-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz windlord #61599 üzenetére
Mindenki nyugodjon le. Én nem akartalak megbántani. Elnézést ha úgy jött le. Inkább maradjunk annál amit kérdezett. Arról én írtam. Neked meg szerencse,hogy találtál egy kevés km-es példányt azzal tényleg kevesebb a baj.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
B47-ről mik a tapasztalatok? Most már pár éve futnak az utakon. Továbbra is láncproblémás? Ezeket is érinti ez a kigyulladós történet? Esetleg még B48-ban gondolkodok. Igaz az ritka is itthon.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #61602 üzenetére
Mennyi a Km volt már hozzányúlva bármikor ? Olajszűrő házban a szelep tönkre szokott menni ha sokat áll az autó visszafolyik az olaj. Általában csere szokott lenni. De ennél a típusnál még a vezérlés műanyagjai elporladnak eltörnek és az olajteknő aljára potyognak ahol az olajpumpa felszívja ( felszívná de nem tudja mert ott a szűrő ) és az is okozhat olajnyomás problémát.
#61603
BossBossA szokásos dolgok mint az N47N-nél Szívósor takartás / hengefej szívócsatora koksztalanítás / turbó le szokott ugrani róla 150-200E Km környékén bár ez változó... Ha valaki tartja a csodálatos gyári intervallumokat akkor nem is kell csodálkozni,hogy a nyomorult légszűrő 50-60E Km-t fut.... A B47-be is kell cseréléni vezérlést de az eddigi tapasztalatok azt mutatják,hogy ~250E Km-t el lehet autózni vele. Felette nincs még akkora tapasztalat. Nem rossz motor ahogy az N47N sem az már. A B48 egy kifejezetten jó motor jó tuning alap. Ismert komoly problémája nincs. Nyilván ahogy megy a Km előjöhet olaj szivárgás trafók befecskendező ( ha sok a km ) kokszosodás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BossBoss
őstag
válasz H.Ezredes #61604 üzenetére
Köszi! Továbbra is családi kombit vadászok. Bár húzom addig amíg tudom! E92-t nehezen engedem el.
A kérdés továbbra is F31 vs F11. Hiába frissebb az előbbi, nekem valahogy mégis minőségibb az 5er. Jellemzően felszereltebbek is. Viszont asszony is vezetné, neki talán a 3er egyszerűbb. Plussz városban nem szeretném ha kínlódna.6 hengert már elengedtem lélekben. Ejj nem oly egyszerű ez. Tudom a megoldás330e/530e. De az ára!
Más márkára meg istenért sem visz rá a lélek... -
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #61606 üzenetére
Ba lesz új kocsi,akkor csak benya vagy elektromos. I4 teszt sehosem lesz már?!
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #61608 üzenetére
Az i4 egy ideig ultimate árban van. De majd kiderül…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #61609 üzenetére
Annyi,mint egy 340i. Igaz most elragadott az rs3 sedan. Hasonló árban,mint a 40i. Igaz ezek csak álmok. De teszünk ellene,hogy ne legyen az. Sokszor felvetődik bennem a kérdés. Kell ez? Kell a jó hang? Úgyis zenét hallgatsz kocsiban? Kell a 15-20 literes fogyasztás ilyen üzemanyag árak mellett? Utcán úgysem tudod kihasználni ezek erejét?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #61611 üzenetére
Pénz? Az nincs Szerencsétlen x5-öt is mennyiért vinnék el? 12? Annyi se?! Mit kapsz ezért? Golfot Brutálisan drága minden.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Plug in téma. Ha hibrid uzemmodban használod,akkor néha kapcsol ugye be a motor. Ez nem káros hosszútávon?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #61613 üzenetére
De félek igen. Plusz az 530e nem is igazán hibridezik addig, míg le nem merül az akkuja. Legalábbis én ezt tapasztaltam.
Comfortban sokkal kissebb tiprásra is beindítja a motort, Eco pro-ban sokáig kell nyomni és erősen, hogy elfogadja, hogy menni akarsz.
Ha meg lemerül, hasonlóan működik, mint egy sima hibrid, árammal indul, megy kicsit majd benya, közben visszatölt (fogyimérőn látszik).
Klasszikus hibrid mód szerintem nincs benne feltöltött akksinál, vagy én nem jöttem rá a titkára.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61613 üzenetére
Igaz I3 más, de én ezért nem akartam rex-et, nem kell a nyűg ami a benzinessel van, az elektromos mellé.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #61616 üzenetére
Azaz ilyenkor ha 100-ra lövöm be, és annyin is van, akkor ott hibridezni fog? Vagy 80-80, stb?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #61618 üzenetére
Kifogom próbálni holnap.
Kíváncsi vagyok ezt nem-e csak a Tied tudja az újabb rendszere miatt.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61610 üzenetére
Ha valaki 340i vesz ott van benzinre is és nem a liter árát fogja figyelni. Megtankolja és kész!
Ha meg kell a jó hang minek hallgatsz zenét kocsiban? Nem is tudsz figyelni a külső zajokra.
Nemhogy vennél E60 M5,ott aztán van hang!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #61608 üzenetére
Nemsokara lejar az embargo, ugyhogy megjelennek majd az elso i4 bemutatok/tesztek is. Egyszerre volt a nemzetkozi bemutatoja az iX-szel. (bar arrol sem sok magyar anyagot lattam), csak annak hamarabb jart le az embargoja.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #61620 üzenetére
Erre nem mondok semmit. Egyrészről megértem. Más részről nem
E60 M5 max ingyen kellene. Lehetne rá locsolni a hitvány váltó miatt a milliókat. Olyannak való aki díler vagy futtató és nem számít a pénz.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61622 üzenetére
Ezt nem tudtam, hogy xar a váltó. E92 V8 ???
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61625 üzenetére
M performance is elég, ha újban gondolkozol. 340i szép, tetszik nekem!
whitezoo88: Értem. Ezeket nem tudtam. Akkor ki veszi meg ezeket használtan?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Ez a hang bármennyit megér [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Na ez egy jó díl.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #61630 üzenetére
Hmmmm
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61633 üzenetére
Úgy már más az ár.
Faxa kerekeket rá és jól is néz ki. Én csak 20k tartományig nézelődik. Ennyi a lélektani határ.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #61634 üzenetére
20k juroért kapsz egy lefosott e60 v10-et. Ugorj rá
Kétségtelenül rengeteg pénz. Nehéz megkeresni,ha tisztességes munkád van. Heinz papa is megmondta. Szokjunk hozzá a magas árakhoz. Semmi sem lesz olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61635 üzenetére
100.000km környékén futott kocsit a legjobb venni. Ára is megfelelő és még jó ideig nem kell nagy szervizeket végrehajtani. Nincs szétrúgva sem.
50k€ akkor adnék egy autóért, ha marad még 100k€ a számlámon.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #61596 üzenetére
Nem volt a kommentembe semmi rossz szándék. Sokan vannak akik azt hiszik, hogy van 3 misi a zsebükben, és vesznek egy BMW-t és azt hiszik ezzel ez le is van tudva, nem számolva az esetleges javítási költségekkel. Pusztán erre akartam felhívni a figyelmét, hogy a vételáron kívül azért legyen még mihez hozzányúlni.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #61621 üzenetére
Na, ma jart le az embargo, az elso videok ki is kerultek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #61640 üzenetére
Látom a,carwow Végre.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
Egyre jobban tetszik az i4. Csomagtartó is nagy lett. Hátul is el lehet férni ( igaz mindig elöl utazok ) 4-500 km-es táv is ok. De még a 300 is ha vereted.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #61643 üzenetére
Autopalyan telen eleg lesz az 250-nek
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61643 üzenetére
Videóban is látni 99%---377km édes kevés. Akkor még jó idő van! 300km +/- számolhatod...m50 verzió 80.000€ köszi szépen. 1700€ lagunám 900km ír teli tanknál, ha vitézkedek 700km. Sajnos gyenge ezek hatótávja.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61647 üzenetére
Az a kocsi olyan mintha szalonból hoztad volna ki. Semmit nem kell rajta szervizelni. Alján 1mm rozsda sincs.
i4...Itt megint az a gond, hogy 20% meríted, tehát a hatótáv még kevesebb. Ennyi pénzért ez totál nem éri meg.
Sportkocsi, de hang nincs!
Eltelt 10 hónap és már gondok vannak a villanykocsi gyártásánál.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #61646 üzenetére
Az i4nek 80KWh netto akkukapacitasa van. Ez normal hasznalatban kabe 350-400 kilometerre eleg. Ha messzebre mesz :Vegyunk 20KWh-s fogyasztast, ami szerintem tarthato ha nem szaguldozol, es 10%ra akarsz lemerulni max, akkor mesz 360 kilometert, utana toltod 10-ol 80ra kabe fel ora alatt, es utana megint mehetsz kabe 280 kilometert, es utana fel oras toltesi etapokkal ujabb 280akat, egeszen addig amig meg nem erkezel...
A gyartasi nehezsegeknek nincs koze az EV gyartashoz, sima chiphiany.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Androidos tablet topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mazda topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző