-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Hagyjuk a fos gyári utasításokat. Tényleg komolyan gondolja bárki,hogy jót tesz az autónak ,hogy elmegy ~30E Km-t olajcserék között levegőszűrőt is elég ~60E Km után cserélni ( sőt E60 -nál 3 olajcserénként ~90E !!!!!!!!!!!!!!!!! ) ???????? Aki ezt elhiszi azzal komoly bajok vannak.... Gyári utasítás szerint nem kell a váltóban sem olajat se cserélni se osztóműbe se differenciálműben.... ( BMW szerint liftetime az olaj a ZF szerint AKI GYÁRTJA AVÁLTÓT meg világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le vagy km-től függetlenül 8 év ) Gyári utasítás szerint vezérlést se kell cserélni a csapágyakat se..... Arra sincs előírás,hogy X km után takarítsd a szívósort / hengerfej szívócsatornát akkor igazából nem is kell nem ???? Lehetne még sorolni a gyártónak a f@szságait csak van-e értelme ???????
Ezek a csodás karbantartási előírások nem azt szolgálják,hogy hosszútávon jó legyen az autó persze nekik nem is érdekük... Vagy jönnek a rángató osztóművel az autók lecseréljük az olajat és megszűnik a probléma.... Kíváncsi lennék ha nálad ilyen lenne és mondanák áhh gyárilag nem kell olajat cserélni benne rángat akkor csere fizess 1,5M Ft-ot és jó lesz.... Akkor egyből nem tetszene a gyári előírás Csak addig tetszik amíg nem kell költeni rá.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz hhenry #62496 üzenetére
Nemrég írtam róla az autós topikban. Ezt annyival egészíteném ki, h ebben az időszakban jelentősen lecsökkent az elektromos hatótáv (a fűtés miatt). Így már eléggé kompromisszumos azért.
-
szimi57
őstag
Jó hír, hogy a BMW, stb. motorok nyűgjei eltűnjenek. [link]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz szimi57 #62505 üzenetére
Ez mind rendben is van, de a gond itt a következő!
1. Adják magas áron, így kevesebbet fognak venni (jelenleg most sem rózsás az EV autók ára)
2. Adják alacsonyabb áron, de így az 1 autón lévő haszon kisebb lesz.Melyiket vállalják be? Fejlesztésekbe nyomott milliárdokat valahol viszont kell látni.
Egy átlagpolgár 5-15.000eu között szeretne vásárolni kocsit. Mivel ilyen új nincs, így marad a használt piac.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
-
vedini
őstag
Ime egy uj statisztika, gondolom pont annyira megbizhato mint maga a carvertical.
700.000 bevizsgalt autobol, minden harmadik M5 tekert, tobbnyire az 5-15 eves autokat tekerik, top 10-es tekert autok felet bmw modellek teszik ki[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #62510 üzenetére
BMW motorokat hány éve fejlesztik és még mindig nincsnek kész. Sőt, egyre szarabbak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
TaaT
veterán
válasz Shadowbull #62510 üzenetére
Ha annyi forintom lenne ahány ilyen hírt olvastam.
Give them hell Ukraine!
-
FIREBLADE78
addikt
Mobil és számtech piac meg elviszi majd ezt az új akksi technológia 3/4-t és várhatsz két évet a kocsira
I4 elektromos kocsikra tervezett alvázra épült? Mint az ix?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
-
TaaT
veterán
válasz bulikavagyok #62515 üzenetére
Költői túlzással éltem, de igen.
Mondjuk amennyire ráfeküdtek a témára a tudósok, akár valami használható is kisülhet belőlük egyszer majd.Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
TaaT
veterán
válasz bulikavagyok #62517 üzenetére
Én optimista vagyok (és egyidős a terminátorral), szal szerintem igen.
Give them hell Ukraine!
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62514 üzenetére
Te, személyautóknál nincs alváz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
98bja
senior tag
Sziasztok
2003 E46 325i
Check engine hirtelen felvillant menet közben. Semmi rendelleneset nem érzek. Tudom, ki kell olvasni, de esetleg okozhatja-e olyan dolog amit meg tudnék nézni rajta magamnak? 200 km-el ezelőtt volt nagyszervízben -
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #62519 üzenetére
Akkor nem tom mi a rák a neve. De érted nem?
Úgy rémlik ix3-ban van még kardánalagút. Ezekre gondoltam. Tehát nem elektromos felépítésű,hanem belső égésűre baszták rá az akksit.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
TaaT
veterán
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62521 üzenetére
Az iX3 a CLAR platformra épült, amit eredetileg úgy terveztek meg hogy lehet rá mindenféle hajtásláncot építeni, belsőégésűt, PHEV-et és elektromost is. Tehát vegyes platform.
Hogy van benne kardánalagút az kit zavar? Már azon a néhány fanatikuson kívül aki erre gerjed.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
TaaT
veterán
válasz Shadowbull #62524 üzenetére
Még az autós weboldalak is rendszeresen használják a padlólemez kifejezést erre.
Give them hell Ukraine!
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62525 üzenetére
“Hogy van benne kardánalagút az kit zavar? ” A középső utast.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62529 üzenetére
Azért mert ott volt a kardánalagút, így inkább gyalogolt a delikvens.
[ Szerkesztve ]
-
moddingR
aktív tag
Sziasztok!
95' E36 kombi M52B20. Az autó ki van kasztnizva, álvázvédelem. Klíma megcsinálva. Amit egyelőre tudok, hogy valamelyik ABS szenzor rossz.
Mire érdemes figyelni vásárláskor? INPA-val mik azok, amiket érdemes kiolvastatni?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
z1209
újonc
Sziasztok BMW tudósok! S.O.S szeretnék valami útbaigazítást az E61 udvar közepéről eltüntetésére.. 12év Volvo V70 D5 után jött pár verda, de egyik sem volt az "enyém"! Ez az 530D megadta ami hiányzott, de azt is hamarjában ami nem! Tegnapi beszerzés este leállítottam, reggel kulcs bedug és csodálkozás.. mi is történt vele az éjszaka? A jelenség olyan mint amikor a hagyományos kulcsot ACC állásba egykattanásig elfordítom: -rádió, helyzetjelző, ablakok működnek. Az ECU nem ad parancsot az indításra hiába nyomkodom a START gombot, a műszerfal aljó része ahol a napszámláló és az összes megtett út lenne az is sötét marad. Távirányítóra továbbra is nyit- zár. P állásból nem engedi kivenni a váltót, a kormányzár retesz is zárva marad. Az éjszaka volt eső ez meg panorámatetős... hallottam rémhíreket a beázásokról. Minden tipp, hibakeresési tanács nagyon jól esne! A "német tank" az udvar közepén áll és nagyon útban van! Előre is köszönöm! Üdv. Z
-
z1209
újonc
válasz CharlieDrop #62536 üzenetére
Azt nem... az i drive sem, de a diaggal (autocom) se derült fény semmire.
-
KAMELOT
titán
Ajajajaj.... [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #62529 üzenetére
I3-ba nincs, még is csak 4 személyes. Mondjuk pakolás szempontból sokszor jött már jól.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #62525 üzenetére
Ok,de engem az i4 érdekel és van hátránya? Mármint a clarnak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62542 üzenetére
Semmilyen hátránya sincs az i4nek egy normál G26hoz képest. Nincs benne kisebb hely, ugyanakkora a csomagtere, stb. De próbáld ki, úgyis mindenkinek magának kell eldönteni hogy neki mi lényeges.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #62540 üzenetére
én is néztem, nagyon morci
szívesen megnéznék egy videót valamelyik bmw vlogerrel, ahogy kivesézi turbo vs supercharger pro/contra, hirtelen rákeresve ennyit találtam, hogy a supercharger sokkal jobban reagál mint a turbó, meg nyilván hallani melyik van az autóban
gondolom macerás meg drága lehet a supercharger, mert ritkán látok ilyet...
workworkwork...
-
negro
őstag
válasz vedini #62544 üzenetére
Ezt lattam en is. Elvileg konyebb feltenni pedig. Plug n play es vissza alakithato, a turbos az macera.
Pl. G power de mas is anno mar M52/54-hez is kinalt chargert de ugy megterverzve az el fer, nem kell faragni semmit hozza sehol. Gorgok, hosszbordas szij, stb minden egyben ami kell... suhancabb korban neztem ezeket de mai aron 5-6e euro kicsit sok mindosszesen ~60-70 loert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Puma K
veterán
Nem tudom volt-e már:
Belerokkannak az autógyártók az elektromos autós költségekbe - link
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #62545 üzenetére
A szigetszentmiklósi érint, az jó lenne. Nem sok, de most is tegyük mellé, 150-180km-t elmegyek egy töltéssel, az esetek többségében bőven elég mindenre is egy napra, havonta egyszer kell töltenem útközben. Nem kell minden ev-tulajnak állandóan tölteni…
Illetve ha valaki akar, az tud otthon is kiépíteni töltőt, akár 50kw dc-t is tudnék upgradelni én spec itthonra. (persze a töltő ára miatt nem éri meg, villany ellátás simán lehetne 3x80A)