-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61946 üzenetére
"a mostani csodatervezések meg öngyilkosok lesznek minimális módosítástól."
Ööö. Az elobb meg az volt a bajod hogy 1800 kilo egy auto. Persze, lehet mindent sokszorosan tultervezni, csak akkor meg ettol is nehezebbek lesznek az autok. Meg aztan oszinten szolva nem tudom miert is kellene kiszolgalni a tuningos szubkulturat.
"A Tesla eddig is a legjobban fogyó elektromos autók közé tartozott Európában, de szeptemberben már abszolút értékben is megelőzött minden mást."
Hja, mert a Tesla osszevarja a szallitasokat es mindig a negyedev vegen szallit egyben, igy aztan mindig jonnek a gyozelmi jelentesek. Igaz azzal mar senki nem foglalkozik hogy egy honappal kesobb meg sehol sincsenek az eladasi listakon.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #61947 üzenetére
Ugye volt a BMW-s magyarázat eddig mindenre, hogy veszik, akkor jó, nincs kérdés...
Amúgy hozzáértés kérdése, 3 literből a falu szélén 1000 paci is megvan-nem kell S, a B kód is elég:
https://www.youtube.com/watch?v=E0K2aoEwgV8A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61951 üzenetére
Azért az a plusz 50g a csavarnál belefért volna-1800 kg! Az előző M-es karbon első-felső merevítőjével meglett volna a zárszelvény helyett...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61954 üzenetére
Akkor nyaljon vissza a fagyi:
A bmw, stellantis, nissan, hyundai összesen pedig 0 db 400 le-s villanyautót. Akkor mégis a tesla a legmenőbb, mert a hülye is tud teljesítményt, de megbízhatóan csak a tesla, mert neki egy motorral sem volt gondja...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61955 üzenetére
Nem kell "nagyobb" semmibol, ha elbirja a tervezett terhelest. Es azert eleg komoly rahagyasok es biztonsagi tenyezok vannak meg ma is, tehat ha azt eltekeri a tuningos, akkor ott valamit nagyon elszabtak, ha nem a csavar oldodik ki akkor megadta volna valami mas. Injektorok, nagynyomasu pumpa, turbok, ezek szoktak feladni eloszor.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61958 üzenetére
Értem, hogy valami biztos megadja magát tuningál, csak kicsit ciki, hogy egy ilyen alkatrészt kell mókolni.
Azért sajnálom, hogy mire tényleg eljutottam odáig, hogy választhassak autót, addigra nem maradt a BMW-nél egy modell sem-az M2 (c, cs) is leköszönt, az új meg megint nőtt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Zolinho1026 #61959 üzenetére
2 hányás között lécci meséld el, hogy egy fejlesztőmérnöknek mennyi köze van az értékesítési darabszámok alakulásához!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61960 üzenetére
Abbahagytam.
Chris0321
Felni és gumi is sérülhet a gumicserénél, de kerékcsere az 10 perc...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #61961 üzenetére
Centirozni viszont nem tudsz. Én vagyok csak olyan aki minden szezon kezdés előtt atpörgetteti? Én nem szeretek gumit cserelgettetni ugyanazon a felnin… bármilyen jó helyre is viszed idővel tuti valahol összecseszik, aztán vagy észreveszed vagy nem. Z4-en jártam így, egy defekt utáni javítás mióta új felni/gumi van rajta, hát csak sikerült odaverni valamit a belső részre… amit el is kummantottak, otthon vettem csak észre napokkal később.
Mondjuk most én is gondolkozom egy emelőn, sose árt alapon. -
cOxeR
Ármester
Érdekes lesz ez az e-autó téma, mert növekszik drasztikusan az eladás, jövőre már simán átfordulhat 50% fölé. [link]
-
Chris0321
addikt
Én 4-5.000 km-ert megyek összesen egy évben, plusz a gumis szerint sem kell mindig centíroztatni csak ha érzed, hogy valami gond van. Plusz arra is jó az emelő, hogy ha 2 hetet kellene várnod arra, hogy a gumishoz eljuss, akkor ettől függetlenül otthon lecserélheted a gumit és mikor tudsz elgurulsz centíroztatni.
Gondolom azért is vesznek új elektromos autót az emberek mert egyre nagyobb ebbe az irányba a nyomás, már megvan az elméleti időpont ami után egyáltalán nem akarják engedni a belsőégésű motorok gyártását és ki is akarják tiltani területekről pedig még nagyon messze vagyunk attól, hogy kellőképpen elterjedjen az elektromos autózás, bár én ezt zsákútcának tartom.[ Szerkesztve ]
-
Streetwolf
újonc
Szia,
Nálam is feldobta ezt a hibakódot. Eleinte mi is a légzsák felé fordultunk,de nem az volt. Ugyan, nekem e60-am van,de talán egy próbát megér a részetekről,ha még mindig fent áll a hiba. A szerelőm végül megtalálta a "bűnöst",amelyben a bal első ülésérzékelő volt a ludas. Kiütötte,és nem jött vissza többet.
Remélem szerencséd lesz.
Üdv,Streetwolf -
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61962 üzenetére
"mire tényleg eljutottam odáig, hogy választhassak autót, addigra nem maradt a BMW-nél egy modell sem-az M2 (c, cs) is leköszönt, az új meg megint nőtt."
Hat ja, egyszeruen elment a vilag egy iranyba, ami sok embernek mar nem vonzo, es valami mast keresnenek, mint a nagyon eros es nehez bombazokat.
Nade ott tartunk hogy a 911 Turbo S is tobb mint 1700 kilo.
Es a villanyautok sem lesznek konnyebbek Ugyhogy addig taroljon be mindenki egy jo kis belsoegesu motoros autot amig teheti.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #61968 üzenetére
Én azért megyek évente 17 ezer körül, csak nyáron, a kettő autóval ez inkább 20 ezer.
Szóval a téli kevésbé érintett, de azért ennyi km után tavasszal kell egy centírozás, a téli futás alapján - téli szettre - elegendő lenne 2 évente a centir.
Z4-en meg csak nyári van, télen meg csak akkor megyek vele ha jó az út, meg hogy ne álljon 3-4 hétnél többet.Nem gondolnám, hogy attól kell félni, hogy nem mehetsz régebbi autóval... azért ezt itthon nehéz lesz bevezetni... inkább szerintem minden gyártó ezt tolja, ezen van extra profit, az emberek meg spórolni akarnak az üzemanyagon. Aki évente 4-5 ezret megy amúgy szerintem nagyon jó választás egy elektromos, igazából se kútra, se szervizbe sem igazán kell menni, ha egy kevés km-es autót nézel.
#61969Newlachka
Gumihotelt egyszer választottam, de igazából el tudom tenni a garázsba - persze azt kerülgetni kell, del elengedtem ezt az extra költséget a minimál kényelmetlenség rovására.Valami olcsó fali tartóra esetleg tipp? - a falon, meg a plafonon van helyem.
#61973Gsx-rr
Ez a normális szerintem, ha valaki ennyit nem fizet ki, egy normális futásért - na meg a gumiknak se mindegy ugye - az vessen magára. -
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61972 üzenetére
Tényleg elengetem a témát, csak annyit jegyeznék meg, hogy akkor a többiek feleslegesen vannak ott, ha már egy ember mindent is tud. Peace.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61977 üzenetére
Úgy képzelem, hogy van aki ahhoz ért, hogy kitalálja mi fog történni, valaki megcsinálja, valaki pedig eladja. Nagyon király, ha minden feladatba bevonnak mindenkit, akkor legalább nem kell dolgozni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #61979 üzenetére
Nem, TNC-nél ;P
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kóóó
aktív tag
válasz Streetwolf #61970 üzenetére
Koszi szepen, szolok majd neki nezzen ra .
Egyenlore meg mindig fingja sincs sajnos hol lehet a hiba.Üdv.: kóóó!
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #61982 üzenetére
Én is autóipari cégnél dolgozok/b.o.s.c.h/ motorvezérlő részlegen vagyok. itt gyártunk,radarokat is,nox szenzorokat,esp,abs vezérlőket,új hibrid elektromos vezérlőket,feszültség átalakítókat,elmozdulás szenzorokat...
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #61982 üzenetére
Trans National Company. A multi nacionális az azt jelenti, hogy sok nemzetiségű (tulajdonos). A trans pedig amit több országban jelen van. Igazából ugye mindenre a multi van használva helytelenül.
Az a vicces, hogy mi is bedolgozunk cégkocsigyártónak (is), de attól még nem vagyok képben, hogy mi van náluk, de nyilván fordítva megy a dolog... Az külön öröm, hogy van egy magyar számazású ember, aki több ezer munkáját vágja és még fejleszt is mellette...
Nekem egy részterületben való elmélyülés is éveket ölel fel.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
Nálunk semmi ilyesmi gyár sincs. Pedig jó lett volna,ha megkapjuk a bmw gyárat. Mivel Botka a polgi így soha sem fog egyetlen egy gyár sem jönni felénk,ha Vikiéken múlik. Állítólag jó kis pénzeket lehet keresni ilyen autó gyárakban. Pl mercinél nettó 300 simán megvan.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz Shadowbull #61984 üzenetére
azt nem tudom hogy gyártunk-e olyat,mert ugye hatalmas a gyár.
dc-dc-k mennek,illetve újabb hibrid vezérlők területén vagyok.
[kép] [kép] [kép]
ez dc-dc motor vezérlő,radar,sima motorvezérlő
ilyenek mennek nálunk.
@Fireblade78: több az 300 nál..[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz Shadowbull #61989 üzenetére
igen,de termelünk
-
negro
őstag
Itt hagyom mert mindenkinek aki autobuzi ez epic... f1... dtm... nevetseges.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ittakary
nagyúr
"E46 kupékat nézegetek egy ideje"
mit jelent az egy ideje? legalább egy hete?
csak mondom, hogy az igazán jó állapotú, rozsdamentes, 6 hengeres, kézi váltósok ár már most 1,25-1,5x annyi mint 3-4 éve volt
plusz hozzátenném, a jelenlegi covidhelyzet miatt az ÖSSZES használt autó ára az egekben van 1,5 éve
tehát tényleg nem tudom milyen csökkenés/stagnálást vársz itt
persze lehet venni 5-600ezerért "foglalkozósat" (=értsd pusztulat foshalmaz) a tesóktól, az üllői úton és az orczy mellett vagy borsodból
illetve egymillióért nagyon megkimélt, szeretveimádottat - de én ha jelenleg 6hengeres BMWt akarnék, 2M alatt nem vennék, és számitanék +1M javitásra az első évbenpersze ki lehet fogni az aranyhalat a tengerből, de a jelenlegi E46 kinalat nem éppen ezt sugallja hogy csupa aranyhalflotta úszkálna a magyar használtpiacon
-
Puma K
veterán
válasz ittakary #61994 üzenetére
"persze lehet venni 5-600ezerért "foglalkozósat" (=értsd pusztulat foshalmaz) a tesóktól, az üllői úton és az orczy mellett vagy borsodból
illetve egymillióért nagyon megkimélt, szeretveimádottat - de én ha jelenleg 6hengeres BMWt akarnék, 2M alatt nem vennék, és számitanék +1M javitásra az első évben"+1!
"persze ki lehet fogni az aranyhalat a tengerből, de a jelenlegi E46 kinalat nem éppen ezt sugallja hogy csupa aranyhalflotta úszkálna a magyar használtpiacon"
A használt piacot olvasva beütött a halántékimpulzus: Autómentős-szerelő műhellyel rendelkező ismerős 1990 gyártású W201-es Mercedes 190E-jéért Németországból jöttek fehér németek és vitték vissza Németországba. Napi használatban lévő autó volt, de nem egy elhanyagolt lefingott darab volt.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TaaT
veterán
válasz ittakary #61994 üzenetére
Először is köszönöm hogy reagáltál a kommentemre így a nagy prémium márkaháború közepet.
"mit jelent az egy ideje?"
Lassan fél éve tört rám hogy az egyhatos négyesgolfból valami komolyabba(?) kéne átülni. Azóta nézegetem a Hahu-t, meg a Facét. És tényleg csak nézegetem mert azóta élőben csak kettő autót néztem meg itt helyben. Egy fullos 330ci-t ami bőven büdzsé felett lenne, és egy eléggé egyben lévő 320d-t (hopp, ez már nem is hathenger).
"de én ha jelenleg 6hengeres BMWt akarnék, 2M alatt nem vennék"
Kb 1.5m forint lenne a keret.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FIREBLADE78 #61998 üzenetére
2006-ban vettem, meguntam, az elsőkerékhajtást is, a VW-t is, kell valami változatosság.
Give them hell Ukraine!