-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Anaren91
senior tag
válasz Gézengúz #60702 üzenetére
Hahun egyetlen 2005-ös e46 ot látok 1.5 misiért. Öregebb van 1-2 drágábban de ha jól néztem ilyen 2.5 a teteje ami már tényleg patikának néz ki. 2.5 misiig kapsz vagy egy xdrive szemetet, vagy touringot vagy egy fapados szedánt, amibe még multikormány sincs e90 ből.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
Szép az az E46, de ennyiért valami elvetemült e46 fan fogja csak megvenni. Vagy valami gyűjtő, de elég sok benne a km, ahhoz, hogy gyűjtői példány legyen.
Az e90 ára még rendbe is lenne, ha nem kellene még a honosítással vacakolni, + regadó. Úgy már annyira nem baráti.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Bocs a láma kérdésért, de 318I mennyire ajánlott? 2006 körüliek. Most ránéztem és viszonylag olcsóak, és eléggé tetszenek, viszont a fenntartása miatt aggódok, nyilván dràgább minden, mert bmw, de mennyire ajánlott egy olyan embernek aki pl 5 ös passat kategóriát nézte eredetileg?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60713 üzenetére
Csak egy megjegyzés:
Az igazi BMW-s vezetési élményt ahogy én a 170 lóerős E39 520i-mel úgy te ezzel a 130 lóerős E90 318i-vel nem fogod megtapasztalni.
Ahhoz a súlyhoz neked kéne vagy 200 lóerő. Nekem legalább 230.
Haver 2018-as M2-esében 370 lóerő van. Na ott érzed, hogy egy igazi PNV-ben ülsz
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
bandi0000
nagyúr
válasz Puma K #60714 üzenetére
De az igazi élményt meg lakott területen belül és kívül szabályosan nem fogod megtapasztalni :D Persze tudom, én is szeretnék egy 200+ Le autót, de napi használatra ha valaki nem akar dieselt akkor annak az 1.8 jó
Chris0321: Mint írtam, annyira nem érdekel az erősség, rokonnak egy 1.6 b7 audija van, nem erőgép, de megy és egyszerű, és nem kell a gatyáját ráköltenie, igazából leginkább a megbízhatósàg érdekel
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60716 üzenetére
Adott kasztni és motorerő mellett meg előzni sem fogsz tudni 4 emberrel és csomaggal
De nem is kellenek csomagok elég a 4 ember vagy már 3 is érezhető tud lenni.Egy egyszerű előzésnél meg nem kell szabályozhat áthágni
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gézengúz
addikt
válasz bandi0000 #60708 üzenetére
N46 motorkóddal nézd, ne N43 vagy N45-el arra figyelj.
Nekem N46B20 van, szerintem ha nem akarsz gyorsulásbajnok lenni, mint itt általában mindenki ( Bmw-s élmény stb.) Akkor elég jól elleszel vele. Nyilván itt is vannak dolgok amik javításra szorulnak, viszont nem lehetetlen egy tankkal a 900-1000 km. Nálam. Pedig ez csak E46, E90-ben már 6-os váltó jár mellé!
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60718 üzenetére
Az autóm előző tulaja is mondta, hogy ha 530 lett volna ez a E39-es akkor nem adja el. Ha 530 + automata váltós, akkor meg esze ágába sem jutott volna még egy pillanatig sem hogy továbbadjon rajta.
Csak neki meg az automata váltós autók elkezdtek szimpatikusak lenni és a látóterébe került egy E60 535d automata váltós Bömös. Így megvette azt. Ezt az E39 520i-t meg eltette garázsba és el is kezdte hirdetni, hogy ne álljon sokat.
Azóta vett az E60 mellé egy E92 kabriót de abban már nem tudom milyen motor van.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz Puma K #60714 üzenetére
En az E39 mellett azert teszem le a voksom mert beleulok es egyszeruen rohadt kenyelmes es jo vezetni. Igaz jobban orulnek egy 6os vagy 8as valtonak de az 5 is oke. Beleulsz, 140, tempomat balatonig es nem rohad ki a segged mint masban. Vezettem 280 lovas 25d f10et, az nem jott be annyira kenyelemre. Tul steril. Slk200, az meg tul merev (hisz coupe). Akkor 650i, az megint mas dimenzio, ott esznel kell lenni. Na de E39-ben nem erzem ezeket. Nem keresem benne a vezetesi elmenyt, mert arra ott az mx4 vagy a nagyobb sor6. E39 nehez auto, nagy nyomatekkal/loerovel talan adhat elmenyt. De nem arra valo.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #60722 üzenetére
A 6. fokozatot nagyon hiányolom
De amúgy igen. 140-re belövöd a tempomatot és kész.Az autóm tulaja aki E39-E60 váltáson ment át mondta, hogy neki amúgy nem tetszik belülről az E60.
Az E39 ráadásul levegősebb-nagyobbnak érződik belülről és kényelmesebb.
Múltkor volt kerek 2 millióért egy képek alapján nagyon szép E39 530i... nagyon remegett a kezem, hogy fel kéne venni a telefont és rá kéne csörögni az illetőre, hogy megnézném...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz Puma K #60723 üzenetére
Az E60-at veszi mar az a "reteg" aki beul, padlozza, tori, 18-19es felnit ala teszi linglongal, majd eladja 2 millaert hogy "hajjon meg a lovam ha baja van". Szerencsere az E39 nem celpont annyira, mint a 60. De persze a 535d-t veszik, fustol mert halott a turbo de fosnak ra. Es tele a piac ezekkel.
Belul tenyleg mas. Ujabbnak hat, de tudod hogy netto szar valami benne. Venne az ember azt is mert szep az E60, de nem veletlen latni oly keveset belole a palyan.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
H.Ezredes
őstag
Elkészült egy újabb 30D
Teljes vezérlés csere
Nyugvó csapágyak / hajtókar csapágyak cseréje
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás
Hűtőkazetta takarítás
Olajszűrőház tömítések cseréje
Műanyag vízcsőcsonkok cseréje / Egyéb karbantartások
Turbófeltöltő felújítás
Motortér takarításVolt egy E65 amit előzőleg wallisban szereltek. Első lengéscsillapítókat cseréltek rajta. Sajnos a toronycsapágynál kimaradt egy alátét ami miatt a toroncsapágy közepe átszakadt.
F30 30D
A távolság miatt a tulaj nagy szervizre hozzám hordta olaj cserére pedig helyben. Olaj csere után egy padlógázas előzéskor a tulaj egy nagy durranást hallott és fehér füst a kipufogóból.... Egyből leállította és gurulva félre ált. Kiderült,hogy levegőszűrő cserénél rá lett feszítve a műnyag házra a fém lefogató ami kitörte a házat. Majd mikor épp ~5000-et forgott parkettán a motor beszívta a törött műanyag darabot és egyből felrobbant a turbó. Nagyon jól tette,hogy azonnal leállította sok ember még elgurulok pár száz métert vagy pár km-t a lehajítóig kútig stb.... Kb 2L olajat öntöttünk ki a coolerből. Ha tovább próbál menni fel is szívta volna a motor felpörög és vége....
Persze emberek dolgoznak mindenhol így csak az nem hibázik aki nem dolgozik. Mindkettő eset szerencsés abból a szempontból,hogy 1 nem sérült meg senki nem tört össze / égett le az autó sem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
S. Szabi
őstag
-
malacka87
senior tag
Tegnap voltam fekolaj cserén és kiderült hogy a csövek elég rossz állapotban vannak. Ilyenkor érdemes az egészet cserélni az utolsó darabig nem? Legalább a következő tulaj nem fog vele szopni.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
tasiadam
veterán
Szívósor tisztítás milyen árban van 6 hengeres dízelnél? mind azt, mint a szelepeket kéne diózni valószínűleg.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Ide is bedobom hátha.... Bács-Kiskun megyében, lehetőleg Kiskunfélegyháza közelében tudtok valakit akinek van aknája / csáposa, tud kipufogót hegeszteni és keni-vágja a benzines 4 hengeres E36-okat? 1-2 hiba orvoslásában kellene segítség, persze nem ingyen. Köszönöm!
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Első lengőkarokat cseréltettem nem rég, kérdés az lenne, hogy kell-e futóművet állítani? A kiszerelt lengőkarok még nem lógtak, a szilentek voltak csak megrepedezve.
Előtte nem rég volt kormányösszekötő fej cserélve, akkor elvittem beállíttatni.
Holnap megyek centíroztatni a felniket, ha kell lengőkar csere után futóművet állíttatni akkor már megcsináltatnám azt is.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #60737 üzenetére
Hello.
Ha e36-ja van akkor nem biztos, hogy egy hivatalos szervíz árait szeretné kifizetni. Azt pedig nem hiszem, hogy ilyen helyen kipufogót heggesztenének. -
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #60740 üzenetére
Hülyeség. Szerintem az én E36-amon többet ér a kipufogó, mint a kocsid ;P
Amúgy Ceglédre vittem, nagyon ügyes hegesztő csinált rá egyedi rozsdamentes rendszert.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Papa-Het
aktív tag
Szeretnék AUX-on keresztül zenélni, mert a transzmitteres opció jó ugyan, de nagyon zajos és még rosszabbul szól az alapból Szokolay zsebrádió minőségű gyári hangszórón. 99-es az autó, és ez a roppant gagyi fejegység van benne. Évjáratból kifolyólag gyanítom hogy 17 PIN-es csatlakozós lehet, mert kibontani még nem bontottam.
Van bármi megoldás az AUX kialakítására? Van már ezen ilyen bemenet? Nincs gyári CD tár sem az autóban... tök alap cucc. Néztem a dension dolgokat, de 40k az rengeteg, már csak azért is, mert minőségben nem lesz jobb... viszont találtam német oldalon "gyári(?)" BT kábelt? Ilyet létezhet? [link] Facebookon hirdet az egyik e39 csoportban hasonlót egy srác. Van tapasztalata valakinek ezzel az eszközzel?
-
bimiph
újonc
válasz Papa-Het #60744 üzenetére
Szia!
Nekem a 2000-es E46-ban ilyen van:
[link]
Nagyjából ugyanaz, mint amit te linkeltél. Nekem tökéletesen működik. Zene lejátszásra tökéletes, de kihangosítónak nem használható. Mivel az E46-okat (gondolom az E39-eket is) annak idején többféle rádióval is szerelték utána kell nézni, hogy a tiédhez jó lehet-e. -
Papa-Het
aktív tag
válasz tasiadam #60745 üzenetére
Szóval egy új rádió fejet raktatok bele, és ennyi? Én valahogy próbálnám a gyárias kinézetet megtartani ha megoldható, mert nem e38 ahol nem kell a teljes modult kiszedni, hanem csak magát a rádiót és helyette keret. Nekem nagyon randa a nagy szürkeség...
@Chris0321 - Hello, nem-nem, a hangzás minősége nem lesz jobb a gyári hangszórók révén amik sokol rádió szinten van... A densionnal van tapasztalatom, a másik autómban azt használom.