-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #63738 üzenetére
Az a szomorú, hogy már be van futva, autós újságíró:
https://www.youtube.com/watch?v=v80LS46WufwA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #63749 üzenetére
Hát. Ha Csepelről kiugrok mondjuk Káposztásmegyerre és nem akarok szívni a városon keresztül, akkor az M0-on lesz egy százas is oda-vissza
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
vedini
őstag
válasz urban racer #63741 üzenetére
Mily meglepo, csak BMW-k vannak kepen 😀
2000-res evekben oda jartam egyetemre, veszprem topikba sokat irogattam
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #63749 üzenetére
Te nem használod a kocsidat és munkába is bringával jársz. Én meg szeretek össze vissza autókázni. Így gyorsan összejön. Elugrok Tata, Tbánya utána kis Győr aztán haza.Számold ki + az autózgatás városon belül. Ki is jönnek a km-ek. Számolj egy Bp-i cruisingot úttal együtt
Múltkor volt olyan elugrottunk haverokkal Bp-re egy gyrosra, mert ahhoz volt kedvünk.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #63747 üzenetére
690 volt a lakatolás+fényezés+műanyagozás+üregvédelem+alvázvédelem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz FIREBLADE78 #63749 üzenetére
Én 300-at mentem múlt héten és el se hagytam veszprémet.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz vedini #63753 üzenetére
Azért nagyon élveztem a rangert, ha lenne európában maverick, biztos bevállalnám. Most a céges grandlandxet annyira nem szeretem, opel minőség, opel megoldásokkal.
Ugyanakkor BMW-t nem tudom elengedni, de maradok a youngtimer kategóriánál. Akármennyire is tetszenek az újak, egyszerűen nem... Még talán a 330e-t bevállaltam volna, de a tyúkeszűek nem csináltak belőle touringot, az új meg drága(de legalább észhez kaptak, hogy héé, erre van igény európában).
Veszprémbe érdemes lesz ellátogatni jövőre, megnyerte az EKF 2023 címet, most szét van durrantva a város, körgyűrű épül, meg talán emlékszel a központi koli mögött volt a régi gyermekkórház, az át lesz építve(acticity), a bútorgyárra(pályaudvar mögött) már nincs idő, az ideglenesen parkoló lesz, a Ruttner vagy milyen ház-az a ronda piros a várbörtön alatt, az is kiállítóterem lesz és lift fog felvinni a börtönhöz, A Laczkó Dezső múzeum-ami az ország legunalmasabb múzeuma, nah az az előtti tér totál átalakul, beleértve a komplett ligetet, a sarkon lesz egy kávézó, az egyetem teniszpályája alatt meg egy mélygarázs. Az uszoda tavaly ősszel talán elkészült, kívülről elég szép lett, benn még nem voltunk Nem EKF, de már elkezdték építeni európa legmodernebb állatmenhelyét. Kapott a város 5 milliárdot útfelújításra, elvileg a József Attila utca(tudod ami az I épülettel szemben megy felfele az emelkedőn és nyomokban a kátyúk aszfaltot is tartalmaznak) is benne lesz. Szóval most elviselhetetlen, tele útlezárásokkal, de gyanítom, hogy 2023ban egy fűszálat nem szabad majd megmozdítani, és lehetséges, hogy az építkezéseket is korlátozni fogják..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KAMELOT
titán
válasz urban racer #63757 üzenetére
330e van touring, még a bimmeresek is bemutatták.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz urban racer #63757 üzenetére
Pont ma néztem meg: [link]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
urban racer
senior tag
válasz KAMELOT #63758 üzenetére
Igen-igen ezért írtam, hogy rájöttek, hogy ennek azért van piaca. 17-es évjárat körül szerintem még nem volt touring csak sedan(vagy legalábbis én nem láttam), a 20-21-es meg drága nekem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
nagyúr
válasz urban racer #63760 üzenetére
18-ban jött az új G20-21, addig sajnos tényleg nem volt, csak sedan mint 3-asból, mind 5-ösből. Utóbbi is csak a ráncfelvarráskor kapott kombit és 545e verziót!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Puma K
veterán
válasz urban racer #63755 üzenetére
Itt Budapesten 1,3 milliós ajánlatot kaptam az autómra.
2 küszöb csere (a végeik pörsengetnek plusz az előző tulajnál még egy motoros elszállt és az akkor éppen a tulaj háza előtt utcán parkoló autó bal oldalának csúszott a motorja... kalap-kabát és ment tovább a motoros a küszöbön meg lett egy enyhe horpadás...), 2 hátsó sárvédőív, tankbeöntő nyílás környéke és a csomagtartó ajtó alatti csíkon picit foglalkozós részek plusz az egyik csomagtartólámpa körül rész még nem vészes, de foglalkozós.
Szóval mindezek lakatolása, fényezése, műanyagozás, üregvédelem és alvázvédelem.
Ennél az ajánlatnál az autót annyira szétszedik, hogy minden újabb rozsdának még csak a jele esetén is utána mennek.
Ez a műhely korábban töredék áron dolgozott (náluk csináltattam a Mercimet ami nagyon szép lett és minden szerelő-autóhoz értő ember dícsérte, hogy szép munkát végeztek), de igen népszerűek lettek, mert amúgy szépen dolgoznak és mindent dokumentálnak: írásban, fotókkal és videókkal.
Voltam más lakatos-fényező műhelyben ahol megvizsgálták ugyan úgy az autót kívül-belül és alulról-felülről. Adott műhelyek szerint alvázvédelem és üregvédelem nélkül durván 600-ból kihozható az egész javítás. Az alváz és az üregvédelem az persze plusz, de szerintük (2 különböző műhely) még így sem 1,3 milka.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
kardkovacsi
senior tag
válasz urban racer #63760 üzenetére
Az elsőt amikor megcsinálták akkor nem volt ennek egyáltalán piaca és eléggé ódzkodtak is tőle az emberek.Aztán szépen beindult a business, elkezdték rendesen venni őket és akkor csináltak több modellt, meg több féle kasztniba is belerakták.
Szerintem maga a BMW sem gondolta, hogy ennyire sikeres modellek lesznek az e verziók. -
negro
őstag
válasz Puma K #63742 üzenetére
En is 300 ezernel jartam ezt vegig. Kiveve vanos es vezerles. Nem volt ra szukseg. De nekem meg az ABS tomb is eredeti, ami elvileg tipus hiba E39-nel. Szerintem meg csak 2-3 evenkenti full olaj cseren mulik.
Mas: "tankbeöntő nyílás környéke és a csomagtartó ajtó alatti csíkon picit foglalkozós"
Bazz nekem is ott jott ki csipasodas, nem most, mar 1 eve csak meg leszarom. Illetve milyen veszes a tankbeonto (hogy oda, hogy nem terveztek vizelvezetot nem is ertem)
De csinalok rola kepet milyen nalam...[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
davidsone
addikt
Sziasztok!
Lehet megválnék szeretett 2000évj fekete e46 330ci mpaket autómtól...
[ Szerkesztve ]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
chess001
aktív tag
-
vedini
őstag
válasz urban racer #63757 üzenetére
akkor épp ideje, hogy ellátogassak, lehetne valami bmw találkozó
Kamelot : pont tegnap este néztem a videót, eléggé kiábrándult Max, nyilván munkába járni, kis távokat megtenni ok
aztán ebben a pillanatban egy másik videó, insane acceleration címmel [link]
workworkwork...
-
nagyúr
-
vedini
őstag
válasz Tsebacsi #63774 üzenetére
cégesbe én is szívesen bevállalnám, látnék benne fantáziát...
jah igen, autobahn blast azt helo, szoktam nézegetni a ranglistát, az első 3 sec a 100-200 fel sem tudom fogni (nah nem találom már a neten az excel táblát, 2.8 rémlett az első helyezettre)
valamelyik M5-sön is kiakadt lehet pont az 1000LE de talán jobb kormányos volt, nem is értette, hogy nem raktak fel rá kerámia féket, másik amikor a gumiabroncs csak 270-ig bírja
workworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #63754 üzenetére
Tata mióta bp? Azt írtad bpn mész 200-at egy nap. Írhatnám,hogy én is megyek napi 300-at,múltkor voltam ikeaban. De ne kavarjuk a szart,a fossal. Rohadtul irigyellek,hogy neked ez a fő profilod,hogy kocsikázz reggeltől estig és még dolgozni sem kell.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #63782 üzenetére
200 km Budapesten csúcsidőben kb. az a kategória ami azt jelenti, hogy 10 órán keresztül autóban ülsz
Egy időben Békás Ófaluból jártam be dolgozni a Száva utcába (a Határ út mellett az a nagy tévétorony). 1 óra volt az út, 21 km. Ha este mentem és mivel ismertem az összes zöldet mikor vált, hol kell odalépni neki, akkor 20-25 perc volt.
45 perccel nyugodtan lehet számolni. 40 km 1.5 óra. Kell belőle 5 ilyen kör Gyakorlatilag 8 óra.
Fogalmazzunk úgy ez enyhe költői túlzás lehetett és jó ha megy 100-at egy nap, de már az is kurva sok. -
kardkovacsi
senior tag
[link] hehe BMW iX reklám. Kicsit erőltetett de azért viccesre sikerült.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #63774 üzenetére
Én annak örülnék ha lenne egy kisebb aksi upgrade megint, meg tekernének valamit a motoron is.
Kicsit fura, hogy az új 230e (az a busz) 15-ös aksival jön és 326 lóerős és ha így marad akkor erősebb lesz mint a 3-as meg az 5-ös ugyanebben a konfigurációban.
Bár annyi, hogy az teljesen más padlólemezre épül, U széria, a villanymotor is nagyobb benne mint a mostaniakban.Mondjuk érdekes büntető autó lesz az a 230e. Beállsz a piros lámpához és jön valami kis csávó te meg az öregtata kinézetű busszal lenyomod mint a bélyeget.
-
urban racer
senior tag
válasz kardkovacsi #63763 üzenetére
Most se kellene a kutyának, ha nem lenne olcsó tankolni. Önmagában egy nyűg az egész macera a "tankolás" nehéz akkupakk, stb. A legnagyobb pozitívum, hogy nem kopik feleslegesen a motor városon belül.
Tsebacsi: köszi az infót, valahogy így sejtettem. Hülye egy koncepció volt csak sedant készíteni, holott pont az a kihaló faj. Nem akarok dobálózni számokkal, de szerintem németországban jóval több touring megy el, mint sedan. Dehát tanultak belőle, vagy látták, hogy a GTE passat mekkorát megy"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
kardkovacsi
senior tag
válasz urban racer #63787 üzenetére
Kint nem sokkal olcsóbb sokkal tankolni (120 Ft egy kWh Németországban). Szerintem nem is erről szól a dolog.
-
Puma K
veterán
-
urban racer
senior tag
válasz kardkovacsi #63789 üzenetére
Ebbe nem mennék bele... A hanyatló nyugatról megvan a vélaményem... Azt se tudják eldönteni, hogy nők vagy férfiak, nemsemlegessé teszik a nyelvet, a töltött pulyka migránsokat dolgoztat a gyárakban liberális hülyeségre hivatkozva, Greta meg azt hirdeti, hogy a saját sz... eszi, közben meg olyan kamu az egész, mint az insta-képek túlnyomó többsége. És ez az ország, ami hatalmas és erős volt 30 éve, és ahol senkinek eszében sem volt távol-keleti szemétdombokat venni, ahol mindenki német autóval járt, nah ott "roncsautó" program keretében adták le a jobbnál jobb német autót, és vették helyette a szemét y-os hondát meg kiát meg mittomén milyen mikrohullámúsütőgyártó cég sz.át.
Szumma: AH ha látná mivé lett a birodalma, forogna a sírjában."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
koanla
aktív tag
Sziasztok, N53-as motor 2C2D, 2C39, 2C3D kódok változatos elegye esetén mi lehet a jellemző probléma, valamint Bank1 vagy Bank2 katalizátor előtti szondáról van szó? Szonda vagy kábel lehet a probléma és mit érdemes megnézni - egyelőre műhely bevonása nélkül (jövő kedden megy, de ha addig sikerülne valami közelebbit megtudni, az nem lenne baj)?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz urban racer #63791 üzenetére
"Szumma: AH ha látná mivé lett a birodalma, forogna a sírjában." -forogjon csak. Nem hiszem, hogy egy olyan embert kéne referenciának venni aki közvetve 60 millió ember haláláért felelős.
-
urban racer
senior tag
válasz Puma K #63790 üzenetére
Akkor jó, mert épp mondtam volna, ha valahol kis rozsda van a csomagtérajtón, akkor újjá kell építeni. Nekem semmi-de tényleg semmi rozsda nem látszott, de a műanyagok alatt nem volt lemez. Ez van, a BMW sosem tudott touring csomagtérajtót készíteni.
Amit leírtál, az viszont kb fedezi az enyémen lévő munkát-sőt az enyém melósabb volt a csomagtérajtó miatt, plusz nagyon nincs benne, szerintem a tiéd is megállna ennyiben. Az üreg+alváz külön 70 volt.
Én a belét itthon kiszedtem és egy másik ülést raktam be, mert addig is kikárpitoztam, nyilván pár ezrest számított ez is. Amikor szólt, hogy lenne plusz munka, akkor előre egyzetetett mindenben. A javított részek alvázvédelme benne lett volna az árban, de én teli alvázat és teli üreget kértem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Shadowbull
addikt
válasz urban racer #63791 üzenetére
Láthatóan beszoptad a fideszdroid propagandát.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
urban racer
senior tag
válasz Shadowbull #63795 üzenetére
Ez elég primitív hozzászólás egy komplex témában. Nem mondom, hogy minden jó úgy, ahogy van. De az sem jó, hogy az összellenzék a saját előválasztásán esik a másik torkának. Optimális esetben kiélezett harc kéne, hogy legyen, hogy az országnak jobb legyen. Egymás flame-elése a politikusoktól meg szánalmas. A versenyhelyezet szinte kivétel nélkül a technológia/piac javára válik.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
nagyúr
válasz urban racer #63796 üzenetére
ah említése még ebben a kontextusban sem túl ésszerű, de maradjunk annyiban:
A Nyugati túlzott polkorrektség jelen vírushelyzetben, amikor mindenki még frusztráltabb, csak ront az általános helyzeten, gondolok itt akár a tengerentúli szobordöntögetésekre, esetenként tök felesleges tüntetésekre, stb.
A politikai sárdobálás az emberiséggel egyidős, ezen fennakadni lehet, csak nem érdemes, mert változni nem fog... Az egyen politikus 90%-ban nem azért lesz politikus, mert világmegváltó humanitárius és egyéb ambíciói vannak, hanem mert egy jól fizető, hatalommal járó pozíció.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
urban racer
senior tag
válasz Tsebacsi #63797 üzenetére
Akkor változna ez a helyzet, ha a versenyszférából emelnénk ki egy cégvezetőt (nem olyat aki önálló vagyont gyarapítana) és lenne miniszterelnök. De ilyen soha nem fog megtörténni
Tudnék mesélni, hogy fordított irányban milyen véleménnyel vannak a közszférából versenyszférába váltani kívánó munkavállalókkal."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #63795 üzenetére
Ebben egyetértek én is. Bár nagyon kevés ér el hozzám, azon meg csak röhögök. Kár, hogy van aki komolyan veszi.
A legjobb az volt amikor odamegy egy közpénzból fizetett riporter, visszakérdeznek neki kettőt, szólni se tud és bevágja, hogy mennyire igaza volt, mert ugye nem tudták megcáfolni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz urban racer #63798 üzenetére
Nem egy személy kell, hanem egy normális rendszer-a szomszéd gázszerelő és focistársak nem biztos, hogy a legkompetensebbek mindenben, bár az ellenzéki listát nézve, náluk még lehet ő is jobbak sajna
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...