-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz Andras6800 #62210 üzenetére
Sziasztok,
találkozott már valaki hasnolóval? Esetleg ötlet villamos szerelő kontakt kapcsán aki tudna segíteni?
Köszönöm!
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
negro
őstag
válasz chess001 #62299 üzenetére
Nyilvan hozzairt vezerles is kell, ha csak ugy kicserelik az nem tobb 15-20 lotol. Neten nem1 ilyen video van. De jol osszerakva ilyen 220 lovakat szokott hozni a 28i. De engem azert nem is erdekelt ez a tuning mert nyomatekbol meg veszit az ember egy kevest az atalakitas utan.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nagyúr
válasz Chris0321 #62305 üzenetére
Jobb, mert kisebb felületen oszlik el az autó súlya, ettől jobban tapad. De ez szinte csak határhelyzetben és kellő mennyiségű hó esetén jöhet szóba.
Ugyanakkora téli gumit vettem, mint nyárit (18-ast).[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FIREBLADE78
addikt
Lassan hó turizmus lesz nálunk is. Mi déliek évi 1-2 centinél többet nem látunk. Kondiban beszélte az egyik nő,hogy szállást foglaltak a hegyekbe,had lássak a gyerekek egy kis havat
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #62307 üzenetére
2014 óta nem voltam síelni, Asszony nem hópárti, síelni sem tud, nekem meg zsizseg a mindenem egy jó csúszásért.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
d@minator
addikt
Sziasztok! Az autóm hosszabb állás után 20-24 óra három hengerrel indul ( de pl. csak 8 óra után állás után után indul mind a négy).
- Pár perc melegedés után leállítom újraindítom megy mind a négy.
- Ha indutás után után azonnal leállítom-indítom megy mind a négy.
- Négyes henger misfire, gyújtó trafó csere nem segített.
- Alapjárat sem az igazi 4 hengernél nagyon picit ingadozik.Ismerős valakinek ez a hiba? Szerelők alig érnek rá... Kiindulásnak Felcserélünk két injektort jó ötlet?
E90 LCi benzin 2010 145000Km. -
cOxeR
Ármester
Ma picit megmozgattam a vasat, idén már nem nagyon lesz ilyen idő, ahogy nézem.
Egy kis Zirc környéki gurulás, van pár felújított szakasz ami most készült el - még nincs felfestve se, azért ott jól esett kicsit meghajtani.
Elszoktam kicsit ettől az extra alacsony hasmagasságtól, utolsó kép egy hegyen lévő étterem fele készült, de ki kellett tennem asszonyt, hogy ne zuzzam le az alját miközben araszoltam fel. (Papok Borozója, aki teheti ugorjon be egyszer, megéri)
Amúgy a szokásos, nagy erős autók elengednek ha látják a tempós erkezést, kis fosok meg csakazértis betartanak, itthon ez sose fog változni.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62322 üzenetére
Nem fogyaszt annyira sokat egy 550i azért, 11-12 literrel szerintem simán eljársz, ha nyomod akkor meg 15-17.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62322 üzenetére
Most tankoltam 100-ast. Bakker 1,44eu magyarban, még olcsóbb mint nálunk a sima 95-ös ami 1,51eu
Cruiser módban nem eszik az sokat.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #62329 üzenetére
A legvalószínűbb a gyújtótrafó lehet, még ha rakott is be másikat vagy felcserélte. A henger, dugó tömítettsége is esetleg határon van, annyira, hogy már egy 24 órás állás is bekavarhat. Érdekelne, hogy mi lett a megoldás. Ilyenkor a gyertyákat is kötelező megcserélni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
A 230 körüli paci 28i-ből tengelyekkel lesz. 250 körül van, ha ITB is lesz még mellé rendesen belőve vezérlővel.
Gyári belsővel, chip, leömlő, nagyszívósor 200 körül van. A 28i, nem a 25i. Az, hogy a m52b25 egy szívósorcserétől 185-190 pacis csak mese habbal, fotelhuszároknak... Majd méresd be a tied, hogy mennyi paci van benne!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62333 üzenetére
az elképzelés az ez… a valóság tuti nem, bárki bármit is mond. X-el miért nem jársz erdőbe, meg árkokon át?
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #62333 üzenetére
Mindkettő véglet, nálam pl. ez vegyes.
Csak autópályán nem, ott valahogy még ha el is döntöm, hogy nyugodt 130kmh utazás lesz, 5 perc sem kell és 200+ -
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62333 üzenetére
Tényleg....a te dízel bömbid is durrog?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz vedini #62337 üzenetére
Hülyeség az eco. Próbáltam én is. Számolja ugye,hogy mennyi km-t tud megspórolni. Városban szinte ez nulla. Semmi értelme. Lomha is tőle az autó. Comfort a legjobb megoldás. Országúton meg a sport. Azért van az autó x 100 lóerős,hogy ki legyen használva..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #62341 üzenetére
Sportba nagyon ritkán teszem. Amit kell
kiautóz a comfort is.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #62343 üzenetére
Ismerték egy csávót aki csak sport módban megy az f15 35i-vel. Kb 60 plusszos
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #62344 üzenetére
Valamiben meg kell halni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
Miért halna meg? Az nem azt jelenti,hogy 200-al megy városban.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #62341 üzenetére
az eco-t a vitorlázás miatt szeretem, szobor parktól lefelé suhan végig, a tömeg miatt még gyorsul is a verda, szeretem ahogy lomháskodik 700+Nm-rel
mint egy papa 100m gátfutásnál, 2 sonax-al, akit jól hátbevertek, jó érzés ahogy induláskor még így leszedáltan is ránt egyetsport, sport+ elég ritkán használom, csak ha van buddy autópályán, meg nyilván dsc off kereszteződésben
btw. mentem Ceglédre, meglepően jó az aszfalt burkolat, ott bejött a sportos futómű beállítás, egyébiránt futómű 99% komfortba, M7-sen is 150km-es tábla körül vannak pár centis "lágy" szint különbségek pár méter hosszan elnyúlva, megfelelő sebességnél képesek akkorát ütni 20-as felnin vese leszakad...
workworkwork...