-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
Jut eszembe a kérdés, E39 dízelnél mi a vez.lánc csere periódus?
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz urban racer #64303 üzenetére
Viccen kivul sosem mondta meg senki h cserelt volna :D
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #64278 üzenetére
Alpinanak azert sok felni valoja nem volt de igy beton biztos a letuk. En azon csodalkozok, hogy egy AC Schnitzer hogy maradt eletben eddig. Azt is csak keprol lattam meg. Szamomra viszont nagy csalodas volt es hatalmas nagy kar, hogy a Hartge lehuzta a rolot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
Tegnap átmentem magyarba. Kúton csak sima dízelt lehet kapni a többi mind lezára
Legalább ki lenne írva a kutakra, hogy csak dízel van.
Marad a 1,67€ benzin itthon!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz tasiadam #64308 üzenetére
E90-bol "slager volt" az ACS3 20d a 200 loval. Abbol akadt egy par gondolom. Meg itt is, persze nyilvan mo. -ot nem szabad mintanak venni. De naluk itt kezdodott a "gagyi" tuning. E90-E60-tol... bazari, izlestelen tuning csomagokat hoztak ki kulsore szerintem. Sokszor csak egy "chipptuning oszt kesz". Ezert lep meg a megletuk plane egy Hartge arnyekaban...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #64310 üzenetére
En meg 570-ert Shell 100-ast 2 napja de ha akartam volna se tudok mast mert nem volt mar se sima 95 se adalekos 95 es ahogy lattam, sima diesel se volt mar... kornyekbeli maszek kutakon meg 5-10 literes max volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tasiadam
veterán
Ezek a "tuningok" itthon olyanok a BMW-nél mint a Merciknél a Brabus és a lorinser. ' matrica, vagy csak 1 jelvény, és semmi több. Nővéremnek volt Lorinser SLK-ja, ugyan az volt mint az összes többi SLK, csak lorinser felnivel. De egyől rátették, hogy az. Oké, ez olyan mint az M, AMG meg RS jelvény az autók hátulján, főleg ha dízel. (S7 kivételt képez most)
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #64305 üzenetére
es meg igy is sikerult nem csak telen sotetbe indulnom es sotetbe hazaernem
tasiadam: azert ha felmesz brabus oldalara, a konfiguratorral lehet am szorakozni G63 AMG-nel nem csak egy badge a kulonbseg, teljesen at dolgozzak a karpitot is...
a masik markarol nem olvastam (Lorinser), azt nem vagom
bmw-nek jol fog jonni, hogy an individual reszt felurbozzak alpinavalworkworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
De ez nem ingyen van. Igen, a legtöbb helyen benefit és el is várják. Szóval ez az eltörlősdi azért nem fog működni mert verseny van az munkáltatók között az emberekért. Amúgy egyrészt van rá adó, cégautóadó (11 vagy 22e forint lóerőtől függően) illetve sok helyen kiválthatod azaz lóvét kapsz érte. Pl. amikor a Morgan Stanleyben dolgoztam ott egy szint fölött járt, 2015 környékén volt, hogy 250e bruttó vagy egy max 8.5M-es autó (akkor még egy Octavia RS is belefért) 50e benzinnel vagy egyel feljebbi vezetőknél 350e bruttó vagy 12.5M-es autó.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #64316 üzenetére
Elvárni lehet, de ha kemény extra kiadás lesz a cégeknek, más lesz a hozzáállás. Új autó árak az egekbe lesznek, hamarosan jobban mint most, az üzemanyag is… fura lenne ha nem változna a helyzet, benefit vagy se.
Ominozus említett ismerős, tegnap pl 500+ km-t tett a cégesbe mert elmentek egy 1,5-2 órás túrára mert belefér a keretbe, értem, hogy le lehet írni, cégként egy részét, de azért ilyen buta kiadások tömkelege miatt vagyunk ott, hogy a termék/szolgáltatás az egekben van.
Én meg pörgök, hogy minél alacsonyabb legyen a rezsim… -
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #64316 üzenetére
Pont azert irtam az eltorlosdit, mert minden ceg ugyan abban a cipoben jar, a fleet/flotta managerek haja egnek all, inkabb a penzbeli juttatast fogjak preferalni. Nem is tudtam te is voltal MS-nel
Mas:
Rendeltem ma michelin pilot sport 3 ZP MOE r20-at, arukereso ki se dobja, nem volt oszinte a mosolyom...workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
Ahogy írtam a legtöbb helyen limit van, mekkora lízing díjat adnak havonta. Ha ezen nem változtatnak akkor az lesz, hogy ami eddig Passat volt majd most Ford Focus lesz. Amúgy pont az említett cégnél pont ez van, hogy mesélik többen eddig rendelhetett egy közepes Arteont most meg Ford Focust kapna érte.
Eltörölni nem fogják, legfeljebb mindenki lép egyet lefelé a skálán. -
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64318 üzenetére
Ja, 4,5 évig. Elég is volt főleg, hogy akkoriban voltam ott amikor felrobbantak a fizetések a szakmában, nekem meg nem akartak egy fillért se emelni (meg másnak sem). Aztán amikor egy medior ember 20%-al többet keresett mint én akkor már kicsit morcos voltam és leléptem.
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #64322 üzenetére
A pénz, amit az MS ad, nem tudja számomra ellensúlyozni a szabadidőt. Bárkit hallottam, hogy "de jó" munkahely, csak a pénzt tudták felhozni előnyként. Inkább kisebb cég, kisebb fizu, de imádjam. Mondjuk ezt mondom húgy, hogy junior DevOps-os vagyok, és csak 3. éve dolgozom IT-ban. De ugyan olyan mint az ITSH. Kerülni messziről.
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #64323 üzenetére
Azért vannak mások is. Nincsenek hülyék, vagyis amikor én voltam ott (2013-2017) magas volt a belépési szint, szakmailag. Ez sokszor egy fontos dolog, főleg ha nem akarsz balfaszokkal hadakozni a munkahelyeden, mert nem értik meg X és Y megoldás között mi különbség és miért használjuk egyiket vagy másikat. Sőt olyan is volt aki konkrétan megmondta nem is akarja tudni (nyilván máshol). Nincsenek szociálisan defektes, személyiségzavaros emberek. Ezeket elég jól kiszűri a HR. Ha egyszer életedben dolgoztál együtt valami nárcisztikus idiótával értékelni fogod. Jól meg van szervezve a munka, nincs az ami jellemző sok magyar cégnél, hogy akkor vedd már magadra az X-edik kalapot és azzal baszkódj már egy kicsit te meg ettől idegbajt kapsz. Láthatóan aköré épül minden, hogy te jól és gyorsan sok produktumot tegyél le az asztalra.
-
kardkovacsi
senior tag
-
FIREBLADE78
addikt
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #64327 üzenetére
Röviden tömören: Amcsi befektetési bank amely szoftvereinek fejlesztését csinálják itt BP-n. Nem ekresnek túl rosszul
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64329 üzenetére
Kell egy kis eröltetés a gyártóknak, hogy ne mindent akarjanak 1 helyen csinálni. Amikor jött a Covid, mindenki menekülni akart kínából, hogy majd mindenhol is gyárt, ne legyen ugyan olyan probléma. Most pedig 1 ukrán gyárt leállt, itt meg teljesen lehal a gyártás? Oké, eléggé egyedi ok miatt, de ennyi erővel egy tűz is elég lenne oda és megint meg vannak lőve háborútól függetlenül.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz urban racer #64332 üzenetére
Sajnos van. Remélem mihamarabb véget ér már. Elmebeteget, meg el kéne onnan takarítani. Igazán valakik megléphetnék!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
Amúgy nem is csak a gyártási nehézségek fognak betenni a piacnak hanem a lízing díjak emelkedése is, az egész világon. Pont most kalkuláltam egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező lízinget mint amilyen az enyém volt. 3.5 éve nettó 10M-re 4M beugróval és 48 hónappal nettó 111e forintos törlesztő jött ki. Most ugyanez, 126e.
-
nagyúr
Srácok, közeleg az első éves szervizem ideje (május elején), tavaly még élt az autóra a service inclusive, de idén már saját zsebből megy.
Tudja valaki, hogy miket kell/érdemes ilyenkor cserélni egy 2017-es 530e-n?
Fogok írni árajánlatért a Budapest Motorsnak és a Wallisnak is, meg persze felkeresem Ezredest is, de szeretnék valamennyire képben lenni.
Mivel május végén mennék egy hosszú etapra vele (2500km 10 nap alatt) mindenképp előtte akarom letudni, hogy friss olaj és szűrők legyenek benne.Hiába ír 2 évet a könyv, én jobb szeretem 1 év / 20k után ledobni.
Plusz szeptemberre ír fékfolyadékot (azt nem tudom hogy csere vagy ellenőrzés).Köszi szépen!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #64339 üzenetére
Nem 5 év a service inclusive? Az elvileg a gyártástól számít, szóval még bele kéne férnie. Olaj csere az nem, mert az 5 éves korban nem játszik de pl. a fékfolyadék az elvileg igen, mert azt két évente kell cserélni kivéve az elsőt mert akkor három. Ezt tuti direkt csinálták így, hogy évente szervizbe kelljen hordani az autót
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #64340 üzenetére
Igazad van tényleg 5 év. Kérdés hogy tök mind1 mikor viszem megcsinálják vagy pedig az autó határozza meg mikor kell?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
windlord
őstag
válasz kardkovacsi #64340 üzenetére
Ha 2017.02 havi, akkor mar elment az 5 ev.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64346 üzenetére
Azt se kaptak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64348 üzenetére
De rendszám meg volt adva. Az egyiknél már voltam párszor, Wallisnál még nem, de ők jobbak lennének csupán azért, mert közelebb vannak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest