-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #63850 üzenetére
Angolok dettó. Ott elég kellemetlen az időjárás, mégis náluk megy el a legtöbb kabrió. Én 10 fok feletti hőmérsékletnél (napsütésben) már nyitom a tetőt. Mondjuk az utolsó kabriómban (négyes BMW) már volt nyakfűtés. De sapkában, sálban, ülésfűtéssel anélkül is élvezetes lehet. Nyilván nem órákig mész így, szerintem kicsit sem gáz. Sőt, valójában sokkal jobb ilyenkor kabriózni, mint nyáron a tűző napon. Na, szerintem az az ultra gáz.
Szerk.: Jut eszembe! Ha jól emlékszem a BMW 6°C feletti hőmérsékletnél ajánlja a nyitott tetejű autózást a négyes esetében (gondolom, h nyakfűtéssel).
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63852 üzenetére
Kinek mi,én pl imádtam nyáron a 40 fokban is ,nem értem abban mi a gáz?Van aki bírja és szereti a meleget,pl én. Motorozni se kellemes 40 fokban beöltözve mégis tele vannak az utak.
10 fokban sehogy se jó kabriózni,a legjobbak a nyári esték szerintem
a kabrió nem a 4 évszakos országok igazi tere,nekem itt is lenne ,csak a sok kéregető és ablakmosó miatt nem veszek. Most azért stílusosan kabriót foglaltam Miamiba(pár hét és megyek át) szépe lenne ha felhúzná ott mindenki a tetőt.Ott pl rengeteg Sligshot van nagyon népszerű tető sincs rajtuk.
Nekem még álmom ,hogy vegyek újra egy E46-ot ,pár éve megint nekifutottam de 1 normális alapot se találtam. A képen csak a garázsba álltam be, poénnak készült.
Több díjat elhozott Bmw találkozókon,kiváncsi lennék mi lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #63853 üzenetére
Mondjuk kitenni magad délben a tűző napra 40 fokban nem kicsit veszélyes azért. De igazad van: kinek mi?! Motoron legalább valamennyire hűt a menetszél.
"...a legjobbak a nyári esték szerintem" - ebben viszont abszolút egyetértünk! Utána közvetlen a hajnali/kora reggeli kabriózás következik.
Floridában és Kaliforniában mindenki kabriót bérel! Az E46-os kupé a kedvencem az összes BMW közül. A kabrió is gyönyörű, a tiéd különösen tetszik!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63857 üzenetére
Egesz evben ennek vagyok kiteve igaz tegnap is hosszujjuban voltam a hajon. Tehat en ettol nem tartok, de ahogy irtam a legkellemesebb reggel es estefele volt, de ha egesz nap maszkaltam nem
Huzgaltam le fel a tetot, meg autopalyan se.
A szelfogoval felhuzott ablaknal siman jo volt 140-140-el.3 eve nekialltam keresgelni de 3 millioert is csak hulladekok voltak itthon.
Iden ha lesz valami szep 330 akkor belefogok ujra.Egyszeruen fulig ert a szam minden reggel mikor beleultem es elindultam lehuzott tetovel, egyik autom se adta ezt vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Puma K #63856 üzenetére
Nekem se kene, csak hirtelen meglattam nem tudtam mi ez, igy ebbol a szogbol jol nezett ki.
Nem ertem villanyauto fronton miett varjak a kinaiaktol a megvaltast, ugyanannyi lesz mint az europia normalis markak es a minoseg ezeknel elegge kifogasolhato.
Bar lehet a villanymotor nem olyan kenyes mint a belsoegesu.
Tapasztalatom kisbuszokkal van
3 eves koraban mar bontoba valoak malik szet a belsoter a motor szinten kuka
Van ilyen "Mercink"[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #63858 üzenetére
Nem tudom, h miért, de ez vízen valamiért más! Egy hajón én is jobban bírom a kánikulát.
Nem itthon kell keresni, hanem tőlünk nyugatabbra. Esetleg Olaszországban? De legjobb lenne Kaliforniában venni egyet, általában azok a legjobb állapotú autók."Egyszeruen fulig ert a szam minden reggel mikor beleultem es elindultam lehuzott tetovel.. " - ne is mondd, annyira várom már, h újra átéljem! Két napja adtam el az autómat, most épp egy kabriót keresek.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63860 üzenetére
Idom nincs ra sajnos.
De lehet megbizok valakit vele, I3-ra is lassan kell inditanom a keresest.Meg ha jol tudom van valami kis kulombseg a motornal is Amerikai verziban bar lehet tevedek.
Most is szivok egy 1000 forintos vizcsovel egy Amerika Piacos Ford-al.
Ugyanaz a motor mint az F150 de egesz europaban nincs hozza.[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
-
Gsx-rr
veterán
válasz urban racer #63863 üzenetére
Dominikamindenkinek.hu
Chris0321: Petranyinal van ismeros ott vett baratom Raptort,Nemetorszagban se talaltak.
Megrendeltem Amerikabol megrendeltem de nem akartam annyit varni ra[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #63847 üzenetére
Itt az lehet a gond tényleg, hogy sose közlekedtél kabrióval.
Menetszél miatt többnyire kell valami ami fogja a bejutó szelet, nyári estéken is simán lehet fázni és kell egy mellény/kabát, szélfogó ide vagy oda. E85 amúgy kifejezetten szeles bent mert tágas az utastere, pl egy mx5 sokkal zártabb.
Autópályán aztán pláne, ott ritkán megyek tető nélkül, utassal főleg nem.
10+ fokokban, városi környezetbe simán ülésfűtés/fűtés kombóval lehet közlekedni pulcsiban. Kimész a városból tolsz egy nagyobb tempót, szükséges a kabát, ha 20 fok van akkor is, teljesen más menetközben mint sétálva vagy ücsörögve valahol.
Sapka/sál kombóba én se tolom, akkor kell a tető.
Amúgy te télen pólóba ülsz a kocsiba, mert én meg a lakosság zöme szerintem nem, sőt bőrkabátba se jár senki, okkal hiszen picit sem meleg.
Nem mellesleg, pl sokak füle/szeme se bírja a huzatot, jöttem pályán kifejezetten tempóban Győr-Bp távot, másnap nekem is fájt a fülem.Nyáron ha nagyon meleg van simán klímázok nyitott tetővel. - ez városi közlekedésre igaz, ha van menetszél én is jól bírom a kánikulát, max kell a naptej…
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
mai termes, ugy latszik Mat kezd kifogyni az oteletekbol, de legalabb ez a CS nem 2 literes
verdiktel egyetertek
[link]workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #63871 üzenetére
mindekettot tesztelte mar, kivesezve minden reszlettel...
noha erdekes, hogy az M3 kámpetisön mennyivel gyengebben teljesit hideg gumikkal, nyilvan varhato volt hatso kerekkel
kivancsi lennek, mi a standard amikor megadjak egy auto gyorsulasi parametereit, vagy mindenhol beirjak optimalis korulmenyek kozott mit tud (pl legkevesebb extraval, 23 fok, alap felni, felmelegített gumik, szuper aszfalt)
workworkwork...
-
cOxeR
Ármester
-
crocy
tag
válasz vedini #63870 üzenetére
kihozhatnanak egy m3 cs v8-t kezi valtoval, a belsö egesüek alkonyan meg utoljara.
egy masik friss bmw-s vidi:
(uj sraccal) [Speedzone - M440i]
-
Puma K
veterán
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63881 üzenetére
Hogyne. Például Porsche 911 GT3 manual - 4.0, 510 LE, 470 Nm
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #63877 üzenetére
Jobban fog jarni vele
Puma K: nekem is nagyon bejon a forma, orra, fara, oldalrol mindenhonnan, es lehet meg is maradok ennel a formanal
ezt nehez megemeszteni:
[link]mondjuk az elektromosrol renderelt kep bejon
crocy: hat erdekes vilagot elunk, lehet a srac a kàmpetisönös csajszival nyomja a csaladi vallalkozast
Miota automatat hasznalok annyira nem hoz mar lazba a kezivalto, ellustultam
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #63883 üzenetére
"Miota automatat hasznalok annyira nem hoz mar lazba a kezivalto, ellustultam " - ez nálam is alakult. Amúgy is a automata jóval gyorsabban vált szemben a manuállal, több fokozat is van benne, ami megint csak egy plusz. Meg ez a szerencsétlenkedés a gáz rugdosásával miközben fékezel és kapcsolsz vissza. Sose ment pedig próbáltam többször is
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #63884 üzenetére
Most már gyorsabb az autómat mint a kézi váltás, de pl nálam még megfigyelhető, hogy a kézi és a 6HP között a 0-100 esetén is 2-3 tizeddel jobb a kézi. Xhp-val már nem hiszem.
-
kpepe111
csendes tag
Sziasztok!
Tudjátok esetleg, hogy egy E91 20d (M47 motor) esetén át lehet-e kódolni a pillanatnyi fogyasztás mutatóját olaj hőmérséklet mutatására? Erre gondolok.
Ha igen, van itt olyan, aki meg tudná csinálni (van hozzá program és kábel)?Köszönöm!
-
H.Ezredes
őstag
válasz kpepe111 #63887 üzenetére
Elképzelhető,hogy ott is megoldható de még nem próbáltuk E90 szériánál. Nekem az E60-amba ez meg lett csinálva. LCI 35D
50 75 100 125 150C értelemszerűen középen 100C
Ha gondolod megkérdezhetem aki szoftveres dolgokban szokott nekünk segíteni,hogy mit mond rá mert én magam ezzel nem foglalkozok.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kpepe111
csendes tag
válasz H.Ezredes #63888 üzenetére
Az szuper lenne, köszönöm, mert érdekel a dolog.
CharlieDrop
Nekem sincs az sem, de úgy gondolom, hogy az olaj hőmérséklet "érdekesebb".
Anno egyszer megvolt, hogy a vizhőmérséklet kijelzésére rá lehet venni a kocsit, ha gyújtást adsz rá, és valami macerás gombnyomkodásokat végrehajtottál, akkor a következő lekapcsolásig azt mutatta a középső kijelző alján (de mást viszont akkor nem, a BC gomb nem működött). De túl macerás, nem volt kedvem szórakozni vele. Azt hiszem ez volt az.Nézegettem, hogy esetleg egy kis kijelzőt beépiteni lehetne-e valahova, ami a hőmérsékleteket mutatja, de az első hozzászólásomban leirtak szerint elvileg tudná mutatni az olaj hőmérsékletét, azzal beérném, mert nem kéne hozzá barkácsolni.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #63849 üzenetére
206cc, nem sokszor volt lenyitva . Igaz nem az enyém volt.
5-10 fokban sapkában,sálban,kabátban fagyoskodni,hogy mutassuk mekkora májer vagyok az nem cinkes? kinek miMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #63892 üzenetére
Mondjuk abban jobb is ha nem mutogatja magat egy pasi!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #63892 üzenetére
Én egyszer kabrióztam, többet a büdös életben soha
Még Rodoszon 2009-ben nyaraltunk és béreltünk autót. Mindenképp valami nyitott tetejűt akartam. Kb. a tizedik autókölcsönzőben találtunk, persze kurva drágán, egy Suzuki Jimnyt. Elindultunk, óóó bakker hát süt a nap, 40 fok van, égeti a fejed a nap. Süvít a szél, kb. minden rossz volt. A végén már rendesen szarul voltunk, megálltunk egy Lidl jellegű boltnál, vettünk valami hideg italt meg bent ültünk vagy 15 percet, hogy lehűljünk. Felhúztuk a tetőt és ennyi volt a cabrió világ.
Amúgy pont ezért van, hogy GB-ben adják el a legtöbb kabriót és nem délen. Ott ez életképtelen -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #63892 üzenetére
"...hogy mutassuk mekkora májer vagyok" - ez mondjuk sokat elárul a gondolkodásmódodról. Nem vagyunk egyformák, maradjunk annyiban.
Szerk.: Szó sem volt 5-10 fokról. Azt írtam, h 10 fok felett, napsütésben nyitom a tetőt. És természetesen szó sincs "fagyoskodásról".
kardkovacsi: Ez pontosan így van. Nyáron napközben (kánikulában) szerintem is használhatatlan. De ettől még közel sem életképtelen.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #63894 üzenetére
Tapasztalatlanság átka, de ez mindenre is lehet igaz.
Amennyiben olyan útszakaszon vagy, ami árnyékos, simán élvezhető kánikulában is, de tűző napon amúgy se lehet megmaradni. Nekem is volt olyan első 1-2 szezonban, hogy leégtem mire hazaértem, ki kell ezt is tapasztalni, utána nagyon lehet élvezni.
Tihanyba bevezető út naplementébe, Balaton körül nagyon sok rész mese, nyitott tetővel szinte benne vagy a tájban, klímás felhúzott ablakos autóba ebből semmit nem érzel. Simán rá lehet kattanni… -
Gsx-rr
veterán
Ahogy irtam eletemben a kabrios autozasok amik a legjobb elmenyt okoztak!
Lehet nem is kell I3
Inkabb inditok egy E46 projektetValaki tud valami szep alapot 30i szoljon
Kardkovacsi: az a Jimny nem volt jo valasztas
Nalam is volt gond a Wranglerekkel.
Oroszok allandoan panaszkodtak, ha esik azert ha sut azert ha manual az a gond, stb.....
Na most arany kozeput a Patriot, nem eroltetem a kabriot a turakon emiatt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...