-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok!
3 problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az alany egy e90.1. Folyamatosan párásodik a bal első fényszóróm.
2. Ha a hátsó ablakot teljesen lehúzom csomószor nem engedi vissza húzni, elindul 1-2 centit aztan vissza. Ha megállítom menetközben akkor simán visszamegy. Magát a szerkezetet cseréltük nemrég, de nem oldotta meg.
3. Ha az anyós ülésen ül valaki és csak kicsit is megmozdul bedobja a légzsák hibát meg, hogy nincs bekötve az anyós ülés még akkor is ha be van. Ülés foglaltsàg érzékelő lehet?Bárki bármelyik problémára ha tud megoldást, és leírná nagyon megköszönném!
-
KAMELOT
titán
Az a csodálatos konstrukció [link]
Ideje lenne már valamit csinálni a Bmw-nek!!!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#65537792
törölt tag
válasz kissusuly #60601 üzenetére
Szia,
1. Meg van a fényszórók szerviz ablakának a zárófedele? Gyakran leesik magától, ha rosszul lett vissza rakva vagy el lettel törve a fülei. Azt hiszem a halogénes modellnél kettő zárófedél is van.
2. Próbáld meg ezt : [link] Lényeg, hogy teljesen leengeded az ablakot és utána nyomva tartod az ablakemelő gombot 15mp-ig. Aztán felhúzod és utána utána felhúzva tartod a gombot. Nekem is csere után ez volt, de mire vissza mentem volna a kocsihoz megcsinálni, elmúlt.
3. Valószínűleg az ülésben lévő szenzorral van valami. De hibakód, aztán megnézném az ülésnél lévő dolgokat. Biztik. stb -
negro
őstag
válasz KAMELOT #60602 üzenetére
gari lejarta utan, megis mit? nem jo reklam de egy ~10 eves autonal ha ilyen elofordul az ma mar "user error"
mas kerdes, hogy e28,e34,e38,e39, diesel bmw-ket nem igen lattal es hallottal, h egnenek. 30 evesen se...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gyárfás
tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy M57D30 vagy tu/tu2 motoros x5-öt, akinek esetleg van ilyenje, leírhatná a véleményét (ha nem ilyen motoros akkor is), mert hihetetlenül nagy a szórás jó / rossz vélemények tekintetében. Tudom, hogy sokan a nagyzás lehetősége miatt veszik, de az irigység sem kisebb semmivel ebben az országban.. Van ahol azért tekintélynek mondható szakember is azt állítja, hogy évi 1 millát rálocsolnak, ez azért nekem durva... 3 évente motorcsere vagy mi?
Leginkább egy e46 tetszene, mert amennyire én tudom, azért még viszonylag strapabíró autóról van szó és ma már nem luxusautó, csak egy jó autó, különösebb presztízsérték nélkül, de már 5 fős a család és x5 alatt nem nagyon férnénk el. Nem biztos, hogy bmw-nél maradok, de 3,5 - 4 millából (gondolom a 2-2.5 eleve felejtős) érdekelne, hogy mit lehet kihozni. A 235 lovasból elég nagy a kínálat, fölé nem is mennék semmiképpen, de lehet, hogy ez lenne a választott, gondolom könnyebben lesz hozzá bontott cucc.
Nyilván látom, hogy nagyok a kerekek, azt nem tudom, hogy defekttűrő drága gumi kell-e vagy azért volna-e olcsóbb, meghát úgy összességében ha lehetőleg minél kevesebbet szeretnék rá költeni, akkor volna e valami legésszerűbb konstrukció / barkács, ami nem vinne el annyival több lóvét? Ígyis-úgyis nagy autót kell vennem, nem tudom kikerülni, egyterű fronton is lehet szarba nyúlni, csak érdekelne, hogy mennyivel költenék többet évente.
Egy kis rálátásom van, segítség és bontott alkatrészek beszerzésének tekintetében is tudok hova nyúlni.Még annyi, hogy 2007-től nézek, szóval elvileg a pillangószelep már full műanyag lesz rajta, talán nem okoz nagy bajt ha letörik.
Minden választ megköszönnék!
-
KAMELOT
titán
2009-2017 gyártották. Akár lehet az csak 4 éves. Semmiféle user error nincs. Olvass vissza Ezredes szépen leírta, miért is gyulladnak ki ezek!
Gyárfás: Nekem van ismerősöm, aki szépen megcsinálta a motort azóta csak olaj+filtert cserél benne! Melyik évjáratot akarod? Mire is kell neked ilyen kocsi?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gyárfás
tag
válasz KAMELOT #60607 üzenetére
Igazából arra kell, hogy elvigyem a feleségemet és 3 gyerekülést. Második autó lenne ritkább használatra, 20-40 km-es távokra, meg ritkábban 100+ km, szóval inkább rövidebb országúti, nem városi utakra, de már elköteleztem magam a dízel melett mindenképp. Tesóm városban használja az e46-ot, és azért annyira nem érződik rajta 5 év távlatából, se turbó, se lendkerék problémája nincs.
Ilyen 2009-eseket néztem most, de egy jobban rendberakott 2007-essel is elégedett lennék. Szóval mindenképpen átnézetném szervizben amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #60611 üzenetére
Világ összes pénzét rá lehet költeni egy használt autóra. Attól függ, hogy mennyire háklis a gazdája. Én sok mindent kicseréltem már, ami még elment volna több 10k km-t, de engem megnyugtat a tudat, hogy ki lett cserélve.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kornyiktamas
aktív tag
sziasztok.
nemrég vettem egy Bmw 118d-t.
kérdésem az volna, hogy milyen fajta lefújó vagy valami hasonló létezik erre az autóra?
csak mert előtte egy audi a3 volt amit úgy vettem, hogy volt rajta és nagyon megszoktam :d
köszi szépen.
sajnos a nevét se tudom pontosan mi ez, vagy milyen szerelőhöz kell vinni ezzel köszi -
Puma K
veterán
válasz kornyiktamas #60613 üzenetére
Szegény autó. Hagyd úgy ahogy van.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
válasz kornyiktamas #60613 üzenetére
Lefújó szelep, de nem értem dízelre minek. Teljesen felesleges, ha egyáltalán be lehet szerelni. Mész a városba füttyögsz a 18d-vel aztán a csatatuningos vérpassatos Passat megesz. Meg baszogat majd a rendőrség mert ha már füttyög nézzük meg miért is tudjuk megbüntetni a manuszt. Enyémből jó pár dolog ki van pakolva, de kinézetre meg hangra próbálok mindent gyárin hagyni, ennyivel is kevesebb az esélye annak, hogy baszogatnának.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gyárfás
tag
válasz KAMELOT #60618 üzenetére
Hát megmondom őszintén a kilométert soha nem néztem, ha előzetesen telefonon megmondom a kereskedőnek, hogy mennyivel kérem, oda állítja a külföldről behozott csodákat. Azért sem foglalkozom vele , mert átnézetem vétel előtt, hogy mi lesz cserés és mi nem. Magyarország!
-
Gyárfás
tag
Ez a mindencsere kb 300.000-ből megvan úgy olvastam. Innen még messze az 1 milla
-
Anaren91
senior tag
válasz Gyárfás #60622 üzenetére
300 ból talán megvan a vezérlés. Ha van ismerős meg kedvezmény. Olajcsere szűrővel kb 32, difi olaj 9, váltó olajcsere ha automata 100+ szűrővel. És ezek csak az anyag árak. Nekem is M57 van, hamar megszaladnak az összegek. E60 lengőkar csere 130k szereléssel. Stb.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #60625 üzenetére
Gondolom hallottál már munkabérről, Rezsiről… és ugye márkaszerviz…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#65537792
törölt tag
válasz CharlieDrop #60626 üzenetére
Plusz egyéb költségek.
1, van aki 0 műszaki érzékkel van megáldva. 2, van aki szarik bele meg lusta, hogy utánajárjon mi merre. 3, biztos van 3.ik példa is.
Én amit tudok magam csinálom meg.
Pl. most a programozásba kezdtem bele ásni magam.
Meg is csináltam az idegesítő bizt.öv pittyegést.
Meg 3 helyett 5-ször villan az index.
Kövi a pillanatnyi fogysztás helyett valami hasznosabb infót mutasson. Pl. olajhőfok. Héten szerintem azt is megcsinálom.
Ezért 5-10 ezeret simán elkérnek.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #60625 üzenetére
Nekem 75k-t mondtak motorolaj+ olajszűrő cserére anyaggal munkaköltséggel együtt. így hogy magamnak veszem az anyagot kb 50 ből megvan szereléssel,+ difi olaj cserével együtt.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #60626 üzenetére
Ja,kapnak nettó 250-et,nem indokolja a felárat. Nem milliókat keresnek ott sem.
Jó te ügyes vagy. Nem mernék nekiugrani egy ilyen kocsinak. Kivéve a pollenszűrő csere[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #60629 üzenetére
Ja. Te vagy ott a pénzügyes. Nem tudtam.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #60630 üzenetére
Hiába írsz eurós árakat, teljesen más a tarifa kint németbe mint itthon.. Most írhatnám, hogy öcsém Audiján haver 25k munkadíjat kért vezérlés+olaj+ összes szűrő cserére. Vagy nekem pl 20k volt a munkadíj a 4 lengőkar cserére, és azért szopott vele rendesen, mert nem akarta megadni magát túl könnyen. Ellenbe havernak egyből mondtak egy 1500 eurós ajánlatot a kuplung cserére a H Astrán kint németbe anyaggal szereléssel. Ma megyünk az Audiért, majd megmondom mennyibe állt meg. Sachs kuplung készlet kedvezménnyel 230k, ez amit eddig biztosra tudok, hatszögtengely talán valami 3k+ ugye az olaj mert ha cseréli a tengelyt akkor már engedje le az olajat, úgyis elfolyik. Szal komplett kuplung +hatszögtengely+olaj. Ha kész megmondom mennyi volt a munkadíj, de sztem 30-nál nem lesz több.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #60631 üzenetére
Persze. Én vagyok Orbán atyánk is egyúttal
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #60633 üzenetére
akkor légy'szes a benzinre,meg gázolajra egy -40/-50% os sale-t..
köszi -
FIREBLADE78
addikt
Discoverin e46 m3 manuálosítanak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #60636 üzenetére
Kereken 300 lett a vége anyaggal munkával. Komplett kuplung szett, hatszögtengely csere, olaj+olajszűrő. Ebből 257 volt kedvezménnyel a kuplung, mert a Sachs ami először rendelve lett nem ment rá a váltójára, hiába hozta azt alváz szerint... A másik ami meg ráment, drágább volt. Teli áron 46x a kuplungszett... még jó hogy a manuál olcsóbb mint az autómata
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Skimaster
senior tag
válasz FIREBLADE78 #60637 üzenetére
Már adták párszor,mindig megnézem!Kell egy M3!!
-
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #60637 üzenetére
Bizony fantasztikus rész
Youtubeon is fent van az epizód -> [link]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz nincsnév007 #60642 üzenetére
Az a legszebb.
Ha már e46 m3. Érdemes ilyet venni? Ezek is rohadnak?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Puma K
veterán
Helló,
napfénytető csúszómechanika kenéséhez konkrétan milyen kenőanyagot-terméket ajánlotok?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
-
Anaren91
senior tag
[link] Kis méregzsák
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60649 üzenetére
veszettek és a vicces benne, hogy gyárilag kovácsolt a bele. Ezzel szépen élnek is. De kis tulzással az összes sor6 benzin birja a turbot. m50b25 big bore van megannyi, de a régi vas blokkok is kerősek voltak. Igaz nem ennyire.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár