-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #60394 üzenetére
Mert nem teljesen elektromos, másra van méretezve kompresszor, nem mindegy, hogy 10kw vagy 29kw mint nálam. Amúgy ha mellette állsz nem ennyire hangos, mást vesz fel a telefon mint amilyen valójában.
-
FIREBLADE78
addikt
Új hjundáj áonik 5 kurva jó lett. Kéne. Csak hát" kínai"...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
Jaja, gondoltam rá, h a videón azért máshogy hangzik mint a valóságban. De igazából nem is a hangerő "furcsa" nekem, hanem a hang milyensége. Én csak a ventilátor hangját hallom a kocsi elejéből - bár eddig még csak kétszer-háromszor volt hozzá szerencsém, és nem is igazán figyeltem oda rá.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #60404 üzenetére
meg vagy 20 millio egy full! na ne!!
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #60404 üzenetére
Koreai. Míg Te ezen aggódsz, addig akik megveszik majd pont azon fognak röhögni, amikor meglátnak az ótópálya leállósávjában bőszen villogva, vagy épp lángolva egy másik járművet és csak annyit mondanak: “német”.
-
Gsx-rr
veterán
Közben megnéztem a videót, tetszik nem rossz de a hatótáv még mindig nagyon gyenge az ár nagyon magas kívül azok a műanyag burkolatok meg nagyon gagyik rajta a kerékívnél.
Pont a Hyundai Kona ami kigyulladt többször és az Ioniq 5-el is vannak ilyen jellegű problémák
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #60406 üzenetére
Audi meg 30, bmw inkább 40 ilyen felszereltséggel. Sajnos ez van. Nagyon várom már az i4-et. Remélem a sima változathoz is lesz m pakk,mert nagyon rusnya így ezekkel a kapa "fogakkal",vesékkel".
Benne van a pakliban. De előbb fognak ők lemerült akksival sírni,mint én az égett kocsi mellett[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
Hévízgyörk.
-
KAMELOT
titán
[link] persze a szemébe sütött . Még jó, hogy jelezte, hogy a sinen van a kocsi!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #60418 üzenetére
Olaj fogyasztást a 2 turbó motor feletti elhelyezésének rovására írják. 2018-tól szigetelést, tűzfalat tettek oda így megszűnt.
Azt jó lenne tudni, hogy ez milyen felhasználás mellett?
Nyomkálja neki ott elképzelem, de mivan ha valaki normális város-pálya használja?!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Monyos
aktív tag
sziasztok!
Ezt az E90-et néztem ki, a tulaj által elmondottak/számlák alapján elég jól gondját viselte, ezért nagyon szimpatikus ez a példány.
Az egyetlen frissen előjött probléma, hogy hidegen indítva kicsit dadog az alapjárat. A tulaj szerint régebben már jelentkezett ugyan ez a jelenség, akkor az első három hengerhez tartozó lambdaszonda lett cserélve és ez rögtön megoldotta a problémát, így szerinte most a hátsó szenzor vacakolhat.
Mivel a főbb komponensek (vezérlés, vanos, szolenoid, trafók, gyertyák) cserélve lettek, így egy lambdaszonda csere nem riasztana el a vásárlástól.
Egy 1.4 turbo benzin (120LE) motorról váltanék "vissza" szívó benzinre, kicsit aggódom, hogy lomhának fog tűnni a turbós nyomaték után, de azért a 218 lóerőnek elégnek kell lennie. -
#65537792
törölt tag
válasz Monyos #60422 üzenetére
Szia!
Ilyenem van csak xi meg manuál.
Nem fogod bánni a turbó hiányát. Meg amikor 6henger 3 ezer körül el kezd zenélni....szóval nem fogod hiányolni.Mondjuk van ára.
De ha ezek (vezérlés, vanos) tényleg cserélve voltak már az egy vagyon. Gondolom emiatt a magas ár.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Monyos #60422 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen 1.4 turbóról váltanál, de a 125 lovas A3 tól 50 nm-el több van a 25i be. 1.4 tsi 1500 körül leadja a maxot (200) míg a 25i ugyan úgy 1.5k körül ad le 200 nm-t és onnan még megy tovább 250nm ig amit olyan 2600-nál ad le. Semmilyen nyomatékosságot nem vesztesz sőt... Már csak egy lapon említeni egy 1.4 tsit egy 25i szívó sorhattal is bűncselekmény
Közben én meg rendeltem egy K&N sport légszűrőt a verdába, elvileg jövőhéten meg is jön. Kíváncsi leszek lehet-e majd érezni valamit a papírszűrőhöz képest. Talán padlónál kevesebbet fog füstölni a több levegő miatt.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #60427 üzenetére
Ugyan annyi a nyomatéka a két kocsinak 1500 tól. Vagyis nem mert 1500 felett már nagyobb a 25i-be. Még ha egy 2.0 TFSI-ből ülne át megérteném, hogy ilyesmi jár a fejébe, de egy megfújt kávédarálóhoz képest azért egy sorhat szívó ég és föld.
#60428
800 kp és megyek alakokat gondolom el akarja kerülni[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Monyos
aktív tag
Köszi a hasznos infókat
Úgy látom itt tényleg képben van a topik
Valóban egy olasz turbo 1.4-ből szeretnék átülni. Eddig Pesten egy Grande Puntot hajtottam, utcán parkolós, tele is van a figyelmetlen parkolók nyitásainak nyomaival, minden héten új sérülés... Egyik reggelre a tükröm volt letörve
Ezért nem is akartam váltani amíg ott vagyok. Most viszont vidékre költöztem, így eljött a váltás ideje.Nem rallyzni akarok, meg városban rakétaként kilőni, a legfőbb szempont, hogy előzésnél hasonlóan dinamikus legyen, mint a turbós Punto.
Viszonyítási alapként egy Puntoból átülve egy 1.6-os 105 lovas benzin Astra H-ba, vagy egy 1.6 benzin 118 lovas Nissan Qashqai-ba nagyon meglepődtem, hogy mennyire élettelen mindkét autó. Ezekkel 2x meggondolom, hogy előzzek-e 1-1 autót, ott ahol a Puntoval akár a teljes sort is előzném.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
-
Chris0321
addikt
válasz Monyos #60431 üzenetére
Hello.
A legegyszerűbb ha te kipróbálod, hogy neked megfelel-e a 25i. Biztos más lesz, az eltérő tömeg és a szívó motorra váltás miatt amit jobban kell pörgetni és rajtad múlik neked megfelel-e. Az utolsó bekezdésed szerint eléggé el lehetsz szokva a szívó motortól mert én egy gyárilag 75 LE-s autóról váltottam át az e46 320i-mre és még azzal is előztem ha úgy hozta a szükség nemhogy a 320i-vel ami "csak" 170 LE, míg a 25i 218. -
Ck.
addikt
Kollégámnak 3 hete keresünk 2017/utáni BMW-t, UK piac, 3/4/5-széria, lassan már ott tart, hogy mindegy milyen motor van benne, csak legyen benne ráfutásgátló vészfék asszisztens és adaptív tempomat.
Végignéztünk egy elég nagy sugárban elérhető kínálatot, mind-mind fapad, mindegy hogy 18 vagy 40i/d a motor, siralmas az extrázottság, a legnagyobb mekafull az az ülésfűtés, tolatókamera, esetleg HUD, nagyon ritkán kormányfűtés, de adaptív tempomat semmi. Keret max £25-30k volt, de mostmár elment kíváncsiságból 40-ig is, hátha lesz valami, de ugyanúgy semmi. Megjártunk nem tudom már hány márkakereskedést is, ahol közölték, hogy nem is tudják, mikor volt utoljára ilyen autójuk. “It’s a very rare spec sir”. Hihhhetetlen. -
Chrys_
addikt
Ott nincs valami online piac? Mint a hasznaltauto.hu MO-n vagy a mobile.de németben.
Pl. németben 40k € alatt is van már választék az adott feltételekkel (300LE feletti szűrés), messze nem fapados darabok. Angliában ennyire nem mentek a jól felszerelt BMW-k? -
-
Monyos
aktív tag
válasz Chris0321 #60433 üzenetére
Még ezt a kis motort is szeretem néha forgatni, jó érzés, hogy nem fogy el 4000-nél. Bár a fűnyíró hangja az élményhez sokat nem ad hozzá.
Úgyhogy szerintem ezzel nem lesz gond.
Ami még újdonság lesz, az a hátsó hajtás, de kimondottan örülök, hogy ezzel is "megtanulhatok" vezetni.
#60436 CharlieDrop
Sajnos elég feltűnően látszódott a tükör fekete burkolatán, hogy egy fehér színű autósnak sikerült a műveletet végrehajtani. Tehát mégha gyenge is volt, külső hatásra adta meg magát. -
Chris0321
addikt
válasz Monyos #60439 üzenetére
Én az alföldön lakom, a mai teleken amik már nem olyanok mint régebben mikor elkeztem vezetni a 2000-es évek elején semmi problémám nem volt azzal, hogy hátul hajt az autóm. Én nem szoktam kikapcsolni az elektronikát és van az autón normális téli gumi ami sokat jelent. Plusz a Ladáimon megtanultam, hogy télen finomabban kell bánni a gázpedállal és nem kell olyan gyorsan menni mint nyáron. Azért ha véletlenül esik egy kis hó én a helyedben keresnék egy nagyobb üres területet és gyakorolnék kicsit, hogy ha esetleg megmozdulna a kocsi hátulja akkor ne lepődj meg mivel az elsőkerék hajtással ellentétben a gáz nem fog kihúzni a bajból.
Nyáron, hála a széles gumiknak (225 és 245) is elég stabil az autó, bár én csak ritkán szoktam a határokat feszegetni de alig szólt még közbe az elektronika. -
Anaren91
senior tag
válasz Monyos #60431 üzenetére
A Fiatnak papíron 8.6 mp 0-100-ra a gyorsulása, a 25i-nek 6,7. Nem lesz ott gond az előzéssel. A hangja meg ég és föld lesz a kis 1.4 hez képest. Igaz nekem sor6 dízel van, de annak is imádom a hangját amikor felhörög előzés közben.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Kuruc4u
újonc
Sziasztok!
Egy kis segítésgre lenne szükségem!
Az i3-asmom annyira megadta magát, hogy még üresbe se lehetett rakni. Hívtam a BMW assistance-t, hogy vontassák be egy szervízbe, és jó képességű szállító nem rögzítette megfelelően az autót, így az autó leugrott a villáról, összetörve a lkökhárítót!
A BMW annak ellenére, hogy számtalan képet csináltam mind a szállítás előtti mind a közbeni mind pedig az azt követő állapotról, nem hajlandó megtéríteni a kárt (390e Ft)!
Valakinek esetleg valami ötlete?Illetve ha valaki assistance-t hív a kocsijához, akkor végig videózzon, hogy mit csinálnak a kocsijával!!
Akit esetleg érdekel részletesebben az ügy az alábbi linken találja az anxagokat:
https://www.dropbox.com/sh/2zm1z98efgde7cp/AADdz2jfWZxd3Cf08pDaInpra?dl=0Köszi!
Üdv:M
-
nagyúr
Nem láttam, hogy ennyi doku van. Ezek alapján én indokoltnak látom az assistance cég mielőbbi felgyújtását majd sóval behintését továbbá a BMW Hungary ezen ügyön dolgozó embereinek ***** ****** ********* ******* ********. A kényes részeket kitakartam.
Agybaj...
1000km-es túllépésre nem adnak méltányosságot, hát komolyan...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
válasz Kuruc4u #60442 üzenetére
Kaptál árajánlatot az eredendő problémára is, ami miatt ki kellett hívni az asszisztenciát?
@Tsebacsi:
Egyetértek, én perpill köpni-nyelni nem tudok. Mind a BMW Hungária, mind pedig a BMW AG (ha valóban megkérdezték) eljárása elképesztő. Az pedig, hogy még külön megfenyegették a tulajdonost, egyszerűen sokkoló. Volt már több alkalommal is panaszos ügyem és részben hasonló károm az autós pályafutásom során, de ilyen agresszív válasszal én még nem találkoztam…durva.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem kicsit tartom pofátlannak a "jó hírnév" kártya előhúzását, hiszen az "ügyfélnek mindig igaza van" és joga van az őt ért sérelmeket a nyilvános fórumokon megosztani.
És itt közel sem besározásról van szó, nem értem ezt a reakciót.
#60449CharlieDrop: Persze az is wtf, de az inkább az assistance sara, és ők meg nem nem mernek? mást mondani, ennyire pang az autószállító piac? Ennyire nincs normális szakember már arra se? A BMW szerintem nem fogja elismerni ezt soha, ezt az assistance szolgáltatóval kell majd leboxolni (Ne legyen igazam)[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
scream
veterán
Hali!
> noob warning <
Adott E46-os touring. Egyik napról a másikra az első szélvédőmosó nem megy - törlés oké, de se a fényszórókra (xenon), se a szélvédőre egy deka folyadékot nem küld.
Megnéztem/hallgattam, amikor húzom a szélvédőmosó kart, meg sem moccanak a tartályon lévő pumpák - se első/se hátsó. Sarukat/csatlakozókat lehúztam/kifújtam/vissza - ugyan ez.
Biztosítéktáblát igyekeztem megnézni - ezeket találtam: 49,52,59 (Windscreen washer system). Mivel nemigazán csináltam még ilyet, az első (49, 5A) biztosíték kivételét követően egy kisebb infarktust kaptam, mert elkezdett sípolni (folyamatos, magas sípoló hang) az autó, gyorsan vissza is raktam, szerencsére abbamaradt (jobban nem igazán volt időm megnézni magát a biztosítékot, hogy jó-e, bár azt gondolom, hogy mivel abbamaradt a sípolás így csak jó). Másik kettőt kivéve - szerencsére nem tapasztalva a sípolást - nem tapasztaltam sérülést rajtuk, visszaraktam őket, de továbbra is változatlan a helyzet.
Szerintetek mivel lenne érdemes próbálkoznom? Persze elfogadom, hogyha cserélni kell a pumpákat, csak azon csodálkozom, hogy egyszerre ment szét a szélvédő és fényszorómosó pumpája is.