hirtelen gázadásra a változó szelepvezérlés érzékelő hibája miatt van.
2 ezres fordulat felett, az autó tényleg semmi hibát nem produkált, jól húzott, lehetett rendesen forgatni, semmit nem lehetett rajta észrevenni.
INPA-val kicsit jobban átnézve, már látszódott, hogy a harmadik henger okozza a gondot.
Mint kiderült, gyújtótrafó hiba volt, 9 ezer forintból meglett az új... annak ellenére, hogy az előző tulajnak a BMW szaki szerelője megmondta hogy ez minimum 150-nél kezdődik..
Ezt követően már nem rázta alapjáraton az autót a motor, nem torpant meg gázadásra, elmúltak a gondok.
Majd 1 hét használat után, felvillant a check engine:
2AAB - P14C2 DISA szelep hiba + mindkét katalizátorban gyenge keverék
Ma kiszedtem, hogy megnézzem milyen állapotban van és ez a látvány fogadott:
Egyelőre a lapát még nincs meg, reméltem, hogy nem kell lebontanom a teljes szívócsatornát, de úgy tűnik nem úszom meg.
Egyébként a motor járásán nem vettem észre semmi különöset vagy bármi különbséget teljesítményben, nem vagyok benne biztos, hogy ez nálam fáradt el.
Ha jól értem alacsony fordulaton zárna ez a szelep, ott van érezhető különbség, magas fordulaton pedig nyitva van. De a lényegét nem értem, valaki el tudná ezt magyarázni? Miért jó, ha a szívócsatornát megfelezzük a harmadik henger után?
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...