-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61702 üzenetére
Amennyiben otthon töltöd, az esetek 80-90%-ában - mint a legtöbben, akkor 20kw/100km is csak 760 Ft ergo 1,5 liter benzin.
-
KAMELOT
titán
-
Puma K
veterán
A hidrogénhajtás lesz a megoldás.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #61707 üzenetére
Mert a klasszikus belsőégésű napjai meg vannak számlálva már számos országban, a dízeleké főleg. A hybridek jövője is véges, de velük még be tudsz menni olyan helyekre, ahova például egy 50d-vel már nem. Emellett képes városban ultra alacsony fogyasztásra is, hangtalan, rezgések és kipufogógázok nélküli üzemre is.
Egyébként az egész onnan indult ki, hogy chess01 kolléga számára a hybrid-rendszer kompromisszumot jelent, amit végképp nem értek. -
KAMELOT
titán
Majd, ha valahogy rendeződik a chiphiány. Addig a villanykocsik még xarabbul álnak. 1:10 az arány.
Rengeteg autószerelő, a tuningosok stb mi lesz velük?
VW azt mondja év végéig akár 30.000 munkavállaló elvesztheti állását a leállások végett ésez csak VW. Azokat ki eteti majd???
Azért még 2035 messze van. Ezekkel a dolgokkal nem számoltak!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #61714 üzenetére
Az üzleti és politikai csatározás kikényszeríti így is úgy is egy szintig, de szerintem a mi életünkbe nem fog átfordulni többségbe az alternatív hajtás, pláne mivel ez az egész zöldülés sosem lesz fontosabb mint az üzlet meg a hatalmi játszma.
Kamelot, ez meg egy butaság, üzleti picsogás, ugyanúgy gyártás/termelés/fejlesztés/javítás/tuning van max picit mást csinál az a 30 ezer ember, nem azt amit eddig. Nem megszűnik az autógyártás, csak változik, eddig is ugyanezt tette.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #61713 üzenetére
A munkahely megszűnés nem egyenlő az állás elvesztésével. Persze sokan lesznek, akik ténylegesen munka nélkül marad(hat)nak.
Az említett 2030 dátum nagyban függ a politikától, nagyon úgy tűnik, hogy a Zöldek is hatalomra jutnak Németországban és ezért már a szénerőművek leváltását is begyorsítják, 2038 helyett 2030-ra (a 3 párt, akik szövetségi kormányzásra készülnek, nagyjából már meg is egyeztek). Helyette megújuló energiát akarnak és gázturbinákat. Ez az autóiparban is meglátszódhat.
-
Shadowbull
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61719 üzenetére
De okos vagy, biztos értesz hozzá!
A patkolókovácsok is a mai napig várják, hogy vigyék munkát hozzájuk. Ja nem, mert változik a világ! Ez biztos nehezebb felfogni, mint a hibrid fogyasztásának kiszámolása rátöltés nélkül...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
Én azt mondom,hogy ez az ország túl csóró a fejlődéshez. Itt még 50 év múlva,kis túlzással is ladával fognak járni. Képesek lesznek kilépni az euból,minthogy azt a sok milliárdot zöldülésre költsék. Pláne,ha l. Viktor királyunk marad sokáig
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #61714 üzenetére
Azért nézd meg mennyi töltő volt 9 évvel ezelőtt 2012-ben, mennyi van most, és mennyi lehetne 9 év múlva 2030-ban, úgyhogy ha akarják, megcsinálják, ha nem, nem.
De sztem év/év %-os változásról biztos találni kimutatásokat, és mint a kamatos kamat, simán meglehet a kellő mennyiség idővel. -
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61724 üzenetére
Cseréld már le valami troll fejre a gorillát!
Mennyit tudsz a munkaerőpiaci folyamatokról?
Nyilván, hogy te sem tanulát semmi újat az elmúlt tíz évben, mint ahogy bárki más se képes rá, akár a szakmaváltásra...
'és nem lesznek helyettük újak.' hogyan lehet ilyen hülyeséget mondani?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61721 üzenetére
Végre valaki leírta. Fejlődő országok megengedhetik, de a keleti blokknál ez nem fog menni.
Már korábban írtam 1 supercharger ára 200.000$ Mikor is hozza vissza az árát és ki fogja megfizetni?! Honnan lesz erre pénze az adott országnak.
Amit Chris0321 is ír...egyszerűen nincs infrastruktúra. Milliárdokat kéne belérakni, ami kitudja mikor jön vissza!
Ami fontosabb inkább az úthálózat felújítása és bővítése!
Egész ECO dolog meg csak ijeszgetés. Látta valaki az ózon lyukat? Én nem és rajtam kívül több milliárdan!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz Shadowbull #61717 üzenetére
Tavaly olvastam egy autókkal és jövőjükkel foglalkozó német szakértő írását. Ő részletezte, hogy az elektromos autók azok gyakorlatilag a jelenlegi energiatárolási megoldásaikkal zsákutcák, és a fenntarthatóbb jövő sokkal inkább a hidrogénhajtásban van.
Ezt pedig Kína is felismerte hogy az akkumulátor gyártás komplex problémákkal küzd. Emiatt kína a hidrogén feldolgozására, szállítására és tárolására adott lehetőségekhez mérten enyhítéseket hozott.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #61727 üzenetére
Nagy szakértő lehet...
Ott a napelem a tetőn, veszel hozzá egy töltőt és rádugod a kocsit-nem az van, hogy elmész benzinkútra, vagy veszel egy tartályt és várod a tartálykocsit...
Milyen nulla infrastrukúra?! Na a hidrogénkút viszont már van 1 db Mon. Baromira jó irány.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
Az elektromos hajtásé a jövő, csak nem az akkumulátoros, hanem ez.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz Tsebacsi #61734 üzenetére
Erre akartam rávilágítani.
1. Vegyél házat 20-30M alsó hangon
2. Vegyél napelemet az is "filléres" tétel
3. Szerelj be töltőt. "20Ft"
4. Vegyél villanykocsit 15-20M körül
Végezetül autózhatsz 300km ingyen, utána meg kezdj keresni töltőt és várj fél órát ott, de te sietsz haza.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz chess001 #61731 üzenetére
"Milyen nulla infrastrukúra?!"
Miért költesz ahhoz amit én írtam?
Én ilyet sehol nem említettem abban a hozzászólásomban.Ezt a "ott a napelem a tetőn" dolgot úgy írod mintha teljesen természetes lenne az, hogy mindenki családi házzal rendelkezik és már elköltött pár milliót napelemre, meg a hozzá szükséges berendezésekre...
A töltést is úgy vázolod fel mintha nem órákba telne mire értelmes töltöttségi szintet érsz el egy akkus autóval.
Az meg a másik hogy a kúton való tankolást úgy írod mintha akkora tortúra lenne...
"... elmész benzinkútra, vagy veszel egy tartályt és várod a tartálykocsit..."
Ez már nettó hülyeség és vagdalkozás vagy még inkább karakterszám növelés értelmetlen zagyvasággal...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #61736 üzenetére
Chris írta valóban a nehézséget, te ahhoz írtad a zsákutcát.
Belső égésűt úgy tudod megtankolni, ha van üzemanyagod: vagy benzinkút, vagy saját töltőállomás-de az is kifogy, pótolni kell, most csak 555 egy liter, de bármennyi lehet szinte, amíg kapni...
Hidrogénes úgy tudod megtankolni, hogy elmész ahhoz az egy kúthoz itthon, vagy ugye az általad említett Kínába. Nem fogsz nekiállni otthon elektrolízissel vizet bontani szvsz...
A szar zsákutcát pedig úgy tudod tankolni, hogy neked otthon lehetőséged van kb. 20 évre előre az összes üzemanyagot megtermelned. Vili?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
Angol példa....már vártam mikor írod. Angolok most azt a levest eszik, amit megfőztek.
Brexit, 100.000 külföldi kamionsofőrnek nem adták meg a vízumot és jóformán nincs ott semmi, mert importra vannak kényszerülve!
Amikor gond volt Calais-nál akkor is 2-3 napon belül az üres polcokat mutogatták a tv-ben.
Anglia...deus ex. Meg a rengeteg migráns, aki ingyen él ott.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
Ezt behuztatok!
Lesz ez meg roszabb is! Sok barom!Amugy meg ,hogy helyismeret. Azokra a kutakra ahova jarok max par percet varok.
Aki sporolni akar es kepes az Auchan kuton allni fel orat azt is meg lehet erteni, de azt se lehet peldanak felhozni.
Egy atlag autos hetente ,kethetente tankol, elektromossal akar naponta elcseszhetsz az eletedbol tobb orat.
Otthon toltesz az ok,a tobbi eleg szivas! -
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #61742 üzenetére
Pont azért írtam, hogy 200e-ért lehet otthon elektromos töltőd. Innen lehet még a napelemek és a házi aksipark fele menni, van lehetőség függetlenedni.
Benzinkút egy kicsit drágább. Tanyán azért elég gyakran van saját állomás és akkor nagyobb volumenben veszik a gázolajat.
Amúgy nekem is jelenleg csak benzinesek vannak, de az elektromos sokkal jobb lenne ebből a szempontból.
Van másik út is a belső égésűeknél, az alkoholos autó, de azt itthon elkaszálták egy jó adóemeléssel.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Elemlámpa, zseblámpa
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- YouTube
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W