-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Hangja alapján biztos nem m5 v10. Max 30i
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62601 üzenetére
Most, hogy megnéztem mégegyszer tényleg! 530i lehet
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
Ha ma lennek 20... es kezdenem, siman felraknam. Plane mivel fele annyibe kerulne az akkori viszonyokat figyelembe veve es az akkori fizetesek menten... ma mar 30+ al, az inkompetens vezetokkel az utakok, magyarorszagon... minek? gyari 28i -t nem tudom kielvezni... csak havas matraban, hunringen, kakucs, brezova, euro ring. ott se voltam 2-3 eve. de ajanlom magamon kivul Varkonyit, aki ezt, oldalakon lapozva megfogalmazta.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
98bja
senior tag
válasz Chris0321 #62610 üzenetére
Sima 16-os lemezfelni. Aztán majd jövőre lehet lecserélem, de egyelőre tökéletes lesz.
vedini:
Köszi! Pár napja van meg. Eddig nagyon tetszik mindene, jó harapós a motor (1.4-es 75 lovas autóm volt előtte, szóval elég nagy volt az ugrás), kellően csendes is, viszont ha kicsit meghajtom, akkor nagyon kellemesen duruzsol a 6 henger. Egy cseppet féltem attól hogy kicsi lesz, de bőven elegendő, a majdnem 190 centimmel elférek hátul is, csomagtere is teljesen jó. Eredetileg coupe-t akartam, de végül nem bántam meg hogy ez lett. Van pár dolog amit szeretnék majd rajta csinálni, de nem akarok túlzásba esni. Még így 18 év után is nagyon egyben van, egy dolog zavar, hogy a könyöklő nyikorog. Ezt még valahogy meg kell szüntetni, de ez legyen a legnagyobb baj😃
-
ittakary
nagyúr
válasz H.Ezredes #62595 üzenetére
rákerestem hogy 535d vs m5
van is egy videó, de a füsttől nem látni a végeredményt
-
H.Ezredes
őstag
válasz ittakary #62614 üzenetére
Tessék itt van egy E60 M5 402m 12,8s Nekem a szar dízellel amivel el se tudok indulni annyira nincs tapadás 1-2-be ráadásul nem is 450-60Le csak 420-30 12,6s
E60 M5-nél az állapot is rohadt sokat számít 100-200-on pl egy nagyon tuningolt full jó állapotú M5 tudja akár a 8-8,5s-et egy gyári jó állapotú 8,5-9s egy full gyári használt amiben van méter 9-10s között.... 402m-en is a nagyon jó tapadással tudhat 12,5-et vagy akár picit jobbat gyengébb teljesítménnyel szarabb tapadással 13s vagy akár több.... Egy E60 535D tuningtól Stage2-3-tól függően ugyan ezeket az adatokat tudja
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
rbalint88
addikt
Sziasztok
Felesegemnek nezegetunk autot es szoba kerult egy 118i (2017, 3 henger 1.5 turbo, automata), illetve Minik is vannak a kalapban szinten ezzel a motorral, magaban es plug-inkent is. Mit erdemes tudni roluk, mik a jellemzo hibak (es mennyiert), mit/hol erdemes extran figyelni vetelkor?
Koszonom a segitseget! -
FIREBLADE78
addikt
Körbetapogadtam x5 45e,m50d vagy 840d belsőjét. Irgalmatlanul szar a bőr minősége. Nem volt kiírva,hogy ez a extrás bőr e vagy olcsó,de akkor is nagyon mű. F15-höz képest nagyon látszik a különbség. Elhiszem,hogy állatvédelem,de akkor ne kérjenek ezért pofátlanul nagy felárat. Zsörtölődés off
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #62622 üzenetére
Gondolom van feláras bőr mint szokott. Az alapbőr már E39hez képest is tök más az E60ban is.
-
FIREBLADE78
addikt
Imént kaptam egy emailt amiben levideózták a kocsit. Elmondta,hogy átvizsgálás alkalmával mit és mit nem talált. Fékek,gumi,futómű stb. Ilyen még nem volt. Nem semmi előrelépés.
Elkezdett esni az eső és azt vettem észre,hogy párásodik a bal lámpa . Rakok be képet. Mitől lehet? Vagy rosszul látom?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #62622 üzenetére
Én teslában tapogatam meg, hát az is elég ócska egy anyag. Úgy mondják, hogy vegán bőr
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #62625 üzenetére
Tudtommal az van, hogy az újabb lámpák brutál sok hőt termelnek. Így búrán belül jó meleg van. A mostani kinti hőmérséklet meg viszonylag hideg. A hőmérséklet különbségből adódóan meg ki fog csapódni a pára a búra felületén.
Ezzel nem lehet mit kezdeni és ki fog szellőzni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
vedini
őstag
válasz Puma K #62627 üzenetére
Jo de gondolom eddig is volt homerseklet kulonbseg, megse latszott benne a para
egyik ismerosomnel is ez volt, aztan kiszerelte a lampat, kiszaritotta, majd teljesen leszigetelte, nyilvan nem lett jobb, ugyanugy parasodott (ford focus)
Nem jottunk ra a dolog nyitjara, lehet ahol meg szelloznie kellene ott esetleg eltomodott, nem tud jarni rendesen a levego[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
Puma K
veterán
válasz vedini #62628 üzenetére
Az sem mindegy hogy hideg időben mennyit mész avagy milyen gyorsan mozog az autó lámpahasználat közben. Esetleg mennyit állsz a dugóban miközben világítasz.
Ha mozogsz akkor a lámpatesten lévő szellőzőnyílások segítik elkerülni a párásodást mert nem áll a búrán belül a meleg levegő és van szellőzés. De ha lassú a tempó vagy állsz akkor párásodhat.
Aggódni nem kell, mert ki fog szellőzni és eltűnik a pára.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
Biztosan eltűnik,mert múltkor is mintha ilyen lett volna autó mosásnál ( magasnyomású) Asszem
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62625 üzenetére
Enyém is párásodott hasonló körülmények között (F10). Asszem a használati útmutatóban is le van írva, hogy normális jelenség. Emiatt nem aggódnék.
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Tudnátok egy linket dobni ahol alvázszám alapján letudom kérdezni a kocsi gyári extráit,hozzá vásárolt csomagokat? Gugliban egyik sem adja ki. Lehet rosszul keresek rá.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BossBoss
őstag
válasz FIREBLADE78 #62633 üzenetére
Innen le tudod.
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok,
Van itt valaki aki használ/ használt XHP váltó "tuningot" 6hp26 váltón? Jókat olvasni róla a neten, de még mindig nem vagyok benne biztos, hogy megéri-e azt a cirka 80k forintot.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #62635 üzenetére
Én használok, de 6HP28-on. Az enyém eleve SAT ( sport automata) igy a váltási sebességen nem annyira tud már hozzárakni mint egy mezei váltónál. Sima mezi 6HP28-on vagy regi 26-on sokat tud hozni valatasi sebessegben is. Ami nekem sokat szamit, hogy eleve a Stage3 ugy van megirva benne, hogy a nagy tuningot birja a valto es az egyedi beallitasokban sajat magam finomhangolom. Nekem rohadt idegesito volt, hogy gyari szoftveren mindig ala valtott normal hasznalatnal tehat ilyen 1000-1200 kornyekere ahol nem megy ugy ahogy szeretnem. Szepen addig allitgattam amig kesobb valt el normal modban es mindig 1500 kornyekere esik vissza a fordulat es így mar jo van erő / nyomaték. Nekem mar ezert megerte mert nagyon nagyon idegesitett. Van benne most mar launch controll ( ez nem annyira reg kerult bele meg nem hasznaltam) ami tetszik, hogy kijelzi ( ha beallitod) eppen milyen fokozatban van D-be is pl D3 es ami nagyon jó, hogy Manul modben 1-2-be tudsz tiltason menni nem valt el csak akkor vált 1-2-be el ha te tényleg váltasz... Korforgalomba mikor csusztam keresztbe es tul nyomtam a pedalt felvaltott ugye harmadikba es nem lehetett vele normalisan menni. Igy most fix 2-be csuszok keresztbe tiltason ropog a motor es tudok kijonni a korforgalombol tiltason 2-be ahogy akarok ugy, hogy ez nagyon-nagyon jo. En nem bantam meg de aki gyari buzi annak tok felesleges meg aki meg a gyari olajcsere periodusokat tartja annak se fontos ez... Ez csak annak fontos aki tuningol valoban
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
vedini
őstag
válasz H.Ezredes #62637 üzenetére
Szep munka
Ma kiirta ellenorizzem a guminyomast, futtattam is egy ellenorzest, ugyanannyi a kerekben a nyomas mint amikor feltettek.
Ennek ellenere azt ajanlja, hogy elore, hatra 2.9 barra fujjam. Szerintetek hagyjam, betudhato a homerseklet kulonbsegnek? vagy fujjak bele 2.9-et?
workworkwork...
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #62636 üzenetére
Na akkor szervíz után kipróbálom én is🙂 Lassan 40k km van a váltó olajba, 45-50 körül le akarom cserélni. Meg a tömítéseket a mechatronik alatt kicserélni, szűrő stb..
Ahogy olvastam kickdown manualba teljesen ki lehet kapcsolni, és manuálba egyik sebességnél se vált el magától. Legalább is a legfrissebb verzióban.
Köszi a választ!🙂
Hozzáértőként mit gondolsz, egy stage 2 mennyire tesz többlet terhelést egy hp26-ra? Gondolok itt arra, hogy hamarabb tönkre tudja e tenni pl a wandlert.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Chris0321
addikt
-
H.Ezredes
őstag
Stage 3-nál manual módban 1-2 be fixen nem vált el,hogy tudj játszani. A kickdown meg a rev limit-nél való elváltás az 2 külön dolog. Kickdown esetén ha lenyomod a gázpedált azonnal a lehető legalacsonyabb fokozatba kapcsol vissza pl 6-ból 3-ba Ugye ezt lehet kikakcsolni és akkor nem vált vissza padló esetében de rev limitnél elvált !! nem lesz semmi baja se Stage 2 se 3-tól sem. Kopott váltónál még jobb is ez a szoftver de ha csúszik a váltó ugye csodát nem csinál. Összességében a váltót optimálisabban használja és hozzá van igazítva a szoftver az emelt teljesítményhez.
vedini
2,9-re fújd fel és kész
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄