-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
Nyilvan, tul van tolva de nem veletlenul.
Toltod, neadj'Isten kigyullad, van (jelzoberendezes nem olto).
Kigyullad a masik auto, ket retikul meg 4 ember fustmergezest kap.Instant perel mindenki.
Ezert irnak hazirendet.Nem azert, mert az elektromos autozas a hiba.
Csak egyszeruen sokkal veszelyesebb mint a parkolas.
Nyilvan lep mar minden komolyabb parkolohaz ahogy latom, vannak kutak... De azert a konnektorbol ilyen proszto modon, ne mar! -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #62904 üzenetére
Egyértelműen i4 (én is azt tervezem a 330e után). Eleve az i4-ben nagyobb akkumulátor van, az iX3 autópályán simán 30 közelében lesz, de 25-26-al simán számolhatsz. 74-es akkumulátorral az bizony 300 km se, de ugye a második töltésnél nem mész 80% fölé és 10% alá így kb. 200 kilométerenként töltögetned kell. Szemben az i4-al ami olyan 20 körül fog enni és 81-es akkumulátora van.
-
kardkovacsi
senior tag
Defekttűrő vagy nem defekttűrő abroncs? Megkérdem itt is
Defekttűrő előnye, hogy tényleg el tudsz vele menni még jó pár 10 km-et, nem maradsz az út szélén. Hétvégén pont teszteltem
ellene szól, hogy nehéz, jobban üt, drágább. De elvileg ez való az autómra. Ja és nem lehet kapni egy csomó modellben, mert elfogyott és idénre nem rendelnek már.Kinek mi a véleménye.
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #62959 üzenetére
szar példa.
vagy szarul áraz a könyvelő, de hagyjuk ez nem az a fórum...ON:
I4 nem tudom mennyire férne bele a 20-ba pályán...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
Sima i4-et alig tesztelnek. Pár angol teszt van az idióta tájszólással és csak a twisty road-ot erőltetik,ami úgy hullámzik,mint a hullámvasút. Kíváncsi lennék azzal hogyan lehet előzni pl130-ról. Húz e,mint 100-ig.
Kb 2,2 tonna és mennyi is? 300 le? Elvileg menni kellene nagyobb sebességnél is.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62960 üzenetére
Sima, meg egy defekt javító.
Egyik autómba sincs pótkerék, megyek évi 25e+-t, teljesen elegendő ez így, mondjuk 22 éve vezetek, nem volt defektem, csak olyan amivel lábon bementem gumishoz és megcsinálta, szóval optimista vagyok.Az könyvelő piac, a fotós piac így is szélsőséges árazású, idén télen is volt aki 16 ezer Ft-ért fotózott, a normál ár az olyan 50-70 között van.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Na, az enyém most nem volt ilyen. Felhajtok M0-ra Budakalásznál, felgyorsítok, hallok egy csilingelést, mintha elhagytam volna valamit (gondolom az volt a szög/csavar) és már szól is rendszer, hogy csökken a guminyomás és öt másodpercenként 2 tizedet esik. Mire a fóti Auchanhoz értem már közel nulla volt a nyomás. Szépen hazacammogtam vele Ürömre ami kifejezetten pozitív volt, szemben azzal ha ott el kell kezdenem varázsolni. Felraktam a nyári gumikat (van otthon emelő meg minden) és tudtam addig is használni az autót.
Mondjuk tény, nekem is eddig mindig akkor voltak defektjeim amikor már a végét járta a gumi ahogy ez a garnitúra is. Idén akartam kidobni a szezon végén, hát megelőzött
Milyen defekt javító kittet használsz? Gyárit vagy valami mást?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #62962 üzenetére
340 lóerő a sima i4. Azzal azért eléggé nagyon kéne mennie 340i kategória.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #62961 üzenetére
A Model 3-ak olyan 18-19 körül tudnak 130-as tempónál. Annak jobb a légellenállása, így számoljunk picit rá az i4-re. 20-ba talán befér, de lehet 21 is.
Persze a legjobb lenne már egy teszt. Nemsokára érkeznek a szalonokba az autók szóval biztos lesz pár héten belül. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62964 üzenetére
Sose hajtom ki a végéig a gumikat, gyári kit van az I3-ba másikba nincs semmi.
-
kardkovacsi
senior tag
Amikor évi egy garnitúrát elhasználtam a sok pernahajderkedés miatt akkor kihajtottam
Most meg így adta ki, téli gumiból is hiány volt, van most is mint mindenből aztán nem volt kedvem keresgetni. Gondoltam azt a 3e kilométert amit telente vezetek még elmegy. Hát nem.
De köszi, valahogy senki sem mondja, hogy defekttűrő legyen újra és az az érzésem, hogy az autógyártók is kezdenek újra leszokni erről valamiért -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #62966 üzenetére
130nal tuti bele fog ferni 20ba. A legellenallasuk kozott nincs jelentos gyakorlati kulonbseg, az i4 nehezebb, es tobb extra van benne, amik tobbet fogyasztanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Driftelni vegul is lehet vele
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #62968 üzenetére
Nekem az van, én azt vettem rá télinek is, mert nincs kedvem szívni, plusz az 530e-ben sincs pótkerékhely. A defektjavítóban nem hiszek.
Nem hiszem, hogy akkora trágya ezzel a gumival, de majd 1x talán simával is kipróbálom, milyen a menetkomfort, ezzel sem érzem halálosnak egy Focus ST line után, sőt.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62969 üzenetére
Az jó lenne, ha beleférne.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #62972 üzenetére
Szerintem az iX3 is belefer a 25be 130nal.
Itt egy teszt pl:
110nel 17,5KWh/100km, 130nal 24KWh, 150nel meg 26-30 kozott.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #62971 üzenetére
Kipróbálom a nem defekttűrőt mivel Bridgestoneban nem lehet már kapni LM005-öt defekttűrőt 18-ast Télivel úgyis alig szoktam járni, belefér.
Azért tudd, hogy ez a defekttűrő is olyan, hogy tudsz vele menni, papíron 80-al, de azért már 60-nál érzed, hogy nyeklik, nyaklik az autó (M0-án leálló sávban vészvillogóval mentem az 4 kilométert míg átértem a hídon). Brutál hangja van és melegszik a gumi mint állat. 20 kilométer után rendesen meleg volt a kerék mikor beálltam a garázsba. Elvileg egy (két) ilyen móka után kuka a gumi, mert a szerkezete nem viseli jól ezt az igénybevételt. Szóval lehet olcsóbb kihívni a mobil gumist, hogy egy 20-asért hogy javítsa meg helyben és mész tovább.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #62974 üzenetére
Megválaszoltad magadnak, hogy rendeset kell venni + legyen a kufferban ugyan olyan kerék. Kicserélni meg 15p. Aztán lehet haladni tovább.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #62976 üzenetére
Mekkora annak a kufferja, hogy nem marad hely? Van olyan fontos és sok dolog amit állandóan visszel magaddal a kufferban?
Szerk: 375 liter a kuffer az zéonem nagy
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz KAMELOT #62977 üzenetére
tessék megnézni egy videót róla és megtudod. Vagy a kerék van a csomagtartóban, vagy akármi más. Ez így tök hülyeség, már bocsánat.
Az e szériákban nincs hely pótkeréknek, még mankókeréknek se, az akku elveszi a helyet.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #62979 üzenetére
Nemhiszem, mankókerék van, vagy defektjavító, azt szevasz. Sajnos tarsolyban kell tartani kis pénzt meg egy linket az adott gumihoz, hogy ha baj van, hamar jöjjön a segítség.
Plusz az e autókhoz azt hiszem van a BMW-nek egyszeri ingyenes trélerezése, de ez annyira fél hallomásból van, hogy nem tudom biztosra venni.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz KAMELOT #62981 üzenetére
De neked volt rendes hely benne kialakítva, ugye?! Ebben nincs, és ez lapos csomagtartó, egy négyzetbe beteszel egy kerek valamit, ami kvázi kitölti, akkor max kesztyűt tehetsz be mellé, de érdemi csomagot nem. Plusz valami gyönyörűen néz ki és igen tiszta, mikor egy felnizett gumi pislog a csomagtartódban szvsz
Ezt engedjük el, e sorozat esetében nem életszerű.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz Tsebacsi #62982 üzenetére
Igen a pótkerék helyén a 85L LPG tank volt. Amit fent írtam az mind a kufferban volt spanival lefogatva. Kerék patyolat tiszta volt és volt alatta egy gumiszőnyeg.
Miért te egész nap a nyitott kuffert bámulod, hogy gond ott egy kerék? Én inkább cserélek kereket, minthogy trélert hívjak. Ilyenre nekem nincs időmkardkovacsi: itt még van hely
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz KAMELOT #62984 üzenetére
Ilyenre, amit te javasolsz, nekem nincs gyomrom, nem erre van a csomagtartó
Én oda napi szinten teszek be olyan dolgokat, amikhez nagyon nem akarom, hogy olajosflakon, autógumi vagy akármi érjen. Én elfogadom, hogy ez neked tök Oké, sokunknak meg tökre nem.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
-
szabi325
tag
válasz kardkovacsi #62990 üzenetére
Egy gyors olajcsere bárhol beleférjen!
-
nagyúr
válasz KAMELOT #62989 üzenetére
Mert ebbe is beférünk, akkor minek kombi? Kombiból nincs még használt 530e, napi 70km-t autózok, 80%-t árammal, városban. Erre ez a plug-in a legjobb.
Látom mindenre IS van neked megfelelő válaszod, így hagyjuk is annyiban.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #62971 üzenetére
Azért egy 530, meg egy Focus ST futóművét ne hasonlítsuk össze, még szép, hogy nem vészes a defekttűrő gumi rajta. St-re tetted volna fel.
Persze ha gáz van a defekttűrő jó ha van, de igazából ha valaki időben cserél gumit és nem megy mindenféle retek helyen, akkor elég kicsi az esély defektre.
6 évig jártam Csepelre a gyártelepre Focussal, Z4-el, épp ahogy... kettő fémdarab állt a gumiba, egyszer se volt defektem, csak szépen lassan eresztettek.Biztos nem tennék semmi tartalék kereket én se, lpg-t se, ma is ment előttem, alig láttam tőle...
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
en azt hittem azert kell defekturo, mert erositett oldalfalu jobban vedi a "peres" gumit plussz ha mondjuk dongetsz 200-al autopalyan kapsz egy defektet legalabb le tudsz allni gond nelkul a leallosavba anelkul, hogy a felnid seruljon
ui.: nem volt meg soha defektem
workworkwork...
-
szabi325
tag
válasz vedini #62997 üzenetére
Jól gondolod mert itt az oldalfal annyira erős hogy nem ül le a felnire. Nekem defekt tűrővel már volt durrdefekt (nem nagy sebességnél) de nem ült le a felnire a gumi, úgy nézett ki 0 barral mint amikor sima gumi van rajta kb 70%-ra felfújva. Szerencsére sokat nem kellett mennem hogy hazaérjek.
-
cOxeR
Ármester
Mostani kedvencem, a háborgás ami megy, emiatt: “Pécsen megszűnik az ingyen parkolás a zöld rendszámos hibridek számára, csak a tisztán elektromos parkolhat díjmentesen”
Temérdek látszat “zöld” autó van a kvóták miatt, én értem miért húztak ilyet.