-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vedini
őstag
Sziasztok!
Tegnap én is beléptem a klubba...
Az autó volt BMW szervizbe állapotfelmérésen minden rendbe volt vele. Végig ott lehetett lenni a szervízben ez kb 2 óra hossza volt, én közbe azért elmentem ebédelni. Nyilván ha nem a világ végén lett volna Ezredest kértem volna, hogy átnézze.
Szélvédőn kavicsfelverődés, ma voltam felméretni nem javítható, hétfőn jön biztosító szemlére addig agyalhatok...
Első benyomás, eltévedek a menürendszerbe, iszonyat sok beállítási lehetőség van, kell beszereznem apple car play-t, lengyel oldalra regisztráltam a verdát ott átszámítva 80.000FT-ért tudom letölteni. Kell majd téli gumi szett is...
No meg van akarat a verdában, hazafelé M5-ön megmutatta a foga fehérét és az m sport prof futómű nagyon bejön, 20-as kerekekkel sem ráz.
Reggel mélygarázsban display key-el játszottam, előre-hátra előre-hátra elszégyelltem magam mikor odajöttek kérdezgetni, komolyan mint egy kisgyerek . Előző tulaj nem használta a display key-t le totál volt merülve, meg még fólia is rajta volt.
workworkwork...
-
nagyúr
-
vedini
őstag
válasz ittakary #61404 üzenetére
köszi szépen, szerelem az tuti, asszony féltékeny
Típus: G30 M550D
bulikavagyok , több mint három hónapja keresem a megfelelőt, 40D-t akartam igazából, aztán elkeseredésemben szóbajött 40i aztán már 30D is jó lett volna, hahu-n mind törött, sok gazdazdás vagy sokat futott volt, vagy épp nem az én pénztárcámnak megfelelő. Néha olyan kamus eladókba futottam bele...
Nem szeretek tankolgatni, ha épp úgy van jól esik 700-800km-t elmenni tankolás nélkül, ezért lett diesel
KAMELOT
2017.12, 550D, 99.9e km, meg van rá service inclusive (pár km és ennek annyi is), repair inclusive 5év 200e kmfelszereltségét tekintve : ablak rolók, külső tükör elsötétítés, vonóhorog hiányzik, sztem minden egyéb benne van, szépen felszerelt, és a külseje is bravúros, nyilván kavicsfelverődés van pici elől, motorháztetőn, felni sem polcról levett, de még mindig gyönyörűnek mondanám
műszerfalon a kijelzőn még rajta a műanyag borítás
ha jól emlékszem 15.7 vagy 15.9-el lett meghirdetve, és folyamatosan ment le az ára meg még alkudtam és 13.7-ért hoztam el
éves casco, kötelező szíven ütött asszam 60 napom lesz befizetni, átírási sem kevés, szélvédőn agyalok...
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
nagyúr
válasz vedini #61403 üzenetére
Üdv Cartárs!
Nagyon szép, a színe is! És az a motor se piskóta!
Ezt a Lengyel átregisztrálós dolgot még kiagyalom én is, lehet tudni mivel jár jármű szinten? Elveszik valami? Átíródik valahol valami? Mert Carplay nagyon kéne nekem is, és nem döntöttem még el mi legyen a megoldás. Többen mondták ezt az átregisztrálást is. Kérdés ha utána visszacsinálod (lehet-e egyáltalán?) akkor benne marad-e?!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz vedini #61408 üzenetére
Akkor külön gratula, h nem egy 20d-t vettél! Én már lezártam a dízeles korszakomat, de egy ilyen teljesítményű autóért azért még megdobban a szívem.
A magyar használtatópiaccal nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak. A 10 millió pluszos kategóriában is tízből kb két-három olyan autót szoktam találni amit meg mernék venni. És meglepő módon általában nem az autók műszaki (illetve esztétikai) állapotával van a gond, hanem azzal, h tele a piac kétes előéletű autókkal. Az még hagyján, h a kétéves autónak te leszel a negyedik vagy ötödik tulajdonosa, de rengeteg olyan Magyarországon vásárolt autó van, amin még nem volt magyar rendszám, és senki nem tudja igazolni neked, h valamelyik országban befizették utána az áfát. -
vedini
őstag
válasz Tsebacsi #61412 üzenetére
őszinte leszek én ezt nagyon nem vágom, sógor erőltette ezt a lengyel regisztrációs dolgot, ő 15 éve már fan, vágja ezeket, Te egyébként otthon vagy, tényleg csak annyi hogy kifizeted a 80K HUF-ot és megy az apple car play? (nyilván sógornak alapból volt, őt ez nem érinti)
whitezo88
figyelj, átírás 250k, casco, kötelező 680k per év (eddig céges autóm volt semmi bónusz), 4 turbónál asszem ha egy bedöglik minimum párba csere, vagy felújítás, reméljük persze nem fog bekövetkeznibulikavagyok
feltétel volt a Magyarországon ütembehelyezett, 1 v 2 tulaj (lízingelt ugye ott egyből 2 tulaj van)szerk: szoknom kell hogy nem bevágom az ajtót, behúzza magától
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
Közben ránéztem az árakra. 17 körül mozognak ezek. Van miből alkudni. Kíváncsi vagyok mennyibe van ezeknek a szervizelése 100k km után. Röpködhetnek a milliók. Ezért is adhatják el sokan ilyenkor.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz vedini #61415 üzenetére
Nem vagyok benne otthon sajnos, de 1-2 helyen már érdeklődtem, hogy lehet megoldani. Ki ilyen, ki olyan árat mondott. Talán az indán/indexen lévő G30 fórumon említették a lengyel reget (meg lehet a márkaszerviz is), de én is csak érdeklődök még.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Papa-Het
aktív tag
Olyan kérdésem lenne, hogy simán csatlakozó részről felismerhető hogy 2 indítós az adott légzsák vagy 1? e39-ről lenne szó. A nagypapi kormányt M-re cserélném. 02/99-es az autó. Találtam 1-2 darabot neten ami nincs is lepusztulva, számomra kedvező áron is van, csak nem tudom eldönteni hogy 1 vagy 2 indítós mert le van szerelve a kormányoszlopról. Olvastam olyat is hogy a kettőé sárga, az egy pedig narancs színű ami a csatit illeti. Valaki, ötlet tanács?
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #61420 üzenetére
Nagyon be lehetnek ragadva ha ennyit lehetett alkudni. De ja, a turbó nagy probléma lehet többek közt. Meg hát a fék, futómű, nem 520i kategória.
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz chess001 #61416 üzenetére
koszi
Fireblade78: 9-11 ben vagyok tobbnyire, ha epp erre jarsz utkozhetunk akarom mondani osszefuthatunk 😀, igen valahol erheto, hogy kell majd rakolteni sokat, uj ara 35m korul 4 ev alatt 20m csokkent, csak remelem nem 100k utan
BeZol: ha van valakinek dragy-ja szivesen nyomok egyet "nemet" autopalyan
ittakary: valszeg napkozbe lesz, hogy utcan all, javareszt melygarazsKAMELOT:
Az eredetvizsga 20000 Ft, a törzskönyv 6000 Ft, az új forgalmi 6000 Ft, a vagyonátruházási illeték 220500 Ft.ittakary
Eleve vicces volt, ki se dobott egy biztositot se a 10/100, asszem 10/200 lett, ott 2 biztosito kozul lehetett valasztani. Nem akarok hulyeseget mondani valami 150 520 a megosztas, se atutalas, se csoportossal nem volt olcsobb. Az evi egyszeri csekkbefizetes volt a legolcsobb... dobbenet ( casco kotelezo aranya elegge el szokott terni biztositonkent nyilvan az osszeg legyen a legolcsobb) ahogy whitezo88 irta casco a huzosabb.workworkwork...
-
Chrys_
addikt
válasz vedini #61415 üzenetére
Szép gép. Mélygarázs kedvelt helye azoknak, akik kipakolják a belsejét. Legyen benne extra riasztó mindenképpen. Létezik olyan, ami a lámpák kiszerelésénél is riaszt.
Karbantartás miatt beszélj Ezredessel itt a fórumon, függetlenül a garanciától stb., biztos tud neked néhány hasznos infót adni (kezdve a váltóval 100k km után).
-
chess001
aktív tag
válasz Chrys_ #61428 üzenetére
Független műhely javítását is elfogadja (regisztrálni kell a rendeszerükbe) a BMW gariban, ha jól tudom. 200-250e km-ig olyan nagy gondja biztos nem lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz vedini #61427 üzenetére
Rengeteg pénz az!
Műszaki, eredetvizsgálat....70€
Forgalmi + rendszám...33€ vagy 66€
Kötélező biztosítás...100-150€/év kocsitól függ.chess001: 100e km vette. Ahogy írod, ha gondos a gazdája, akkor akár 300e felett sem lesz semmi baja.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
vedini
őstag
válasz Chris0321 #61432 üzenetére
Szia, CLB
3-ik szelvedos nezte meg a kavicsfelverodest, javithatatlan, utolso megprobalta feltolteni, szerinte mar javitva volt, begyantazta, lecsiszolta, talan nem fog tovabb repedni, mivel latszik , szemle buko lesz hetfon, kiveve ha nem tudok valami franko madaruruleket oda preparalni
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #61431 üzenetére
Hát persze, rengeteg SK rendszámos drága kocsi van MO-n.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
vedini
őstag
válasz Chrys_ #61428 üzenetére
Kevés lakásos újépítésű társasház mélygarázsa, bízom benne, hogy nem törik fel.
Ami meredek, és a szó szoros értelmében meredek, a -2-on a mélygarázs szint lejárót olyan meredekre csinálták meg, nem tudok úgy lemenni, hogy picit ne érjen le az orra, próbáltam srégen, lassan menni, így is úgyis leér, futómű beállításokkal nem próbálkoztam még
Pro: mikor megvettem az autót tele tankoltam V-Power-el, 330km mentem eddig, 550km még megtehető computer szerint
Kontra: néha azt érzem üléshűtés annyira nem hatásos, mintha nem is működne... ültem X6-ba ott sokkal jobban éreztem, igaz nagyobb is volt a hangja
Más: Szerintetek érdemes V-Power-t használni, behozza az árát, vagy menjek 80FT-al olcsóbb Auchan akciós diesel-ért? Vagy felváltva tankolni?
workworkwork...
-
BeZol
őstag
válasz vedini #61435 üzenetére
Csak a prémium diesel-t rakd ilyen autóba.
Tisztább is marad a motor és jobban is megy tőle.
Sosem felejtem el mikor folyamatosan tapostam neki autópályán de kivételesen normál shell üzemanyag volt a kocsiban, majd tankoltam gyorsan v-power dieselt és érzésre +50 lóerőt kaptam... (jó így utólag lehet csak visszahűlt a motor és jobban meg tudott indulni így)Én is agyaltam anno M550D-n, de kötelezően m-csomagosak és olyan brutál fekvőrendőr van itt nálunk, hogy meguntam a kabriónál már a kötelezően keresztbe gyök2vel átdöcögést...
A mélygarázsba pedig az 5GT-vel (ugye 5m hosszú) csak azért tudok ki/beparkolni, mert van hátsókerék-kormányzása, egyébként esélytelen lenne a kanyarforduló a feljáróhozCserébe legalább sportos és jól fekszik kanyarban a tied (még ha nem is olyan könnyűek ezek már).
-
nagyúr
Azért remélem az nem baj, ha az 530e csak 95-öst kap Lukoilból.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chris0321
addikt
válasz Tsebacsi #61440 üzenetére
Hello.
Mikor bejött az e10-es új benzin akkor én is elhazsnáltam egy tanknyit az e46-omba, de kb. egy hónap után már nem indult olyan szépen ezért váltottam 100-as benzinre, azóta ilyen hiba nem volt. Plusz olvasgattam, megnéztem pár videót ebben a témában és a vezess.hu videója szerint ezekbe az újabb benzinesekbe ami szintén nagynyomású mint a dízel, legalább pár tankolás után érdemes 100-ast tenni, hogy tisztítsa az esetleges szennyeződésektől a rendszert. -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #61442 üzenetére
Ájájáj
Chris0321: Akkor lehet a legközelebbi az lesz, köszönöm
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #61441 üzenetére
Neked esetleg másnak van tapasztalata a MOL vs Shell hálózatot illetően...?
Igen tudom, hogy elvileg (meg talán gyakorlatilag is...?) a MOL adja minden hazai kútnak a naftát aztán az adott kúthálózat maga önti fel az adalékaival.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ittakary
nagyúr
ez az üzemanyagtörténet kicsit ilyen vallásháborúra hasonlít - mindenki meg van győződve az igazáról, de igazából semmi mögöttes bizonyíték nincs egyik fél alátámasztására
benzines E46ba amúgy én havi 1 tank benzin tolok el, én beletöltöm a MaxxMotion 100at, plusz 2ezer forintomba kerül, de inkább erre költöm mint drogra vagy alkoholra...
hamarosan tervezem kipróbálni a Shell V Power 100at, az is hasonló áron van, sokan dícsérik még azt is, de állítólag a MaxxMotion üzemanyagokon kívül MINDEN MÁS a MOLtól származik. Maxxi állítólag Schwechatról jön közvetlenül - én csak emiatt veszem ezt.
-
ittakary
nagyúr
de gondolkoztam az Auchan benzinkút 100asán is eskü kipróbálom valamikor
-
ddjtomyy
tag
Sziasztok! Egy tanácsra/véleményre lenne szükségem.
Nagyon sokat gondolkodom egy BMW M3 E46. Szerintetek innen csak fölfelé fog menni a értékük? Csak mert az utóbbi 2-3 évben nagyon megemelkedett az áruk...
Nem használnám naponta, programozó vagyok és csak itthonról dolgozok, ha meg városba kell menni szivesen használom a tömegközlekedést/biciklit/gyaloglás,hétvégenként használnám, és valami "élmény" kocsira lenne szükségem, valami sportosra.
Azért gondoltam erre az ikonikus V8-as modellre, mivel nem csökken az értéke, és lehet 10 év múlva duplája lesz, de minden esetre úgy gondolom, hogy nem bukhatok (sokat) rajta.Ha tudtok valami más modelt vagy márkát ajánlani, szivesen meghallgatom, akkor is ha nem BMW (bár nagyon ide húz a szivem )
Előre is köszi
[ Szerkesztve ]
Tomy
-
Chris0321
addikt
válasz Tsebacsi #61443 üzenetére
Nincs mit. Ebben a videóban van róla szó, ha esetleg meg akarod nézni. Mivel nem vagyok szakember így nem tudom megállapítani mennyire igaz az amit mond, de rákeresés után nem igazán találtam olyan oldalt ami megcáfolta volna.
Puma K: Én használtam Shell 100-as benzint is az e46 320i-mbe (2.200 ccm), én személy szerint nem igazán éreztem különbséget a két benzin között bár én nem nagyon szoktam hajtani az autót és a folyasztást is nagyjából nézem. Végül is azért maradtam a MOL 100-as benzinénél mert azt a szomszéd 15 km-re lévő városban is meg tudom venni (és van Forensis kártyám amivel minimálisan olcsóbb) míg a Shell-t tudtommal csak megyeszékhelyeken árulják amiért 80 km-ert el kellett volna autóznom. A szomszéd városban is van Shell kút a tesco-nál de ott nem árulnak csak 95-öst.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- További aktív témák...