-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63199 üzenetére
Nem igazán értem a szívó motor chipelést amitől hirtelen nyersz még 80LE-t de biztos én vagyok hülye.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gézengúz
addikt
A topik Z4-esének.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #63200 üzenetére
M3. Ott hajtókarcsapágy probléma volt. Ezért húzták, mert a komplett motort szét kellett borítani miatta. Arra keres rá, hogy BMW M3 E46 rod bearing recall, lesz belőle végtelen találat
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gézengúz #63202 üzenetére
Nem jutottam a végére - majd folytatom, sok jellemző hibát mond (aminek szinte minden része ennyi idős autónál ugyanúgy van), de igazából ott ledobta az agyam a láncot, mikor azt ecsetelte, ha túl meleg a bőrülés, fog egy kis vizes palackot és lespricceli majd letörli. Fizikaórán sokat hiányzott szegény abban biztosak lehetünk. Folyt köv ha lesz idom nézni.
-
cOxeR
Ármester
Erre a kocsira alaphangon el lehetne locsolni, 1,2M-et… tető ragad kézzel kell helyére tolni… csodálkozik, miközben az egész hátsó műanyag panel mint a hullámvasút a sok törés miatt… és akkor még nem beszéltünk a tetőmotorról, ami nagyon szar konstrukciós helyen van. Nekem is állt a vízben mert eldugult a vízelvezető. Szóval megeszi a kor, de ezek a hibák, nagyon idegesítőek is, és lehetnek elég költségek is.
Összességében elég szar állapotba van ez a példány, de többsége a hanyag karbantartás meg a tákolás. Csomagtérben is van a hátsó falon egy teljesen idegen csavar, ott ahol semmi keresnivalója, az oldalsó meg nincsenek benne. -
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #63206 üzenetére
most írhatnám, hogy a laguna szép, de hazugság lenne részemről. Viccet félretéve kinek mi tetszik - nekem egyre jobban bejön. Alapvetően kicsi autó, de nem is egy 5 tagú családra van tervezve, elöl szerintem nagyon tágas és kényelmes, kifejezetten jól pakolható hűtő/mosógép is volt már bent nálam, egy nem kombi lagunaba szerintem nehezebben de inkább nem fért volna be egyik se, sőt vittem vele pl 1m3 térkitöltő habot, a raktárba azt mondtak kizárt, hogy beteszem. (dobok be képet) Hátul sem panaszkodott eddig senki, pedig Győr és Füred távon is ültek hátul, ráadásul ketten. Remek a fordulóköre, városba bármelyik lagunat bármiben lealázza szerintem, gyorsulásban, parkolási könnyedségben, nem beszélve a fogyasztásról.
Pályán meg ki, mennyivel megy… volt hogy Z4-el mentem és 150-es tempomattal hasított egy I3 a belsőben… Bp-Tata távon, szinte együtt mentünk. Sose feledd, a kérdés meddig akar eljutni az adott töltéssel, illetve aki ezt veszi szerintem alapból nem pályán akar száguldani, sokadlagos pont, fontosabb másnak egy pohártartó mint ez a képesség.
Elrúgják a benzint/gázolajat 7-800 Ft-ig, a villanyt meg 80-100-ig, akkor is olcsóbb lesz villannyal járni, sajnos mindkettő nagyon reális jövőkép.
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #63209 üzenetére
Mentem tegnap Ezredeshez, jött mögöttem egy Mach-e a nulláson, az pl egy kifejezetten erős és nagy hatótavú elektromos autó de azért az is elvérzik ilyen helyen - pedig méret miatt az már inkább utazó auto, kiváncsi lettem volna mennyire megy jól Z4-el voltam, picit megtúrtam, mert kezdett rám jönni, aztán el is maradt nem is nagyon értettem, be tudtam annak nem “siet”. Aztán utána néztem este be van korlátozva 180-ra a vége de igazából 140-es tempó felett nagyon elveszik, úgy van belőve, hogy pálya tempó felett tudjon előzni ha kell, és ugyan képes elmenni 180-ig, de köszönet nincs benne. 140-180-ra bő 13 másodperc kell, Z4 14s alatt fut 1/4 mérföldet 164-es kilépővel. Teljesen másra való a kettő autó, városba megenne reggelire 0-100 között főleg az összkerekes, pedig egy monstrum (2t felett van). A GT kb tudja majd amit a Z4 a maga szerény 480le/890nm-ével. Mondjuk 8-10 db Z4 biztos kijön az árából. Saját preferencia alapján kell autót venni, csak az számít Te mire és hogyan használod.
Tegnap mértünk picit, nem volt minden ideális, de azért reális adatok, nem nagyon tapad sajna már a gumi igazán ami fent van, hidegben főleg nem. Mielőtt felkerül az xhp akartunk mérni egyet. (új gumi se ártana, de az nem most lesz, nincs elkopva, csak egyszerűen már az összetétele nem az igazi, 4 éves)[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ha új gumi lesz rajta és a hőmérséklet is 10C körül és lesz tapadásod a 0-100 be fog menni 5,6-5,7 körülre a 1/4M pedig 13,5 vagy alá... Sajnos a tapadás hiánya egyértelműen látszott a 60 / 330 lábon
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #63212 üzenetére
Meg kell nézni mit és mire veszel.
-
KAMELOT
titán
Azok a csúnya béemvések [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #63212 üzenetére
Miért halna meg? 190 km/h a max, az is szoftveresen van korlátozva. Addig nyilván tolja a 340 lóerővel. Én ezt gondolnám, a i4 M50 esetén vannak videók ott simán 200 fölött is gyorsul rendesen. Annak 225 a végsebessége.
Amúgy azért vannak ez a szoftveres korlátok, hogy ne öld meg az akkumulátort az autóban. 225 km/h-hoz olyan 170-190 lóerő kell.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #63216 üzenetére
Én vezettem i4M50et, nem torpan az meg sehol. Gyorsul mint az állat a végsebességig.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #63217 üzenetére
Egy a bosszantó, hogy egyre nagyobb tere lesz a szoftveres butításnak, mint az I3 és I3s tekintetében. Aztán éneklik ki az emberek pénzét a zsebükből, pusztán egy szoftveres módosítással.
Sarkallatos persze futómű/felszereltség miatt, de hajtás tekintetében azért ez is nagy pofátlanság.Télen azért van visszaesés az elektromos teljesítményben, nem is kevés, megkockáztatom, 15-35% is hőmérséklet függvényében.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
A szoftveres teljesítménylépcsők nem új dolgok, belsőégésűeknél is évtizedek óta jelen vannak.
Persze elég gyakran valami hardveres különbség is van. Pl. anno az Audi 1.8Turboja több változatban is épült, és a 150 meg a 180 lovas között csak szoftveres különbség volt, a 225 lovas viszont mechanikailag is más volt.A villanyautók végsebességének a maximálása inkább hardveres téma.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #63220 üzenetére
Azzal semmi bajom, hogy a végsebesség hardver oldal miatt korlátozva van, a példa az I3-I3s közti teljesítmény különbségre irányult, engem pl nem zavar a 150km/h korlátozás, de a le/nm viszont igen (I4 esetén nem tudom van-e különbség a 40 és az 50 között), ugyanaz a kettő csak eladták sportnak a simát, nem kevés többlet pénzért.
Persze ez a játék régóta megy, de itt fokozottan fog ki csúcsosodni szerintem.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gergőke88 #63223 üzenetére
Nekem ez a netto átverés kategória, veszel egy hardvert, majd ha kifizetsz további 20-30% extra felárat, akkor nagy kegyesen “megengedik”, hogy kihasználd amit valójában tud.
Szóval attól függ honnan nézzük, de nézhetjük azt is, hogy még több “illegális” program módosítás lesz a piacon. -
Ck.
addikt
válasz Gergőke88 #63223 üzenetére
Én ezt nagyon tudnám díjazni, hogy lehessen utólag aktiválni. UK-ban például nem lehet kapni extrás BMW-ket a használt piacon. A múltkor gőzerővel kerestünk 2017 utáni mindegy milyen autót, csak BMW legyen, adaptív tempomattal. Az értékesítő közölte, hogy az bizony egy nagyon ritka és drága extra. 5 éve dolgozik a helyi márkakereskedésben, mondta hogy volt vagy 3-4 ilyen autójuk talán. Pfff…szétnéztem még 3 másik kereskedésben, de ott sem jártam sikerrel. AutóTrader sem.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #63223 üzenetére
A jövőben ezt azzal fogják kombinálni hogy ha eladod az autót akkor központilag deaktiválják benne az extrákat, aztán az új tulaj fizethet érte megint ha kell neki.
Ennek lehet olyan variációja is hogy az extráknak havi előfizetési díja lesz.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #63227 üzenetére
Tetszik az ötlet.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok adott egy 2007 es e90 n46b20b
a következő hiba lett ki olvasva:
bmw a0b3 starter motor terminal 50
ez mi lenne? -
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #63227 üzenetére
Legszentebb dolog ez a havi díjas ügyfél kötés, bevétel oldalról értem, de ügyfél oldalról látom a végeláthatatlan élősködés részt egyre több és több területen.
Lassan ott tartunk, hogy havonta 8-10 előfizetése is van egy embernek (nem közmű meg biztosítás, hanem egyéb szolgáltatás), ami minden hónapban terhel, összességében a végére nem kis pénzről beszélünk.
Az emberek eddig kb hitelt fizettek, most meg rátesznek egy plussz maintenence költséget, amit majd lehet jobbra balra tologatni, van egy generáció illetve egy korlátozottabb értelmi réteg aki ezt nem tudja anyagilag összefésülni, mindemellett meg se engedheti magának.
Mondok egy friss példát, apósom betegség miatt korlátozott kommunikáció terén, simán rátukmáltak egy számára tök felesleges mobil/tv/internet koncepciót, mert ugye a szolgáltatónak a magasabb bevétel a lényeg. Nem kevés felesleges kiadást, meg hűséget tolva rá. Mikor kiderítettem pontosan miért és mennyit is fizet, azt hittem felpofozok egy ügyfélszolgálatost… csak úgy random. Persze ő a ludas mert “elfogadta”, de minél összetettebb egy ilyen koncepció annál nehezebben fogják az emberek átlátni. Sajnos ezzel visszaélnek. Tudok saját Fundamentas példát is, mikor engem paliztak be. (elhallgatva dolgokat) szóval nem egyedi eset, pedig lett volna kedvező nekem, csak az üzletkötő érdeke más volt. Szóval én ezekre a rejtett dolgokra haragszom. -
KAMELOT
titán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #63232 üzenetére
Jah,meg ötös lottót nyerni. Nem a motorerővel van a gond. Nem rossz az a 231 ló. Simán megeszem az átlag kocsikat. Múltkor is vmi retek azt hitte,hogy letud gyorsulni Nem sikerült neki,pedig comfortban voltam.
18,2 misi volt a kocsi. Nagyon jól felszerelt. Ha újat konfigolnék ilyen felszereltséggel,akkor 25-6 misi alatt nem állna meg. Új 5-ös kéne,de az áruk,áááMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Hazudtam,28 misi újrakonfigurálva az f15,ha most venném. Kicsit felmentek az árak
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #63233 üzenetére
Nem kell 28M venni SUV-t. Aztán városban az asszony szvitjével mászkálsz
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
és az az egyik legdrágább retrofit is. Itthon se volt sok mivel nem volt csomagban.
Amúgy én is díjaznám. Az enyém demó autó volt, rendelt bele Adaptive Led-et ami 401e volt, de 650e lett volna az Innovációs csomag amiben az Adaptive Led, a Driving Assistant (sávtartó) meg a HUD volt. A DA annyira nem izgat, de a HUD jó lett volna. simán adnék érte most 250e, hogy ezt a képt opciót bekapcsolhassam. -
kardkovacsi
senior tag
Már nincs illegál program módosítás. Szép lassan lecsukják, a technológia megvan rá, hogy ne lehessen kinyitni és a legújabbakban már nagyrészt meg is tették. Pont ugyanazt az elve mint ahogy nyugodtan bankolsz, mert senki nem tudja piszkálni az adataid, kivéve ha valami trükkel kiszedi belőled a jelszót.
Ez a havidíj dolog, meg kettős. Mert egyrészt senki sem fizetni csöpögtetve, mert akkor tuti többet kérnek, de a másik oldalról meg lassan az egész autó egy szoftver amihez utókövetés kell akár 15 év is. Ez meg másképp nem fog menni mint folyamatos havidíjjal, mert így a gyártó is érdekelt abban, hogy segítsen neked.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #63237 üzenetére
Siman meg van allitva a kilometerora a legujjabb 7esekben is!
-
malacka87
senior tag
E60 - ra egy fékcső rendszer felújítás milyen árban mozog? Gondolok itt a 4 fékcsőre ami a nyereghez megy, plusz a kocsi alatt.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #63237 üzenetére
Na most olvasom, csak az ige maradt ki
* mert egyrészt senki sem szeret fizetni csöpögtetve -
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #63244 üzenetére
Akkor jól látják ők is nem lesz itt semmiféle 2030-ra full EV. Ez csak mind ilyen agymosás. Magáról az infrastruktóráról nem beszél senki sem, hogy mit lehetne megvalósítani, mik a tervek és ezek összege mennyi lenne, majd ezt kik fizetik meg?!?!
Mi a gond a mostani motorokkal, hgoy fejleszteni kell?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #63246 üzenetére
Csak két vasat tartanak a tűzben. Szerinte ezek a motorok is hibridek lesznek mind és kurva bonyolultak. Ezért fognak az emberek EV-re váltani, mert szög egyszerű egy belsőégésűhöz képest. Kb. fele annyi alkatrész van benne és lényegesen kevesebb kopó alkatrész.
De már a fék is valami olyasmi amit egy PHEV-ben sem kell jó eséllyel élete során cserélni ha valaki ésszel vezeti, villanynál egyáltalán. Nálam 40e km alatt a hátralévő fék kilométert az autó 70-80e-ről 100-110e-re emelte (első, hátsó). Mennyi egy garnitúra gyári fék cserével? 300K?Amúgy a BMW szép lassan átállítgatja a gyárait, hogy mindkét hajtásláncot tudják gyártani egy soron. Ilyen az i4 is (Dingolfing). Amelyik jobban kelendő vagy nagyobb profit van rajta azt fogják gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #63247 üzenetére
i4 az München. Dingolfingban az iX megy.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63247 üzenetére
Érdekes, hogy az én fékeim is ennyit mentek. Sok helyen a fék helytelen használatával van a gond. Az a gond, hogy hiába az időtállóság, ha az emberek az újat akarják. 3-5 év aztán cserélik a kocsit. Ezekkel aztán mi lesz, ki veszi meg, vagy újra felhasználják a motort egy másik kocsiban?
Shadowbull: Igaz ezt el is felejtettem.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX