-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Kint van a Műhelypornó hetes videó. Az előző videóban lehetett tippelni a kommenteknél mennyit költött rá a tulaj, szerintem senki sem találta el.
Give them hell Ukraine!
-
KAMELOT
titán
Aszondja 8.2M??? Ez beteg a fejére!
Annyiból egy TIP-TOP 2013 F01 750iL veszek.Ha már ennyiért megcsinálták illendő lett volna a komplett alját száraz jéggel letakarítani. Most volt csinálva, de folyik az olaj a váltónál?!?! Atya ég.
Gsx-rr: GMC sierra-t kellett volna venned
Anaren91: Aki 2x ezret belérak egy ilyenbe annak az agyban valami nem tiszta! Főleg, hogy 2003-as.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz whitezo88 #63454 üzenetére
Amikor azt mondta nekem a szerelő, hogy olyan 8-9000eu kéne, hogy rendben legyen, akkor elgondolkodtam, hogy meg e éri egy 2004 kocsit felújítani. Arra jutottam, hogy egy jobb állapotban lévő fiatalabb kocsi cska pár 1000-el drágább, akkor még jobban is jövök ki.
20 éves kocsiba ennyit tenni, értelmetlen. Olyan 3000eu vehette.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
hát, egy ismerősömnek volt Alpinája, E38 szériából.
Naa az volt egy full betegágy, volt hogy hónapokat állt egy alkatrész miatt, mert csak az Alpinától lehetett megrendelni.
Azóta kicsit fosok a hetesektől.
Bár F10 helyett is F20-at választottam...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ittakary
nagyúr
te jóságos ég
10M Ft-ot elköltött erre... mindezt 2-3 év alatt...
ennyiből akár már autót is kapott volna
-
TaaT
veterán
válasz CharlieDrop #63461 üzenetére
Nem arra gondoltam hogy nem lehet betegágy egy alpina, hanem hogy azokra talán érdemes pénzt locsolni.
Give them hell Ukraine!
-
kardkovacsi
senior tag
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #63464 üzenetére
Az öregeknek pont ideális a
nagyhelyett magas autó mert abba legalább bele tudnak ülni"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63466 üzenetére
Az is van, csak jó ha nem az egész kocsi belsejét világítja ki a mögötted lévő. Nem kirakatban ülök!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz kardkovacsi #63437 üzenetére
A nagyon új SUV-ok nagyon nagy eséllyel vakítanak. A többi lézeres meg miegymás szemkiégető csodák amik alacsonyabb felépítésú autókban is vannak azok is tudnak vakítani.
Volt mikor fényes nappal vakított egy ilyen versenyző és már kurvára untam a banánt a városban dugóban araszolva. Aztán egy piroslámpánál kiszálltam és szóltam neki hogy amúgy hét ágra süt a nap és minek ég a tompítottja? Mert hogy annyira erős, hogy vakít tükörből is... mondta hogy bocs és lekapcsolta...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #63447 üzenetére
Nem értek egyet. Az E92-ben a DRL elől-hátul világított, büszke is voltam rá, hogy végre egy értelmes gyártó. Aztán az F-szériával ők is beálltak a birkák közé.
Pozitív ellenpélda, a Renaultnál a mai napig elől-hátul világít a DRL, némelyik Land Lovernél és az új Daciaknál úgyszintén. Ez kellene a trend legyen.
Miért fontosabb az első megvilágítás, mint a hátsó?! Idióta volt, aki ezt így kitalálta és az is, aki jóváhagyta.[ Szerkesztve ]
-
98bja
senior tag
Rengeteg Ranult van a városban, egyiknél sem láttam még hogy égett volna a hátsó lámpa sima menetfény közben.
Pont azért fontosabb az első, amit le is írt, hogy ha hátulról közelítesz meg egy autót, akkor tulajdonképpen sokkal több időd van észrevenni, mert nem akkora a sebességkülönbség. Szemből viszont sokkal gázabb ha nincs semmi világítás.
Rossz látási viszonyok között meg ígyis-úgyis kell a tompított, jó körülmények között meg észre fogod venni hátulról akár ki van világítva, akár nem. -
szabi325
tag
válasz CharlieDrop #63479 üzenetére
Opcionális volt a hátsó világítás, de lehetett kérni gyárilag is.
-
Ck.
addikt
A hátsónak sem kellene kevésbé fontosnak lennie…szürke, borult időben ugyanúgy nehéz észrevenni a kivilágítatlan autó hátulját, mint a kivilágítatlan elejét. Napi 10+ órákat vagyok az utakon heti 6-7 napban, tudnék mesélni mit és mennyire könnyű vagy nehéz észrevenni és időben vagy épp túl későn reagálni.
* A Renaultval kapcsolatban most megfogtál, akkor lehet hogy simán UK-specifikus a dolog, de én itt még nem láttam olyat, ahol hátul ne égett volna.
@CharlieDrop:
gyári volt, menüből lehetett kapcsolni a DRL-t, elől akkor gyújtotta szépen az angyal karikákat, hátul pedig olyankor felkapcsolt a hátsó világítás is. -
cOxeR
Ármester
Néha ha van időm, ilyen apróbb dolgoknak nekiállok én is, ilyen a hangszóró csere. Gyári basic rendszer elég gyatra, de a HK-ra is rengeteg a panasz, hiába a sok hangszóró szól az mindenfelé, ami mellette szól az egy fokkal jobb erősítő, illetve egy kis szoftveres extra állítási lehetőség, amit lehet basic esetén is ugyan kódolással de aktiválni.
Első körben lowcost kicseréltem a gyári papír membrános hangszórókat az ajtóban, 2x10-15 perc. Van specko ide gyártot coax üvegszálas membránnal, meg csipogoval, normálisabb ezerszer a gyárinál. Az ajtón belül látszik a spórolás rendesen, vélhetően ha időm engedi teszek be rezgéscsillapító fóliát is, meg picit még szivacsozok a hangszóró körül. Meg ha valamikor belefér kicserélem az erősítőt is, meg a lábtérben levő kettő hangszórót, utána már csak egy melyláda kellene hátra.
Azért nehézség nélkül sose megy az ilyen móka…
-
98bja
senior tag
Kicsit elbeszélünk egymás mellett azt érzem. Önmagában nappali menetfényt csak jó látási viszonyok között szabad használni (Ez jelenti a napos, gyengén, közepesen felhős időt, de még a borult idő sem gáz, ha amúgy világos van és nem vastag a felhőzet). Ha ilyenek a körülmények, akkor totál felesleges a hátsó lámpa, mert több száz méterről lehet látni az autót, főleg hogy nem nagy a sebességkülönbség.
HA viszont a következők legalább egyike teljesül: Köd, eső, havazás, vihar, extrém borús idő, szürkület, éjszaka, akkor viszont ígyis-úgyis kapcsolni kell a tompítottat, tehát ideális esetben nem kéne hogy problémát okozzon az autó észlelése.
Aláírom, sok az idióta aki nem képes felfogni ezeket, és éjjel is menetfénnyel megy, de ez megint más tészta... Az valószínűleg akkor sem kapcsolná a tompítottat, ha nem lenne menetfény. Sok hülye van aki például szembe megy fel az autópályára, ott sem az út a hibás, hanem az agyhalott aki nem tudja értelmezni a táblákat.
Szóval csak ezzel azt akarom mondani, hogy ha mindenki szabályosan használja a menetfényt, akkor nem szabadna hogy gondot okozzon a hátsó világítás hiánya. -
TaaT
veterán
válasz KAMELOT #63475 üzenetére
Tudnék F30-at venni, de ennyit szánok rá.
KAMELOT: "neki kell eldönteni melyik a jobb számára."
Felmerült az E82 és az E92 is mint lehetőség, de ezek úgy általában kereten felül vannak. Néha van pár kivétel, pl ez a 123d 1.5m forintért volt fent korábban. El is gondolkoztam rajta, de közben a jelenlegi hirdető lecsapott rá valszeg.Give them hell Ukraine!
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Ma amikor haza értem, hallottam egy fura hangot, a motortérből. Beálltam, felnyitottam a motorháztetőt, és a videón hallható fura hang fogadott. Ettől sokkal hangosabb volt, mire kivettem a kocsiból a telefont, lassan elcsendesedett leállítás után, majd elhallgatott. Valakinek ötlet, hogy mi a franc lehet ez? Olyasmi volt, mint amikor a mini kompresszprral fújom a kerekem XD
[link]MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kardkovacsi
senior tag
Na a BMW megint emelt árat, most az i4-et tolták meg 1M-el (a többi talán nem változott). Eddig 19.7M volt az alapár, most már 20.7M lett. Az a poén, hogy az elmúlt 2 évben 3-4x emeltek árat miközben a forint sehová se mozdult, ugyanúgy 340 és 370 között pattog. Meg ilyeneket, hogy pl. a service inclusive még amikor én vettem az autót 2018-ban akkor bele volt értve az árba, aztán 120e forint lett, aztán 240e és most már 300e.
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63489 üzenetére
Anyagköltség nagyobb árat kell emelni. 21M alapáron kinek kell ilyen?!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #63491 üzenetére
Ismerősnek az IX-t december januárra ígérték.
most úgy néz ki talán nyáron megjön (ix50).
Valszeg abból és i4-bol se tudnak eleget gyártani -
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #63491 üzenetére
Német, angol, skandináv, benelux ahol tudnak fizetni.
4-500€ átlag fizuval itt mit akar valaki?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #63489 üzenetére
Nyamvadt térkép frissítés is vicc, hogy nem fér bele az árba, x évig, mondjuk valami értelmes 5-10 évre, az embernek kalóz verziót kell letölteni, meg kódot vásárolni a telepítéshez, nekem se elérhető egy 4 éves autóhoz.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #63490 üzenetére
Nekem kéne, de már nálam is kezd kicsúszni abból a határból amit még hajlandó vagyok fizetni egy autóért. Szerencsére nem sürgős, 3,5 éves a mostani, 45e kilométer van benne csak. Legfeljebb használom még 2 évet (egyet úgyis kéne a lízing miatt) és ha leül ez a nagy roham akkor veszek újat. Addig izéljék meg
-
KAMELOT
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...