Új hozzászólás Aktív témák

  • Papa-Het

    aktív tag

    Jelentem, sikerült, megvan a projektautó, ami lényegében napi használatú. Igaz 520i, és touring m52tub20, de árához képest, és az eddig megnézettekhez viszonyítva kiváló állapotú! Nem versenyautó, de egy tank. Szokásos gondok megvannak, tehát nincs kézifék, szervo tartály könnyezik, illetve szerintem a szivattyú is. Az icv szelepet és a disa szelepet ki kell majd szednem kitisztítani, utóbbi ha nem jó állapotú akkor majd cserélni, mert alapjárat néha beingadozik. Szerintem 6 gyertya sem fog ártani neki. Első futómű kopog, ott valószínűleg vezetőkar lesz a ludas mert megemelve a kerék vízszintesen mozog és kopog jobban mint kellene (mindkét oldalon), függőlegesen meg sem moccan. Váltó tökéletes, hátsó 2 emelőpont volt javítva, de jók, illetve az első kettő is. Termosztát is jó, szépen beáll a hőfok, de a vízpumpát majd szerintem cserélném. CCV szelep csöve körül picit olajos, lehet könnyezik az is. Csomagtér ajtó gázteleszkópját kell majd szerintem idővel cserélni, mert hol megtartja, hol nem. Ami nagyon tetszett, hogy a motorháztető gázteleszkópja eredeti BMW. Svájcból behozott autó volt, 254e-ig vezetett szervizkönyves, ebből olyan 230e-ig Svájcban hordták márkaszervizbe, utána már itthon szakszervizbe azt hiszem Pesten, és Érden. A korai olajcserék nem tetszenek egyedül, mert a tulaj betartotta a 25 ezres intervallumot... kormány nagyon kopott 297e km-hez képest, szerintem gyűrűben vezették, ez látszik is, mert a bal oldala nagyon viseltes. Egyszerű multikormány van benne, viszont én majd M-est szeretnék bele, mert nagyon tetszik. Itt jön a kérdés. Honnan tudom levétel nélkül, hogy 1 vagy 2 indítós, illetve ezek tetszés szerint variálhatók? Beázik a két hátsó ajtó, erre olvastam illetve tanácsoltak megoldást. Én azt gondoltam a küszöb borítása alatt ázik be - nagy nyomású mosó miatt - de nem hanem az ajtóban lévő hő és hangszigetelő betét talán. Erre van ötlet? Ja és világít szokásosan a légzsák visszajelző. Mindezt leszámítva, pöcc-röff. Néha van olyan érzésem mintha 3000 fordulatnál valahogy megtorpanna, de utána húz mint a mozdony. Mennyinél vált a vanos? Mert nekem ez a tartomány rémlik. A kick down megoldás is nagyon tetszik, na akkor visszakapcsolt vagy 2 fokozatot aztán megindul. Nincs pixelhiba!! :Y :DDD Fekete kiváló állapotú bőr belsős, combtámaszos sport(?) ülések vannak benne, mind kézi állítású, de baromi kényelmes és nagyon jól tart.

    Ami kérdéseim vannak:
    milyen szervo olaj megy bele? Mert ha jól tudom, akkor ATF (most piros van benne)
    honnan tudom szétszedés nélkül hogy 1 vagy 2 indítós a kormány? adott esetben használható e a 2 indításúval - bár gondolom ez a légzsák csatlakozók számát jelentheti
    a vezető oldali ülésfűtés van hogy egy idő után fokozattól függetlenül kikapcsol, ez normális?
    alapjárati ingadozás (ma fordult elő először, illetve másfél hete amikor próbáltuk, akkor egyszer le is fulladt, de utána nem volt gond és azóta sincs)
    hátsó ajtók beázására ötlet, mert nem előnyös ha nem tud adott esetben kiszáradni a szőnyeg, aztán nekem ne rohadjon a padló lemez
    váltó olajhoz érdemes-e még hozzányúlni vagy hagyjam úgy ahogy van? 297k-nál jár az óra
    ajánlatos e bárminemű házi diagnosztika, ha igen, mit ajánlotok?
    a légzsák visszajelző 90%-ban az ülés alatti szétcsúszás miatt van? nem volt törve az autó, talán a jobb elejét javították, mert az első 2-3 csavarnál látszik hogy máshol volt az illesztés eredetileg, de a hézagok jók mindenhol, illetve facelift lámpa van benne, de minden flottul megy. xenon mosó, ja és hella lámpatest. egyedül a 2 ködlámpa utólagos szerintem, mert az egyik depo (ez nem is világít) a másik meg vagy no name, vagy valami más de az működik

    Fogyasztás az stabil 10 liter, de annyira nem foglalkoztat. Hátsó lengéscsillapítók voltak cserélte bilstein-re, főtengely jeladó, viszkó kuplung, azt hiszem a hátsó tárcsa + betét mikor megvette a srác (3 éve) de nem vállas, és a betét is jó. Max ha 15 ezret ment nála 3 év alatt. első fékek csikorognak, és szerintem a bal első bele érhet, mert vagy hogy fékezésnél dörzsöli, lehetett hallani lehúzott ablaknál. Klíma kompresszor működik, hűt/fűt, minden elektromos matyi megy benne. Eddig jó a Tank :) tetszik.

Új hozzászólás Aktív témák