-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Carlytoo #62199 üzenetére
Nem mindenki tud venni, hanem bico helyett tud venni és kétévent meg eldobják , mert nem akar szervízre fizetni. Vidéken mindent leépítettek, nincs rendes tömegközlekedés. Nagyobb városokban persze működhet...
De valóban a lovak is megmaradtak, lehet a kocsik is olyan sorsra jutnak majd, van aki már most is csak műtárgynak, dísznek vesz, nem használni.
Pl. Z8A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
Ez nem vita! Csak itt irasban ugy hangzik
Velemeny es a szamok azok tenyek!
Nem fejlodik semmit az elektromos auto, erosen latszanak a korlatai. Ez a 200-300 kilometer autopalya hatotav nem fog valtozni es ez is draga.
Az emberek nem azert vesznek kis fogyasztasu autot meg dizelt ami elmegy 1000 kilometert mert az kell nekik,hanem nem akarnak naponta tankolni.
Nezz meg egy lakotelepi embert aki pl majd telen a -20 fokba szivhat az utcai toltessel naponta ketnaponta.
Messze nem eletszeru es nagyon nagy kompromisszum.
Egy iranyvonal lesz, de nem tudja levaltani a normal autokat, a teherautokrol kamionokrol buszokrol ne is beszeljunk.
Csak nezd meg a topicot! Hany embernek van elektromos autoja?
Lehet sokan szeretnenek,de megse vesznek valami ok miatt!
A hasznalt piac meg erdekes lesz, a 10+ os elektromos autokkal amin nincs garancia.
Egy elso Leaf ara 90 kilometeres hatotavval is vicc -
szimi57
őstag
-
Andras6800
senior tag
Sziasztok,
különös BT problémával küzdök a 2008-as E93asommal.
Még 2 éve volt, hogy a CCC rendszer nyáron újraindulgatott (forrasztási szériahiba) de aztán ez megszűnt magától.
Egy ideje már előfordult, hogy nagy ritkán a BT kapcsolat megszakad a kocsi és a telefonom között. Ilyenkor egyszercsak elmegy a hang és megszakad a BT kapcsolat, majd 15-40 sec után újracsatlakozik.
Ez a problma az utóbbi 1 évben úgy besűrösödött, hogy már használhatatlanná vált. Szereztem egy pót MULF2-Hi-t és beszereltem, de ugyan ezt a hibaképet produkálja.
A MULF csere során nem vold semmi programozva, csak kicseréltem a modult és újrapárosítottam telóval.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
nagyúr
válasz szimi57 #62208 üzenetére
Én arra is apellálok, hogy:
- Fogy az olaj, növényi dízel nem jó, mert kajára kell majd a növény, nem úri huncutságra.
- Az áram így is nagyon kell mindenhez, ez nem változik meg. Jön a fúziós erőmű, 10-20 év és talán megérkezik, onnantól lesz egy nagy energiabumm.
- Akkutechnológia is fejlődik, bízunk benne, hogy a szilárdtest akku is hozza a pozitívumokat.
Innentől hiába lesz majd egyre drágább a benzin, mert fogy és úri huncutság lesz robbanómotoros autót tartani, jó alternatíva lesz az elektromos autó.
- Vagy még feltalálják a hidrogén könnyű előállíthatóságát és tárolását, és akkor hidrogént égető autók lesznek, nem kell lemondani a hangról: https://villanyautosok.hu/2021/05/05/hidrogent-eget-a-toyota-benzinmotorja/ [link][ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz szimi57 #62208 üzenetére
Ebbe az 50 évben benne van a kanada és orosz is? Mert ott az egész terület olaj.
Chris0321: Ja majd lesz külön világítás stb. meg töltésre villany! Sajnos ez nincs átgondolva rendesen.
Aztán majd jönnek a tüntetések a villany ára végett. Ilyet nem engedhet meg egyik ország sem.Gsx-rr: Nekem a benzines ír 900+ km teli tankal.
Otthon voltam 3 napot. 600km belé is ment a kocsiba. Pedig csak a környéken voltam.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #62192 üzenetére
Értem, de senki sem beszélt az út digitalizálásáról, konkrétan egy koordinátáról volt szó, meg a kátyú paramétereiről...
És a Tesla pont ugyanezt csinálja, ha egy adott ponton kikerülsz valamit, feltételezi hogy ott van valami...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62213 üzenetére
Majd olvasd el, ha marad benned kérdés, szívesen segítek, majd keress priviben.
https://villanyautosok.hu/2020/04/27/igy-mukodik-a-tesla-tablafelismero-rendszere/A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62216 üzenetére
Igen, nulladik és az első próba kuka, a második nekifutásra készülnek.
De azért jelzi, hogy kb. mennyire összetett a téma...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #62217 üzenetére
Hja és Musk belengette hogy megint hardver csere kell majd :)
Emlékszem amikor 2016 körül kijelentette hogy minden benne van az autóikban ami az FSDhez kell, csak pár hónap fejlesztés hiányzik, aztán kiküldik frissítésbe, és csiribú-csiribá.
Hát, mégse.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] ix teszt. Hát kéne,de max 20 misiért. Belső anyagok nem tetszenek. Minden ilyen filc szőnyeggel van borítva. Hogyan takarítod? Sehogy...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #62220 üzenetére
Itt a lényeg az, hogy széria gyártásban van tehát rendelheted a kocsidba. Szívónál ennyit tudnak kihozni ccm/lóerő. Egyszerű konstrukció, kész!
Ugye a mostani legerősebb szívó a chevrolet 5.5L 680hp, 8000rpm
Idáig a M159 motor tartotta a csúcsot 6.2L 622hp, 7400rpm aztán volt egy racing packet 644hpFIREBLADE78: 77.000 eurotól
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Topik téma [link]
Azért találni jót méghozzá M6 váltóval. Szép ez a kocsi!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #62224 üzenetére
Hol amcsiban? Azért mászkálnak az utcán 572 blokkal. Aztán ott a Ford F 7.3 motorral. Nézzél meg egy muscle car találkozót. Biztos nem tréleren mennek oda a kocsikkal.
Más: Megnéztem mit lehet kapni 20-25.000 környékén. Ford Focus 1.0 ecoboost A8----24.000eu. Atya úr isten! Kinek kell ilyen varrógép motor???V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #62221 üzenetére
Húsz milláért manapság Kiát kapni, nem BMWt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #62227 üzenetére
Céges is annyiért veszi az 520d-t m pakkal
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62231 üzenetére
Majd megyek haza, aztán próbálom ki. Képeket teszek be , ne csak ide irkáljak!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62235 üzenetére
Nem tetszik a piros szín?
Ha nő volt a tulaj, akkor biztos ezzel járt mindig!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #62234 üzenetére
Keménytetős nem jöhet szóba, meg piros belső se, meg diesel se, ez mind kizáró tényező nekem.
fireblade78
Használták, azért veszi valaki, én is tettem már bele több mint 40 ezret. Évi 12 ezer km egy 2009-es kocsi esetén, nem annyira sok, elmész évente 2-3 hosszabb útra külföldre, 2-3 ezer km/ alkalom, már is benne van 6-8 ezer.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #62238 üzenetére
Nekem az nem adja, én szeretek pl csukott tetővel leengedett ablakokkal is gurulni, teljesen más menet közben szövettetőt tapogatni az ablakból kinyúlva. Zárt állapotban is cabrio hatása van. Más praktikus dolog, keménytető sok helyet vesz el a csomagtartóból, lassabb a nyitás/zárás is. E89-ben a motor/váltó az egyetlen ami érdekelne más nem.
-
Ck.
addikt
Fura, én sose szoktam tapogatni a tetőt. Viszont keménytetős kupé/kabrióval be lehet menni Safari parkba, míg szövettetőssel nem. Jobban tűri az év 365 napján való csillaggarázsolást, nem igényel különösebb ápolást. Továbbá nyugodtan lehet gépi mosóban mosatni, míg szövet tetővel nem. (A papír nélkül foglalkoztatott bevándorlók az albán kézi autómosókban éhbérért szenvedve ugyanúgy össze fogják karcolni az agyonhasznált ronggyal, ha nem jobban. Egyébként egy jól karban tartott, újabb típusú gépi mosó nem karcol. Én spéciel utálok magamnak autót mosni és ganézni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62241 üzenetére
Asszem az Algyői úti Shellnek puha gumi keféi vannak, én arról jókat hallottam. A Makkosházi körúton levő OMV-nek új gépe, ellenben durva, műanyag keféi vannak, párszor mostam ott, nem volt különösebb bajom, de azért fenntartásokkal kezelném. Az Auchannál volt ilyen sínen végighúzós mosó, régen arról is jókat írtam, bár arra már rég voltam, nem tudom megvan-e még. A plázában és a Novában levő kézi mosókba végképp nem vinném, csak rossz tapasztalatom van. Baromi drága és trehány munka, ráadásul bejárnak a kesztyűtartóba és az ajtó zsebekbe, kérdés nélkül kihajigálnak mindent, fontos papírokat is.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Nem megyek gépibe már jó ideje, focussal oda jártam, de a tető totál matt volt mikor eladtam… meg az más értek.
Magam mosom/takarítom mindkettőt engem kikapcsol.
Ha nincs időm otthon, akkor sima kézi mosóba de akkor is magam. Így is tele van azért mosó karccal, viszont polírozásra már nincs erőm. (se gépem)
Van előnye persze a kemény tetőnek sok, pl ha pályázol kevésbé hangos.
-
negro
őstag
En is magam mosom bar otthon nem tudom. Telen a minuszban viszem csak autokozmetikaba. Mikroszalas kesztyu, szarvasbor, vodor, sampon, szilikonos vizlehuzo en is szeretem csinalni. Belso-kulos muanyag apolo, stb. Egy polc tele ezekkel.
Azert nem veletlen volt nagy dolog E46 CSL-en anno a karbon teto. Sporoltak vele 5 kilot ami nem tunik soknak de az a 5 kilo fent van a legrosszabb ponton. Nem veletlen engedte el a bmw is a CC-et. Vaszon tetovel egy e93 is sokkal agilisabb auto lett volna. De nem velelten nincs tetoablak opcio a hegyesebb M5-on se. Az jo +25 kilo, legalabb is E39-nel annyi ha jol tudom. Szerencsere nekem nincs igy meg eppen 1500 kilo alatt az auto.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
E90-nél már elengedte a BMW a sport vonalat, nagyon meghízott, megnőtt.
Azért is lett az 1M olyan ikon, mert volt hely lefele E82. A következő generációs F87 M2 mérete az E36-ra rímel, most megint nőtt az aktuális G42 kettes.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Én télen ritkán mosom, ebben a hónapban nem volt takarítás még egyikken se, mondjuk Z áll a garázsba - ha megyek vele egy kört hazafelé lemosom aztán megy rá a ponyva másnap ha teljesen megszáradt, ne porosodjon mikor nyitom csukom a garázst az elektromosnak. Focus sose volt garázsba szerencsétlen.
Télre vettem gumiszőnyegeket I3-ba, remélem kellően véd majd.
Fontos a súly nagyon, de azért a merevség miatt meg kell a tető nagyon, nekem is ha lenne feles keretem vennék még merevítőket a Z-be, egy alsó háromszög meg egy hátsó csomagtérbe lenne jó, de több kardinálisabb dolog van előtte.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #62245 üzenetére
Na igen. Nagyon szeretem is az 1M-ünk. Jó a súlya nincs 1500Kg az M2-őnk nehezebb volt de az "sima" N55 volt és a DKG miatt volt a súlytöbblet.Az M2 ment is az 1M-nek az árai meg folyamatosan mennek fel Így,hogy 50E Km alatt van meg iszonyatosan megy fel az ára..... Befektetésnek is jó . De ha az alap 1M mellé odarakod az alap M2-őt az M2 azért picit jobb gyári állapotába. ( Mivel nekünk az 1M Stage1 így ütötte a gyári M2-őt. ) Súlyba ugyan ott vannak de picit erősebb is az M2 így jobban gyorsul minimálisan. az M2C már más. Szerintem újabb modellek közül az M2C a legjobb de az új M3-M4 hiába nehéz xdrive-al kurva jól gyorsulnak és sokaknak az számít,hogy lámpától ki tudjon lőni és jobban le is lehet vinni a teljesítményt az útra és előszeretettel húzzák ezeket az autókat.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄