-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Én végül ezért vettem az egyest, mert vagy 100 kg-val könnyebb, mint a hármas. Ok a hármasból meg van erősebb, de a pénztárca azt mondta: nem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
windlord
őstag
LCI 3as -nál, amely már 2012 -es N47 - tehát N47D20C -, olvasgatom, hogy módosítottak a vezérműlánc és hozzá tartozó alkatrészeken. Tartósabb.
Ez igaz?
Honnan tudom, hogy csere érett?
Km -ben ökölszabály?
Vagy csörög? -
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #62253 üzenetére
most nem értek valamit.
200nál cserélted, de még lett volna benne km.
Akkor én cseréljem 100-150kkm -nél?Azért itt van most szórás rendesen
-
cOxeR
Ármester
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gergőke88 #62256 üzenetére
Én nem kedvelem annyira mivel gyengébb jóval mint egy 30i és érezni,hogy csak 2,5L a motor nem 3L-es. Ez nyomatékban / teljesítményben is egyértelműen jelentkezik, a 25i-nek a hengerfejében lévő olajjáratok kicsik így tud csattogni a hidrotőke meleg állapotban problémát nem igazán okoz. ( cOxeR szerintem szívó nem M-es BMW motorok közül az N52B30 a legjobb és az egyik legmegbízhatóbb is. Én sokkal jobban kedvelem mint az M54B30-at ) Fogyasztás szempontjából átlagban a 25i-30i között ~1L van ami szerintem elhanyagolható ahhoz képest,hogy a 30i nagyobb élvezett nyújt. Ha mindenképpen szívó hengeres benzinest keresel én a 30i-t javasolnám. Persze foglalkozunk állapotfelméréssel.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Puma K
veterán
válasz H.Ezredes #62260 üzenetére
Az N52B30 bele menne egy E39-be?
Közben ezt találtam:
I have installed a 3.0 into a 525i. I used the existing intake manifold, exhaust manifold, etc and it worked just fine. If you want to use the 3.0 accessories, you will have to buy a lot of extra parts like airbox, maf, engine computer, and align the DME to the key so it will start.
Here is a list of what can be done without a problem to the e391999-2000 323i e46 to 2001-2003 525i
2001-2005 325i e46 to 2001-2003 525i
1998-2001 Z3 2.3i e36/7 to 2001-2003 525i
2004-2005 525i to 2001-2003 525i
1999-2000 328i e46 to 1999-2000 528i
1996-1998 328i e36 to 1997-1998 528i
2001-2005 330i e46 to 2001-2003 530i
1999-2006 X5 e53 3.0i to 2001-2003 530i
2001-2002 Z3 e36/7 3.0i to 2001-2003 530i
2004-2005 530i e60 to 2001-2003 530i
2000-2003 X5 e53 4.4i to 1999-2003 540i
1999-2001 740i e38 to 1999-2003 540iYou can upgrade your engine, but you cannot easily go from single VANOS to dual VANOS, you have to stay with what you have. If you have a 2001 525i, you can upgrade to a 3.0, but you have to use all of your existing 2.5 accessories if you do not want to go with the hassle of getting your DME aligned to your key.
If you have a 528i, you cannot really upgrade unless you swap over the wiring, engine computer, transmission, transmission computer, and get the electronics aligned to your car. It is doable, but not really worth it.
Forrás: [link]
Hmm.. meg vagyok áldva az M54B22-vel
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene, haver E87 típusú M47 motorkodó autójának vannak problémái.
1. Intercooler két oldalán ereszti szépen az olajat, mester ajánlata, hogy cseréli a O gyűrűket, meg elmossa az IC-t, ez általában segít rajta, ha nem, akkor csere. Állítólag az összes ilyen, mert marad olaj az IC-ben, mivel az évek alatt nőtt a kartelgáza a motornak, ráadásul itt fél éve volt turbócsere, aki cserélt rajta turbót, az biztos nem takarította ki az IC-t.
2. Hűtőközegek mögött van egy hidraulikacső, mester szerint ez a szervócső. Ez is típusbetegsége, eltakarítja meg valami tömítőgyűrűt cserél rajta, egy darabig jó lesz. Bontott nem létezik hozzá, gyári új meg horror. Kérdeztem, hogy nincs belőle utángyártott, hogy nincs. Honda Accord esetében volt emlegetve fórumon, hogy valami cég ráállt a szervócső gyártására, nem hiszem el, hogy nincs ilyen csak BMW-be.Fent említett dolgokat tényleg így szokták orvosolni?
-
szimi57
őstag
válasz grizlisandor #62262 üzenetére
Egy szakembernél ezek a megoldások természetesek, persze nem mindegy az "o" gyűrű minősége. Aki nem ért hozzá az pedig lecseréli a kocsit egy újra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Több mint másfél évvel ezelőtt csináltunk rajta vezérlés cserét és egyéb karbantartásokat mint hűtőkazetta takarítás , szívósor takarítás , Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás , EGR szoftveres kiírás stb stb. Azóta elment több mint 26E Km-t hiba nélkül de most úgy döntött ,hogy csináljuk meg a csapágyak cseréjét is amit az előző körben nem akart. Az EGR szoftveres kiírása után látszik,hogy sehol nem keletkezik koromlerakódás így ezzel többet nem is kell foglalkozni nem fog kokszosodni emiatt nem fog kigyulladni nem fog a teljesítmény csökkeni ahogy nő a lerakódás és a fogyasztás se fog nőni. A vezérlés természetesen hibátlan állapotban volt egyedül maga a szelepfedéllel volt probléma amit le is cseréltünk. Kapott új olajpumpát is ezek mellett és azt összeólt motortartó bakokat is kicseréltük. Kipufogó csonknál lévő kifújást is megszüntettük sajnos a kipufogó csonk belülről el volt repedve így kapott másik csonkot egy síkolással egybekötve.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #62264 üzenetére
"EGR szoftveres kiírása után látszik,hogy sehol nem keletkezik koromlerakódás így ezzel többet nem is kell foglalkozni "
Nem baj, majd szívják inkább be az ovisok a NOx-ot, ami az EGR kimókolása miatt ömlik kifelé. Mi bajuk lehet?
Ilyenkor azért sajnálom hogy ezeket nem tiltják ki a faszba az utakról.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
windlord
őstag
válasz Shadowbull #62265 üzenetére
Annyira természetes dolog lett a bmw tulajok közt, hogy a hirdetésbe mint extra van már kiemelve.
EGR, DPF OFF -
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #62265 üzenetére
Melyik a jobb?
Kigyullad a kocsi vagy gyerekek beszívják?
Válasz: Egyik sem!
Vegyünk benzin, lpg, cng üzemelő kocsit.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
TaaT
veterán
válasz Shadowbull #62265 üzenetére
"A kipufogó gáznak természetesen nem a teljes mennyiségét vezetjük vissza, csak a kb. a 15%-t"
Ennél mondjuk szerintem nagyobb baj hogy a hazai autó állomány egy nem kicsi részének a motorikus állapota kritikán aluli. Ezekhez képest a kiiktatott EGR szelepes autók szerintem nem sok vizet zavarnak.Give them hell Ukraine!
-
Puma K
veterán
Kiégtem: [link]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Puma K #62269 üzenetére
Miért baj,ha olcsó téli kotont szeretne venni? Mi is olyat akarunk majd a szuszkára. Hetente egyszer,ha használjuk. Plusz 1,5 millás kocsiról beszélünk. De ha már ez a téma. Inkább egy legolcsóbb téli,mint egy prémium 4szízön ? Jah,nálunk nincs hó (sajnos )
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
-
chess001
aktív tag
Megjöttek az első magyar M240i cikkek, kiderült, hogy kilóra nem rossz, 1800 kg 18 misi... Erősebb, nagyobb, mint az E46 M3 és összkerekes.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
vedini
őstag
válasz chess001 #62279 üzenetére
Lehet en vagyok maradi, valahogy a hatulja nem jon be, eleje sem lett nagyon karakteres, a mutatok nyilvan jok
fo a biztonsag, lecsereltettem a gumikat, talaltam nagyon jo arba uj felnit/gumit...
Egyszelesre valtottam, -1 coll a nyarihoz kepest. Ti is egyszeles telit hasznaltok?
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #62278 üzenetére
Semmi gond! Egyben igazad is van. 2 év után a műszakin átment, így a következő 2 év rendben volt. Az közben xaródott el jobban. Így már nem tudtam átvinni a műszakin. Ezért végzett a bontóban.
1. Jelenlegi kocsim 2021.05. friss műszakival.
2. A következő nagy kocsim is tip top lesz. Nézegetem őketV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62280 üzenetére
Eloben jobb mint a kepeken, de ez kabe minden BMWre igaz, kiveve az elso X3-ra
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chris0321
addikt
válasz vedini #62281 üzenetére
Nekem a nyári kétszéles, a téli egy. Jobb szerintem a külön felni, mert kevesebbet kell szerelni a gumit, így kevesebb a sérülési esély. Eddig nem volt problémám a téli gumival (Continental), plusz kicsit tömlősebb is így valamivel jobban csillapít remélhetőleg ami mivel télen megszaporodnak felénk a kátyúk szerintem nem rossz dolog.
-
BossBoss
őstag
válasz Shadowbull #62284 üzenetére
Haha, én pont most cserélek egy E92-t egy E83-ra. Igaz LCI és M-es. Éles váltás, de ezt dobta a gép!
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62284 üzenetére
Azért a facelift előtti E65-tel szerintem elég szoros lenne a szépségverseny.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #62284 üzenetére
Tesztekben is ezt mondják. Nah az a x3,
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62295 üzenetére
Meg egy turbót a csonkra...
Vagy a belsejét átfűzi 3.0-ra.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
vedini
őstag
válasz Chris0321 #62285 üzenetére
Nah szuper en is igy gondolkodtam, beszeltem par gumissal azt mondtak azert is jobb az egy szeles mert lehet cserelgetni elso hatso kereket, meg az aquaplaning jobb keskenyebb hatso gumikkal, a 20-as nagy lett volna telre, lett 19-es es nem kell cserelgetni, nem serul
Pirelli sottozero lett a gumi, viszont az egyik nyari felnivel meg a gumis se tudta mi tortenhetett, csinalok majd kepet, a felni belseje ossze-vissza van kalapalvaworkworkwork...
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62297 üzenetére
Igen, persze papíron.
Ha nem lett volna ilyen motorom bemérve, akkor sem hinnék benne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- iOS alkalmazások
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- No Rest for the Wicked
- További aktív témák...