-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
98bja
senior tag
válasz Chris0321 #61901 üzenetére
Igen, gondoltam hogy drágább valamivel a fenntartása - amivel nem is lenne baj - viszont elsősorban a megbízhatóság érdekelne, mert azt tudom hogy az M54-es motor ami az E46-ban elég jó konstrukció, 1-2 hibán kívül. Azt nem tudom hogy az E90-ben lévő 6 hengeres is van-e ilyen jó. Interneten elég vegyesek a vélemények. 2 típus van. Van aki azt mondja egy kalap szar, van aki meg azt, hogy nagyon jó.
-
Chris0321
addikt
Nekem az e90-esekkel kapcsolatban nincs semmi tapasztalatom, csak pár dolgot hallottam róla. Elvileg a rozsdásodás miatt tényleg jobb választás lehet ha nincs lehetőséged garázsban tartani az autót, a motorral kapcsolatban megkérdezném az Ezredest, neki biztos van vele valamilyen tapasztalata.
-
malacka87
senior tag
Ma melóból hazafelé kaptam egy Cruise control hibát indításkor. Műszerfal világítás, óracsoport, index, tompított, helyzetjelző nem ment. 2km után magához tért. Ez mi lehet?
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
kóóó
aktív tag
Sziasztok.
Adott egy f30 2013-as evjarat.
Baratnom vette kb fel eve egy ismerostol.
Ezelott egy honapja kb feldobott egy hibat:Azota a szerelo akihez hordom kiolvasta azt mondta, hogy anyos oldali legzsakcsatlakozo lesz a hibas.
Szetszedte osszedugta, torolte a hibat, eltelt egy het visszajott a hiba.
Azt mondta akkor csatlakozot kell cserelni, intezett egy bontott csatit, atforrasztotta, hogy mostmar jonak kell lennie, torole a hibat, eltelt egy het, most megint visszajott....Most mar azt mondta konzultaljak mar valakivel a neten akinek volt ilyen vagy van otelte hatha tud valaki tanacsot adni, mert neki fogalma sincs sajnos.
Esetleg valakinek van valami tippje merre kene keresgelni vagy mihez kezdjek, gyujtsam fel?
Csajom mar ideges, igy mar engem is idegesit,( tudjatok ahol a pina, ott a hatalom ) hogy csak hordom a szerelhoz, fizetem a javitasi dijakat, a kocsi meg csak doglodik
Elore is koszi ha valaki tud segiteni!
( Jahh es mint utolag kiderult, valoszinu torott volt az auto az anyos oldal elejen, mivel a muszerfal parna nem a gyari es a jobb dobbetet sem az mar ...)
[ Szerkesztve ]
Üdv.: kóóó!
-
negro
őstag
ovfeszito patron?
nekem e39 -nel csinalta ezt. eloszor vezeto oldali legzsak hibat dobott a gep. ki lett utve par napra ra megint jott a legzsak lampa. nem volt eleg ellenallasa a patronnak ezert be adta a legzsak hibat.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chrakatoa
tag
Sziasztok,
Adott egy 2005-ös (CCC) E60, amiben nincs AUX aktiválva. Tervben van az androidos fejegység beszerzése viszont úgy tudom hogy követelménye az aux megléte. Tudom hogy lehet programozni, ezzel kapcsolatban lenne a kérdés aki már csinált ilyet. Elég magát a funkciót beprogramozni a gyári ccc-be előtte , vagy rendesen ki is kell építeni/kábelezni az aux-ot az androidos fejegységhez. Ha ki kell építeni akkor pontosan milyen kábelekre, átalakítóra lesz szükségem?Van most az autóban fm transmitter, láttam olyan megoldást is hogy azzal kommunikál az új fejegység, ezt próbálta valaki, mert akkor nem szenvedek az aux kódolással, kiépítéssel ha nem muszáj.
Köszönöm a segítséget.
-
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #61882 üzenetére
Életemben nem találkoztam még senki mással rajtad kívül (igazából veled se ), aki ennyire foggal körömmel védi a munkáltatóját, még civilként is. Mindig, mindenre van válasz vagy kifogás.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Sziasztok!
E46 kupékat nézegetek egy ideje az alábbi kritériumok mentén: 6henger, kézi váltó, jól felszerelt utastér. Szerintetek mennek még lejjebb az E46 kupék árai vagy inkább már stagnálás vagy emelkedés várható?
Give them hell Ukraine!
-
Shadowbull
addikt
Szo sincs ilyesmirol. Egyszeruen a hazugsagokat es a tevedeseket cafolom. Vedd tarsadalmi munkaban vegzett oktatoi tevekenysegnek.
Nyilvan akik a hazugsagok es tevedesek terjeszteseben erdekeltek, azok kapaloznak, de ez mar csak egy ilyen sztori.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #61919 üzenetére
Mivel tavaly ~2 hetes varakozasi idok voltak nagyon sokan mar feltettek. Ahogy en is. Meg hat lehet volt 20 fok is 2-3 hete de 8-kor meg 1 fok, ahogy most is pl. Atlag novemberben csereltem regebben en is de mivel most hirtelen mentunk at megincsak keso oszi idobe, illetve elkerulendo a varakozasi idot, boven elfer mar a teli gumi. p zerok ilyenkor mar beton kemenyek kb mintha 20-as felnivel jarnek per 20-as gumival.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61920 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon a profithajhászás viszi a BMW-t. Nagyon mainstream lett, gyakoratilag semmi újszerűt nem látni.
Az utóbbi időkben kb. az M2 CS-s, amiben van egy kicsi sportmúlt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
válasz Gsx-rr #61880 üzenetére
Szerintem:
Hidrogénnel fognak tovább nyomulni a BMW-nél és az ehhez szükséges fejlesztések összegének egy részét most fejik az elektromos autóra vágyókról."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61923 üzenetére
Kb. semmi verseny. Se DTM, rally, F1. Talán gt3-ban van 1 bmw...
Csúnya, mert ázsiának az kell. Nehéz, mert EU-ban kell a biztonság.
A merci-vw sokkal sportosabb modellekkel van már a piacon minden szegmensben.
A toyota is rájött, hogy kell a sportmodell, mert egy háromhengeres egyterűt senki nem rak ki a falra, mégha 170 le-s mild hidrid se...
Kb. most olyan, hogy megnyerte az olimpiát a sportoló és hízik, mint egy disznó, mert semmi sport. Már tök átlagos, csak annyi, hogy van egy medál a polcon.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz chess001 #61926 üzenetére
"A merci-vw sokkal sportosabb modellekkel van már a piacon minden szegmensben.
A toyota is rájött, hogy kell a sportmodell, mert egy háromhengeres egyterűt senki nem rak ki a falra, mégha 170 le-s mild hidrid se..."Wut??? A Merci sokkal sportosabb??? És A VW??? Na jó ez kész...
A toyota meg kb. ugyan azokat hozza évről évre, a Yarisból esetleg rég volt TS, de most van. Nabumm, a GT86 meg faja kis élményautó, de egy általad is említett M2, M3, M4 bizonyos körülmények között csúnyán megveri.
Melyik toyota van még?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61926 üzenetére
Hmm, szerintem kicsit nezz utana, hosszu tavu versenyzesben rengeteg BMW van, van M2 Cup, indul a BMW a DTMben, most keszult el az M4 GT3 ami le fogja valtani az M6 GT3at, ami meg mindig versenyez, az IMSA versenyeken ott az M8 GTE, es van M4 GT4 is.
Ezen kivul nemreg jelentettek be hogy elindulnak az LMDh-ban is, 2022ben indul rajthoz az auto Daytonaban.
A csunya az relativ, es nem csak Azsia a celcsoport, hanem az USA es Europa is, mindegyik modellnel meg kell talalni egy olyan dizajnt, ami az egesz vilagon mukodik, de persze legjobban a sulyponti piacokon.
Hogy a Merci meg a VW? sokkal sportosabb modellekkel lenne jelen az erdekes felvetes, nem tudom mennyi AMG Mercit es RS Audit meg M-es BMWt vezettel mar eletedben, en joparat, es az M mindig a legbrutalisabb a harom kozul. Arrol nem is beszelve hogy gyarilag birjak a versenypalyat, a tobbiek nem nagyon.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61928 üzenetére
Egyenlőre nincs olyan S motor, ami nem megy a gyári specifikációkkal tönkre az utóbbi 3 generációnál.
Szóval van 1 új modell az M4 és annyi. Ami 1800 kg utcai változatban. Grat!
Na, akkor még az M2 van olyan szinten, mint egy astra ( kupa) vagy clio (kupa). Érted már, hogy miért ciki? Gondolom nem...
De focusból nem csinál azért rosszat a bmw:
https://player.hu/auto-motor-2/bmw-2-es-active-tourer-2021/[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61929 üzenetére
"Egyenlőre nincs olyan S motor, ami nem megy a gyári specifikációkkal tönkre az utóbbi 3 generációnál."
Valojaban az S motorok eleg robosztusak ahhoz kepest, hogy milyen szinten vannak komplexitasban es literteljesitmenyben. Az igaz hogy hasznaltan, sokadik tulajdonosnal nyugosek tudnak lenni, nade ez ilyen mufaj.
"Ami 1800 kg utcai változatban."
Valoban. Viszont a Competition 7:30-at megy a Nürburgringen, ugy ahogy kigurul a gyarbol, ket masodperccel jobbat mint egy Ferrari 458 Italia. Es akkor az AWD valtozat idejet meg nem is tudjuk.
"kkor még az M2 van olyan szinten, mint egy astra ( kupa) vagy clio (kupa). Érted már, hogy miért ciki? Gondolom nem."
Valoban nem. En azt latom hogy az M modellek eladasai evrol evre novekednek. Amikor en kezdtem 2006ban akkor evi ~22e darab ment el beloluk, es annak mindenki orult mert rekordkozeli szam volt. 2018ban meg 47e darab, tobb mint AMG es messze tobb mint RS, pedig az AMGnek joval tobb modellje van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
Hát igen, azzal fel is rakta a térképre az R modelleket a volvo, meg a mostani Polestar-t... De a mostani összkerekes, automata M4 igazi gt3 versenyautó. Ja, nem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61931 üzenetére
Na, az első számokat sikerült kiizzadni.
Az első tulajnál behalnak, de mindegy is. Mondjuk legalább nem kigyulladnak, mint a TD-k...
Milyen időket mentél grandprix pályán az m-es kocsikkal, amg, rs-ekkel is?
8 mp-vel gyorsabb a m4 completition, mint egy 2,2 tonnás SUV, az tényleg komoly eredmény.
A legkisebb porsche 7:04-nél tart.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61933 üzenetére
"Az első tulajnál behalnak, de mindegy is. "
Dehogy halnak be az elso tulajnal, ez szimplan hazugsag.
"Milyen időket mentél grandprix pályán az m-es kocsikkal, amg, rs-ekkel is?"
En semmilyeneket, az nem az en dolgom, vannak erre megfelelo szakemberek. Az biztos hogy az Mes modellek gyorsabbak es jobban birjak az igenybevetelt.
"8 mp-vel gyorsabb a m4 completition, mint egy 2,2 tonnás SUV, az tényleg komoly eredmény."
Bizony, komoly eredmeny, nem veletlenul hoztam fel a Ferrarit, csak hogy tudd hova tenni az idoeredmenyeket.
"A legkisebb porsche 7:04-nél tart."
Az nem a legkisebb, hanem a 911 GT3 RS, ami gyakorlatilag egy utcai versenyauto, vegtelenul kikonnyitve es kihegyezve. Mellesleg vagy 200e euroba kerul.
Mellesleg azert is eleg vicces ez a vita, mert eleve nem tul sok ember van a vilagon aki 8 percen belul tud menni a Nordschleifen (mondjuk en ismerek szemelyesen nehanyat) ugyhogy ezek az autok mar igy is tul erosek es tul gyorsak a kozutakra. Meg egy M2 is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61934 üzenetére
'Dehogy halnak be az elso tulajnal, ez szimplan hazugsag.'
Komoly érveid vannak! Politikai pályára készülsz?!
Nem tudom mennyire vagy képben az M-es motorokkal, de akkor légyszíves cáfold meg. Vagy hazudj tovább, az jobban megy!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Ff1ZbLL-wyA
Szóval mentél sok M-es, rs amg modellel, csak adatot nem tudsz mondani?
Azért, mert beleteszed a feneked, akkor már érzed, hogy mennyivel brutálisabb a M-es?!
Azt hiszem, inkább a helyén kezelem a mondanivalóidat...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #61935 üzenetére
"Nem tudom mennyire vagy képben az M-es motorokkal"
Elegge. 15 eve fejlesztem oket.
" akkor légyszíves cáfold meg"
Mit cafoljak meg?
"Azért, mert beleteszed a feneked, akkor már érzed, hogy mennyivel brutálisabb a M-es?! "
Miert, te nem?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #61936 üzenetére
Hja, foleg az erdekes hogy egy alig egy eves, 6000 kilometert futott, meg boven garancialis motort miert nem a BMWnel javittatnak/csereltetnek garanciaban, miert viszik inkabb a falu vegi szervizbe?
Na vajon miert?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #61938 üzenetére
csak nem loptak?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #61938 üzenetére
Mire gondolsz?
Tuning? Nyélgáz egyfolytában?
(ettől még érdekes, amiket mondanak a fiúk).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #61940 üzenetére
Nyilvan tuning, abbol is a szarabbik fajta, ha a BMW el tudta oket hajtani. Egy ugyesebb tuner ugy manipulal hogy nehez legyen az adatvedelmi szabalyok megsertese nelkul bizonyitani, igy aztan garanciaban csereltetik. A garancialis motorcserek jelentos szazaleka ilyen hatteru.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #61940 üzenetére
Attól még gáz, hogy az a szar csavar lelazul. Ők meg találtak rá megoldást.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #61945 üzenetére
Az a gáz, hogy a japók többszörösen terhelhetők voltak, a mostani csodatervezések meg öngyilkosok lesznek minimális módosítástól.
A felgyulladó öngyulladós motor is gáz, a lecsapágyasodó, csavartörő motor is. Majd villanyban biztos jobb lesz, már idén ugye megjelent az első eletromos bmw 200 paci felett is.
De ha a számok mondanak valamit:
A Tesla eddig is a legjobban fogyó elektromos autók közé tartozott Európában, de szeptemberben már abszolút értékben is megelőzött minden mást.
Ott van, hogy acél meg csiphiány-nemérdekes, mert ugye az eladás mutatja, hogy mi a legjobb!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
Én vidéken lakom, ott nincs hosszú várakozási idő a cserénél. Míg Ladám volt én cseréltem a szettet, max. elmentem centíroztatni ha szükségét éreztem. Mióta megvan a BMW, azóta egyszer gumisnál cseréltettem, amikor is majdnem belemaratták a csavart az alufelnibe, ezért azóta sógorom cseréli a gumit. Mivel a gyári emelő nem sokat ér, gondolkozom egy krokodil emelő vásárlásán, de mivel nem sűrgős még nem vettem. Nekem Continentál van a kocsin, valamelyik évben is már havazott mikor átmentem a szomszéd 15 km-re lévő városba gumit cserélni, de egyáltalán nem csúszkált a gumi pedig tartottam tőle. Én csak akkortájt szoktam cserélni a gumit mikor tartósan +7 fok környékére esik a hőmérséklet, mert nem szeretem mikor a meleg úton a téli gumi nem elég stabil.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Idén elmarad a BlizzCon
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...