-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz tasiadam #61249 üzenetére
A 330e pl már második generációban van, ott van az 545e, X5e, meg a kettes is.
Amúgy a BMW.hu a barátodNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz tasiadam #61250 üzenetére
Osszessegeben is joval tobb hibridet adott el a BMW mint a Merci, es jopar eve joval nagyobb kinalata van.
az iX3 annyira uj hogy tavaly mar szeriaban volt, a Mini Cooper SE, szinten tavalytol kaphato, az i4 es iX elso peldanyai hamarosan a vasarlokhoz kerulnek.
Szerintem ideje lenne belenezned a BMW konfiguratorba.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #61252 üzenetére
keresgélem az eladási számokat.
Azt tudtam eddig is, hogy van belőlük pár hibrid, de úgy utcán nem látni annyira. És nem is nagyon eröltették az elektromosakat egészed idáig. Volt az i3, akartak még mást, de végül nem lett, csak most. Pedig i3-ból elég sok van az utcán ahhoz képest. Több, mint ahány zöld rendszámos bmw-t látni.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #61258 üzenetére
Részvényeseknek az tetszik. Amint a Ford bejelentette ezt, az is megindult, ugyan ez a VW is, ők is ráfeküdtek, meg a MB is asszem kitűzte az időpontot, hogy meddig van belsőégésű. Jóformán lehúzzák az euro7-et, utána nem igazán. Biztos lesz, csak valószínűleg a drágább autókban erősebb hibrid mellett. Ha az eladáson nem is profitálnak, a részényeken igen. A TESLA is jóformán ebből él(t).
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #61260 üzenetére
Azt magamnak keresem, hogy mennyit, kíváncsiságból, mert mint említettem, nem sokat láttam még belőle, 3mas hibridet szerintem összesen nullát. Ezért furcsa nekem most, hogy több hibridet adtak el mint MB hibridet.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Shadowbull
addikt
válasz tasiadam #61259 üzenetére
Szerencsere a BMWnek nem kell a tozsdei spekulansok hatsojat nyalni, ugyanis a Quandtok birtokoljak a reszvenyek jelentos reszet, ok iranyitjak a ceget, es nekik a stabil nyereseg a cel, nem a virtualis aremelkedes.
A Tesla meg egy hatalmas tozsdei lufi, amit egy szelhamos fuj. Nem hinnem hogy az lenne a kovetendo ut.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz tasiadam #61261 üzenetére
Itt kibogaraszhatod, ha kikeresed az ev vegi tablazatokat akkor latni fogod, igaz ebben a BEV+PHEV egyutt van.
De itt vannak a szamok:BMW / Mercedes
2015: 33.412 / 10.870
2016: 62.148 / 20.479
2017: 97.057 / 29.800
2018: 129.398 / (nincs az elso 20ban, azaz kevesebb mint 35.994)
2019: 128.883 / (nincs az elso 20ban, azaz kevesebb mint 34.494)
2020: 163.521 / 145.865https://ev-sales.blogspot.com/search/label/World
(Es ugye ebben nincs benne a Mini)
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Múlt héten kaptam egy defektet és ma ki is lett cserélve a gumi.
Tudnátok segíteni, hogy én otthon házilag hogyan tudom törölni ezt a hibát a komputerből?
520d 2006 évj. -
Casanova*
veterán
Vettem ilyen szivargyújtós mp3 lejátszót. Navigáció nem ismeri fel. Pendrájvon van mp3 zene nem játssza le. Mi lehet a gond? Frissíteni kell a navit vagy egyáltalán nem kompatibilis ezzel. Másik kocsiba működik. E60 2006 évjárat. [kép]
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Chris0321
addikt
válasz Casanova* #61268 üzenetére
Hello.
Ez egy transmitter, a rádió sávjával kell összehangolni és akkor fog szólni. Ha sikerül. Nekünk nem ment, az előző tulaj nem tudom, hogy tudta használni ezt a vackot. A hangminőség is eléggé rossz mivel nem bluetooth-on csatlakozik a fejegységhez. Valami olyan rendszert válasz, amiben vagy aux kábelen csatlakozol a rendszerre, vagy beépítenek egy bluetooth adaptert a kocsiba. -
Poultier
tag
Nem csak az újak gyulladnak: [link]. Ma letette feleségem kompótja a lantot
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #61272 üzenetére
Már félnek. Három kolléga is eladta a bimmerét az elmúlt néhány hónapban és nem hibáztatom őket. Más márkáknál valamiért nem kell specialista általi motor hókuszpókusz ahhoz, hogy ne gyulladjon ki futószalag szerűen…Ezt már tényleg csak a legnagyobb fanatikusok tudják fícsörnek tekinteni és benyelni egy legyintéssel….
Lehet szidni az elnyújtott szerviz periódusokat, a “hanyag” tulajokat és a márkaszervizeket, de elég gyermeteg hozzáállás sokak részéről ez a gondolatmenet. Nehogymár egy grillezett BMW legyen a büntetés azért, mert valaki vakon követi az előírt szerviz ciklusokat és csak annyi munkát végeztet el az autóján, amennyit a márkaszervizben mondanak neki…[ Szerkesztve ]
-
-
Poultier
tag
Semmi utólagos nem lett beszerelve a váltózáron kívül, de annak semmi köze hozzá. Gyári halogén lámpatest volt benne, sima H7 izzóval, semmi Angel Eye vagy emelt fényű csoda. Az eset előtti este kiégett az izzó, szóval azt se lehet mondani, hogy a szarul berakott forró izzó égette meg. Gyanúsan nem megfelelő biztosíték volt berakva, mert annak olvadni kellett volna.
-
-
tasiadam
veterán
válasz Poultier #61277 üzenetére
Ez nekem azért érdekes, mert az E39-ben pl a gyári csomagtartó világítás röhögve kiolvasztotta a műanyag "búrát". Rendesen látni, hogy át van égve. És a legjobb az, hogy nem az égő rossz, hanem valahol máshol van a hiba forrása. Hülyeséget nem akarok írni az okáról, de ez nekem is nemrég tünt fel, hogy el is van cseppenve.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #61280 üzenetére
Itt egér volt "szerencsére" nem indult be az autó tőle.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Poultier
tag
Igen, járt a motor, pont úton voltam, amikor láttam, hogy mintha füstölne, gyorsan be is kanyarodtam az ott lévő benzinkútra(nem a töltőfejekhez ) és eloltottuk. Ami vicc, hogy a 6 km-re lévő tűzoltók 20 perc alatt értek ki...
#61280 Múlt héten ellenőriztem a folyadékszinteket, akkor nem láttam nyomát, se kaja, se szőr, de ettől függetlenül lehet, hogy dolgozott ott egy kis szőrgombóc.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #61276 üzenetére
Nem lettem meggyőzve.
-
Puma K
veterán
válasz #65537792 #61286 üzenetére
Remélem a kollégái nem tudnak arról, hogy hány ember hal meg naponta közlekedési balesetben... vagy hány járókelő hal meg szintén naponta az utcán önhibáján kívül.
De ugyancsak remélem, hogy egyiknek sem jutott az eszébe, hogy elvigye egy villanyászhoz vagy szerelőhöz átnézésre.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ck.
addikt
válasz #65537792 #61286 üzenetére
Pedig ha csak minden 100. cégnél van 3 ilyen kolléga, az már rövid távon is megteszi a hatását… Sajnos egyre többen asszociálnak a tűzre/kigyulladásra a márkával kapcsolatban.
Bár egyesek csak jót mosolyognak ezen és legyintenek egyet, de ha a sajátotokkal történik ilyen vagy hasonló, kétlem hogy továbbra is ezt a reakciót váltaná ki és ilyen rendületlenül fennállna a bizalom.
@Puma K:
Szóval ‘…jót vagy semmit.’ Értem. -
Shadowbull
addikt
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #61289 üzenetére
Azt én értem, hogy Murphy mindenhol ott van, de ami a márka 2010 utáni dízelei körül történik mostanság, az minden csak nem normális. Teljesen érthető, hogy pl. kisgyerekes családok bizalma erősen meginog. Az pedig, hogy olyan esetekről is hallani (nyilván nem tudom ellenőrizni az állított dolgok valóságtartalmát), hogy a visszahívásban cserélt EGR hűtő ellenére is történt már ugyanolyan eredetű kigyulladás, eléggé elgondolkodtató.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Nagyobb gázadásra nálam is füstöl a hátsó gumi, kezdek félni! Ja, nem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Fritz Teufel
addikt
Koreában már évekkel ezelőtt államilag lerendezték a BMW-t a nem létező "krízis" miatt. Elég sokba fájt ez nekik. A 'nem létező probléma' a világ minden táján ismerős Európát kivéve.
Egyébként Koreában megpróbálták eltitkolni a tüzes paripák létezését, de annyi eset volt, hogy nem lehetett tovább titkolózni.
https://edition.cnn.com/2018/12/24/business/bmw-south-korea-fine/index.html
Itt messze nem arról van szó, hogy a BMW elektromos kábelei világszintű csemegét ígérnek a fine dining-ra vágyó huncut rágcsálóknak.[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Shadowbull
addikt
válasz Fritz Teufel #61294 üzenetére
"Egyébként Koreában megpróbálták eltitkolni a tüzes paripák létezését, de annyi eset volt, hogy nem lehetett tovább titkolózni."
Netto hazugsag.
A hazudozast amugy nyugodtan abbahagyhatod, senki sem mondta hogy a problema, ami miatt a visszahivast elrendeltek, "nem letezik".
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Fritz Teufel
addikt
válasz Shadowbull #61295 üzenetére
Megcáfolnál kérlek, vagy csak hazugnak nyilvánítasz? Ha meg nem megy az angol, akkor lefordítom neked, ha szeretnéd. Egyébként ezzel a tartalommal a világ több hír magazinjában is találkozol, ha megy a német vagy a francia vagy a japán és még sorolhatnám. Igen is, a BMW megpróbálta eltitkolni ezért lett a magas büntetés ;-)
A másik alaptalan vádlása meg egyébként intelligencia kérdése. Talán csiszolni kellene rajta...[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Shadowbull
addikt
válasz Fritz Teufel #61296 üzenetére
Aham, tehat neked minden szentirasnak szamit, amit a sajto lehoz.
Nem lehet konnyu eleted.Valojaban a BMW nem probalta meg eltitkolni a problemat, egyszeruen nem tudta, hogy mi okozza a kigyulladasokat. Egy kiegett roncsbol nem lehet semmit megallapitani, plane nem ezt a hibat. Teljesen termeszetes hogy eltartott egy ideig, amig rajottek mi a gond, es az sem ket nap, amig megtalaljak az okot, es meghatarozzak azt hogyan lehet kivedeni.
De nyilvan frocsogni meg uszulni jo, plane ha tok hulye az ember.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz tasiadam #61279 üzenetére
Nekem bar face lift -nek nez ki az E39 de amugy LCI elotti. Kb 8 eve epitetem at talan. De jo 5 evet alap allapotaban az LCI elott lampakkal akkor csinalta ezt ha vmelyik helyzetjelzo ki volt egve a 4-bol. Es igy forditva ha a rendszemtabla vilagtiasbol 1 nem egett akkor kiegette feketere x helyzetjelzot. Nem ertettem ezt is igy hogy... De ha mind a 6db izzo 100%-os es a foglalat is meg van tisztiva akkor evekig nem talalkoztam kiegett izzoval. Persze ez a problema nekem vegleg megszunt mikor vettem uj gyari hella LED-es lampakat hatra es elore is, gyari retro fit szettet, vilagitas modul, stb. Hatul azota is a 8 eves izzok vannak a helyetjelzo ugye LED. Elol meg kb 3 evete cserelek H7-et esetleg meg 1x csereltem anyagaban narancs inxez izzokat de a tobbi ugyan ugy 8 eve benne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz Fritz Teufel #61296 üzenetére
Olyan nagy cáfolat nem kell. Az a különbség kettőtök között, hogy ő a kapun belülről nézi a dolgokat, te meg random bölcsészek írását olvasod valahányad kézből.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Nintendo Switch
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vallás
- Revolut
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Diablo 3
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...