Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    válasz hellomi #61794 üzenetére

    És 6/8-os állásnál mi jön ki teli akksira? Egyébként nincs jelentősége. Az akku merülési karakterisztikája nem egy egyenes vonal.

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz hellomi #61794 üzenetére

    hm, nem tudom, de az i3 120Ah-s verziója tud 300 km-t is, maximum. A 160 km-s távot a kisakksis 60Ah-s is tudta.

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

  • cOxeR

    Ármester

    válasz hellomi #61794 üzenetére

    Azt kell megérteni és elfogadni, hogy nem olyan számok vannak mint egy benzinesnél. Pl Z4 esetén 8-14 között mozog a fogyasztás, egy I3 eseten ez az intervallum, 11-30kw, azaz sokkal nagyobb jelentősége van, hogy hogyan közlekedsz. Sokkal többet számít, a cipelt súly, kinti hőmérséklet, no meg az elektromos fogyasztók, hűtés/fűtés
    Lefingott leaf sokkal hamarabb lemerül azonos környezetben, azonos használat mellett.

  • cOxeR

    Ármester

    válasz hellomi #61812 üzenetére

    Teszem is, így kérnék pár adatot, mint ahogy a többieknek van, akár privátba vagy ott off-ba. Pl:
    BMW 120d, Manual, 177LE, 350NM, 2007

  • FIREBLADE78

    addikt

    válasz hellomi #61821 üzenetére

    Mindjárt írják,hogy hoki 4 hengeres

    Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

  • KAMELOT

    titán

    válasz hellomi #62757 üzenetére

    Inkább 1M vagy felette. Komplett motor és váltó felújítás.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz hellomi #62757 üzenetére

    Nagyon messze vannak ezek a számok a valóságtól.... az 500-at nagyjából szorozd fel nem egész 4-el....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz hellomi #62761 üzenetére

    Esetleg mert szereti ? Mert nem akarja eladni ? Mert szeretné még évekig nyugodt szívvel használni ? Mert úgy,hogy rángat az autó a váltó miatt meg nincs kicserélve a vezérlés csapágy stb szarért hugyért tudná csak eladni ??????? Eladná váltóhibásan úgy,hogy kell költeni a motorra is mondjuk 1-1,5-ért ? Hozzárak még 2-őt milyen BMW-t vesz 3-3,5-ből ami touring 5-ös méret 3L-es motor van benne ????? Ja és amire nem kell költeni !!!!! Mert az is fontos... Meg ugye megveszed az autót akkor át is kell írni arra is még külön fizetsz. Egy F10-et G30-at ugyan úgy karban kell tartani.... Egy G30-on ha körbe csak 4 tárcsa betét hozzá tartozó sallangokat ki kell cserélni az egy szemmel jól látható összeg.... De egy F10-en is ha nem bicikli fék van rajta.... Tök mind1,hogy mit veszel mindegyiket karban kell tartani... Mindegyiken megveszed cserélsz olajakat motorolaj / váltó olaj / szívósor takarítás / hűtőkazetta takarítás / vezérlés csapágy ez az amaz.... Repkednek a 100 ezrek / milliók...... Persze ha veszel egy új autót arra nem fog kelleni annyit költeni. Másrészt a legolcsóbb G30 is 7,5-8M-tól indul amikben ~200E Km van és kellene költeni rájuk.... Már a vételár is eleve több mint a duplája a 3,5-nek amit írtam jó esetben ha eladja és még mellé rak egy kettest. Egy normális F10-et ennyiért nem kapsz de még 4-ért se nagyon.... Olyan meg amire nem kellene költeni még inkább nem... Ő meg akarta csináltatni nem akart másikat venni.... Ezt akarta használni. Nem akar Suzukit se Kiat-se Audit se bármilyen más autót. Ezt akarja használni. A másik dolog ha nem érdekli a szerviz meg az olcsóbb alkatrészárak ? Ezt most rászánta eddig nem költött rá most rákölti amit kell és használja ezért probléma ???? Ha van egy lelakott házad akkor eladod és veszel újat? Egy lakás felújítás már szóba se jöhet ??? Ilyen állapotban csak elkótyavetyélni lehet akkor már inkább legyen megcsinálva ő így volt vele.... De a te G30 20D-d nem is 3-3,5M hanem minimum ~8M. A 2 autó között van 5M Ft... Mi van ha nincs annyi pénze de arra van,hogy ezt rendesen karban tartsa ??? Felesleges ezekről beszélni. Azt veszem észre,hogy akiknek fiatalabb autóik vannak kevesebb Km-el azok rosszul vannak,hogy költeni kell akár milliókat egy 10-15-éves autóra ami BMW nem Lada meg Suzuki és még Km is van bennük... Ugyan ezeket a munkákat szoktuk elvégezni egy F10-en vagy egy F30-on csak ott nagyobb az autó értéke.... Ott lehet nem fáj ennyire. Nyilvánvalóan nem eladásra lett csinálva hanem arra,hogy használja. Ezt is meg lehet érteni valakinek jobb ülni egy 15 éves 5-ös BMW-be mint egy 5-éves KIA vagy tököm tudja miben. Ha ő ebben érzi jól magát miért őt nem lehet megérteni ????????? Vagy mit gondolsz vesztek esetleg egy E61-et ami ~2M Ft környékén van ahogy írtad ( az inkább a kínálat közepének az alja ) arra majd nem kell költeni ??????? A jobb E60-ak 3-4M Ft-ba mennek vagy akár több egy jó F10-sem 4M Ft..... És ahogy egy jó G30-se 8..... Meg ütni vágni egy légrugós ~15 éves 5-ös touring a legideálisabb amikben van ~300E Km vagy több ???? Vagy úgy gondoltad,hogy megveszitek és 200K-ból rendbe van rakva egy BMW amibe egy olajpumpa is 150 ezer ???? Az érdekelne,hogy te ,hogy gondolkodsz ezzel kapcsolatban. Ha jön egy turbó hiba eladod mert kell költeni rá mondjuk 2-300K-t ? És extra dolgot nem írtam. Megveszed ne legyen sok baja legyen csak pár kopó alkatrész.... Mondjuk első / tárcsa betét / hátul egy betét elöl 2 lengéscsillapító esetleg motorolaj csere összes szűrővel. Abszolút olyan dolgokat írtam amik simán hétköznapi esetek ellenben ezek is már sok százezres tételek összesen.... Ha kell venni rá 4 gumit 150-300K-ért akkor az nem sok ?????? Azért egy 17-18" alap szokott lenni rajtuk... Egy E39-re is szép összegeket rá lehet költeni pedig azok is öregek...

    #62760
    herdsman12

    Én a műanyagot javaslom de én megcsinálom úgy,hogy külön dugó készlet se kell...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • KAMELOT

    titán

    válasz hellomi #62761 üzenetére

    Röviden annyi, hogy ezt felújította és sokáig és nyugodtan mászkál majd vele. Egy újabb kocsi jóval drágább és ott az alkatrészek is drágábbak. Azért inkább sokan olcsóbb kocsit újítanak fel és a tulaj tudja mi van benne.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz hellomi #62763 üzenetére

    Nem igazán költött az ember rá előzőleg. Most jött el a pillanat,hogy akart rá költeni,hogy minden legyen rendbe rakva a motor / váltó környékén. Lehet pár dolgot cserélgetni de a vezérlés / csapágy soha nem lesz pár százezres munka egy ilyen autón egy váltó javítás is súlyos összegek. A váltó egy olyan dolog,hogy rengeteg autóban jól üzemel pedig már kopottak a perselyek is lamellák se újak stb stb. De a váltó szoftver rengeteg ideig kompenzálja a kopottságot 6HP-8HP-nál így nem veszed úgy észre a váltón normál használat mellett. De az nem azt jelenti,hogy ha szétszeded az jó.... Mint ahogy a motornál se vett észre semmit csak már folyt az olaj stb szétszedtük és lehetett látni,hogy itt vannak bajok. De eleve így készült,hogy legyen megcsinálva nem csapágyasodás után mondta,hogy na akkor álljunk neki. Amit az óra mutat 245E nem akarom elhinni,hogy reális minimum 300-at mondanék. Lánc eléggé meg volt nyúlva és a csapágyak kopottsága is ezt mutatta vagy valaki nagyon tartotta a csodálatos gyári olajcsere periódusokat mert akkor szokott ilyen gatya retek fos a motor belseje lenni.... Megnéztem itthon 2DB E60 van 160E Km alatt ezeknek az ára 4 illetve 5M Ft..... Nem tartom reálisnak,hogy 150E Km alatti futásteljesítményű E60 / E61-et veszel 3-3,5-ért.... ( Ugye dízelről beszéltünk egész végig nyilván azokat is néztem ) G30-on 180E Km-nél biztosan illett volna váltó olajat cserélni / szívósort takarítani / hengerfej szívócsatornát koksztalanítani stb stb ezek önmagukban sem 10-20 ezres költségek. Ha valaki ezt nem csinálja meg folyamatában hanem egyszerre akkor nem kell csodálkozni ,hogy elkölt jó pár 100 ezret. Amúgy összességében ezeken a motorokon lehet PONOTSAN tudni mik azok amiket cserélni / takarítani kell és még a Km-t is lehet tudni nagyjából .Igazából semmilyen meglepő összeg nincs. A nálad lévő 20D-n 200E Km környékén szokott elfáradni a turbó is vezérlés B47-nél a vezérlés ~250E Km környékén szóval jönnének ott is a költségek biztos vagyok benne... Az,hogy te megteheted,hogy alacsony futásteljesítményű autóba ülj az más tészta. Te veszel egy kevés Km-es autót amiben nincs sok Km és eladod úgy,hogy már sok van benne és jönnének a nagy ráköltések.... De ne mond azt,hogy amikor megveszel egy G30-at teszem azt 80E Km-el és eladod 180E Km-el ott nem nem buksz az áron eleve alsó hangon 1-2milliót már csak a futásteljesítmény miatt... A g30 20D-n vékonyabb a fék mint az E60 30D-n illetve egy G30-on nem a brembo fék a legrelevánsabb.... Ilyen értékű autóra azért gyári féket szoktunk feltenni mivel a legkevesebb probléma azzal van. Erről mondjuk pont nem akarok vitatkozni,hogy brembo / gyári vagy bármi más. Biztos ha minden alkatrészből az olcsóbbat keresném akkor lehetne faragni de hosszútávon ha több embernél probléma van ezekkel nem éri meg ilyet felrakni mert több a nyűg mint a nyereség. Én pedig nem kínlódni akarok az ügyféllel,hogy miért ráz a tárcsa a 10-15 milliós G30-án meg miért nyikorog stb. De elhiszem,hogy neked jó ezt zárjuk is le ennyibe illetve egy 20D-nél még akár tényleg jó is lehet ez. Minél nagyobb a motor / erősebb / nehezebb ,a fék annál inkább fontosabb.... Nyilván te azt a felárat fizeted meg,hogy beleülsz a kevés km-es fiatal autóba amibe bele raksz rengeteg km-t de azt el fogod bukni eladáskor mert eleve öregebb is lett és a Km is jelentősen megnő. Bukni fogsz rajta...

    De ezt te írtad:
    "Amugy nekem BMW Park Lane(London) szinten nem adott courtesy cart, mikor 2 napra otthagytam 1000£-ot nekik... :DDD 2017 G30" Azért csak költöttél akkor ~430K-t egy 2017-es autóra is egyetlen alkalommal.... De tényleg mindenki vegye azt amit akar és költse arra a pénzt amire akarja. Nem akarok hit vitát,hogy mire éri meg költeni mire nem. Más szerint az a f@szság,hogy te veszel egy G30-at más szerint eleve BMW-t venni f@szság a harmadik embert azt mondja Teslát kell venni a negyedik azt mondja biciklivel kell járni stb stb stb stb

    #62765
    Anaren91

    Óra szerint 245E de szerintem inkább 300 vagy akár több. Dízelen alap esetben a nyugvó csapágyak szoktak hamarabb szétmenni a hajtókar csapágyak ritkábban.

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • windlord

    őstag

    válasz hellomi #70970 üzenetére

    Megértelek.
    De ekkora táv minden autóval hosszú.
    Már csak azért is, mert ülni kell nagyon sokat.

    Én megfogadtam, ha tehetem, legközelebb repülök.
    1000km megy bármikor kocsival, még talán kényelmesen is, de utána rohamosan romlik a komfortom.
    Olyan nekem, mint a vallatás lehet.

    Tavaly télen mentem egyet úgy, hogy Pécs - Münster (Észak-Németország) a családdal. Két kisgyerek meg az asszony. Ott konkrétan az volt, amíg alszanak a rozsok, addig megyek. Hazafele szintén. Délután 6-7 fele indultunk, reggel érkeztünk. A gyerekek meg úgy aludtak el, ha szóltak a karácsonyi dalok. Új nótákat talált a feleségem. Vagy 15.000x újra kellett nyomni az összeset. Szörnyű volt. :DD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák