-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Zolinho1026 #62450 üzenetére
Igen, tudom, szégyellem is magam...
Viccet félretéve, aki néha is akar hegyesebbet menni, akkor jó, ha nyári van fenn, hidegben pedig az már nem kellemes.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #62447 üzenetére
Azért egy PNV-nél illik külön szettet tartani
Nálam a téliek azok style 83-as felnik Continental TS860 205/65R15-ös gumikkal. A nyáriak meg style 32-esek Falken Ziex ZE-310 Ecorun 235/45R17-es papucsokkal.
Ezekben a Falken-ekben több mint 22 ezer km van és kopás szempontjából jól bírják.
Kopás miatt Főleg úgy hogy gyárilag hátul terpeszt az autó és a belső részét az abroncsnak jobban koptatja.Az Eco gumikat sem tudtam hogy léteznek De tapadásba és fékútban meglepően jól teljesítenek.... Mindenesetre mikor vettem akkor adott gumis szaküzletben 3 javaslatot kaptam mikor azt mondtam, hogy erre az autóra való gumit vennék és mit javasolnak.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #62432 üzenetére
Azert itt Te elsosorban az extrakkal helyezed az E60-at az E39- fole. Nem ettol lesz jobb egy auto. Plane mivel ma mar egy P 208-ban is van hud, radaros tempomat, amit akarsz. Mikozben az meg teny, hogy torzios szilardsaga nem nott. Pre LCI 3 * -os torestesztet produkalt E39 4* -ja elleneben. Az anyagminoseg romlott, ahogy a tartossag es megbizhatosag is es itt nem az extrak miatti + hiba lehetosegekre gondolok. Mivel tuningolsz ezert nalad a turbos alap jott szoba, ilyen szempontbol nyilvan tobbet ki lehet hozni egy 35d-bol mint 30d-bol... Azert ha nezel es kovetel kulhoni autos portalokat, youtubereket, (mar akiknek nem ez a foglalkozasa) szereloket, konkretan kijelentik, hogy 39 volt az egyik legjobban megepitett bmw. [link]
Hogy ne reszlehajlas legyen a kommentem... Merty olyan ember modnja akinek van E21, E31, E46, E39, E60, E65. stb.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Ha így nézzük az FL e39 jól sikerült darab és a pre Fl (vagy LCI) e60 nem annyira, de sokat javítottak faceliftre.
Én úgy gondolom, bár nem volt ötösöm, hogy igaza van Ezdresnek, amennyi e38/e39 és e60/65-ben ültem az újabbak mind jobbak voltak érzésre...
A hármast direkt nem keverem ide, megértem azokat akik e36, azokat akik e46 és azokat is akik e90-et szeretik, itt sajnos nem volt konstans az előremenetel vezetési élmény szempontból, a többi másik dolog.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz Puma K #62452 üzenetére
Z4-re mondjuk pont nincs télim, de nem is megyek max ha száraz az út.
Gumi azért megoszló, ami nem kopik az nem is tapad annyira, nekem a Z4-en a Goodyear Eagle Assy van, az pl nagyon kényes a hőmérsékletre, ha hideg van vagy ha nagyon meleg, akkor elveszti a tapadást 10-20 fok között igazán jó, meg mondjuk a motor is ott szeret igazán menni. Viszont nekem se kopik a gumi, pedig első garnitúra, és bőven van benne még, általában 2 szezont alatt le szoktak rúgni a Z4-ekrol a hátsó szettet. Lehet én vagyok nagyon finomkodó.Ez a nokian viszont tényleg meglepően jó… most is direkt forszíroztam vizes csúszós felületű aszfalton és nagyon tapad, pedig a legolcsóbb gumi I3-ra, még a Nankang is ugyanennyibe kerül.
Eco gumik között is vannak jók, főleg ami tetszik, hogy nagyon halkan lehet közlekedni rajtuk.
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #62455 üzenetére
Akitől vettem az 520i E39-et annak volt egy alkalmi E60-as 530D vételi lehetősége.
Már az elején mondta, mikor néztem és vezettem az 520i-t, hogy számára az E39 kényelmesebb és tágasabb belül.
Csak azért adja el az E39-et mert nem automata váltós és nem 530i. Ha automata váltós lenne nem adná el. Ha automata váltós és 530i lenne akkor végképp meg sem fordulna a fejében hogy eladja.Az E60 530D-t meg azért vette meg mert automata váltós kellett neki 36 éves létére és mert kell egy rohangálós autó (teniszoktató). Plusz mint az E39-hez is ismerős lévén jó áron jutott hozzá gondos gazdától. Az E39-em 2013-ban jött az országba Németországból egy német ismerősétől.
Viszont annyira nem szerette meg az E60-at hogy vett egy E92 cabrio-t amit nyáron-jó időben használ. Télen meg a 530D-t koptatja.
Most hétvégén ugyanott voltunk autót mosni és mondott újabb dolgokat, hogy az E60-ban beállíthatatlan a fejtámla és emiatt nem is támasztja rendesen a fejét. Az E39-ben meg úgy tudta állítani ahogy neki jól esett és tartott-támasztott is. Mondta a középen lévő képernyőt is hogy az botrány az E60-ban ahogy beletették az autóba. Kicsi sötét lyuk középen.
Az E39 után az E60-at nem szereti. Az E60 számára egy munkás autó és nem több. Persze azt is rendesen karban tartja és mindent megad annak is mint az E39-nél tette, de ahhoz az autóhoz máshogy áll hozzá.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #62449 üzenetére
Vegyél nekem egyet és lesz az is. Amúgy neked, nektek milyen bömös van? Nem nyilatkoztál erről soha sem vagy nem láttam.
Felnihez. Jó lenne egy másikra szett de az egy misi vagy vegyek rá 17-es (ha létezik rá olyan "kicsi")hitványságot fél misiért? Ja tudom, van használt,patkás cigusoktól 200-ba[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Ma voltunk Pécsen. Előttem bejött a körforgóba egy új ix 40. Hátulról lámpák elmennek,formája undorító a kocsinak.Úgymond széles segg és csúcsos,púpos tető. Mintha egy gumilabdát összenyomnál. Elölről nem láttam,valszeg az még undorítóbb. Nagyon ocsmány kocsikat csinál a bömös mostanában. Ezeknél még én is szebbet rajzolok.
Kocsi kiírta,hogy 12 hónapban fékolaj cserét kéne csinálni. Betétekre még 5000 km-t ír. Ez nálunk kb egy év . Érdemes várni vagy külön legyen elvégezve?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #62459 üzenetére
323ti@30 + e90 325i
Vegyél, nekem a kettőhöz van 10 szettem, nem kér enni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #62460 üzenetére
Fékfolyadékot mindenképpen érdemes, mert nem kellemes, ha egy lejtőn esetleg elmegy a fék.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62460 üzenetére
Ez az 5000 km-es fékbetét csere figyelmeztetés nagyon vicces ám…nálam az F10 amikor kiírta, utána még másfél évig használtam, beletettem olyan 25-30 ezer km-t és még utána is 5000 km-t írt ki.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62460 üzenetére
5000km 1 év? Nem sokat mész a kocsival. Kocsit használod is vagy csak a garázsban porosodik?
Hétvége laza 5-600km, aztán csak a környéken voltam.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #62458 üzenetére
A két autó egymás mellett volt. Egyikből ültünk át a másikba majd megtekintés és próbavezetés végén fordítva. A találkozó végén említette ezt az észrevételét amit én is nyugtáztam.
Ezt tudom tolmácsolni a témával kapcsolatban, de tovább nem forszíroznám.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62460 üzenetére
Tényleg fos fékolaj cserén szórakoztok többen is??? Filléres tétel ahhoz képest, hogy milyen gond lehet. Ezeket sose értem, főleg a gyári csere periódus abból is a világ vége után van eggyel. Vicc, de tényleg.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ezt az E60-hoz
Attól lesz jobb, hogy napi használatban (is) többet nyújt. Ha jobb vezetni jobban megy, kevesebbet fogyaszt, hamarabb megáll jobban kanyarodik azt minek mondod??? Ebbe nőttem fel irdatlan sok E39-et kellett szerelni főleg régen mikor nagy sláger volt. Elektromos nyűggel ugyan úgy tele voltak GM modul, pixelesedes, bm54 modul , ablakemelő kapcsoló összefossa magát.leszakadó ablakemelő szerkezetek leszakadó kilincsek rohadó karosszéria mindenhol( ez nem mai problema mar 10 eve is az volt) touringnál HA sikerül találnod egy félig lerohadt csomi ajtót már sírsz örömödben, elektromos anomaliak, gm valtó olyan amilyen. A karosszeria meg az e60 - hoz képest nyeklik nyaklik NEM MEREV... Mondom amig nem volt bent az első toronymerevítő olyan szinten csavarodott a karosszéria, hogy szarul éreztem magam benne. Az újabb motorok jobban legyen akkor szívó benzin, hogy úgy hasonítsuk egy N52B30 minden tekintetben rommá veri az M54B30-at.... A kézi váltón nincs mit hasonlítani így azt ne vegyük ide. Automta váltó fényévekkel jobb már a PRE LCI E60-ba is egy LCI 60-ban lévő sport automata GEN2 6HP -ról ne is beszéljünk... Egy sima 30D is jobb mint a régi D1 a az E60-ba levő M47 20D is sokkal sokkal jobb mint az adagolós fostanya.... (N47-et meg tudjuk az első generacióssal jobban kell foglalkozni mint a többivel ) Napi szinten rengeteg E39 / E60-at vezettem és nekem jobban tetszett az E60. E39-be még a lámpa fülek is leszakadnak össze vissza világít xenon trafók összefossák magukat. Egyébként rengeteg minden típushibát lehetne írni. Igazából nem látom azt,hogy szarabb lenne az E60 széria mint az E39.... Ha egy elhanyagolt cigánhintó E60-at veszünk alapul akkor jobb lehet az E39 -ben lent van a kijelző sokkal szarabb lenézni mint az E60-ba aminek fent van a kijelzője. Funkcionálisan is igen sokkal többet tud. Üzemanyag rendszerben dízelnél sokkal több mindent ( és hamarabb ) ment tönkre E39 szériánál. 30D fpl folyamatosan tönkrementek az üléls alatti külső AC-k a tankban lévő átemelő szivattyú CP1 1-es nagynyomású pumpa szabályzó szeleppel . Klíma venti elöl mindegyik összefossa magát A befecskendezők is sokkal kevesebbet bírtak... A fékrendszer alul van méreteztve még az M5-ön lévő fék is...... Az az elfogultság ha valaki azt mondja,hogy funkcionálisan jobb azE39 mert egyszerűen ez nem igaz. Strapabíróbbnak se mondanám futóműben pl első kitámasztó karban kisebb szilentek vannak amik hamarabb tönkre mennek. Kormánymű ugyan úgy tud lógni kopogni Lengéscsillapítók ugyan úgy elfáradnak. Futóműben egyszerűen nem lehet azt mondani,hogy jobban bírja az E39 vagy,hogy jobb.... Az,hogy egy GM váltó a saját teljesítménye alatt is összefossa magát és egy 6HP ZF 2,5X akkora teljesítményt is lekezel az mutatja,hogy jó vagy rossz.... De még a 5HP ZF se tudja ezt..... Beülök az E39-be és szokol fos hi-fi rendszer szól benne..... Nem lehet élvezni mert NEM JÓ hiába DSP egy fos.... Beülök egy E60 Logic7-be és még mai 2021-es szemmel is jól szól. Ezek nem számítanak ? Az ülés beállítása érdekes szerintem ha nem az alap fos ülés van mindkettőben akkor normálisan be lehet állítani nekem egyikbe se volt soha ülés problémám. A helykínálat szintén jobb az E60-ban. Azt nem mondom ,hogy sokkal több a hely de nem kevesebb az egyszer biztos. A motorok főleg dízelek tuningolása is sokkal jobb mivel eleve sokkal többet bírnak mint az előd . Erősebbek és stabilabbak is és GYÁRI állapotban is jobbak A benzines újabb motor szívóban az N52B30 verhetetlen főleg az előd M54-hez képest..... Benzines E39 V8 4,4 V8 nagyon jó motor igazság szerint komolyabb probléma nélkül lehet vele közlekedni az E60-ba lévő 4,8 50i is egy jó motor. Itt már fokozottabban igaz,hogy minél több a Km ugye akkor már lehet bele költögetni de alapjában véve egy jó motor a 4,4 N62-vel több nyűg volt / van. És pont attól jobb az E60,hogy többet ad nagyobb a tudása... Az E39 egyszerűen elvult a példányok 80% magától szétrohad ugyan úgy lehet elektronika problémája mint egy újabb E60-nak csak más más problémák vannak egy E39-nél meg egy E60-nál. Egyáltalán nem jobb vezetni az E39-et én ezt tényként is tudom mondani .... Fejlettebb egyszerűen minden az E60-ban mitől lenne szarabb ? Ez szubjektív de nekem a pre facelift E39 gusztustalan ahogy a pre LCI E60-is.. E39 / 60-ból is csak facelift / LCI jöhet szóba. Faceliftes E39-em volt és LCI 60-am van és messze jobb mindenben az E60 mint az E39...... 1 dolog amit hiányolok és az gyárilag az E39-ben benne volt az-az állófűtés. Azt nagyon szerettem és az fájó pont volt az E60-nál de minden másban sokkal sokkal jobb volt. Aktív kormány / dynamic drive annyira sokat ad az élményhez,hogy messze messze üti az E39-et. Már eleve az,hogy nem dől a karosszéria hirtelen sávváltás / kanyarba sokkal stabilabb jobb vele menni aaz aktív kormánymű meg minden helyzetben jobb. A motor jobb. a váltó jobb. a kényelmi / szorakoztató elketronika jobb. Ülések is többet nyújtanak / jobbak számomra..... Jó az E39 de,hogy azzal ne lenne probléma ez egyszerűen nem igaz gyakorlatilag 2002-es volt az E39-em 260-70E Km körül vettem de ott volt,hogy lerohadt aladtam. Nem indúlt be mert megragadt az AC vagy épp azt mutatta a jeladó,hogy van üzemanyag közben nem volt benne. A GM váltó menet közben úgy lefüstölte magát,hogy se előre se hátra és éppen kénylemesen kocsikáztam a városban úgy,hogy autómentő ( E60-ba ha csúszott az 5. fokozat akkor is eljutottam vele BÁRHOVA ).... Vagy mikor hazafelé elrepedt a műanyag nagy vízcsőés a parkolóba kellett cserélnem és még lehetne sorolni..... E60-al ilyen még nem volt pedig abban közel 380E Km van és jóval erősebb is de azzal eddig mindenhonnan eljutott A-ból B-be. És az E60-at többet is használom eleve ebbe beleraktam már több mint 45E Km-t közelítek az 50-hez....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
hhenry
őstag
Sziasztok!
Esetleg valakinek van tapasztalata 330e-vel?
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
Mekkora videó [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
Biztos vannak akik röntgen szemmel és felkészültebb műszaki tudással rendelkeznek ha autó karbantartásról van szó és jobban tudják mit mikor és hogyan kell cserélni
A magam részéről szerelés szempontjából semmit nem csinálok az autón. Mindent a szerelő-szerelőműhely végez aki 2013 óta ismeri a verdát. Nem azért mert nem tudnám megcsinálni, csak szimplán nincs kedvem ezzel foglalkozni.
Zömében városi használat miatt a 8.000-10.000 km-es olajcsere periódust tartom az autónál így attól függően, hogy mennyit megyek vele 3-5 havonta látja a szerelő az autót.
Ilyenkor ha szervizben van az autó, akkor alapból maguktól is megcsinálják, de én is külön kérem őket, hogy nézzék át az összes olyan részét az autónak ami cserélendő lenne.
Egy-egy ilyen tervezett karbantartásnál egy 100.000 Ft-os keret meg van beszélve az olajcserén felül (olaj+szűrő+munkadíj), hogy addig cseréljenek maguktól bármit amit kell. Ami efelett lenne azt meg egyeztetjük.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz hhenry #62475 üzenetére
Azt hiszem, hogy bulikavagyok ilyen autóval közlekedik-közlekedett.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
Nem,csak alig van használva és jobb lenne egyúttal mindent csinálni. Érdekes ez a csere dolog is. Okoskodó haverok szerint lehúzás,cseréljem havonta. Állandóan ezzel cikiznek. Ezek szinte lifetimeok. De ezt már múltkor is írtam. Egyik autót szerel betanítottként, másik valami mérnök féle
Kocsi karban van tartva. Évente olajcsere vagy 10k km. Örülnék,ha nem állítanál be kóklernek.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok!
Csatlakoznék a csoporthoz egy 530D-vel E60.
-
nagyúr
-
wassabi11
aktív tag
válasz KAMELOT #62490 üzenetére
1.8-ért vettem, sok mindent kicserélt az előző tulaj, számlák és az alkatrészeken is látszik hogy újak, motor nem csörög nem zörög, egr, dpf kiiktatva. Láttam szerelő ő azt mondta hogy jó vétel volt, bár ez a kormány fordításra ropog erre még nem jöttünk rá mi ez.
(Btw mennyi ennél egy nagy szerviz?)
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62493 üzenetére
Azzal a szentesi mukival mi volt a baj, akinek a múltkor küldtem a kontaktját? Vagy túl messze van?
-
hhenry
őstag
válasz bulikavagyok #62488 üzenetére
Helló! Ha esetleg tudnál róla mesélni,minden érdekelne
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000