-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz ddjtomyy #61447 üzenetére
Az E46 M3 az sor6os, az E90/92/93 M3 a V8-as.
Mindkettőnek emelkedik az ára vagy minimum stagnál pár éve, DE a karbantartásuk egy vagyon.
A porschék ára is fordul egyet 9m Ft körültől (legalábbis legutóbb mikor néztem), az már más tészta h vajon van-e vevő rá!Faceliftes (2013/7.hó utáni gyártások) 5GT-met 6m Ft-ért hirdetem. Külföldön 7m Ft-tól indulnak (535D), itthon is 7-7,5m Ft-ról, és nincs is nagy kínálat.
6,3m Ft-ért 0 érdeklődő volt hónapokon keresztül.
Most 6m Ft-ért van heti 1-2 (csak sokalltam az érdeklődőket, visszavittem 6,3-ra és egyből megint 0 érdeklődő lett).Szóval az egy dolog, hogy mennyiért hirdetik a kocsikat, az meg egy másik, hogy vajon el is megy-e annyiért (mert mindenki kitartja az árát, de amúgy senki nem ad értük annyit).
Erre egy jó teszt lehetne felrakni egy kamu M3 hirdetést a részedről és monitorozni h vajon mennyien hívnak telefonon miatta, mert most az 5GT alapján ársáv legalja vagyok (faceliftesek között) és látod kb nincs mozgás.
Legközelebb ha használt kocsit veszek, biztos h előtte így felmérem a piac "érdeklődését" az adott kocsi iránt, mert a másik 2 autónkat (amik jó állapotban voltak és jól felszerelve és km sem volt sok + 1. tulajosak volta) is csak ársáv 1/4-énél volt érdeklődő...Amúgy meg ha olcsó élményautót akarsz és nem vagy magas ember, akkor vegyél egy MX5-öst, ill. én ajánlom az E93-asokat (keménytetős kabrió), meg úgy mindenféle kabriót (bár én nem vagyok vászontető párti, elég csúnyák korosabb állapotban).
-
ddjtomyy
tag
Igazad van bocsánat, csak már annyi BMW modellt meg mindent néztem olvastam, hogy már összekavarodtam.
A karbantartás nem lenne gond, valahogy úgy vagyok vele, hogy miután megvan a kocsi, már nem fáj annyira kiadni a karbantartásért többet
"Erre egy jó teszt lehetne felrakni egy kamu M3 hirdetést a részedről" - Mondjuk erre nem is gondoltam, ez egy jó ötlet, bár ha megveszem tuti legalabb 7-8 évig megtartom, DE az is lehet, hogy sosem adom el, nem tudom mit hoz a jövő .Elég magas ember vagyok (1.90m), és csakis DE csakis keménytetős kocsit szeretnék.
Tomy
-
CharlieDrop
veterán
-
Newlachka
őstag
válasz KAMELOT #61430 üzenetére
mo-n vagyunk.. kit érdekel nálad mennyi? ismét a hszeket gyűjtöd.
@61445 ittikary: én 3 teli tankot tolok el egy hónapban e46 ban,zömében Mol/shell. Ritkábban OMV.
Mostanság a shell-en tankolt 95 ös használat közben nagyon erős szagú!? De tankoláskor is erősebb a benzin szag mint egy OMV-n(ott is alap benzint nézek) nekem Auchan nincs nem is próbáltam.Van 2 privát kút ami kiírás szerint német üzemanyaggal dolgozik(OIL) A nevük,de semmi nem vett még rá hogy ott tankoljak.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz ddjtomyy #61452 üzenetére
Ha befektetésként szeretnél venni egy sport autót, és BMW lenne a kiszemelt akkor egy E60 M5-öt vennék. A benne lévő V10 miatt mindig is keresni fogják, és egyre kevesebb belőle amit még nem rúgtak le. Költséges fenntartani amíg használod, de melyik M-es BMW-t, vagy akármelyik sport autót nem az?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
chess001
aktív tag
válasz ddjtomyy #61452 üzenetére
E46 sportosabb karakter az E90 már GT. Utcára mindegyik sok, pályára mindegyik kevés. E46-nél is rá kell nézni a motorra, de V8 konkrétan megeszi a csapágyat. Ezek tucatautók, nem befektetés. Egy CSL, GTS talán...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
En sem tankolnék egy 30 vagy 35D-be mezeit, csak prémiumot. Benzinesbe is csak 100-as, egy 30,40i esetén.
Z4-be is csak az OMV 100 megy, pont emelés előtt szerdán durrantottam tele, holnap meg is járatom.Ma túllendültem az 50 ezren - így már 12 ezer van benne mióta nálam van a vas. Szekszárdon viszont van ingyenes 50kw-os töltő, így mai munka üzemanyag díja is elenyésző lett.
-
CharlieDrop
veterán
18d-be is MM ment, nálam, nem is volt semmi olyan baja (injektor pl.), amit a rossz üzemanyag okozhat...
Amúgy az MKIII Mondeónál szoktam rá. Az nagyon háklis volt az üzemanyagra, benne is van a kerüld el, a Delphi injektorok miatt. Ott sem volt ilyen problémám az autóval...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #61464 üzenetére
Focus 1.4 benzin is kényes volt, egy ideig Shell ment bele de szar volt a kút, majd MOL 95-el már nem volt bajom.
Próbáltam Auchant is, de kb kettőször többet se. (pedig elvileg az se rossz) -
ddjtomyy
tag
válasz Anaren91 #61460 üzenetére
Igen én is gondoltam rá, csak hát nem tudom, annyira ronda, vagy csak én asszociálom az ilyen igazi bunkó, tapló, semmirevaló emberekhez, már bocsánat a kifejezésért, meg akinek nem inge ne vegye magára :/
Skimaster: Én is a formába szerettem bele. Kiprobálnám én szivesen csak nincs hol
[ Szerkesztve ]
Tomy
-
FIREBLADE78
addikt
Nem értem miért szidjátok az osanos üzemanyagot.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Casanova*
veterán
[link] mi a véleményetek erről a toldatról? Vagy inkább M paket?
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Chrys_
addikt
áhh mindegy
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Azt álmodtam,hogy venni akarok egy e46-ot vagy e90-et. Hm..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #61473 üzenetére
Nekem a Z3 is nagyon tetszik.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #61472 üzenetére
Múltkor ismét ültem egy E46 kabrióban.
Nyitva volt a tető és hátul benne volt a szélfogó. Így 110 km/h-nál sem éreztél semmit a menetszélből nem csapott a fülkébe és még a hang-zaj is teljesen rendben volt.
Egy élmény volt
Korában egy másik 2,8-as E46 kabrióban ültem amivel télen mentünk és hardtop volt rajta.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
negro
őstag
válasz Anaren91 #61460 üzenetére
Hmm. En magam reszerol E60 M5-bol max USA piacos, mindenkeppen LCI, 6-os manualt vennek, mert max ezeknek van erteke es fog emelkedni. Az SMG szar, lassu, tonkre megy. Nem veletlen kezdtek ra allni cegek, mar nem itt, UK, GER, h az E46 CSL -t manual -ra alakitjak vissza. Hisz a valto maga ugyan az mint a manualban. Egyszeruen az E60 nem lett olyan megbizhato es strapabiro ugy unblokk E39-hez merten, illetve maga S85 se bir annyit mint egy S62, azokbol nem ritka a (nyilvan karbantartassal) 2-300e km-ert futott bontatlan motor, vagy akar 500e merfoldes! (m5board), mig V10-bol nem igen talalsz ilyet. Ha folyamatosan locsolod a penzt ra (hatokarcsapagyak max 80ezret birnak pl. ) akkor hasznalhato. Amivel nem lenne baj nem egy 8 szepeles 4 hengeres 1.6 csak nagyon nem mind1 mennyit. Ha ra megy az ember mobile-de -re v bringatrailer-re 10-15e euro, dollar kornyeken mennek meg a viszonylag keves km-es 2006-2008-as E60 -ok, nincs ara. E39 M5-ok 2x-3x annyiba kerulnek. E92-E46 M3 viszonya detto. De mondhatnam E63-at is. Semmi aruk nincs mert "szar"
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Puma K
veterán
Helló,
az E39-ben a klímának a kifolyócsövét merre találom?
Úgy tűnik, hogy kis tisztítást igényel, mert ma klímatisztítás után nem volt semennyi víz az autó alatt... mondjuk nem nagyon klímáztam.
Talán ha két-három alkalommal kapcsoltam be az idén.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok!
E39 530D fl probléma: 4000 rpm felett (tudom-tudom) kb. 4200-nál bedadog az autó. Hideg/melegindítás hibátlan. Az alatt az erő megfelelő. Fogyasztás rendben. Üzemanyagszivattyú lehet a ludas? Hétfőn lesz diag. Köszi.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #61474 üzenetére
Z3M, na annak se esik már az ára sehova se.
-
Anaren91
senior tag
válasz Carlytoo #61481 üzenetére
Váltó átalakításnál kuplung+ kettőstömegű cserélve lett? Lehet az csúszik meg. De am EGR- is lehet ha van benne. Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Ha üzemanyag szivattyú lenne, szerintem dobna hibát, ill lemenne a kocsi limp módba.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Puma K
veterán
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #61479 üzenetére
Az ostoba Zach mar megint irt egy olyan cikket, aminek a felet sem erti.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ck.
addikt
válasz bulikavagyok #61449 üzenetére
Tudtommal az ország déli és keleti része már nem osztrák maxxmotiont kap, hanem itthon pancsoltat.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #61479 üzenetére
Ez nem a Muha Ati/családja autója volt?
-
chess001
aktív tag
-
herdsman12
őstag
Pár alkalommal simán kiléptem, de most nem tudom eltüntetni a kiegészítő infó ablakot, hiába nyomom le a kontrollert.
Ki tudja, mi a megoldás? [kép] -
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #61486 üzenetére
Teljesen mindegy ki írta a cikket, egyébként én sem kedvelem a csókát, de egyben igaza van - kigyulladnak. Nem elvétve, hanem tömegesével, és ezek szerint a visszahívásban cserélt EGR-hűtők ellenére is.
De légyszi, ne tarts minket akkora homályban, oszd meg velünk, miért gyulladnak ki a hivatalos visszahíváson átesett, cserélt EGR-hűtős példányok is. -
Anaren91
senior tag
válasz kisbago #61496 üzenetére
Ha írsz egy pontos típust (évjárat, melyik széria, milyen motor) akkor Realoemen megnézhetem neked, mi a gyárija. Ha valami utángyártott lámpa, akkor meg pasz.
Vagy megnézheted magad is [link]MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák