-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Papa-Het #57788 üzenetére
Röviden tömören:
Bármelyiket is veszed, tudsz orosz-rulettezni h mindig épp azt javítod rajta ami elromlik, és így használod 2. autóként x ideig, csak hát esélyesen mindenki más is így használta előtted
VAGY
Hosszabb időre tervezel és kvázi minden elöregedett, hamarosan elromló és/vagy időzített bomba alkatrészt cserélsz, akkor számolj 2m Ft tartalékkal, de utána további 150ezer km-en belül nehogy eladdMivel 2. autó és élményautó, ezért 6hengeres motor alá ne menj kérlek, megvétel előtt pedig hozzáértő szakemberrel MINDENKÉPP nézesd meg, mint pl. H.Ezredes.
Ezek után lehet a hibalistát nézegetve tudni a kiszemelt autók közötti különbséget.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Papa-Het #57788 üzenetére
Ha visszakeresel a nevemre rengeteg hozzászólást írtam ezekkel a motorokkal és karbantartásaikkal. Minden lényeges dolgot leírtam. Ha van konkrét kiszemelt annak az átvizsgálásában is tudunk segíteni. Érdemes lenne tudni mekkora összeget szánsz a vásárlásra. És lényeges lenne tudni,hogy pontosan mit szeretnél mert,hogy 20D 25i 30i 30D-t írsz úgy elég tág.... M57-en is kell vezérlést cserélni ~250E Km után mindenképpen ajánlott. Nem mind1,hogy volt karban tartva eddig illetve,hogy volt használva lehet egy 400E Km-es autó is patent állapotban és egy 200E Km-es meg lefingott állapotban. A Km nem feltétlen mérvadó inkább az állapot a lényeg. Futómű úgy gyenge pont,hogy ha benne van a Km és a kor akkor foglalkozni kell vele biztosan. CCC ritkábban ha be az E90-en E60-ba főleg PRE LCI-be jellemző. A ZF váltók nagyon jók főleg ha rendszeresen karban vannak tartva.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
-
-
Chris0321
addikt
válasz Papa-Het #57809 üzenetére
Hello.
Én is mindig BMW-t akartam venni, tavaly végre sikerült is. Igaz a régebbi e46-ból de nekem az a forma jobban is tetszik. Tudtam, hogy nem megyek évente 10.000 km-ert sem, így nem foglalkoztam a dízelekkel mivel nem tudnám kihasználni. Plusz ha már BMW akkor legyen 6 henger mivel ki tudja meddig használhatunk még benzines járműveket és ezt is kb. 10 évig meg szeretném tartani. Egy 4 hengeres dízel nem fog meg és főleg nem második autónak, azt elsőnek veszi az ember, hogy azzal közlekedjen a hétköznapokban és a hétvégén pedig elővegye a benzinest amivel lehet csapatni valamennyire. Plusz a dízelnél a hangján kívül ott a több hibalehetőség is, pl. a turbó ami nem olcsó mulatság.
Én a helyedben elmennék megnéznék egy 4 hengeres dízelt és egy 6 hengeres benzinest is és eldönteném melyik tetszik jobban.És B.U.É.K. mindenkinek.
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz Papa-Het #58428 üzenetére
A heteseket sokkal kisebb példányszámban gyártották, mint egy ötöst vagy egy hármást. És e mellé még sokkal bonyolultabbak műszakilag. Sokkal kevesebb az elérhető alkatrész (főleg utángyártottban). Hogy mondjak egy egyszerű példát, kellene mondjuk egy hátsó kipufogódob. Utángyártott nincs, még egy ilyen eléggé alap kopó alkatrész sincs. Mert nem éri meg az utángyártóknak ráállni a kis darabszám miatt.
-
Papa-Het
aktív tag
válasz Papa-Het #58424 üzenetére
Felkészül: '97-es 735i :-) Nincs vanos, egyik ajtó szerintem a gumi alatt csipás lehet (a többi okénak tűnik a lilához képest), illetve a küszöb szerintem már volt javítva. Szelepfedél alatt van pici könnyezés, illetve a szervo tartály körül. Váltóra írta hogy R-ből D-be néha ránt egy picit. Nem tudom volt-e olaj már cserélve... nem néztem még meg az autót, de tervben van. M62B35. Tényleg problémás a lánc? Nincs rajta vanos -1 hiba forrás. Bármi egyéb a köztudott hibákon túl? Tényleg, karosszéria elemek mennyire elérhetők? Lehet kell majd egy radaros hátsó lökös.
-
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #58573 üzenetére
Eleg szarul nez ki szegeny. Nem akarok atcsapni nepperbe, nem is ertek hozza de ez tobb sebbol verzik. Ha jobban megnezzuk eladasra kinalja az autot de nincs meg rendesen se lemosva... Fenyezes is kopottas. Pedig csak hetvegi auto a leiras szerint. Van raja egy M-es lokos de az is csak elol, az is tele kaviccsal, lampa burak be mattulva, karcos. A kuszobnel lognak a muanyag burkolatok alul. A belseje szet van kopva, a bor kifenyesedve. Az ajton a behuzo szinten lekopva par helyen. Gyari fejegyseg one. Saras karpitok hatul. Az a dupla kocka forma ausspuff is vmi olcso tuning cucc lehet. Egy rendes markas sport dod az mind dupla kor v oval. Persze az ara tukrozi az allapotat. 7000-8000 euro alatt felejtos egy ilyen auto es meg arra is kell kolteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Papa-Het #58583 üzenetére
Biztosan légrugós ? Alapból ezek mind spriál rugósak extraként voltak csak légrugósak. A kompresszor ritkán fárad el a zsák az gyakoribb ezeknél. Nem feltétlen érzel meg minden a próba úton fel kellene emelni és átrángatni a futóművet. / hidat átnézni stb stb.Hüco nem rossz márka bár én mást használok. 28i a 40i-hez képest harmat gyenge. El lehet vele persze gurlgatni. Nekem az a tapasztalatom ha Jó E39-et akarsz mondjuk egy jó 30i-30D-t az átlagban 1,5-2M nagy átlagban ha igazán jó példányt akarsz akár 3M Ft-is lehet az ár főleg ha 40i-ről beszélünk 1M ft környékén jó 40i nem igen lesz az 1M Ft alatti E39-ek állapota meg tükrözi az árukat. Csináltam régen ilyen átalakítást pont egy facelift előtti 28i-be raktunk be faceliftes motoros memóriás ülésfűtés / ülés masszírozós szettet. + hátsó rolók + elektromos róló 16:9 telefon stb stb.... kellett kábelezni is nem csak plug&play...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Papa-Het #58585 üzenetére
Az a 28i nekem már képen sem tetszik. Ha a mániád az E39 touring, akkor a 540i-re szerintem nem fogod sajnálni, amit kér, de mindenképpen nézesd meg azzal, aki rendbe tudja rakni-tartani.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz Papa-Het #58836 üzenetére
Hát, az M52B20 egy e36 alatt sem túl virgonc.
Igazából ott mégis azért értékelhető a mutatvány, mert rövid a váltó alatta.
Nos akkor gondolj bele, hogy egy e39 alatt milyen.
Végül is, ha nem számít a fogyasztás és csak A-B autónak kell, akkor el lehet vele járni és rendben van
Oda egy 23i az amire azt mondom már közlekedőedény+
Többi már efölött jön.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #58836 üzenetére
ha manual lenne meg ok. de auto-val szerintem nem. e39 eseten kb ugy alakul a dinamika, h 23i auto megy ugy mint egy 20i manual es is tovabb... kombi eseten meg meg ugy se a jo +80 kilo okan
nekem a sedan, manual 28i 1470 kilo 15 liter benyaval.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Papa-Het #58839 üzenetére
Szerintem Navi mint olyan felejtős 2006 előttről. Mindegy is, hogy van, vagy nincs.
Próbáld ki, azt mondom, nekem 23i volt, automata, de e36 teljes más kávéház, városban 9-11, országúton 8, pályán 10 liter.
Ugye az 2.5-ös motor, a 20i csak két liter, és az a baj, hogy kevés a nyomatéka, a 2.5-nek azért több.
De tényleg azt kell mondjam próbáld ki, mindenkinek különbözőek a preferenciái...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #58996 üzenetére
Lemforder, Meyle. Febivel en nem voltam megelegedve. Muanyag ,illetve gumidarabra nem feltetlen koltottem gyarira de hogy ket peldat hozzak: febi motortarto bak 4 evet birt, szetrepedt, most kapott Lemfordert. Termosztat haz 1 evet birt, most kapott gyarit. Es ezek nem kopo alkatreszek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Papa-Het
aktív tag
válasz Papa-Het #59032 üzenetére
Hát ő lenne. A kopogás az a bal első alsó lengőkar szilentje ami elég gatya = lengőkar csere bal, jobb. Stab pálca is gatya a bal oldalon, tehát bal jobb cserés, ami viszont nagyobb probléma az a fékcső... (utolsó kép) szóval bömbike most garázsba került. Apropó, DOT4-es fékfolyadék való ezekbe? Lehet vicces kérdés, de OEM számokkal még nem vagyok tisztában egyelőre, de a képen lévő fékcső a 440mm-es? Mert a hétvégén neki állnánk kicserélni ezeket, kivéve a lengőkart.
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #59188 üzenetére
elsore nekem, uzemanyag nyomoszelep vakumcso ugrik be, el tud repedni...esetleg kartelgaszuro membran at szakadt. trafo is lehet. erdemes megnezni nincs e rajta esetleg hajszalrepedes (vagy a gyertyapipan) siman "at huz" ha arrol van szo de merve meg jonak tunik.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
válasz Papa-Het #59188 üzenetére
Vidd el dekarbonazációra vagy dióztatni. Szelepek be vannak rakódva. Ameddig nem melegszik be teljesen a motor addig ilyet produkál. Utána gondolom már ment?!?
cOxeR: Ha beférsz a Z4-be, akkor neked jó opció az i3 másik kocsinak. Z4 nekem semmi, i3 meg kicsi!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Mr X
veterán
válasz Papa-Het #59227 üzenetére
Nekem a 30D az első hosszabb útjáról trélerrel jött haza. 5 napja volt meg a kocsi, automata váltó hiba. Addig bennem volt a félsz, míg ki nem cseréltem a váltót, pedig egy váltóolaj csere után ment a régi is. Mondjuk nem lett tökéletes. Sokáig agyaltam, hogy inkább eladom, mert odalett a bizalom, de végül megtartottam.
-
Anaren91
senior tag
válasz Papa-Het #59269 üzenetére
[link] Nem értem amúgy a helyzetet, megrendelted Realoem alapján, de neked nincs olyan, szal mit rendelj? Ne érts félre, nem bántásként mondom, de aki nem tud úszni az ne másszon fára, mert elüti a villamos Egyszerűnek tűnhet a történet, de én inkább szakemberre bíznám, mert videó alapján is szopás kicserélni Meg nem értem milyen gereblyére gondolsz. Dugózni meg csappantyúkat szoktak semmi köze a ccv-hez.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Puma K
veterán
válasz Papa-Het #59675 üzenetére
A lámpatest legfelső-középső izzója az ami adja a világítást: videó
Nekem is kiégett tavaly mind a kettő és ezt vettem bele:
IZZÓ REFLEKTORRAL BMW E39 00- - HEL 9DX 153 746-011 *BR - HELLA
Most 9 824 Ft / darabja...
Tavaly szeptember 30-án még 6492 Ft-ért vettem darabját...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
válasz Papa-Het #59678 üzenetére
Nem találni leírást egyik oldalon se, ahol néztem ezeket az izzókat, hogy hány Kelvinesek, nem tudom, hogy ezeknél lehet-e eltérés. Ha eltérő Kelvinű izzót veszel akkor lehet eltérés a színben. Én párba cserélném, mert ha egy idős a két izzó, akkor előbb utóbb a másik is meg fogja adni magát.
Más:
Tegnap kicseréltük a két toronycsapágyat, meg a két kormányösszekötőfejet, és úgy néz ki, hogy megszűnt az a tompa kopogás amit kanyarodás közben, főleg huplikon átmenve tapasztaltam. Eléggé darabosan járt már a toronycsapágy, meg össze is volt menve, egy jó kb 1 centivel alacsonyabb volt mint az új. Kormányösszekötőn bár nem volt kiszakadva a porvédő gumi, de az újhoz képest igen könnyen tudtam kézzel mozgatni. Szal ha valakinek ilyen problémája van érdemes ránézni ezekre
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Puma K
veterán
válasz Papa-Het #59678 üzenetére
Nem tudom mi a pontos megnevezés-kifejezés erre a megoldásra, de 1 izzó világít meg egy pontban egy műanyag (?) szálat ami maga az angel eye amit szemből látsz.
Szokták cserélni LED-re, de azzal vigyázni kell hogy van-e rendes hűtése az adott-kinézett LED-nek és megfelelő átalakítóval rendelkezik-e betáp szempontjából.
Én a magam részéről igyekszem a gyári állapotában megőrizni az autót, de azért mikor látom, hogy az újabb BMW-kben az angel eye milyen erővel világít... akkor azért úgy vagyok hogy az nekem is tök jó lenne. De egyelőre jó nekem így ahogy van.
Nálam úgy volt az égő cseréje, hogy megrendeltem egyet, elmentem érte és mikor beraktam az újat és néztem hogy a másik milyen fényerővel világít, akkor vissza mentem és rendeltem még egyet mert az érintetlen halványabban világított. Így 1 napon belül cseréltem a kettőt egyszerre.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Papa-Het #59690 üzenetére
Amit linkeltem videó, ahol az ipse mutatja hogy hol-hogyan kell cserélni az angel eye-nél az izzót ott lehet látni hogy neki már nem a gyári megoldás van.
Nem vagyok szakértője a témának és különösebben semennyit sem foglalkoztam vele, de az ilyen jellegű LED-es világításnál kell passzív hűtés az izzónak-izzó elektronikájának. Máskülönben felhevül-túlmelegszik és kigyulladhat....
A "plug and play" dolog általában szokott menni mert amellett hogy adják az izzót még átalakítót is szoktak mellékelni.
Nekem a gyári sárgás szín az barátságosabb még annak ellenére is hogy ha más meglátja az autó "szemeit" a visszapillantójában akkor már húzódik le
Ez a fehér nekem rideg.Értelemszerűen: baloldalon az utólagos LED-es megoldás, jobboldalon a gyári
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
elbandi2
tag
válasz Papa-Het #59762 üzenetére
Első körben szívótorok, és környéke fals levegő keresésével indíts.
Kipufogó tengelyhez normális új jeladót tegyél, mert addig limp mód-ba rakja a vanos rendszert, nekem a Swag jó volt. -
elbandi2
tag
válasz Papa-Het #59765 üzenetére
Auslass az kipufogó.
Most agyalok, mert nekem már évekkel ezelőtt volt ez a gondom, és kövezz meg nem emlékszem melyik oldal volt a rossz, de ahogy nézegetem a képeket, a szívó oldali szenzor az vezetékes, a kipu meg vezeték nélküli, és én vezeték nélkülit raktam be, ergo a kipufogó oldali volt szar.
Igen a limp mód azt jelenti hogy nem vált a vanos, és nem mozdítja el a vezérlést, 3000 felett nem lódul meg, ahogy kellene.
Ez a legkevésbé érzékeny pozíció a motor 3 fordulatszám jeladója közül, ide mehet a jófajta utángyártott a másik 2(főtengely-szívótengely) én csak a gyárit javasolnám.
A Lambda hibáid alapvetően a határértéken kívül levő értéket jelentenek, ez lehet lambda hiba is, de nem gondolnám hogy mindkét bank (henger1-3 bank1, henger 4-6 bank 2) egyszerre ellett meg. (Bár lehet) Én arra gondolnék hogy valahol fals levegő (méretlen mennyiségű) levegő kerül a rendszerbe, és az miatt pontatlanul adagolja az üzemanyagot, ezért a lambdák már határértéken kívüli értéket mérnek.
Szerintem füstöld meg, ha végül nem is ez lesz a gond, akkor is egy csomó felesleges pénzkidobástól megkímélheted magad, ha így megtalálod az okot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest