-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
E39 525d (pre-facelift, de 25d, szóval 99-es kell legyen)-ben lehetséges kormánycsere esetleg tempomat bekötése róla? Alapból nincs benne, viszont szeretnék, meg akár másik kormányt is. Ilyen van benne most. (forrás: ott a képen)
Ez hány indítós? És milyenre lehetne lecserélni? Kopott is eléggé, újra kéne húzni, de leeht hogy olcsóbb a csere.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #60620 üzenetére
Akkor kis tulzással majd az összes auto ami áll az utcán az eltűnik. Mert itt a belvárosban nem kevés a dízel. F astrától kezdve 550D-ig minden. Inkább mondanák hogy 5 év és az euro 3 mehet levesbe. Majd még 5 év és euro 5től kezdve. Aztán lényegében kapnak az uj autósok 10 évet, hogy lecseréljék ha le akarják. Ez a derült égből madárszarként kitiltás elég erős, főleg itt a balkánon.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Ck.
addikt
Ezredes uram,
Hátha tudsz valami tanácsot adni. Visszahívás keretén belül cserélték kollegám 2017-es F30 330e-jében az indító motort. Ennek ellenére 1-másfél évente ugyanúgy meghal az is, viszont mivel 2 év garanciát kap a csere alkatrész, így pénzébe ugyan nem kerül, de már kezd borzasztó kiszámíthatatlan és idegőrlő lenni. Már a 4. indító motor ban benne. Esetleg valami utángyártott helyettesítő darab? (Egyáltalán ki az az idióta, aki hagyományos önindítóval akarja beindítani a belsőégésű motort, a villanymotor helyett….?Idióta tervezés…) Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz tasiadam #60651 üzenetére
Hello.
Tudtommal meg lehet oldani, bár ha olyan korai széria és nem elektromos benne a gázpedál akkor kicsit bonyolultabb. Keress valakit aki megcsinálja neked és ő el fogja tudni mondani milyen kormány jó/mit kell még venned ahhoz, hogy működjön. Valamelyik face e39 csoportban biztos találsz ilyet. -
negro
őstag
válasz tasiadam #60651 üzenetére
98 kozepetol mar csak ket inditos volt emlekeim szerint. Masik kormany meg mindenkeppen kell neked hiszen csak a multikormanyrol tudod kezelni a tempomatot. De ez azert nem plug n play meg elektromos gazpedal eseten se gondolom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Skimaster
senior tag
-
Puma K
veterán
Tegnap reggel egy kabrió 335i a Soroksárin megijedt előttem... igaz a szokásos dinamikus sávok közötti váltás során törtem előre a többiek ritmusához igazodva biztonságos keretek között... ő volt a belső sávban az első és amint mögé kerültem lepadlózta és kiment a külsőbe... pedig annyira nem is félelmetes az E39 eleje
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz tasiadam #60665 üzenetére
Még szép, mivel már csak ilyen motorral gyártanak.
Tegnap néztem ezt a Chris54 új vidit. Ott aztán vannak szétrúgott bmw-k
F10 535xd...motor, osztomű kuka, sebváltó már cserélve volt meg a kardán is. Ilyen eszkábált xarokat vesznek.Fokozatosan kitiltják a öreg dízeleket [link]
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #60667 üzenetére
Azt azért megnézném majd, amikor a nyóckerben lakó Lákátos Tarzannak próbálják megmondani, hogy nem használhatja többet a lefingott dízel Astráját
Viszont kint Münchenbe ez a rendszer már rég be van vezetve, amikor kint éltem Euro 5 kellett azöld plaketthez, amivel, amivel bárhova bemehettél Münchenen belül. Havernak egy 2000 környéki E Mercije volt, gyárilag asszem Euro 3, 1500 euróért beépítettek neki egy DPF rendszert amivel már az is megkapta a zöld plakettet.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60669 üzenetére
éppen emiatt reménykedem is benne meg nem is hogy ez lesz. Konkrétan mindenki is eladná az autoját, vagy azt mondanák hogy kivétel az aki átutazik vagy itt lakik Aztán ezen kívül más ember nincs is kb. Kinézek az ablakon és látok 8 autot ebből 3 ebbe a kategóriába esik. Tegnap álltam a 4-6 vonalánál és ment pár régebbi, szerintem injektort sosem tisztított, vagy hibás légtümegmérős benzines, és éreztem ahogy karcolja a hörgőimet a kipufogófüstje. Iszonyat büdös. Ehhez képest a kormozó dízel hegyilevegő.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60673 üzenetére
Sokkal többet érnének el azzal ha azt mondanák, hogy a körúton belülre csak az mehet, aki ott lakik, vagy aktuális legmagasabb -1 az euro "értéke". Pl a belvárosi kerületekbe, erzsébetváros, az mehet be aki ott lakik, vagy rokonhoz max. (Beléptetőkapuval mondjuk az utcában). De persze boldog boldogtalan oda jár megmutatni a sportos 318i-t, mélynyomóval.
Meg a P+R hiánya is fájó. De ez megmutatkozik Békásmegyeren, ahol bejönnek a megállóig autokával, lerakják és HÉV-eznek befele.
Rengeteg módon lehetne szépíteni a várost ha a rossz levegőre panaszkodnak. Az tény, hogy itt az üllőin is pusztulat mennyi por és füst van. Tegnap töröltem le a fehér asztalt, már szürke. A metrópótló millio km-es BKV buszok persze hegyilevegőt eregetnek.
Jó az ambíció és az elképzelés, csak a megvalósítás lesz szar.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
válasz szabi325 #60662 üzenetére
A még hátulról látott ok nélküli fényorgonázások amiket leművelt és ennek a sávváltásnak a megvalósítása nekem nem ezt tükrözte. Nekem úgy tűnt, hogy nudli gyerek PNV-vel
A Batthyány-Váci úti szakaszon volt hogy újabb X5-ös is mikor meglátott hogy dinamikusan közeledek a belső sávban, akkor már-már satufékezéses megoldással, de az addig mellette haladó mögé hirtelen besorolt... totál indokolatlanul tette mindezt mert akkor már rég csak gurultam és viszonylag messze is voltam... néztem is hogy ez mit csinál...
Aztán ahogy haladtam beállt mögém, majd jött még egy másik BMW-s és hárman lendületesen autóztunk. De egy épített Audi TT ami csak úgy prüszkölt megjelent a képletben és lenyomott minket eléggé látványosan
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60677 üzenetére
Ha lenne 1m-ért elektromos seggrakéta vagy plugin hybrid, azt venne mindenki városba. Én is megtenném, hogy kimegyek a M0-son kívülre, és bejárok egy elektromossal dolgozni. Az E39 meg maradna továbbra is utazónak. Csak mivel belvároshoz közel vagyok, annyi idő eljutni tömegközzel a munkahelyem, mint a balatonra.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Dani3457
tag
Sziasztok!
Napok óta nézegetem az e46-ból leginkább 25i motorokat! Akinek esetleg van tudna írni pár szót ? Milyen a hétköznapokra stb.. tudom amatőr kérdés, de ha írna nekem olyan akinek van e46 25i motoros verdája egy kis véleményt akkor én is nyugodtabban gondolkoznék a dolgon. Ősszintén szólva fogyasztásra lennék leginkább kíváncsi, mert nem sokat megyek napközbe dízelt feleslegesnek érzem nem azért mert félek szét megy benne valami vagy bármi de úgy vagyok vele akkor legyen némi hangja. Meg hát ugye többség "hahun" 20+ téma, minden kocsira költök természetes hisz másképp nem tudnám használni, de erre is kíváncsi lennék hogy legtöbb e46 már bőven 300ekm felett van! Szóval tényleg nem akarok amatőrnek tűnni csak érdekelne aki használ hasonló motorost írna egy kis összefoglalót nekem ?
Válaszokat Köszönöm!
-
Anaren91
senior tag
válasz Dani3457 #60679 üzenetére
Nem a fogyasztás lesz a legnagyobb gondod ha BMW-t veszel
De am e46-nál legfőbb probléma a rozsda. Jól át kell nézni mielőtt megveszed, mert elég idegörlő tud lenni a rozsda elleni harc.
M54 amúgy egy elég megbízható motor, ha rendbe volt tartva.
Fogyasztás ahogy nézem, papíron kb olyan mint nekem a 35d-nek, szal egy olyan egészséges 10-11 literrel számolnék városban. Hosszabb utakon olyan 7.5-8.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz Dani3457 #60679 üzenetére
Hello.
Nekem e46 320i van, 8-9 körül fogyaszt vegyesen. A futóműve érzékeny, nekem is most lett felújítva a hátsó rész, 130-150 k anyagárral. Rozsdásodást kell nézni, mint más is írta. Az M54-es motorok hajlamosak fogyasztani az olajat, meg kell nézni füstöl-e. Érdemesebb egy extrásabbat nézni mert egyrészt kényelmesebb, másrészt könnyebben el tudod majd adni. Az én kocsimban kicsivel több mint 250 k km van óra szerint, nem a km szám a fontos hanem az autó állapota.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Dani3457 #60679 üzenetére
Ami a lényeg, hogy próbálj a felső ársávból választani a kínálat közül. Az olcsó autó hamar drága lesz. Igaz nekem E60-van, ami motorikusan rendbe van nagyon, de ilyen tingli tangli kopó alkatrészekre hamar el lehet locsolni igen sok pénzt. Ha meg a motorral van baj még hamarabb még többet. Ha nem értesz a kocsikhoz, vigyél magaddal valakit aki átnézi, lehetőleg egy hibakód olvasóval, vagy vidd el átnézetni, ha már úgy érzed, hogy "ezt megvenném". Inkább azt a pár tizest "bukd" amibe az átvizsgálás kerül, mint, hogy szopórollerre kerülj egy leharcolt példánnyal (vagy legalább ha van papír a kocsi bajairól, az már egy elég erős alku tárgyát képezi).
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Shamat
aktív tag
válasz Dani3457 #60679 üzenetére
Volt E46 328i tulaj vagyok. A fogyasztása volt a legkisebb gond. Futóművel voltak gubancok, szinte folyamatosan újítgatni kellett, illetve a hátsó futómű bekötési pontok ami komoly probléma volt, ezt mindenképpen orvosolni kell. De a rozsdára való hajlam a leggyengébb pontja ennek a generációnak szerintem...
DEAD LIKE ME
-
Anaren91
senior tag
válasz tasiadam #60686 üzenetére
Az EGR az autók rákfenéje. Enyémből ki van berhálva, mostmár kompletten hűtővel, szeleppel együtt. Ha a kocsi mögött állok, lehet egy kis szúrós szagot érezni, de igazság szerint ugyan úgy érzem amikor öcsém Audija mögött állok, amiben még a DPF és az EGR is benne van. Enyémnél valamivel erősebb, de ugyan úgy ott van öcséménél is.
Viszont amikor leszedtük a szívósort, akkor nem volt tele dzsuvával... Kormolni se kormol, nem úgy mint a csatatuningos szarulmegírt 1.9 tádéi passatok. Főleg mióta kicseréltem a légszűrőt is egy K&N sportszűrőre, már padlózásnál se nagyon tol ki, max csak egy nagyon halvány főstöt.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60688 üzenetére
Az EGR jo dolog lenne ha nem taknyolna tele a motort, pl a reszecskeszuro utan lenne visszavezetve. Oseimnek volt valami turbo baja meg turbo csove szetszakadt. Na akkor csappantyu es egr ki lett kotve. F10 25d-ben 2 evente szivosor tisztitas pedig az palyan volt hasznalva. 1.3 cdti opelben evente kellett takaritani, 2 evente cserelni.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #60690 üzenetére
Az F10 az akkor lett gaz amikor visszahivtak uj chipert. Jott a dizelbotrany es visszahivtak oket hogy kapjanak egy agresszivebb EGR profilt. Utana nagyon taknyolta.
A 1.3 cdti meg igazi varosi versenygep volt. Szoval nem csoda hogy tele lett. Utana gazos szivobenzin valtotta.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz tasiadam #60691 üzenetére
Hála istennek a Lagunat, amit vettem az benzines. Volt eladó 1.9dci, még jó hogy nem azt vettem meg. Tegnap néztem róla videót mennyi gond van azzal.
Továbbra is maradok a benzin vonalon. Kell a francnak ilyen turbós, egr stb roncsok!
70L tank 8-900km mutat mindig, azt hiszem az bőven elég! 1.29eu a OMV 100-as benzin!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Sajnos a közeledő budapesti dízel szopatás miatt mennie kell asszony E46 kompótjának. A magasabb felépítés miatt egy benzines E83-ra lőnénk. Milyen buktatók lehetnek? Nyilván 2x annyit fog enni, mint a 320td, de évi 15k futás mellett annyira nem fájdalmas.
-
Durai
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2006-os E90-em amiben még 2018-ban meghalt a jobb hátsó ablakemelő (talán még a gyári volt benne), kicseréltem egy valeo gyártmányúra, erre most kb. hónapra pontosan 3 év múlva megint elromlott. Az emelőmotor teker, annak nincs baja.
Tanácstalan vagyok, hogy a valeo volt szar vagy gyárilag rossz az ablakemelő kialakítása és készülhetek rá, hogy x évente cserés lesz. Más nem járt így? Illetve ha ti is cseréltétek már akkor milyen márkájúra?
Köszi! -
Dani3457
tag
nem vészes annyira fogyasztás.. még számomra határon belül van! Nézegettem e90 egy ár nagyjából. Megnézem mik a lehetőségek számomra. Természetes mindenképp viszem ismerős meg hibakód olvasót is!
Köszönöm a válaszokat !