-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #61847 üzenetére
Corolla/Auris hatchback?
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61847 üzenetére
Én vennék 1-est egy 20i-t. Vagy ha nem BMW és kicsi kell nekem az 500-as bejön, de az megint csajos. Vagy veszel egy Z3-at, ha nem kell racionális, 2-2,3 körül, ami tartani is fogja az árát.
-
Skizz
addikt
válasz Gentleman. #61849 üzenetére
Koszonom szepen!
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61854 üzenetére
Attól függ milyet veszel, át kell nézni, de minden használt autóra kell költeni, mese nincs.
Van alkatrész, nem gond, van bontott is, illetve csak pár olyan része van ami nagyon specifikus és drága, vagy nehezen beszerezhető. -
cOxeR
Ármester
Legyen negatívum is, nagyon drága a gumi az I3-ra, ráadásul nagyon szar most a készlet... úgyhogy életem első használt gumija kerül fel télre, mert nem bírtam megemészteni azt a 200 feletti árat, amiben kerül egy új téli szett, főleg nem úgy, hogy addig megyek meg lehet és amint lehet én már nyárin gurulok, szólva átlagba 2 max 3 hónapot van fent téli.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Lattatok az uj Ix tesztet? Handras-tol
Erdemes megnezni
46m
Helyenkent kifigasolhato minosegu anyagok
Gagyi fizikai gombok nelkuli belso, kivul is olcso hatast kelto muanyagok
De nem jo iranyba mennek a gyartok!
Ja es elmegy mar palyan 300-at,holott ha az X5 meret nem utazoauto akkor mi az?[ Szerkesztve ]
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok adott egy 2007 es e90
Abban kérnek segítséget hogy mitől van az hogy csak a bal oldalon jön a meleg levegő a jobb oldalon pedig hideg! (Kétzónás digit klima) -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #61859 üzenetére
IX ( "i" és "x) --> [link]
-
FIREBLADE78
addikt
Nekem tetszik. Csak az ára nem és a súlya. Ha lenne ennyi pénzem,akkor inkább Porsche
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chris0321
addikt
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #61864 üzenetére
Az elejen az a sok fekete muanyag eleg gagyi.
Belteri anyaghasznalat is messze nem egy X5-X7
Nem ertem minek kell eroltetni az ujrahasznositott anyagokat ,csak mert elektromos auto.
Ajtonyitas belulrol is hatalmas innovacio, sotetbe keresgesd a gombot, klimavezerlesrol ne is beszeljunk!Es megint egy hatalmas hianypotlo azto szuletett az 50
Millios kategoriaban
Ahelyett jonne egy uj I3 olcsobban.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #61866 üzenetére
Tesztben a kopogos muanyag azert elhangzik
Amugy szerinted erre az autora van szukseg az elektromos auto elterjedesehez?
Hatalmas akksi kozepes toltesi idovel, megint nem fenyes.
20-80 szazalek 35 perc
Hyundai ezt mar tudja 18 alatt azert az elviselheto, hatotav kb ugyanez -
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #61867 üzenetére
Ja, a középkonzol alján, ahová soha nem érsz hozzá és nem látod, irreleváns hogy ott mi van.
Engem különösebben nem érdekel az elektromos autók elterjedése, és abban is teljesen biztos vagyok hogy nem a BMW feladata ezt minden áron előre hajtani. Ez az autó az X5/X7 elektromos alternatívája, annak tökéletesen megfelel. Hogy a Hunyadi mit tud és mit nem az teljesen irreleváns ezzel az autóval kapcsolatban. A Hunyadi megközelítően sem gyárt ilyen műszaki színvonalú autókat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #61868 üzenetére
Pont ellenkezoleg!Elektromos autoban pont,hogy magasabb a muszaki szinvonal!
Ionic 5 Kia Ev6
800v toltes![ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #61872 üzenetére
Teljesen igazad van. Egy elég fontos paraméter főleg 2021-ben.
A kis hatótávot egyetlen egy dologgal lehet kompenzálni az pedig a gyors töltésVagy mire gondolsz mi másba kiemelkedő a BMW elektromos autók terén?
Csak mert szerintem elektromos autóknál az embereket két dolog érdekel mennyit megy el és mennyi ideig tart feltölteni. Hogy az Elektromotor mekkora névleges teljesítményt ad le az másodlagos
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #61873 üzenetére
Nagyon nincs igazad. Mindenkinek más a preferenciája. Nekem hatótávban 200 km kell csak, ha több az nyilván jó, de a teljesítmény, pláne a leadása nagyon fontos. Ez az iX amúgy szerintem is nagyon csúnya lett, mint mostanában szinte az összes bmw...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #61873 üzenetére
Jól értem hogy most azt kívánod állítani, hogy aki eddig hagyományos autóból 40-60 milliós prémium SUVokat vásárolt, az hirtelen elfelejti az összes autókkal szemben támasztott igényét, ami miatt 40-60 milliós prémium SUVot vásárolt, és azt mondja hogy hűha, a Hunyadiban 800 Voltos rendszer van, akkor veszek egy olyat?
Hát, nem fogja ezt mondani. Az elektromos korszakban sem fog lemondani a prémium termékek előnyeiről.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #61876 üzenetére
Azt akarom ezzel mondani hogy 2021-ben ha már prémium ról beszélünk akkor illene alkalmazni az aktuális legjobb technológiát mert majd jönnek a versenytársak és igen is ez egy nagyon fontos szempont hogy mennyivel a töltesz fel egy elektromos autót
Audi tudja pl, varhato a kategoriaban toluk is hasonlo auto
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #61877 üzenetére
Értem mit akarsz összességében mondani, de valamiért csak fújsz a BMW-kre állandóan manapság, főleg az elektromosakra. Értjük neked nem jó, kevés, akármi, de mának bejöhet ettől még.
Használati értéket tekintve tény egy Ioniq 5 jobb vétel, de itt presztízst vesznek ezzel egyetértek… ezt meg el kell fogadni, nem mindenkit érdekel. Engem se pl… és pénzem sincs rá, de az megint mellékes.
Akinek fontos, hogy menjen napi 6-800 vagy 1000 km-t, az úgy is dieselt vesz, mindegy milyen szabályozás van/lesz.
Aki meg presztízs miatt veszi, neki meg kukk mindegy bármi is… csak az “értek” meg a megítélés számít.
Nekem is van baráti körömben aki vett Stelviot mert az mennyire jó, de 2 év alatt 10 ezret se mentek vele. Most akkor számít mennyi a hatótáv? Számít, hogy összkerekes? Még is mi számít? Áll a garázsba és járnak a céges flotta kocsival, még nyaralni is mert ingyen van. Nekem lenne a garázsba egy 1x értékű autóm biztos nem egy kotla 1.4 fehér flotta autóval mennék nyaralni.
Pont erről van itt is szó, modern, a jelenlegi trendeket követi, drága, különc, más nem is kell.
Fújhatsz rá, de a gyártót pont nem érdekli… ez olyan mint a Nespresso, az se a kávéról szól. -
hellomi
tag
Erre szoktam mondani, hogy el kell fogadni, hogy sok a hulye, es tul kell lepni rajtuk, ennyi.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Gsx-rr
veterán
Nincs igazad, nem fújok a BMW re hanem nem tudok azonosulni azzal hogy azt prédikálják ,hogy kell a városi közlekedést korszerüsíteni ,erre az elektromos autó a megoldás,És sorba jönnek a 20-50 milliós autók ami minden csak nem az amiről ennek az egésznek szólni kéne. Ahogy mondtam nagyon örülnek I3-as méretű igazi városi autók 8-10 milliós áron azt mondom hogy az lehet a jövő de ne mond már nekem azt hogy az elektromos autó forradalmat ezek a 40 50 70 milliós autók fogják elhozni?
Ha meg már ennyibe kerül egy autó mint az említett akkor legyen már benne mindenből a legujjab technológia,Mert ha tényleg errefelé halad a világ akkor igenis kell a fejlődés mint akumlátor technológia és töltés területén!
Egyáltalán nem mindegy hogy egy autó majd 15 perc alatt fog feltölteni vagy 35!Azért arra is nagyon kíváncsi lennék hogy akinek egy ilyen van a garázsba mellette még milyen autók állnak ott. Biztos vagyok benne hogy nem egyedüli autó lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #61877 üzenetére
Nincs olyan hogy "aktualis legjobb technologia" Technologiak vannak, amiknek vannak elonyei es hatranyai, mind gyartoi mind felhasznaloi szempontbol. A feladat az hogy olyan termeket kinalj a vasarlonak, ami mindent figyelembe veve vonzo lesz, es a tervezett darabszamban meg is vasaroljak.
A 800 Voltos rendszer gyartasa jelenleg baromi draga. A BMW is nyilvan feltette a kerdest amikor osszeirtak az iX specifikacioit hogy mennyibe kerulne 800 Volttal es mennyit hozna a konyhara. Ahogy egyebkent minden egyes rendszer/tulajdonsag/szolgaltatas eseteben is ugyanez tortenik.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #61880 üzenetére
Mikor volt egy X5 racionális választás? Segítsek? Jó lenne I3 8-10M körül, de egy fapad focus vagy kuga is 7-8 között van, down size benzin turbóval. Nincs igazán jó elektromos se ebben az árkategóriában. Látod az ioniq is 16M…
Most épp megint szint emelés van az auto ár piacon, a 20-30M sávot tolják 40-50-re, a 4-6M meg 9-10M-ra.
Olyan mint az ingatlan piac, beteg az emelkedés…[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #61880 üzenetére
Azert ezek az 50 millas arak is csak itt magyarban verik ki a biztositekot. Mar az osztrakoknal 3x nagyobb az atlag fizetes es akkor nem mentunk el svajcig... olyan mintha ez csak 15 milla lenne itt. Igy ugye mar nem is annyira draga?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #61876 üzenetére
Csak en erzem es latom azt, h a Hyundai mar pemium markava kezd valni? A BMW-tol a volt M boss is ott van. Benne vannak a verseny sportban WRC, WTCR. Az N-es modeljeiket rendre jobbnak hozzak ki tesztekben.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
98bja
senior tag
Sziasztok.
Kinéztem két 3-as BMW-t.
[link]
[link]Árban nincs olyan sok különbség.
Ami az E46 mellett szól:
- Coupe forma, számomra jobb megjelenés
- Talán megbízhatóbb motor?Ami az E90 mellett szól:
- Fiatalabb
- Magyar forgalomba helyezésű, nagyon jól visszakövethető
- A sedan forma miatt valószínűleg kicsit tágasabb, bár ez nem olyan fontos
- Úgy tudom korrózió szempontjából strapabíróbb a karosszére (Mivel nincs garázs és kint állna télen-nyáron, így ez sem utolsó szempont)Összességében talán egy kicsit az E90 felé hajlok jobban, de közben meg fosok az N-es motortól. Mennyire szopatós ez a típus?
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #61888 üzenetére
Nalam tobbek mint egy wv v opel az biztos. Ott Genesis is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Shadowbull
addikt
A kerdes inkabb az hogy felmerul-e egy Mercedes/Audi/BMW ugyfelben, hogy: "Hmm, legkozelebb veszek inkabb egy Hunyadit".
Szerintem nem merul fel. Igazabol az sem nagyon merult fel hogy Lexust vegyen, pedig a Toyota kemenyen tolja mar evtizedek ota. Az USAn kivul nem tul sikeres, es akkor meg a Infinitirol, meg az Acurarol nem is beszeltunk, mint hamvaba holt kiserletekrol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #61891 üzenetére
Nem vagyok en abban biztos, h akinek van pl. egy 7 eves X3 az nem gondolkodik el most mar ev6 -on pl. ix3 elleneben. A Lexus az nem az europa dizajn vilagnak felel meg. Sokaknak ez nem jon be, igy ott nem sok atjaras van. Ugyanakkor a Hyundai es KIA is egyertelmuan erre allt ra. Feltorekvo marka nekem szimpatikusak.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nagyúr
válasz Shadowbull #61891 üzenetére
Nagyon sok emberről tudok, akik 4-5 évvel ezelőtt BMW-ről váltott át másra, pl. Lexusra, Jaguarra, és nem bánták meg.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Shadowbull
addikt
Akinek 7 eves X3asa van az nem tipikus premiumvasarlo. Jellemzoen 2-3 eves korukig tartjak meg az autokat.
"Feltorekvo marka nekem szimpatikusak."
Persze, semmi gond nincs ezzel. Szerintem is rengeteget dolgoztak es fejlodtek az elmult evtizedekben. Csak hat a helyen kell kezelni oket.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #61895 üzenetére
Árnyalni akartam az elvakult világnézeted, de már tudhatnám, hogy lehetetlen.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #61891 üzenetére
Hm, hát amióta így gyulladnak a prémium vasak sanszos, hogy ez az utolsó BMW-m Bár soha se mond, hogy soha.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #61898 üzenetére
Benzines nem gyullad. Vegyél azt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- További aktív témák...